Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 20:02
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Severus schreef op 09-06-2004 @ 14:05 :
Ga naar deze pagina en bekijk iedere post van Lucius Mercurius Aurelius (dat ben ik) die "Dogma" avatars bevat (en dat zijn er heel veel). Ik heb ze een tijdje geleden gemaakt, en ik denk dat jullie ze wel leuk zullen vinden.

En hier nog drie avies van mij (gemaakt in februari/maart), die wou ik gewoon hier posten.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]







DOGMA!!! HELL YEAH..

Maareh.. waar blijven de DieHard pics??
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Advertentie
Oud 09-06-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 21:02 :
Maareh.. waar blijven de DieHard pics??
Nou hier





Oud 09-06-2004, 20:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 09-06-2004 @ 14:50 :
michael collins wil ik al een hele tijd zien, die is best goed dus?
Ja, zeker! Die moet je zeker 'ns gaan zien, ik denk niet dat je teleurgesteld zult zijn.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-06-2004 @ 20:41 :
GRR gister wilde ik HP kijken, is mijn dvd speler kapot. Net nu ik Michael Collins en Dogma heb
Aaaaargh! Iets ergers bestaat er niet op deze wereld!

*knuffelt Cass*

Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 21:02 :
Maareh.. waar blijven de DieHard pics??
Zodra ik de DVD binnen heb (wat vast niet lang zal duren), zal ik een paar leuke screencaps en avies maken, alright?

By the way, mensen, dit is een beetje OT, maar.... ik heb zojuist "Return of the King" gezien en ik heb me zowat de ogen uit mijn kop gejankt over het einde! *zucht* Maar goed, daar gaat het nu niet over, het gaat over mijn nieuwste en meest favoriete LotR 'ship, en dat is.....

Faramir/Éowyn



Net ontdekt, dankzij de scène in RotK waarin zij samen te zien zijn en naar elkaar lachen. Ik weet niet hoe populair dit 'ship is in het LotR 'shipper fandom, maar daar kom ik gauw achter. In ieder geval heb ik voorlopig een nieuwe obsessie, en ga ik me daar mee bezighouden en F/É fanfic lezen (zeker aangezien er deze dagen geen goede SS/HG fic meer is).

Now, if you'll excuse me.... I'm off watching PotC ("Pirates of the Caribbean")!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-06-2004, 20:55
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Severus schreef op 09-06-2004 @ 21:52
Zodra ik de DVD binnen heb (wat vast niet lang zal duren), zal ik een paar leuke screencaps en avies maken, alright?

Je mag voor mij wel een leuke icon maken hoor
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-06-2004, 20:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 21:55 :
Je mag voor mij wel een leuke icon maken hoor
Deal. Enige wensen? Wat moet d'r in? Alleen Alan of....?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-06-2004, 21:07
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Severus schreef op 09-06-2004 @ 21:56 :
Deal. Enige wensen? Wat moet d'r in? Alleen Alan of....?
Alan is the man!
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-06-2004, 21:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
vreselijk offtopic:
volgens mij gaan faramir en eowyn ook met elkaar hoor ik heb het boek niet gelezen, maar het werd in de film wel gesuggereerd op het einde..
Oud 09-06-2004, 21:22
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-06-2004 @ 22:16 :
vreselijk offtopic:
volgens mij gaan faramir en eowyn ook met elkaar hoor ik heb het boek niet gelezen, maar het werd in de film wel gesuggereerd op het einde..

