Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2009, 11:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik vind de ene helft van het gezicht (voor de kijkers links) van Frits Sissing erg irritant.
Advertentie
Oud 29-12-2009, 11:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 29-12-2009, 13:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Daar heeft hij een semi zwoel hangend arrogant oog of zo.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 30-12-2009, 13:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-01-2010, 11:40
Allure
Allure is offline
Wat ik altijd een beetje raar vind aan Wie is de mol, is dat iedereen doet alsof hij de mol is, waardoor de echte mol heel erg geholpen wordt. Ik snap wel dat een speler dat doen zodat de rest denkt dat hij de mol is en de vragen aan het einde verkeerd invult, maar waarom zou je niet gewoon direct de echte mol opsporen?
Oud 02-01-2010, 12:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
De kans is groter dat jij in het spel blijft als je de anderen op een verkeerd spoor zet, terwijl zij denken dat jij de mol bent, en dus hun test slecht maken, heb jij zelf tijd om op zoek te gaan naar de echte mol.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-01-2010, 13:24
Verwijderd
Dat is inderdaad de reden waarom ze zich allemaal zo mollerig gedragen, maar het is zo jammer van het programma, vind ik. Het is veel leuker en spannender als je als kijker ook nog een beetje kan zien wie er écht loopt te mollen. Met al die mollen naast elkaar zie je door de bomen het bos niet meer!
Oud 02-01-2010, 17:07
Allure
Allure is offline
Maar als niemand doet alsof hij de mol is dan hoef je niet op zoek te gaan naar de echte mol, want die valt dan al meteen door de mand.
Oud 03-01-2010, 10:51
Verwijderd
Nee hoor.
Oud 03-01-2010, 11:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Klopt, als het een goede mol is weet hij de groep bijvoorbeeld ongemerkt te bespelen, of doet hij andere dingen die niet opvallen. Alleen slechte mollen (*kuch* Yvon Jaspers *kuch*) vallen direct door de mand.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-01-2010, 19:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik snap wel dat sommige mensen af en toe heel opzichtig gaan mollen, maar de afgelopen jaren zaten er ook steeds een paar mensen tussen (Joris Linssen bijvoorbeeld) die opdrachten expres verknalden en echt structureel honderden euro's per aflevering wegmolden om de verdenking op zich te vestigen. Dat is echt niet leuk meer om naar te kijken.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2010, 21:01
Verwijderd
Dat vond ik dus ook. Was dan ook blij toen die Joris Linssen eruit lag.
En Sebastiaan en Dennis vorig jaar waren ook irritant, wat dat betreft. En Anniek natuurlijk, hoewel ik me bij haar nog steeds afvraag of ze expres zo dom speelde.
Oud 04-01-2010, 11:28
Allure
Allure is offline
Is het zo dat zelfs al doe je nog zo je best om het goed te doen, het fout kan gaan omdat de opdrachten lastig zijn? En krijgt de winnaar het geld dat overblijft?
Oud 04-01-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Is het zo dat zelfs al doe je nog zo je best om het goed te doen, het fout kan gaan omdat de opdrachten lastig zijn? En krijgt de winnaar het geld dat overblijft?
Idd, het zijn vaak wel echt opdrachten die je heel makkelijk per ongeluk fout kan doen (of gewoon verkeerd kan interpreteren) en dat kan dan natuurlijk opgevat worden als mollen. De winnaar krijgt het geld dat in de pot zit, dus als veel opdrachten mislukken, krijgt de winnaar maar weinig.

Ik vind het trouwens ook leuker als iedereen het spel speelt als een gedreven speler ipv als zogenaamde mol, maar als één persoon opzichtig gaat mollen, is het wel heel aantrekkelijk om je ook maar tot dat niveau te verlagen omdat het gewoon makkelijker is.
Oud 04-01-2010, 21:22
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Klopt, als het een goede mol is weet hij de groep bijvoorbeeld ongemerkt te bespelen, of doet hij andere dingen die niet opvallen. Alleen slechte mollen (*kuch* Yvon Jaspers *kuch*) vallen direct door de mand.
nee nee niet kuch kuch dit mag duidelijk out in the open Yvon Jaspers want zij was k.u.t.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 04-01-2010, 22:02
Verwijderd
Ik vond haar niet eens heel vervelend
Oud 05-01-2010, 10:55
Allure
Allure is offline
Nou goed misschien ga ik dan ook een keer kijken. Ik hoor er bijna alleen maar enthousiaste verhalen over.
Oud 05-01-2010, 11:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het trouwens maar stom dat ze geld winnen. Ze hebben toch al genoeg geld?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 05-01-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens maar stom dat ze geld winnen. Ze hebben toch al genoeg geld?
Volgens mij doneren een hoop het geld aan een goed doel.
Oud 05-01-2010, 14:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik dacht ook dat ze veel doneren, maar het valt ook wel mee met dat grote geld denk ik, zeker met de wat onbekendere bekende nederlanders. Ze zullen niet op zwart zaad zitten, maar ook niet allemaal een ton per jaar verdienen.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-01-2010, 14:24
Verwijderd
kim pieters speelt ook in de serie Annie M.G, Speelt ze de jonge Annie M.G
Oud 05-01-2010, 14:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik dacht ook dat ze veel doneren, maar het valt ook wel mee met dat grote geld denk ik, zeker met de wat onbekendere bekende nederlanders. Ze zullen niet op zwart zaad zitten, maar ook niet allemaal een ton per jaar verdienen.
Oh nee, dat dacht ik ook niet. Maar het lijkt gewoon raar. En dat van de donaties dat wist ik niet (of was ik vergeten dat kan ook), maar dan is het goed.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 05-01-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
kim pieters speelt ook in de serie Annie M.G, Speelt ze de jonge Annie M.G
Ehh, nee.

