Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 20:49
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Als ik mezelf schoon vind dan sla ik het een dagje over, maar meestal vind ik mezelf aan het einde van de dag niet fris meer, schaamstreek en oksels. Maar ik douche niet uitgebreid, ik stap eronder, wassen, en weer eruit. Ongeveer 4 minuten ofzo.
Oud 16-05-2006, 10:54
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik douche om de dag en dan vaak s'ochtends. Eigenlijk vind ik elke dag douchen wel schoner, maar ik vind douchen echt niksaan om te doen, dus vandaar. Het grootste nadeel is dat je je moet afdrogen, dat doe ik altijd heel goed anders vind ik het niet fijn, maar dat is pas stom werk...
En ik douche altijd met douchecreme ofzo, en shampoo. 1x per week minstens scheren, en ook vaak tandjes poetsen onder de douche.
Oud 17-05-2006, 18:47
roosj
roosj is offline
Als ik vakantie heb en een tijd niet in de buurt van mensen kom wil ik het nog wel ns een tijdje overslaan waarom ook niet.. Ik heb dan toch met niemand te maken, en ik hoef voor niemand lekker te ruiken ofzo.
Als ik geen vakantie heb douche ik elke dag of om de dag.
Oud 17-05-2006, 19:05
__
Avatar van __
__ is offline
ongeveer 7x per week, soms iets minder omdat ik dan bijvoorbeeld een keertje 's ochtends douche en dan die ochtend erna geen zin heb en dan pas de avond daarna dus weer douche. nouja, dat is dus na 1.5 dag ofzo. soms ook iets meer, als ik uit ga / ben geweest ofzo. in de zomer douche ik vaak 2x per dag en dan lekker koud. <3 vorige week, met dat warme weer, ook elke dag 2x gedoucht. lekker toggg.
Oud 17-05-2006, 19:36
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
2 keer per dag ongeveer 4 minute met lauw water. Gewoon omdat ik het fris en ook lkkr vind.
__________________
Have you ever been mellow...
Oud 18-05-2006, 06:49
lyla
Avatar van lyla
lyla is offline
ik vraag me af, of al deze mensen die 2 x per dag douchen dat ook nog doen.. zodra ze zelf de rekening moeten betalen

ik douche gewoon lekker 1 keer per dag.
__________________
dus.
Oud 18-05-2006, 10:55
Verwijderd
Citaat:
lyla schreef op 18-05-2006 @ 07:49 :
ik vraag me af, of al deze mensen die 2 x per dag douchen dat ook nog doen.. zodra ze zelf de rekening moeten betalen
aangezien ik, nogmaals, hygiene belangrijker vind dan vakantie of zooi kopen en zuipen denk ik dat ik er niet wakker van kan liggen

en dat water verspillen is ook onzin, wij hebben iig geen afwasmachine, heteluchtoven, diepvrieskist, 3 tv's, 3 pc's, tig extra nutteloze dingen en een sproeier op het gazon staan, maar dat maakt verder niet uit want douchen is nutteloos water en een afwasmachine en t gazon sproeien en het badje vullen is tenminste nuttig
Oud 18-05-2006, 11:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Voor de mensen die zo vaak douchen van hun ouders, zou je dat niet doen als dat niet zou 'moeten' dan?

Ik snap wel dat mensen zich vies kunnen voelen, maar dat betekent niet meteen dat je ook vies bént. Als je nou zwaar/vies werk doet of veel sport, dan zou ik ook vaker douchen dan wanneer je scholier/student bent.

Ja, ik vind hygiëne ook belangrijk, maar bij 2 x per dag douchen (in normale omstandigheden) denk ik meer aan een vorm van smetvrees dan aan hygiëne.
Oud 18-05-2006, 15:23
Verwijderd
Is er ook iemand die minder dan 3x per week douchet? (ik douche ong. 5x per week exc. na het sporten.
Oud 19-05-2006, 17:22
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 18-05-2006 @ 12:23 :
Voor de mensen die zo vaak douchen van hun ouders, zou je dat niet doen als dat niet zou 'moeten' dan?

Ik snap wel dat mensen zich vies kunnen voelen, maar dat betekent niet meteen dat je ook vies bént. Als je nou zwaar/vies werk doet of veel sport, dan zou ik ook vaker douchen dan wanneer je scholier/student bent.