Waar dan??
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-06-2004, 21:24
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 22:22 :
Waar dan??
ze kijkt hem toch zo aan van *zwijmel*
Oud 09-06-2004, 21:27
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-06-2004 @ 22:24 :
ze kijkt hem toch zo aan van *zwijmel*
Geloof me.. hoevaak heb ik niet iemand zo aan gekeken en het is toch niks geworden

Maar kben geen LOTR Diehard.. eerder een te kritische kijker... dus ik weet het antwoord ook niet
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-06-2004, 21:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 22:27 :
Geloof me.. hoevaak heb ik niet iemand zo aan gekeken en het is toch niks geworden

Maar kben geen LOTR Diehard.. eerder een te kritische kijker... dus ik weet het antwoord ook niet
hehe ik ken het
maar zij keek wel meer zo van "als die kroning voorbij is he"

ach.. ik vind de hobbits schattig.
Oud 09-06-2004, 21:32
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-06-2004 @ 22:29 :
hehe ik ken het
maar zij keek wel meer zo van "als die kroning voorbij is he"

ach.. ik vind de hobbits schattig.


Haha.. nou.. dan ga ik toch liever voor Eowyn hoor
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-06-2004, 21:32
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 22:32 :
Haha.. nou.. dan ga ik toch liever voor Eowyn hoor
pippin
Oud 09-06-2004, 21:35
Verwijderd
*yuk* nee geef mij maar HP, Alan enzo.. Geen LOTR voor mij, veel
te fantasy ( ) achtig (ow nee en dat is HP natuuurlijk niet)

nou ik heb wel zin in een paar leuke (ontopic) pics!!
Oud 09-06-2004, 21:38
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-06-2004 @ 22:35 :
*yuk* nee geef mij maar HP, Alan enzo.. Geen LOTR voor mij,
Mee eens
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 10-06-2004, 02:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-06-2004 @ 22:16 :
vreselijk offtopic:
volgens mij gaan faramir en eowyn ook met elkaar hoor ik heb het boek niet gelezen, maar het werd in de film wel gesuggereerd op het einde..
Ik heb de boeken nooit gelezen, maar ik ben er net inderdaad achtergekomen dat Faramir en Éowyn in het boek bijelkaar kwamen en zelfs trouwden, dankzij deze zeer informatieve site:

Emyn Arnen

Het schijnt dat Peter Jackson's de scènes van de romance tussen Faramir en Éowyn heeft moeten knippen (omdat de film anders te lang werd), en dus komen ze op de DVD (special extended version).

Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-06-2004 @ 22:35 :
*yuk* nee geef mij maar HP, Alan enzo.. Geen LOTR voor mij
Ik vind LotR best te pruimen, maar net zoals bij jou, heeft HP sterk de voorkeur bij mij. Het is net wat interessanter, gemakkelijker te volgen en heeft ook meer 'shipping mogelijkheden.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-06-2004 @ 22:35 :
*nou ik heb wel zin in een paar leuke (ontopic) pics!!
Ik ook. Ik zal kijken of ik er later (nu is het te laat, ik ga zo naar bed) een paar leuke kan vinden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 10-06-2004, 16:23
Verwijderd
Blow Dry


Judas Kiss


Mesmer


Galaxy Quest


Love Actually


Something the lord made
Oud 10-06-2004, 19:25
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
hej allemaal op www.jkrowling.com kun je stemmen bij de F.A.Q. over dingen voor de 6de boek. Nou is er een vraag over mark Evans je weet wle die jongen die in OotP wordt genoemd en velen denken dat hij fam. is van Harry. Als jullie nou es aardig waren en meestemden dan geeft ze het antwoord...........

Je moet bij FAQ gaan en dan op een van de briefen klikken en dan links zie je een briefje en daar staat FAQ Poll
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 10-06-2004, 20:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 10-06-2004 @ 20:25 :
hej allemaal op www.jkrowling.com kun je stemmen bij de F.A.Q. over dingen voor het 6de boek. Nou is er een vraag over mark Evans je weet wle die jongen die in OotP wordt genoemd en velen denken dat hij fam. is van Harry. Als jullie nou es aardig waren en meestemden dan geeft ze het antwoord...........

