Oud 31-03-2007, 16:01
Verwijderd
Omdat ik over een minuutje of tien voor het eerst ga hardlopen.

Met dit ding, volgens mij is het heel gay maar eh.

Dus als hier nou een hoop andere mensen komen posten, liefst mensen met een kutconditie, dan kunnen we fijn met z'n allen klagen over spierpijn. Dat werkt vast motiverend.

(Het vorige topic over hardlopen was enkele maanden terug, dat leek me te lang geleden voor een up.)
Oud 31-03-2007, 17:16
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik doe dat ook! Maar mijn heup doet nu walgelijk veel pijn, elke keer als ik loop, en ik weet niet wat ik verkeerd doe.

Dat ding is echt relaxt, ik heb nog maar 1 les lastig gevonden en ben nu al toe aan de negende.
Oud 31-03-2007, 17:25
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Start to Run, tis wel populair in België! In elke stad heb je wel een clubje dat 3 x per mensen leert lopen/trainen voor 5 km .

Ma bon,

Ben nu aan het trainen voor de Marathon van Athene (Marathon - Athene, de enige echte marathon dus - 4 november)

Voorlopig bestaat mijn schema uit:

Maandag: Body pump + Rug, schouders en borst
Dinsdag: Body Pump + buikspieren, triceps en biceps
Woensdag: Spinning
Donderdag: Body Pump + buikspieren, triceps en biceps
Vrijdag; Rug, schouders en borst
Zaterdag: spinning + body pump
zondag: Rust

Dat tot eindapril en dan begin ik er 3x per week lopen tussen te moffelen en dat dus tot eind oktober.
Dus dan heb ik 7 maanden getraind en dan zou ik dat zonder probleem moeten kunnen uitlopen.

Nu loop ik 10 km op 41 minuten en mijn doelstelling is de marathon op 3 uur....Lukken zal het potverdorie .

Toch als mijn knie niet opnieuw lastig begint te doen .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 31-03-2007, 18:44
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Heh, ik roep ook al jaren (een paar weken) dat ik ga hardlopen om vadsigheid te verkomen en fysiek verval tegen te gaan, maar omdat hardlopen er zo debiel uitziet, zeker in de stad, wil ik dan op zondagochtend als niemand op straat is. Tot nu toe ben ik alleen nog nooit wakker geweest dan, of was ik wakker met hoofdpijn of was ik wakker maar had ik geen zin : (

Je site vind ik trouwens wat naargeestig aandoen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 31-03-2007, 18:50
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Ik ben een kleine maand geleden begonnen met hardlopen. Ik was er eerst echt tegen, vond er niets aan, maar nu vind ik het wel tof..

20 mei wil ik 5km in een half uur lopen bij de Marikenloop in Nijmegen..

Loop nu ongeveer 2,5 km in 20 minuten
__________________
Yeah, I know..
Oud 31-03-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 31-03-2007 @ 19:44 :
Heh, ik roep ook al jaren (een paar weken) dat ik ga hardlopen om vadsigheid te verkomen en fysiek verval tegen te gaan, maar omdat hardlopen er zo debiel uitziet, zeker in de stad, wil ik dan op zondagochtend als niemand op straat is. Tot nu toe ben ik alleen nog nooit wakker geweest dan, of was ik wakker met hoofdpijn of was ik wakker maar had ik geen zin : (

Je site vind ik trouwens wat naargeestig aandoen.
Die site is ronduit kut en de muziek ook, maar het is wel lekker makkelijk. Je downloadt wat en flikkert het op je mp3speler en dan komt er zo'n vlaamse kip in je oren fluisteren wanneer je moet gaan rennen en wanneer je moet gaan lopen en dat je het zo goed doet enzo, ha Het is makkelijker dan zelf schema's opzoeken en tijden opnemen enzo.

