Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 19:37
Thirza!
Thirza! is offline
Helleu

Afgelopen zomer heb ik een nierbekontsteking gehad.
We waren met de klas naar Engeland, en daarvoor had ik al erge buikpijn,
maar omdat ik graag mee wou heb ik niets gezegd en met goed wat pijnstillers ging ik de dag door. In Londen ging het niet meer goed, en ben ik opgenomen waar bleek dat ik een nierbekontsteking had. Ik heb daarna nog in Nederland 2 dagen in een ziekenhuis gelegen, en medicijnen gehad.

Na dit heb ik eigenlijk altijd pijn gehouden op de plek bij mn nieren. Ik moest toen een echo laten maken, maar daar was wel alles goed op, ze hebben vooral gekeken naar ontstekingen, die konden ze niet vinden. Mijn familie denkt dat het psygisch is, en als ik nu dus weer zeg dat ik pijn heb, denken ze ook zoiets van aandacht!!
Op een open dag van het ziekenhuis ging ik mn bloeddruk meten en daar was mn onderdruk erg hoog. Hij is normaal rond de 60-70 ofzo, nu zat hij bij mij op de 105.
Het is natuurlijk een moment opname, is het dan zeuren om naar een dokter te gaan, (ik bleef pijn houden ook na de echo) om dan toch te vragen om een uitgebreid onderzoek, mede omdat mijn bloeddruk aan de hoge kant is!?
Ik heb namelijk geen idee wat het is, en begin me langzamerhand toch wel een beetje zorgen te maken

Alvast bedankt voor het lezen, een reactie terug zou ik fijn vinden!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:40
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Pijn = pijn. Zelfs al is het psychisch, dan nog is het niet fijn. En in het ergste geval is het niets, dus ik denk dat je beter tóch maar even langs je huisarts kunt gaan. Al was het maar voor de geruststelling. En het zou best kunnen dat het wel iets is (toch?) en dan is het alleen maar stom als je er te lang mee rond blijft lopen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jonge meiden horen geen onderdrukken te hebben van 105. Om vast te stellen of dit echt een momentopname is geweest, of dat je bloeddruk idd te hoog is, moet je naar je huisarts om je bloeddruk een aantal keer te laten meten. Pas dan kun je bepalen of hij te hoog is, en of je er iets aan moet doen.
Napijn na een nierbekkenontsteking kan best, ook dat zou ik eens overleggen met de dokter.

Hop naar je huisarts dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:44
patricia15
patricia15 is offline
Gewoon naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 07:15
Verwijderd
Ga gewoon naar je huisarts, ook al is het inderdaad voor de geruststelling. Het is niet goed als je bloeddruk zo hoog is.
En al is het psychisch, dan is het nog niet fijn. Psychische pijn is ook gewoon pijn. Maar als je bloeddruk ook nog hoog is, dan zal dit niet het geval zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Jonge meiden horen geen onderdrukken te hebben van 105. Om vast te stellen of dit echt een momentopname is geweest, of dat je bloeddruk idd te hoog is, moet je naar je huisarts om je bloeddruk een aantal keer te laten meten. Pas dan kun je bepalen of hij te hoog is, en of je er iets aan moet doen.
Napijn na een nierbekkenontsteking kan best, ook dat zou ik eens overleggen met de dokter.

Hop naar je huisarts dus.
precies dit inderdaad

Psychisch chronische pijn hebben zou trouwens óók een teken zijn dat er iets niet goed is, dus dat zou ook best een reden zijn om naar de huisarts te gaan
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Lichaam & Gezondheid Het grote moedervlekken topic
Fantôme
48 17-07-2005 07:20
Lichaam & Gezondheid beetje genant...
hannes87
7 05-10-2004 16:33
Liefde & Relatie Relatie over door paniekstoornissen?
FemmeLaRose
26 17-05-2004 13:13
Lichaam & Gezondheid hand gekneusd? (inbinden)
FaceTheTruth
4 03-04-2004 13:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.