Je moet bij FAQ gaan en dan op een van de briefen klikken en dan links zie je een briefje en daar staat FAQ Poll
het is niet zo dat het antwoord dan in het boek komt hoor.. ze vertelt er gewoon iets over op de site..
ik zou trouwens eerder op de sirius zwarts optie klikken, want daar staat het spoiler teken bij!
Oud 11-06-2004, 13:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Cassiopeia, sjieke foto's! Natuurlijk heb ik ze allemaal allang, maar dat maakt niet uit, toch altijd leuk om eye candy te hebben!

Ik heb zojuist mijn DVD's ontvangen, namelijk: "Die Hard", "Robin Hood: Prince of Thieves", "Blow Dry" en "Truly, Madly, Deeply." Bij "Die Hard" heb ik de special edition besteld, waar onder andere ook special features als deleted scenes op staan. En bij "Robin Hood" heb ik de special extended version besteld, waar onder andere ook goodies als interviews met de cast en een making of documentaire tussen zitten. Maar het beste is (ik citeer):

"Enhancing the sheer fun of this audience rouser are 12 added minutes of footage not seen in cinemas, especially more of the juicy malevolence and sinister background of Robin Hood's arch-enemy, the Sheriff of Nottingham (Alan Rickman)."

Woeiiiii!

Now, if you don't mind, ga ik nu even van mijn DVD's genieten.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-06-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 11-06-2004 @ 14:11 :
Cassiopeia, sjieke foto's! Natuurlijk heb ik ze allemaal allang, maar dat maakt niet uit, toch altijd leuk om eye candy te hebben!

Ik heb zojuist mijn DVD's ontvangen, namelijk: "Die Hard", "Robin Hood: Prince of Thieves", "Blow Dry" en "Truly, Madly, Deeply." Bij "Die Hard" heb ik de special edition besteld, waar onder andere ook special features als deleted scenes op staan. En bij "Robin Hood" heb ik de special extended version besteld, waar onder andere ook goodies als interviews met de cast en een making of documentaire tussen zitten. Maar het beste is (ik citeer):

"Enhancing the sheer fun of this audience rouser are 12 added minutes of footage not seen in cinemas, especially more of the juicy malevolence and sinister background of Robin Hood's arch-enemy, the Sheriff of Nottingham (Alan Rickman)."

Woeiiiii!

Now, if you don't mind, ga ik nu even van mijn DVD's genieten.
Ja ik weet het, maar ik had zin om pics te posten (het topic kon wel even weer een up gebruiken)

Leuk leuk, welke films heb je al gezien nu? De enige van die films die ik nog niet gezien heb is Truly, Madly, Deeply. Maar als die leuk is zal ik die ook maar eens gaan bestellen (hehe moet de verzameling toch ooit eens compleet gaan krijgen )

Maar veel plezier nog met het kijken van je films
Oud 11-06-2004, 17:34
Gnothe seauton
Avatar van Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
ik ga zondag naar HP3 in de bios, maar ik heb em al op dvd. maar ik ben erg benieuwd, wil em eerst in de bios zien.
__________________
Ken U zelve
Oud 11-06-2004, 18:09
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Gnothe seauton schreef op 11-06-2004 @ 18:34 :
maar ik heb em al op dvd.


Kansloos
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 11-06-2004, 18:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 11-06-2004 @ 18:28 :
Leuk leuk, welke films heb je al gezien nu? De enige van die films die ik nog niet gezien heb is Truly, Madly, Deeply. Maar als die leuk is zal ik die ook maar eens gaan bestellen (hehe moet de verzameling toch ooit eens compleet gaan krijgen )
Ik heb "Die Hard" nu al gezien, ik ga dadelijk "Blow Dry" kijken. "Die Hard" is niet echt een spannende film (maar ja, die film komt dan ook uit 1988 of 1989), maar ik kan heel goed zien waarom men destijds de slechterik (Alan dus) leuker vond dan de held (Bruce Willis). Dat continue gevloek van Bruce vond ik op den duur irritant worden, terwijl Alan een slechterik met stijl was en die nog niet eens hoefde te vloeken. Dat Duitse accent van Alan was niet geweldig, maar ik kon er mee leven. Ik vond het wel cool wanneer hij echt Duits sprak, want de uitspraak was bijna perfect. Ik kom zelf uit een Duitse familie, dus ik vond het cool dat Alan de taal sprak die mijn heritage is.