Ja, ik vind hygiëne ook belangrijk, maar bij 2 x per dag douchen (in normale omstandigheden) denk ik meer aan een vorm van smetvrees dan aan hygiëne.
heb echt geen smetvrees hoor

ik douche gewoon zo "vaak" omdat ik t fijner vind enzo, en als ik gewoon schoon in mn bed ga liggen hoef ik mn dekbedovertrek ook minder vaak te vervangen als dat ik er stinkend en vettig in ga liggen, dus ook een vorm van preventieve luiheid lijkt me, zelfde geld voor kleren enzo
Oud 19-05-2006, 18:49
nancy666
nancy666 is offline
ik douche maar twee keer per week, maar was me wel iedere dag
aan de wastafel (gezicht,oksels,intieme delen,....)

En dat is meer dan genoeg want ik stink nooit.Ik begrijp niet dat mensne zich 1 of twee keer per dag douchen (ok als je constant sport dan begrijp ik het wel).
Ten eerste vind ik het waterverspilling en ten tweede,worden jullie niet snel ziek?
Het is zo dat mensne die té hygiënisch zijn ook sneller ziek worden. Ik wordt bijvoorbeeld NOOIT ziek.

Mja, misschien vinden julie mij nu een viespeuk ofzo, maardat ben ik helemaal niet,ik was me iedere dag maar douchen niet.

Zijn er nog mensne die durven toegeven dat ze zich niet iedere dag douchen? ik verschoot wel even van al jullie reacties.

groetjes
Oud 19-05-2006, 22:16
Marticek
Marticek is offline
Ik douche me elke dag en dan om de dag mijn haren. Maar daar moeten ze nog sterk aan wennen .
Oud 19-05-2006, 22:48
Verwijderd
ik ben ook bijna nooit ziek hoor
Oud 20-05-2006, 08:27
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Ik scheer me elke dag onder de douche, tevens was ik dan mijn haar.

Waarom?

Zonder douche kom ik moeilijk wakker, VOEL ik me niet fris en jeukt mijn lichaam. Ook moet ik elke dag scheren (ja, zware baardgroei) en buiten de douche scheren is voor mij geen optie.

Naja, het is het wel, maar het wordt minder glad en irriteerd behoorlijk. Niet fijn dus.
Oud 20-05-2006, 17:03
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Het beste is voor je lichaam om 3-4 keer per week te douchen, zonder zeep, zeep is niet goed voor je huid.. maarja je moet het wel gebruiken om fris te blijven ruiken
__________________
ok...
Oud 21-05-2006, 00:20
Pekay
Pekay is offline
Ik douche op werkdagen iedere dag.
Iedere avond, om precies te zijn. Smorgens douche ik niet omdat ik echt geen ochtendmens en liever een kwartiertje langer blijf liggen dan dat ik ga douchen. Vooral in de winter lukt me dat niet , koude badkamer enzo. In de zomer als ik snachts door de warmte heb gezweet, douche ik smorgens wel.

Ik vind het gewoon lekker fris om me iedere dag te dochen savonds voor het slapen gaan. Op vrijdag douche ik me dan meestal niet savonds, dan doe ik het zaterdag ochtend.

Komt neer op 6x in de week dus. Mn haar wassen doe ik 2x per week.. heb nooit zin om het te drogen en te stijlen, en dat moet wel andes zit het echt raar. Gelukkig heb ik geen last van vet haar. Ik was mn haar na het sporten, woensdag en zondag.
Oud 21-05-2006, 10:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
heskk93 schreef op 18-05-2006 @ 16:23 :
Is er ook iemand die minder dan 3x per week douchet? (ik douche ong. 5x per week exc. na het sporten.
Maarten van Rossum, ik las ergens dat hij zich één keer in de week douchet, hooguit

Ikzelf douche zo'n 5 keer per week.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-05-2006, 20:56
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik doushe in principe elke dag nadat ik opsta. Gewoon omdat het lekker is om je aan het begin van de dag fris te voelen. Als ik heel vroeg opmoet doushe ik soms de avond ervoor, ookal hbe ik die ochtend ook al gedoushed. En soms, heel soms, heb ik geen zin en doe ik het een dagje niet .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 22-05-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 21-05-2006 @ 11:08 :
Maarten van Rossum, ik las ergens dat hij zich één keer in de week douchet, hooguit

Ikzelf douche zo'n 5 keer per week.
als je 'iemand' op die manier gaat opvatten: in verzorgingstehuizen douchen de meeste bewoners ook maar 1 keer per week, behalve dan de bewoners die gauw stinken, die mogen vaker . Ze worden uiteraard wel elke dag gewassen. Of wassen zichzelf als ze dat kunnen.
Oud 22-05-2006, 12:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik douche praktisch elke dag; heel soms 2 keer als ik bv gesport of iets anders intensiefs gedaan heb. Meestal gewoon 's ochtends om wakker te worden.

