Oud 07-03-2004, 16:37
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Vandaag was het dan uiteindelijk zover. Het legioen kon afscheid nemen van de publiekslieveling Paul Bosvelt, die de afgelopen zomer de overstap maakte naar Manchester City. De 34-jarige speler was door het drukke speelschema wat er is in Engeland, niet eerder instaat geweest om officieel afscheid te nemen van de supporters die hem altijd hartverwarmend toezongen.

Tijdens de open dag van dit jaar in De Kuip, liet Bosvelt al een vliegtuigje boven het stadion cirkelen met de teksten: "Forever kamaraden Paul". De speler liep in de rust een ereronde op het veld, terwijl er uit de speakers het bekende "You'll never walk alone" klonk. Aan het enthousiasme was niet te merken dat Feyenoord op dat moment met een 0-1 achterstand de catacomben in was gegaan.

Bosvelt die zes jaar lang deel uitmaakte van de selectie van Feyenoord, kreeg van de toeschouwers allerlei kado's toegeworpen en genoot zichtbaar van het eerbetoon. Het is toch mooi om te zien dat men in Rotterdam weet hoe het moet omgaan met dergelijke spelers, die een grote bijdrage hebben geleverd aan het succes van de club.

Na zijn ereronde verklaarde Bosvelt tegenover Radio Rijnmond het volgende: "Je kan je er van te voren geen voorstelling van maken hoe het zal zijn. Ik ben blij dat ik de supporters heb kunnen bedanken voor alle steun. Dit is echt uniek, een overweldigend afscheid met zoveel mensen. Op moeilijke momenten waren ze er altijd voor me en dan merk je toch wel dat je ze nog niet op een normale manier heb kunnen bedanken. Maar dit gaf kippenvel." aldus Bosvelt. tevens liet hij doorschemeren regelmatig last van heimwee te hebben naar Feyenoord.

Bron: voetbalzone.nl

Toch wel mooi voor hem dat hij nog afscheid kon nemen. *heeft diep respect voor Bosvelt* Ik hoop dat ik bij Studio sport nog wat beelden van z'n afscheid kan zien.
Advertentie
Oud 07-03-2004, 16:56
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Tijd voor een: Het grote afscheid nemen van je oude club topic?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 07-03-2004, 17:06
Verwijderd


(clickable)
Oud 07-03-2004, 17:15
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
Neu ik vindt dat dat persé daar in hoeft, afijn, het was inderdaad mooi te zien hoe het Legioen Paul bedankte met allerlei kado's en het was nie egt te merken aan het publiek dat feyenoord met o-1 achterstond. Maar al met al een mooi afscheid voor 'onze Paulus'
Oud 07-03-2004, 18:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
dan had ik de afgelopen tijd ook wel 3 afscheids topics kunnen openen. Uit angst voor een slotje heb ik dat toen niet gedaan.
hier kan imo wel slotje op
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-03-2004, 19:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-03-2004 @ 18:06:
[afbeelding]

(clickable)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-03-2004, 19:32
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-03-2004 @ 18:06:
[afbeelding]

(clickable)
ik kan niks anders zeggen
Oud 07-03-2004, 21:04
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-03-2004 @ 19:31:
Uit angst voor een slotje heb ik dat toen niet gedaan.
lol.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Heracles Almelo
geen punt.
48 24-05-2005 17:55
De Kantine Moppen.. ;)
Bosserini
166 28-08-2004 14:42
Vrije tijd Nederland naar WK 2006 in Duitsland?
Squidward
82 12-08-2004 15:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.