Voor de rest vond ik Hans Gruber best cool, maar Alan heeft wel betere villains gespeeld. Was ik trouwens de enige die even aan "The Lion King" dacht toen Gruber zijn einde tegemoet ging?

Citaat:
Cassiopeia schreef op 11-06-2004 @ 18:28 :
Maar veel plezier nog met het kijken van je films
Bedankt!

Citaat:
Gnothe seauton schreef op 11-06-2004 @ 18:34 :
ik ga zondag naar HP3 in de bios, maar ik heb em al op dvd. maar ik ben erg benieuwd, wil em eerst in de bios zien.
Waar heb je HP3 kunnen downloaden? Ik probeer 'm al dagen te downloaden van suprnova.org, maar het duurt daar superlang (ondanks mijn ADSL) omdat er zoveel mensen de film al downloaden (en dat zijn meer mensen dan het aantal mensen dat de film aanbiedt).

Anyway, mensen, mede op verzoek van Hyperspeed, hier zijn een paar Hans Gruber avatars (gemaakt door mij van mijn eigen screencaps). Het is het beste dat ik kon doen, omdat de film hier en daar nogal een slechte belichting heeft en er maar weinig close-ups zijn van Alan's gezicht.

*haalt schouders op* Maar ja, ik hoop dat jullie de avies een beetje te pruimen vinden.



__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-06-2004, 18:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
En hier nog een paar (ik weet niet hoeveel afbeeldingen er maximaal in één post mogen):





__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-06-2004, 18:30
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
WOOHOOO


Thanks


die ga ik op mn computer opslaan
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 11-06-2004, 18:34
Verwijderd
ik moet ff kwijt:
de sountrack van harry potter is echt vet
Oud 11-06-2004, 19:34
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Dit vind ik een van de mooiste foto :

Oud 12-06-2004, 08:35
Redhead
Avatar van Redhead
Redhead is offline
Heeft iemand gisteren Anna and the King gezien? Daarin speelt een hele kleine Tom Felton Hij was wel schattig toen hij klein was, ik vind hem nu wat minder leuk worden nu hij ouder wordt.
Oud 12-06-2004, 10:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Redhead schreef op 12-06-2004 @ 09:35 :
Heeft iemand gisteren Anna and the King gezien? Daarin speelt een hele kleine Tom Felton Hij was wel schattig toen hij klein was, ik vind hem nu wat minder leuk worden nu hij ouder wordt.
ja ik zag het ook ik was zo'n beetje aan het zappen en opeens eeeeek! whehe die tandjes
Oud 12-06-2004, 17:04
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Die film heb ik ook al eens een keertje gezien, Tom was er inderdaad heel schattig in. Volgende week is hij weer te zien in een 3-delige serie ofzo, ik zal straks eens even in de Mikro Gids kijken.

Mensen, ik heb de film "Robin Hood: Prince of Thieves" gezien vandaag (waar Alan in speelt), en ik heb er wel het een en ander aan op te merken. Ik weet dat discussie ervan off-topic is, maar ja, anything to keep this topic from dying! Ik heb mijn review al op White Flag gepost, samen met een extraatje, en ik denk dat jullie dat hier ook wel zullen waarderen.

Hier is mijn review en het extraatje.

I've just watched "Robin Hood: Prince of Thieves", and my, that film is sooo boring! They should've chosen other actors for the roles of Robin and Marian, for Kevin Costner and Mary Elizabeth Mastrantonio just don't have it somehow, their acting isn't grand and both are too old for the roles. I imagined Robin and Marian to be younger and prettier (especially Robin - Kevin Costner's long hair was a big no-no for me). I went all "Eeewww!" when I saw Costner's naked butt and that whole lotta hair on his chest! Costner is *not* a man whom I deem sexually attractive, blegh!