Ik heb geen problemen met niet douchen, lang leve de festivals
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-05-2006, 12:40
Rizz0
Rizz0 is offline
Denk gemiddeld 7 keer per week. In de vakantie elke ochtend, heb dan toch alle tijd. Als ik school heb meestal niet 's ochtends omdat ik liever in bed blijf liggen, maar wel drie keer per week na voetbaltraining/voetbalwedstrijd.
Oud 22-05-2006, 12:40
Rizz0
Rizz0 is offline
Citaat:
Meadow schreef op 21-05-2006 @ 21:56 :
Ik doushe in principe elke dag nadat ik opsta. Gewoon omdat het lekker is om je aan het begin van de dag fris te voelen. Als ik heel vroeg opmoet doushe ik soms de avond ervoor, ookal hbe ik die ochtend ook al gedoushed. En soms, heel soms, heb ik geen zin en doe ik het een dagje niet .
En nu alleen nog leren hoe je het schrijft
Oud 22-05-2006, 12:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-05-2006 @ 13:09 :
ik douche praktisch elke dag; heel soms 2 keer als ik bv gesport of iets anders intensiefs gedaan heb. Meestal gewoon 's ochtends om wakker te worden.

Ik heb geen problemen met niet douchen, lang leve de festivals
Hehe, ja, op de laatste dag van een meerdaags festival stinkt iedereen, maar dat geeft totaal niet . Dousche daar zelf wel vaak een keertje, maar heb er totaal geen probleem mee als anderen dat niet doen.

Citaat:
Rizz0 schreef op 22-05-2006 @ 13:40 :
En nu alleen nog leren hoe je het schrijft
Nee, Dousche, ik ben eigenwijs. Fein heb ik ook een poos bewust met ei en niet met ij geschreven. Want fein is feiner dan fijn. Vind sch'tjes op plekken waar ze niet horen leuk. Wil niet zeggen dat ik niet veel spellingsfouten maak, maar soms schrijf ik dingen anders omdat ik het leuker vind, en zolang het nog begrijpbaar is, zie ik niet hoe ik daar mensen mee schaad.

ONTOPIC! Als je nog wilt reageren graag via pm dan.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 22-05-2006, 16:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik douche 7x per week en ook nog na het sporten (2 a 3 keer per week). Soms als ik 's ochtends ga sporten, douche ik niet ervoor, maar alleen erna.

Ik vind douchen lekker en fijn. En volgens mij maakt 't echt niet zoveel uit voor je huid, of je nu 5x of 8x doucht in een week.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 22-05-2006, 16:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-05-2006 @ 17:00 :
Ik vind douchen lekker en fijn. En volgens mij maakt 't echt niet zoveel uit voor je huid, of je nu 5x of 8x doucht in een week.
Ik denk dat als je al een droge huid hebt, dat douchen het zeker niet beter maakt. Als je daar geen last van hebt kan het misschien niet zoveel kwaad.

Zelf heb ik sowieso al een droge huid en na het douchen jeukt het echt heel erg dan. Echt niet fijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-05-2006, 16:26
ZeistWest
ZeistWest is offline
6x,
4x na de training
1x na mn zaterdagwerk
en 1x na LO op school, als ik een wedstrijd heb (ik veldrij, wielrennen) dan ook
Oud 22-05-2006, 18:33
Verwijderd
eh, 7keer, gewoon elke dag, anders voel ik me echt niet fijn
Oud 22-05-2006, 20:00
Verwijderd
Wie heeft er vorig jaar een soortgelijk topic gelezen? Jezus wat een smeerlappen passeerden er toen de revue
Oud 22-05-2006, 20:40
vedetje
vedetje is offline
Op zijn minst 7x per week.

Dit wil zeggen, zowiezo elke morgen, zelf als er geen warm water is (maar dan zal mijn douche niet langer dan een minuut duren). Ik heb het nodig om wakker te worden, om mij op te frissen, en om mijn haar een beetje fatsoenlijk te krijgen moet ik dat ook toch wel nat maken...