En ik vind hardlopen er ook echt verschrikkelijk debiel uitzien. Net moest ik dus ook de hele tijd om mezelf lachen tijdens het rennen.
Oud 31-03-2007, 18:57
Verwijderd
Oja, en ik had net dus die eerste les maar ik vond het heel makkelijk Ik krijg morgen vast opeens keiharde spierpijn ofzo.
Oud 31-03-2007, 19:36
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik wil het ook gaan doen ja, maar toen ik het probeerde laatst schoot al na 50 meter de kramp in mn kuit

Ik ben ook helemaal niet van dingen rustig opbouwen of zo.. het moet bij mij altijd snel en "meteen"

Maar ik ga nog wel beginnen . Tot die tijd hou ik het bij heel veel *normaal* lopen (hoog tempo) en fietsen en zo.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-03-2007, 20:24
Verwijderd
In de zomer van 2005 heb ik met een vriendin ook zo'n opbouwschema gevolgd en nu kan ik zo'n dertig minuten rennen (hoeveel km dat is weet ik niet). Ik wilde eigenlijk gaan trainen voor de 15 km van Maastricht Mooiste, maar omdat mn miniscus kapot is zit dat er niet in. Na mn -waarschijnlijk- operatie wil ik weer gaan rennen maar dan zal mn conditie wel weer nul zijn (issie eigenlijk nu al), dus dan kom ik mooi meeklagen in dit topic.

Op welke muziek lopen jullie? Ik zoek nieuwe ideetjes want ik raak zo langzamerhand uitgekeken op Röyksopp.
Oud 01-04-2007, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 31-03-2007 @ 21:24 :
Op welke muziek lopen jullie? Ik zoek nieuwe ideetjes want ik raak zo langzamerhand uitgekeken op Röyksopp.
Mja, ik heb dus gewoon muziek uit de link die ik al postte. Heel nare prutmuziek is het, maar dat geklets tussendoor is handig en op zich hebben ze het wel leuk aangepast aan wat je moet doen. Dus als je rent liedjes met een snellere beat, als je moet lopen langzamere dingen. Tof, want je past vanzelf je pas aan op de maat.

En voor de rest - powermetal. Voor het 'yeaahhhh snel en actief en strijdlustig'-idee.
Oud 01-04-2007, 16:28
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
Ik ben nu alweer een paar weken bezig. Langzaam opbouwen is t motto Jammer dat die zomertijd ertussen is gekomen, nu loop ik weer in het licht en dan ziet iedereen me o en eerst moest ik ook steeds zo lachen om mezelf haha

en omdat we nu toch zo lekker ervaringen uitwisselen, zeggen mede hardlopers jullie ook gedag?! haha dat vind ik ook zooo grappig en dan moet ik weeer lachen en dan kan ik weeeeeer niet verder.

Ik wil ook zo'n vlaamse coach zou er bijna een ipod voor kopen!

ojaa en die spierpijn he, je móet echt ff rekken na afloop, dat scheelt echt!

vanavond weer! jeeej (we vinden het leuk, we vinden het leuk)
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 01-04-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
*Sbien schreef op 01-04-2007 @ 17:28 :
Ik ben nu alweer een paar weken bezig. Langzaam opbouwen is t motto Jammer dat die zomertijd ertussen is gekomen, nu loop ik weer in het licht en dan ziet iedereen me o en eerst moest ik ook steeds zo lachen om mezelf haha

en omdat we nu toch zo lekker ervaringen uitwisselen, zeggen mede hardlopers jullie ook gedag?! haha dat vind ik ook zooo grappig en dan moet ik weeer lachen en dan kan ik weeeeeer niet verder.

Ik wil ook zo'n vlaamse coach zou er bijna een ipod voor kopen!

ojaa en die spierpijn he, je móet echt ff rekken na afloop, dat scheelt echt!

vanavond weer! jeeej (we vinden het leuk, we vinden het leuk)
Je hebt er helemaal geen iPod voor nodig hoor, heb ik ook niet. Je moet naar die link en dan helemaal doorscrollen naar beneden, krijg je allemaal shit van 'download les 1 HIERRR', en dan klik je op dat HIIEEEERRR en doe je rechtermuisknop > save target as/koppeling opslaan als. Dan download je 'm dus gewoon in mp3vorm op je pc en kun je 'm gewoon op je mp3speler zetten.

En ik ben nog geen hardlopers tegengekomen maar dat wil ik ook niet want da's doodeng Ik heb ook echt expres een weggetje uitgezocht achter een of ander industrieterrein met allemaal bosjes d'r omheen. En ik ging expres onder etenstijd zodat er niemand zou zijn.
Oud 01-04-2007, 17:26
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Apomes schreef op 31-03-2007 @ 18:25 :


Nu loop ik 10 km op 41 minuten en mijn doelstelling is de marathon op 3 uur....Lukken zal het potverdorie .