Dat is Sanne Vogel.
Oud 05-01-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Nou goed misschien ga ik dan ook een keer kijken. Ik hoor er bijna alleen maar enthousiaste verhalen over.
Same here, ik ben wel benieuwd. Als het tenminste online te bekijken is.
Oud 05-01-2010, 18:33
Verwijderd
Dat hoop ik toch wel!
Want ik kan nooit kijken op donderdagavond...
Oud 05-01-2010, 23:39
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Same here, ik ben wel benieuwd. Als het tenminste online te bekijken is.
of course!!

Overmorgen mensen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 07-01-2010, 11:37
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Wow, ik ken gewoon iedereen. Dat is de eerste keer van alle mol seizoenen.
Barbara en Frits mogen er van mij meteen uit

En komt er een POOL mensen????
Oud 07-01-2010, 13:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja een pool!!!!!

Ik heb er alweer zin in! Helaas moet ik nog even tot morgen wachten, ik kijk het altijd met m'n ouders. Altijd gezellig, en we doen thuis ook altjd een pool. M'n vader was al lid geworden van de facebookgroep .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 07-01-2010, 19:19
Verwijderd
Een pool ja!!!!

Ik vind trouwens dit seizoen IEDEREEN superstom. Behalve Loretta Schrijver.
Oud 07-01-2010, 20:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kim loopt lekker te zieken gelijk al, heel opzichtig, maar dat maakt toch verdacht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-01-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Een pool ja!!!!

Ik vind trouwens dit seizoen IEDEREEN superstom. Behalve Loretta Schrijver.
ja JEEEEZUS!
Oud 07-01-2010, 20:29
Allure
Allure is offline
Ik heb gekeken (zo zielig dat Loretta weg moet al, die vind ik heel lief)!

Une questionne:
Heeft de mol er voordeel bij om goed te mollen, wordt hij daarop beoordeeld? Want anders kan hij juist heel goed spelen, zodat niemand hem verdenkt.

En ik vond het raar dat Erik Kim verdacht omdat ze haar eigen foto bij het voorwerp zette dat zij niet had gekocht. Dat was toch juist heel opzichtig, het lijkt me dat de echte mol niet zo opzichtig doet.

En jammer dat er door dat gemol zo weinig geld in de pot komt, want ik las hierboven dat gewonnen geld vaak naar het goede doel gaat.
Oud 07-01-2010, 20:30
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
ja JEEEEZUS!
Tsja.. die is eruit dus Vind alleen Frits altijd heel irritant..
Oud 07-01-2010, 20:50
Verwijderd
Trouwens.. er lag 1 rood sleutelhangertje tussen de sleuteltjes voor de kistjes.
Ik dacht dat daar Kim op stond. Maar dat kan net zo makkelijk dan Tim zijn of ook Frits.
Heeft iemand dat beter gezien?
Oud 07-01-2010, 20:57
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Spannend, heb ooit 1,5 seizoen goed gevolgd en toen weer niet omdat ik het vergat enzo, nu hebben we een wedstrijdje opt werk en voor 40 euro kijk ik graag weer mee Blijft leuk. Loretta is wel zielig dat ze weg moest Ik heb mijn eerste gok gedaan op Arjen, maar pff ik ben er zo slecht in... Barbara bluh
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 07-01-2010, 21:17
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Op die brug, geniaal!
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 07-01-2010, 23:06
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Leuke eerste aflevering!

Ik denk dat Hint de mol is. Helemaal in het rood gestoken, en laat rood nou net een centrale kleur zijn van de vlag van Japan. En juist ja, de opdracht ging over vlaggen.
__________________
Dus..
Oud 08-01-2010, 02:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hint
Ik lig zowaar dubbel.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 08-01-2010, 07:52
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Leuke eerste aflevering!