En daarna, na sport te doen, dat betekent 1 à 4 douche's per week erbij (tenzij het 's avonds is en ik te moe ben en zo in slaap val)

En wat ook al is gebeurt: een warme douche enkel en alleen om warm te krijgen (ik ben een enorme koukleum, bij 20 graden hebben mijn handen soms nog ijskoud en warm water is bijna het enige wat helpt).
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 22-05-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-05-2006 @ 17:24 :
Ik denk dat als je al een droge huid hebt, dat douchen het zeker niet beter maakt. Als je daar geen last van hebt kan het misschien niet zoveel kwaad.

Zelf heb ik sowieso al een droge huid en na het douchen jeukt het echt heel erg dan. Echt niet fijn.
dan moet je minder heet douchen
Oud 23-05-2006, 00:55
Verwijderd
Ik douche wel 10 keer per week denk ik. Het is lekker.
Oud 23-05-2006, 10:02
Verwijderd
Ik douche iedere dag, soms 2x.
Oud 23-05-2006, 10:04
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
heskk93 schreef op 18-05-2006 @ 16:23 :
Is er ook iemand die minder dan 3x per week douchet? (ik douche ong. 5x per week exc. na het sporten.
Ja ik. Het komt wel eens voor dat ik me maar 2x per week douche. Ik ben er te lui voor om 's morgens eerder op te staan en vaak is de badkamer bezet (met broertjes die te vrouwelijk zijn en 15min min. voor hun haar nodig hebben) en red ik het anders niet met op tijd op school zijn.
'S avonds douchen komt er ook niet snel van omdat ik er dan niet aan denk en andere dingen te doen heb. Ik merk zelf wel wanneer het te erg wordt

Sommige mensen hier met 2x per dag... Je kunt het ook echt overdrijven he.
Oud 23-05-2006, 20:14
Adrenaline
Adrenaline is offline
1 a 2 keer per dag. Hangt er vanaf of ik heeel erg moe ben of niet. Zo niet, dan gewoon 2 keer per dag. In de zomer kan het soms wel iets meer zijn omdat ik de neiging heb heel veel te zweten en me dan ook heel erg vies voel. Haar wassen 2 a 3 keer per week.
__________________
.
Oud 23-05-2006, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-05-2006 @ 00:13 :
dan moet je minder heet douchen
Dat doe ik sowieso al niet dus daar zal het niet aan liggen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-05-2006, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-05-2006 @ 22:18 :
Dat doe ik sowieso al niet dus daar zal het niet aan liggen
oh ok
Oud 25-05-2006, 10:54
Carl2
Carl2 is offline
ik douche elke dag hoor!
__________________
Just want to know (8)
Oud 25-05-2006, 12:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-05-2006 @ 17:24 :
Ik denk dat als je al een droge huid hebt, dat douchen het zeker niet beter maakt. Als je daar geen last van hebt kan het misschien niet zoveel kwaad.

Zelf heb ik sowieso al een droge huid en na het douchen jeukt het echt heel erg dan. Echt niet fijn.
Mijn huid is ook vrij droog, maar jeukt gelukkig niet na het douchen. Sinds ik Dove Oil douche-spul gebruik, is mijn huid ook echt zachter na het douchen. Daarnaast smeer ik af en toe mijn huid in... dat helpt wel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 25-05-2006, 12:55
boxx
Avatar van boxx
boxx is offline
0,2 keer per week.
Oud 25-05-2006, 14:57
Dzjun
Dzjun is offline
eeh... 8/9 keer ofzo?
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 25-05-2006, 15:07
Verwijderd
Ik douche ongeveer 8 per week, ik werk bij de burger king en sta dus de hele dag in een vieze vette lcuht en stink dan ook echt, voordat ikd it werk deed douchte ik 5 a 6 keer per week.
Oud 26-05-2006, 22:07
drawardinho
drawardinho is offline
bij mij gebeurt douche onregelmatig
soms elke dag, soms maar 3 keer
ik doe wel genoeg deo onder mijn oksels enzo
Oud 27-05-2006, 00:33
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb even t topic gelezen.... ik ben het eens met koekjes.

Het spijt me dat ik t moet zeggen, maar mensen die niet elke dag douchen vind ik wel vies. Maar goed, dat is een mening en meningen verschillen Als mijn vriend zich niet elke dag zou douchen zou ik daar ook niet blij mee zijn en ZEKER niet als hij zn geslachtsdelen niet elke dag schoon hield.

Ikzelf douche altijd 2x per dag, zo ben ik opgevoed en ik vind het lekker. Dus ook zonder mn ouders zou ik dat doen. 's ochtens voel ik me dan veel frisser en wakkerder en 's avonds is het gwn dat je na een hele dag in de weer zijn jezelf schoonmaakt.