Totaal niet reeel imho.
Heb je al eens eerder een marathon, halve of andere lange afstanden gelopen?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 01-04-2007, 17:36
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Stevill schreef op 01-04-2007 @ 18:26 :
Totaal niet reeel imho.
Heb je al eens eerder een marathon, halve of andere lange afstanden gelopen?
Elk jaar loop ik wel een marathon. Maar dan loop ik weer een paar maanden niet waardoor ik opnieuw moet beginnen . Mijn vorige marathon was op 3 uur. 16
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 01-04-2007, 17:42
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-04-2007 @ 17:36 :
Je hebt er helemaal geen iPod voor nodig hoor, heb ik ook niet. Je moet naar die link en dan helemaal doorscrollen naar beneden, krijg je allemaal shit van 'download les 1 HIERRR', en dan klik je op dat HIIEEEERRR en doe je rechtermuisknop > save target as/koppeling opslaan als. Dan download je 'm dus gewoon in mp3vorm op je pc en kun je 'm gewoon op je mp3speler zetten.

En ik ben nog geen hardlopers tegengekomen maar dat wil ik ook niet want da's doodeng Ik heb ook echt expres een weggetje uitgezocht achter een of ander industrieterrein met allemaal bosjes d'r omheen. En ik ging expres onder etenstijd zodat er niemand zou zijn.

oo echt? wat tof, ga ik ff uitzoeken..

ik ging een keer zelfs met de auto eerst naar een afgelegen stukje rijden, daar lopen en dan weer terug met de auto hahaha
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 01-04-2007, 18:09
wup
wup is offline
Oeh! ja!
Ooit eens begonnen met een schema. Eerste week goed gedaan en daarna naar een land verhuisd waar het niet ech kon volgens mij ( loslopende honden, 30 graden en geen normale wegen en natuurlijk geen zin in de zon).
Ik ben nu een aantal kilo's zwaarder en terug, dus moet echt weer beginnen. Zeg al 2 week 'morgen ga ik hardlopen'. Maar na 500m fietsen ben ik al moe.. dus durf niet echt . En ik schaam me altijd een beetje zo in trainingsbroek enzo ( al is mijn trainigsbroek de bom)
Maar als ik hier mag klagen, begin ik misschien morgen wel echt


edit: haha, lees nu pas meer over die 'lessen' . Klinkt wel gaaf

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 18:11.
Oud 01-04-2007, 18:21
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Apomes schreef op 01-04-2007 @ 18:36 :
Elk jaar loop ik wel een marathon. Maar dan loop ik weer een paar maanden niet waardoor ik opnieuw moet beginnen . Mijn vorige marathon was op 3 uur. 16
Zo dat had ik niet van je verwacht .
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 01-04-2007, 18:32
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Haha ze gaat je ook echt aanmoedigen, cool Ik ga het denk ik ook proberen, maar dan idd smorgens vroeg
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 01-04-2007, 19:09
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Apomes schreef op 01-04-2007 @ 18:36 :
Elk jaar loop ik wel een marathon. Maar dan loop ik weer een paar maanden niet waardoor ik opnieuw moet beginnen . Mijn vorige marathon was op 3 uur. 16
Das erg netjes met zo'n tijd op de 10.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 01-04-2007, 19:35
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 01-04-2007 @ 18:42 :
oo echt? wat tof, ga ik ff uitzoeken..

ik ging een keer zelfs met de auto eerst naar een afgelegen stukje rijden, daar lopen en dan weer terug met de auto hahaha
OMG das echt erg.

Why do you care what other people think!
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 01-04-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 01-04-2007 @ 20:35 :
OMG das echt erg.