Ik denk dat Hint de mol is. Helemaal in het rood gestoken, en laat rood nou net een centrale kleur zijn van de vlag van Japan. En juist ja, de opdracht ging over vlaggen.
En op de rode sleutelhanger stond haar naam.
Maar ik zou het stom vinden als nu al zulke duidelijke hints wijzen naar de mol.
Oud 08-01-2010, 07:53
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Trouwens.. er lag 1 rood sleutelhangertje tussen de sleuteltjes voor de kistjes.
Ik dacht dat daar Kim op stond. Maar dat kan net zo makkelijk dan Tim zijn of ook Frits.
Heeft iemand dat beter gezien?
Zie mijn reactie hier boven.
Oud 08-01-2010, 08:38
Verwijderd
Ja, die sleutelhanger zag ik ook. Maar als dat serieus waar is vind ik het niet leuk Dat zou te makkelijk zijn.
Oud 08-01-2010, 09:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Loretta is veel te lief voor dit spel, dat was meteen al duidelijk

Ik ken alleen Kim niet, echt verbazingwekkend, normaal ken ik maar de helft of zo!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-01-2010, 13:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het jammer dat Loretta eruit is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-01-2010, 14:30
Verwijderd
Ik kende alleen die Arjen niet, verder wel iedereen. En ik heb niet echt iemand die er per sé uit moet van mij ofzo, dat had ik bij voorgaande seizoenen vaak wel. Ik vind Tim, Erik en Sanne wel tof, dus die mogen van mij wel lang blijven.

Ik vind het ontzettend gaaf dat het in Japan is, ik kijk ook goed rond of ik rare Japanse hints zie! Ben benieuwd
Oud 08-01-2010, 14:49
Verwijderd
Ik vond er eigenlijk geen hol aan. En ben ik nou zo dom, of zijn al die spellen zo ingewikkeld?
Oud 08-01-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vond er eigenlijk geen hol aan. En ben ik nou zo dom, of zijn al die spellen zo ingewikkeld?
Die spellen zijn met opzet zo verwarrend natuurlijk, lekker veel mogelijkheden voor de mol om dingen in het honderd te laten lopen en lekker verwarrend voor de spelers omdat ze niet precies weten wie wat deed en wat uberhaupt de taken van de verschillende mensen in de opdracht was
Oud 08-01-2010, 15:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar ik ben het met Stefanootje eens dat dat eerste spel te ingewikkeld was. Of niet zozeer dat het spel zelf ingewikkeld was, want dat viel nog wel mee, maar het werd ook heel verwarrend in beeld gebracht, ik had geen idee wat er nu precies gebeurde, wat ze nu precies met die vlaggen moesten doen en zo. Soms werd er wel een naam en een kleur in beeld gebracht, maar ik begreep niet echt wat daar nu mee bedoeld werd. En dat maakt het wel wat minder leuk natuurlijk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-01-2010, 16:47
Verwijderd
Ik vind Sanne tof, maar dat wist ik al. Verder vind ik Tim ook verrassend leuk en valt Barbara me alleszins mee. Arjen is ook tof. Erik is ook goed te hebben... Kim ook wel. En volgens mij is Manuel ook heel prima. Eigenlijk vind ik alleen Frits en Hind niet te pruimen.
Oud 08-01-2010, 17:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En op de rode sleutelhanger stond haar naam.
Maar ik zou het stom vinden als nu al zulke duidelijke hints wijzen naar de mol.
Het kan ook een afleidingsmaneuvre zijn, om de aandacht van de mol af te leiden.

Of het is een afleidingsmaneuvre zodat wij (en de andere spelers) denken van "oh, dat is zeker niet de mol, want dat is te obvious", en dat ze stiekem wel de mol is.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-01-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik ben het met Stefanootje eens dat dat eerste spel te ingewikkeld was. Of niet zozeer dat het spel zelf ingewikkeld was, want dat viel nog wel mee, maar het werd ook heel verwarrend in beeld gebracht, ik had geen idee wat er nu precies gebeurde, wat ze nu precies met die vlaggen moesten doen en zo. Soms werd er wel een naam en een kleur in beeld gebracht, maar ik begreep niet echt wat daar nu mee bedoeld werd. En dat maakt het wel wat minder leuk natuurlijk.
Oh, ik vond 't vrij duidelijk eigenlijk? Die vlaggen stonden voor de windrichting en de persoon, achter was windrichting, voor persoon. Ze hadden idd wel even een legenda in beeld kunnen brengen oid, maar als de vlaggen hingen, lieten ze het ook even onder in beeld zien. En later moesten die kleurencombinaties weer terug vertaald worden naar de namen + windrichtingen.

Die tweede opdracht vond ik wel leuker, trouwens.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin De Speld - waarderingstopic
Bob the Bear
204 19-12-2015 11:52
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol, seizoen 2010 lid 2
Verwijderd
88 30-03-2010 12:49
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.