But... I also found Morgan Freeman's character useless, there really was no point for him being in the film.

I'm not only saying this because I like Alan Rickman, but really, the Sheriff of Nottingham (whose first name is George, btw!) was the most interesting and fun character - he got all the best lines and wasn't as boring as all the other characters.

Oh, I also imagined Friar Tuck to be entirely different - older, more decent, serious and definitely not a beer-drinking fool. My image of Friar Tuck has very much been influenced by the Friar Tuck from the animated film by Disney, and I have to say, I would prefer Disney's Friar Tuck to this Friar Tuck any day!

I didn't get all this Mortianna crap - was it in the original Robin Hood legend that the Sheriff of Nottingham was the son of a witch? 'Cause I've never heard about it before. But anyway, I hated every scene she was in, she just irritated me because she was so stereotyped and all (not to mention the bad acting, especially in her death scene - she wasn't believeable for a minute).

I thought it was a pity that the Sheriff was killed, since a tiny little part inside him wanted to be redeemed - he said to Mortianna that for once, he would do something pure in his life (which was marrying Marian). If he had survived, and people had approached him the right way afterwards, he might have been on his way to redemption. It may be codswallop, but I just feel it that way.

But well. *shrugs*

Last but not least, check out all the buttons on the Sheriff's pants! Where in modern days a zipper should've been, we see a bunch of silver buttons. The trousers the Sheriff's wearing are a bit tight, so we can see that the area, where the buttons are, is a bit.... bulgy. If you don't believe me, go watch the film and stare....

Hmm, button fetish indeed....

By the way, the special features on the DVD included an interview with Alan. It was really, really good to hear him talking in that deep voice of his (somehow it was even better than his voice is now); so that's how he sounded (and looked) in 1991, when he was aged 45 years old! Yummy. I've 'transcribed' the interview (with the help of the subtitles), and it's pasted below, along with some screencaps from the interview (I made them small, because I have not much space at Walagata.com - if you like the caps, save 'em to your computer, 'cause I ain't gonna keep 'em long there). You really wouldn't say he was 45 there, he looks like someone who's in the end of his 20s, if you ask me.

Anyway, here's the interview. Have fun reading!





Interviewer: "Alan Rickman is with us. Alan from "Die Hard" to "January Man", "Quigley Down Unde", "The Benefactors" and now "Robin Hood", in which you are the notorious Sheriff of Nottingham. One wants to look at you and say to the actor: "Why are you so good at being so bad?"



Alan: "I don't know. Thank you for saying I am. Um, I don't know, I approach every part I'm asked to do, and decide to do, from exactly the same angle: who is this person, what does he want, how does he attempt to get it, what happens to him if he doesn't get it or if he does?"

Interviewer: "Tell me why, in your opinion, the legend of Robin Hood has endured from the 12th century till today?"

Alan: " 'Cause we're still trying to rip the money from the rich and give it to people who need it. And we probably always will be, so in the sense that quite a lot of us.... girls would like, in a sense, to be Cinderella, and have every right to be. Why shouldn't she go to the ball? Um, I guess that's it, really. And it's about good and evil, and good thriumphs, and the guy gets the girl and all of those things. It's a story, you know, it's a classic story. And we all need to be told stories. It's something that I think films ignore at their peril. And if you don't tell the story properly, I don't think you have a film."



Interviewer: "It's important to point out that you were starring with the Royal Shakespeare Company. Is there a rapport between actors whose origins are different, an immediate rapport?"