Why do you care what other people think!
Ah kom op, dat hardlopen ziet er gewoon retarded uit. Vooral in de stad, loopt iedereen daar fijn rond, op weg naar allemaal nuttige dingen, en dan kom je opeens als een debiel langsgerend in je trainingsbroek. En als je dan ook nog eens een kutconditie hebt dan ren je dus ook nog eens langzaam en met zo'n rood aangelopen hoofd wha

Maar ik heb echt zin in morgen weer rennen

Ik vind het dik raar trouwens, als ik 's ochtends naar de bus moet rennen, dat is echt euh nog geen minuut, dan raak ik al helemaal buiten adem. Dus ik dacht - wtf mijn conditie is zó kut. Maar bij die eerste les moet je 3 minuten rennen en dat ging gewoon heel makkelijk en zonder buiten adem raken enzo. Rare shit
Oud 01-04-2007, 19:52
Verwijderd
gewoon in een park gaan hardlopen, daar doet iedereen hetzelfde en ik vind andere mensen er altijd maffer uit zien dan mezelf
Oud 01-04-2007, 19:54
Verwijderd
Maar we hebben geen park.

Oh wacht kut we hebben wel een park
Oud 01-04-2007, 20:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, dit is echt iets voor mij! Maar ik heb helemaal geen trainingspak enzo, dus moet ik dat eerst aanschaffen en voordat ik dan loop ben ik weer drie jaar verder.
Oud 01-04-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-04-2007 @ 21:02 :
Oh, dit is echt iets voor mij! Maar ik heb helemaal geen trainingspak enzo, dus moet ik dat eerst aanschaffen en voordat ik dan loop ben ik weer drie jaar verder.
Boeie, ik heb ook geen trainingspak. Het gaat er niet om wat je aandoet, maar om dat je rent.

Doe gewoon je gymkleren aan ofzo. Ik doe ook gewoon m'n gymbroek met een of ander shirtje en een vest
Oud 01-04-2007, 20:39
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik heb maar meteen daad bij woord gevoegd. En het gelopen Viel eigelijk best mee
Dinsdag weer
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 01-04-2007, 20:46
Verwijderd
He goedzo Ik mag morgen weerrrrrrrrr.
Oud 01-04-2007, 20:50
wup
wup is offline
Citaat:
Spacemonkey schreef op 01-04-2007 @ 21:39 :
Ik heb maar meteen daad bij woord gevoegd. En het gelopen Viel eigelijk best mee
Dinsdag weer

ik ook haha. Ik had net zin, dus ben gegaan. Omg.. niet normaaal hoe slecht. En ik heb een afwijking naar rechts?
Ben naar het dichtsbijzijnde boerenweggetje gegaan, maar voel me wel debiel in mijn groene broek..
Oud 01-04-2007, 21:34
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
ik was vandaag zooo goed, en ik voel me zelfs al te goed voor les 1 van onze vlaamse coach ik ga morgen stiekem naar les 5 hoor

en dallie pest mij niet! het is gewoon een feit dat het voor schut is als ik met mn zorgvuldig samengestelde hardlooppak (gymkleren ) inclusief profesioneel ogende schoenen, aan alle kanten word ingehaald door beroeps-lopers met van die strakke hardloop broeken en die mij dan ook nog heel saamhorigheidsgevoelig gaan groeten. Waarbij ik nu óók nog steeds denk; huhu jullie moesten eens weten waar ik naar luister
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 01-04-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
*Sbien schreef op 01-04-2007 @ 22:34 :
en dallie pest mij niet! het is gewoon een feit dat het voor schut is als ik met mn zorgvuldig samengestelde hardlooppak (gymkleren ) inclusief profesioneel ogende schoenen, aan alle kanten word ingehaald door beroeps-lopers met van die strakke hardloop broeken en die mij dan ook nog heel saamhorigheidsgevoelig gaan groeten. Waarbij ik nu óók nog steeds denk; huhu jullie moesten eens weten waar ik naar luister
Hahahaha
Oud 01-04-2007, 22:08
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hoi, ik doe ook mee in dit topic. Ik maak wel geen gebruik van die Vlaamse dame, maar goed

Momenteel ren ik op de Coopertest (12 minuten) 2100 meter. Volgens Wikipedia is dit 'redelijk'. Dus dat kan beter

Mijn plan is om eerst lekker 2x per week naar de sportschool te gaan, op zo'n crosstrainer en een loopband, om een beetje basisconditie op te bouwen. En hell, ik heb een abonnement, dus ik moet wel

Over een maand ga ik dan ook nog 1x per week lekker buiten hardlopen, dat is eigenlijk veel fijner.

