Oud 11-05-2011, 23:07
Borneoplein
Borneoplein is offline
Ik sta sinds kort op een datingsite. Heb daar kennis gemaakt met een super leuke meid uit Noord- Holland. ik zelf ben 19 en zij is 22. we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien ondanks dat we vroeger wel elk weekend naar dezelfde discotheek gingen. Ik kan nu nog 10000 woorden neer zetten maar het komt er op neer dat ik verliefd ben ze is echt een hele lieve meid en zij vind mij echt een hele lieve jongen. maar is het verstandig om haar te zeggen dat ik verliefd op haar ben of zal ik daar eerst nog even mee wachten

p.s. we praten wel al veel over ons en dit heeft een toekomst enzovoort

maar ik weet niet wat ik moet doen
Groetjes A-dammer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2011, 23:10
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Ik zou eerst een keer met haar afspreken en daarna verder kijken. Misschien is het wel helemaal niets als je haar irl ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 07:21
Verwijderd
als je elkaar nog nooit irl ontmoet hebt, hoe kun je dan verliefd zijn, en praten over een toekomst? Dat lijkt me zo ontzettend vergezocht, daar zou ik ver vandaan blijven. Eerst maar eens een date, en dan verliefd worden, en dan veeel later pas eens over de toekomst gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 10:41
Verwijderd
Ga afspreken, als jullie relatie blijft bestaan uit computer-contact, zit er sowieso geen toekomst in en kun je praten wat je wil, maar dat komt er geen échte relatie van.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 18:03
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Ik sta sinds kort op een datingsite. Heb daar kennis gemaakt met een super leuke meid uit Noord- Holland. ik zelf ben 19 en zij is 22. we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien ondanks dat we vroeger wel elk weekend naar dezelfde discotheek gingen. Ik kan nu nog 10000 woorden neer zetten maar het komt er op neer dat ik verliefd ben ze is echt een hele lieve meid en zij vind mij echt een hele lieve jongen. maar is het verstandig om haar te zeggen dat ik verliefd op haar ben of zal ik daar eerst nog even mee wachten

p.s. we praten wel al veel over ons en dit heeft een toekomst enzovoort

maar ik weet niet wat ik moet doen
Groetjes A-dammer
Hi!
ik zou gewoon eerst afspreken, want eerlijk waar (niet om je hoop te breken): smsen of internetten is zoveel makkelijker dan real-life. Je kunt de meest diepgaande gesprekken met iemand op het internet hebben waar je in het real-life niet eens aan zou moeten denken! En als jullie eens gaan daten kun je zoiets laten vallen, beter dan nooit gezien en dat zeggen over internet (sowieso. Zeg het gewoon niet over internet)

xx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:59
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hoe kom je überhaupt op dit topic, Anne?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat zijn jullie ervaringen met datingsites?
datingmeting
1 17-03-2014 09:01
Liefde & Relatie Wat is een goede datingsite?
MAD-Duckie++
37 03-02-2011 19:23
Liefde & Relatie Weinig succes op datingsite
PierdeRegenworm
86 12-04-2005 21:44
Liefde & Relatie Datingsite
Verwijderd
14 24-03-2004 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.