Alan: "Well, I've learnt a lot working with Bruce and Kevin. I mean, I'm the one that's there to learn, actually, in that situation. Because the film has come as.... it's a great pleasure to me to work on film now, as well as on the stage. But it is no soft option. It isn't easier. It's in many ways more difficult, and it's a different kind of challenge. You have to think a lot quicker, and be a lot more immediate. And watching Bruce and Kevin and Tom Selleck deal with that has been an education."



Interviewer: "Alan, what does Kevin Costner bring to the role of Robin Hood, that now makes it his role as an actor?"

Alan: "Brings him to it, um, which is a kind of relaxation and warmth and wit, and uh, a refusal to wear tights. And for this, many thanks. And he's not wearing a green pointy hat, so he reinvents the whole thing in the same way as the film reinvents the story."



END OF INTERVIEW
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-06-2004, 12:05
Verwijderd
Oew fijne avatars, sla ze meteen even op op mijn computer Wel jammer dat er in het topic niet meer zo veel gereageerd wordt, hij zakt steeds verder naar beneden

Maar Sev, je hebt zeer zeker gelijk (ondanks partijdigheid ) dat de rol van Alan als de Sheriff, de beste is van Robin Hood. Kevin Kostner (vrienden van me noemen hem Kevin Kotsnek) is niet zo'n fijne (understatement) Robin Hood. Maar goed, de Sheriff maakt heel veel goed.

hehe eigenlijk reply ik alleen maar om dit topic even een upje te geven
Oud 13-06-2004, 13:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 13-06-2004 @ 13:05 :
Oew fijne avatars, sla ze meteen even op op mijn computer Wel jammer dat er in het topic niet meer zo veel gereageerd wordt, hij zakt steeds verder naar beneden
Ik weet het, waar is iedereen? Wil niemand meer delen in de Alan love? Of de "Harry Potter" love?

Trouwens, ik heb "Truly, Madly, Deeply" gezien. Het is niet zo droevig als ik had gewild - hier en daar is de film ietsjes te luchtig, en het einde vond ik minder (ik had verwacht dat Jamie en Nina een hartverscheurende ruzie zouden hebben en dergelijke), maar ik raad de film zeker aan. Al is het maar omdat je Alan cello ziet spelen in deze film (let op zijn mooie handen - lange en dunne vingers, ze lijken een beetje vrouwelijk) en omdat je hem meer dan één keer hoort zingen (die stem! *kwijl*).

Dit stukje speelt Alan vaak in de film, en ik zou het zeker downloaden (het komt rechtstreeks uit de film, van de Alan Rickman Download Haven):

http://britbitsandclips.com/sounds/TMD.zip

Dus, Cassie, als je nog geld over hebt, zou ik de film zeker kopen! Hij mag gewoon niet in je Alan-collectie ontbreken.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-06-2004, 13:14
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Severus schreef op 13-06-2004 @ 14:11 :
[B]Ik weet het, waar is iedereen? Wil niemand meer delen in de Alan love? Of de "Harry Potter" love?
Haha.. ik vind het een goede acteur.. maar ben te veel hetero om over love te spreken
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-06-2004, 13:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 13-06-2004 @ 14:14 :
Haha.. ik vind het een goede acteur.. maar ben te veel hetero om over love te spreken
Heh heh. Okee, spreek jij maar over Alan op een meer professionele manier, laat de lovin' maar aan ons vrouwen over.

By the way, attentie voor de Tom Felton lovers:

Vanavond om 20.45 uur op Nederland 1 komt het 1e deel van de misdaadserie "Second Sight" op TV. Het is een 3-delige serie, en Tom Felton is in alle delen te zien als Thomas Ingham.

Zien dus, als je van Tommie houdt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-06-2004, 13:37
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Severus schreef op 13-06-2004 @ 14:22 :
Heh heh. Okee, spreek jij maar over Alan op een meer professionele manier, laat de lovin' maar aan ons vrouwen over.
Lijkt me een goede deal
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-06-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 13-06-2004 @ 14:11 :
Ik weet het, waar is iedereen? Wil niemand meer delen in de Alan love? Of de "Harry Potter" love?