Zeep gebruik ik niet, ik douche elke keer (dus 's ochtens en 's avonds) met douchegel. Geslachtsdelen met alleen water, ook elke ochtend en avond.

Ik heb wel een vraagje voor de dames onder ons (de TS, Daantje0707 of zoiets en nog een paar): Hoe doen jullie dat als jullie ongesteld zijn? Sorry, als dit een onbeschofte vraag is, maar ik vroeg het me af. Dan MOET je toch wel elke dag douchen

Edit: en verder vind ik t gewoon prettig... de geur van dove douchegel vaak ruik ik dat op weg naar school
Oud 27-05-2006, 10:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Douche jij niet elke dag? 'Bah, ik vind je vies.'

Sommige mensen douchen dan wel niet elke dag, maar wassen zich gewoon.
Als je ongesteld bent, dan douche je wat vaker, lijkt me ook, ja. Er wordt steeds maar een gemiddeld aantal keer per week aangegeven. In de ene week is er veel meer inspanning (of menstruatie) en dan gaan mensen zich ook vaker wassen of vaker onder de douche.
Oud 27-05-2006, 12:40
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 27-05-2006 @ 11:23 :
Douche jij niet elke dag? 'Bah, ik vind je vies.'

Sommige mensen douchen dan wel niet elke dag, maar wassen zich gewoon.
Als je ongesteld bent, dan douche je wat vaker, lijkt me ook, ja. Er wordt steeds maar een gemiddeld aantal keer per week aangegeven. In de ene week is er veel meer inspanning (of menstruatie) en dan gaan mensen zich ook vaker wassen of vaker onder de douche.
wassen, ok, dat kan. Hoewel ik douchen toch frisser vind, ff alles afspoelen. Maar er zijn mensen die niet elke dag douchen en op de dagen dat ze niet douchen zich ook niet wassen. Dat vind ik echt vies
Oud 27-05-2006, 15:09
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 27-05-2006 @ 01:33 :

Het spijt me dat ik t moet zeggen, maar mensen die niet elke dag douchen vind ik wel vies. Maar goed, dat is een mening en meningen verschillen Als mijn vriend zich niet elke dag zou douchen zou ik daar ook niet blij mee zijn en ZEKER niet als hij zn geslachtsdelen niet elke dag schoon hield.
Ehm, ik neem aan dat je snapt dat mensen die zich niet douchen zich best kunnen wassen?
Ik vind alleen douchen geldverspilling en energieverspilling en bovendien saai, dus ik doe dat niet elke dag. Maar wassen wel, uiteraard, dus ik ben niet 'vies' ofzo.
Oud 27-05-2006, 15:16
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-05-2006 @ 16:09 :
Ehm, ik neem aan dat je snapt dat mensen die zich niet douchen zich best kunnen wassen?
Ik vind alleen douchen geldverspilling en energieverspilling en bovendien saai, dus ik doe dat niet elke dag. Maar wassen wel, uiteraard, dus ik ben niet 'vies' ofzo.
je hebt mn post hierboven gelezen?
Oud 27-05-2006, 16:57
Vip3r
Vip3r is offline
Je kunt je ook aanstellen he, ***ailá***.
Oud 27-05-2006, 23:01
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 27-05-2006 @ 17:57 :
Je kunt je ook aanstellen he, ***ailá***.
ik geef gwn mn mening op welk punt stel ik me aan dan?
Oud 27-05-2006, 23:14
A*
Avatar van A*
A* is offline
7 tot 14 keer per week.
Ik ga niet graag vuil mijn bed in. Mijn bed is schoon, dus ik douch altijd voor het slapen gaan.
En ik ga natuurlijk niet stinkend de deur uit, dus ik douch me 's ochtends ook.
Mijn haar was ik 1x per dag, 's avonds want het is nogal dik en droogt langzaam dus dan kan het de hele dag drogen zodat ik het de volgende dag goed kan doen.
Mensen die niet elke dag douchen vind ik vies, meestal stinken ze ook nog. Bah bah bah.

Laatst gewijzigd op 27-05-2006 om 23:17.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaichael Palin #1943
Holland Oates
500 30-11-2015 01:08
Lichaam & Gezondheid tattoo
Verwijderd
8 06-03-2007 23:53
De Kantine Hoevaak douche je je per week?
Kimmi3girl
221 29-01-2004 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.