Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2016, 21:03
Verwijderd
Hey ik heb een vraagje we gaan met gym heel veel rennen en ook allemaal testjes doen zoals piepjestest shuttle run test rennen is niet mijn grootste probleem maar ik hou het niet lang vol dan raak ik buiten adem en krijg een steek in mijn buik hebben jullie miss tips om toch kunnen vol houden bijv. tips voor ademhaling ofzo

Miss zijn er al andere topics en heb ik die niet gezien sorry daar voor.

Alvast bedankt mvg Ruzanna
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2016, 21:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij die testen gaat het ook vooral om je uithoudingsvermogen en niet zozeer om je snelheid. Je conditie kun je opbouwen door bijvoorbeeld te gaan hardlopen. Ik ben zelf een tijd geleden begonnen met Start to Run van Evy uit 2011. Deze lessenserie bestaat uit 30 lessen, waarbij je drie keer per week traint. Juist door met die frequentie te lopen bouw je conditie op zonder blessures te krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 21:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ook het tijdstip waarop je eet kan trouwens invloed hebben op het krijgen van een steek. Eet niet te kort voor de gymles.
Door een stukje met je armen omhoog te lopen gaat het ademhalen soms ook makkelijker.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 21:30
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Door je neus inademen en mond uitademen. Beweeg je armen goed met je mee en loop even warm van tevoren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 05:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je gaat trainen met hardlopen, probeer dan eens veel rustiger te lopen dan je normaal doet en het langer vol te houden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 09:14
Verwijderd
ik sport regelmatig zoals touwtje springen crunches sit-ups en noem maar op en ook dan heb ik problemen met rustig ademhalen maar ik merk wel dat ik net voor gym ga eten en dat dus ook iets is dus alvast bedankt voor deze tips die jullie me gegeven hebben
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 09:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik sport regelmatig zoals touwtje springen crunches sit-ups en noem maar op en ook dan heb ik problemen met rustig ademhalen maar ik merk wel dat ik net voor gym ga eten en dat dus ook iets is dus alvast bedankt voor deze tips die jullie me gegeven hebben
Je lijf is blijkbaar sterk genoeg om die dingen te doen, maar je conditie is niet goed genoeg om dat een tijdje vol te houden...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 10:08
Verwijderd
ja ik denk het ook ik denk dat ik gewoon tijdens het sporten meer op ademhaling enzo ga letten miss dat dat helpt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 16:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of dus naast krachtsporten wat duursporten inbouwen!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 16:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Door je neus inademen en door je mond uitademen en dan vooral op je uitademing focussen. Je inademing gaat vanzelf goed namelijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 17:55
Verwijderd
okey Bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Xtc
Redlabel22
36 10-01-2013 09:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.