Trouwens, ik heb "Truly, Madly, Deeply" gezien. Het is niet zo droevig als ik had gewild - hier en daar is de film ietsjes te luchtig, en het einde vond ik minder (ik had verwacht dat Jamie en Nina een hartverscheurende ruzie zouden hebben en dergelijke), maar ik raad de film zeker aan. Al is het maar omdat je Alan cello ziet spelen in deze film (let op zijn mooie handen - lange en dunne vingers, ze lijken een beetje vrouwelijk) en omdat je hem meer dan één keer hoort zingen (die stem! *kwijl*).

Dit stukje speelt Alan vaak in de film, en ik zou het zeker downloaden (het komt rechtstreeks uit de film, van de Alan Rickman Download Haven):

http://britbitsandclips.com/sounds/TMD.zip

Dus, Cassie, als je nog geld over hebt, zou ik de film zeker kopen! Hij mag gewoon niet in je Alan-collectie ontbreken.
Hehe, ik moest serieus even hardop lachen toen ik "Alan love" las Tja de HP hype is even over en bijna niemand komt meer hier

Ik zal van de week even kijken of ik "Truly, madly, deeply" kan vinden in een of andere winkel, heb vast nog wel wat geld over (moet nog zoveel films kijken, en mn dvd speler is nog niet gemaakt , luie vaders he..). Ben wel erg benieuwd naar "TMD", maar "Michael Collins" wil ik ook nog erg graag zien. Heb nog genoeg te doen dus komende week.

Vanavond zal ik even naar de download heaven gaan om dat stukje te downloaden, als ik weer achter mijn eigen computer zit.

dan ga ik nu weer even "HP and the sorcerer's stone" spelen op de computer
Oud 13-06-2004, 14:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 13-06-2004 @ 14:59 :
Hehe, ik moest serieus even hardop lachen toen ik "Alan love" las Tja de HP hype is even over en bijna niemand komt meer hier
Ja, maar de Alan hype zal nooit over zijn, dus waar zijn Lucky Duck en Noínden?

Citaat:
Cassiopeia schreef op 13-06-2004 @ 14:59 :
dan ga ik nu weer even "HP and the sorcerer's stone" spelen op de computer
Veel plezier met "to bewitch the mind and ensnare the senses"....

Ik ga intussen wat klassieke muziek downloaden. Ik heb het altijd wel mooie muziek gevonden, maar sinds ik Alan de Sonata Nr. 3 van Johann Sebastian Bach heb horen spelen in "Truly, Madly, Deeply", ben ik helemaal verkocht. Droevige klassieke muziek is zooo mooi!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-06-2004, 16:26
Redhead
Avatar van Redhead
Redhead is offline
Ik vind Alan wel leuk, maar ik ben niet zo gek van hem als jullie zijn Al vond ik hem in Sense & Sensebility wel erg aantrekkelijk. Maar hij is toch een beetje te oud. Ik was wel gecharmeerd van de David Thewlis die Prof Lupin speelt. Ik ga maar eens wat meer over hem zoeken
Oud 13-06-2004, 17:11
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Redhead schreef op 13-06-2004 @ 17:26 :
Ik vind Alan wel leuk, maar ik ben niet zo gek van hem als jullie zijn Al vond ik hem in Sense & Sensebility wel erg aantrekkelijk. Maar hij is toch een beetje te oud. Ik was wel gecharmeerd van de David Thewlis die Prof Lupin speelt. Ik ga maar eens wat meer over hem zoeken
The Big Lebowski kijken dus
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-06-2004, 17:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 13-06-2004 @ 18:11 :
The Big Lebowski kijken dus
Nee man, ze moet naar "Total Eclipse" met Leo DiCaprio kijken, daarin is Thewlis in zijn nakie te zien.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-06-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Redhead schreef op 13-06-2004 @ 17:26 :
Ik vind Alan wel leuk, maar ik ben niet zo gek van hem als jullie zijn Al vond ik hem in Sense & Sensebility wel erg aantrekkelijk. Maar hij is toch een beetje te oud. Ik was wel gecharmeerd van de David Thewlis die Prof Lupin speelt. Ik ga maar eens wat meer over hem zoeken
Alan blijft bij mij natuurlijk wel nummer 1 . Maar ik ben het met je eens over David Thewlis, die vind ik ook .
Oud 13-06-2004, 18:10
Redhead
Avatar van Redhead
Redhead is offline
Citaat:
Severus schreef op 13-06-2004 @ 18:29 :
Nee man, ze moet naar "Total Eclipse" met Leo DiCaprio kijken, daarin is Thewlis in zijn nakie te zien.

Ok ik weet wat ik kan doen na mijn tentamens, of tijdens het leren als ontspanning
Oud 13-06-2004, 18:15
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 13-06-2004 @ 15:14 :
Ja, maar de Alan hype zal nooit over zijn, dus waar zijn Lucky Duck en Noínden?
Toetsweek. En het zijn allemaal SE-toetsen, dus wat ik nu verneuk, moet ik volgend jaar in mijn eindexamenjaar ophalen. En voor sommige vakken die ik écht niet kan MOET ik gewoon een 6.0 of hoger halen wil ik 't voldoende redden

Vandaar dus mijn afwezigheid Leren gaat zo moeilijk als ik met andere dingen *KUCHalanKUCH* in m'n kop zit
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 13-06-2004, 18:16
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Redhead schreef op 13-06-2004 @ 17:26 :
Ik vind Alan wel leuk, maar ik ben niet zo gek van hem als jullie zijn Al vond ik hem in Sense & Sensebility wel erg aantrekkelijk. Maar hij is toch een beetje te oud. Ik was wel gecharmeerd van de David Thewlis die Prof Lupin speelt. Ik ga maar eens wat meer over hem zoeken
Hoop niet teveel; zie mijn sig En die is pas sinds vorig jaar zo, dus ja....
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 13-06-2004, 18:51
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Er was toch ook een film, waarin Alan bloot te zien was ofzo?
in de film dark harbor.. geloof ik, daar had ik toen een foto van gezien
Oud 13-06-2004, 19:19
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
ik begin plotseling te begrijpen waarom mensen dit topic links laten linken
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-06-2004, 19:56
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
alan is nog steeds the man in HP
enen
wat er voor mn id in deel 6 mag gebeuren.....

* oudere zus voor Hermione, met nederlands accent (hmm k wil ook een rol je leest t goed)

* less potter more snape & hermione

*KRUML, ja die victor tsou leuk zijn dat hij daar komt en dan heel veel respect krijgt voor snape ofzo en dat je dan weer veel SS/HG shots krijgt

*Cho, wil k ook wel hebbben maar t zou leuk zijn als ze potter dumpt voor draco
Oud 13-06-2004, 20:01
Redhead
Avatar van Redhead
Redhead is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 13-06-2004 @ 19:16 :
Hoop niet teveel; zie mijn sig En die is pas sinds vorig jaar zo, dus ja....
Nou daar gaan mijn kansen weer eens... Jammer. Nou dan ga ik morgen maar weer voor de tv zitten kwijlen. Ja voor wie hoor ik jullie denken Voor Francesco Totti. Als alle HP personages al bezet zijn val ik graag op hem terug
Oud 13-06-2004, 20:02
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 13-06-2004 @ 20:19 :
ik begin plotseling te begrijpen waarom mensen dit topic links laten linken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #7
Verwijderd
500 16-04-2007 19:26
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 15:48
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #3
Severus
500 24-11-2004 21:03
Films, TV & Radio Harry Potter and the Chamber of Secrets
niceman1984
28 29-11-2001 16:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.