Nog een kleine tip Ik vind het fijn om samen met iemand te rennen, wiens conditie beter is dan de mijne. Daar kan je je dan een beetje aan optrekken. Als je rent met iemand met een kutconditie, ben je geneigd om ook minder je best te doen.

Nou zet 'm op allemaal
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-04-2007, 07:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-04-2007 @ 21:13 :
Boeie, ik heb ook geen trainingspak. Het gaat er niet om wat je aandoet, maar om dat je rent.

Doe gewoon je gymkleren aan ofzo. Ik doe ook gewoon m'n gymbroek met een of ander shirtje en een vest
Maar m'n gymbroek is heel oncharmant! Dan ga ik me nog meer voor aap voelen op straat.
Oud 02-04-2007, 08:33
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-04-2007 @ 20:44 :
Ah kom op, dat hardlopen ziet er gewoon retarded uit. Vooral in de stad, loopt iedereen daar fijn rond, op weg naar allemaal nuttige dingen, en dan kom je opeens als een debiel langsgerend in je trainingsbroek. En als je dan ook nog eens een kutconditie hebt dan ren je dus ook nog eens langzaam en met zo'n rood aangelopen hoofd wha

Maar ik heb echt zin in morgen weer rennen

Ik vind het dik raar trouwens, als ik 's ochtends naar de bus moet rennen, dat is echt euh nog geen minuut, dan raak ik al helemaal buiten adem. Dus ik dacht - wtf mijn conditie is zó kut. Maar bij die eerste les moet je 3 minuten rennen en dat ging gewoon heel makkelijk en zonder buiten adem raken enzo. Rare shit
Het een is explosiever en het ander bouw je rustig op. Dat maakt een hoop uit.

Ik doe voornamelijk explosieve interval training.
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 02-04-2007, 14:12
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik ben nu bezig met 2 maal in de week 5km, en steeds loop ik het weer sneller. Eerst liep ik het nog in 27, nu in 22 min.. Spierpijn is trouwens ook weg als je het een paar keer gedaan hebt.
Oud 02-04-2007, 17:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
rensd schreef op 02-04-2007 @ 15:12 :
Ik ben nu bezig met 2 maal in de week 5km, en steeds loop ik het weer sneller. Eerst liep ik het nog in 27, nu in 22 min.. Spierpijn is trouwens ook weg als je het een paar keer gedaan hebt.
Hoe weet je wat 5 km is? Is niet per se een vraag aan jou, maar meer in het algemeen.

Bij mijn ouders ben ik ooit met een fiets met kilometerteller gaan fietsen. Ik had toen 1 rondje van 5km en 1 van 7km. Is wel fijn om te weten

Maar hier in Rotterdam weet ik eigenlijk nooit hoever ik nu loop.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-04-2007, 17:56
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2007 @ 18:49 :
Hoe weet je wat 5 km is? Is niet per se een vraag aan jou, maar meer in het algemeen.

Ik check met Google Earth de route die ik heb hardgelopen en kan dan zien hoe veel km het is . (oh en dat doe je door in Google Earth, op Tools te klikken, dan op Ruler, en dan Path, zodoende kan je op de 'kaart' gewoon je route helemaal langs klikken )

Altijd leuk gevonden, hardlopen. Elke keer als ik net weer klaar ben met hardlopen voor die dag, en weer m'n huis binnenloop, krijg ik alweer zin om verder te hardlopen . En vandaag was t helemaal prachtig met het mooie weertje .
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Oud 02-04-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2007 @ 18:49 :
Hoe weet je wat 5 km is? Is niet per se een vraag aan jou, maar meer in het algemeen.
Hehe, ik wilde net hetzelfde gaan vragen, maar toen deed ik F5 en bleek dat jij 't al vroeg. Nu ga ik Google Earth maar downloaden.

En verder ben ik net klaar met de tweede les yeaaahhhhh ik voel al helemaal een hechte band opkomen met het Vlaamse kipje
Oud 02-04-2007, 19:53
Verwijderd
Ik ben vorige week vrijdag voor het eerst gaan hardlopen. Volstrekt verantwoord met hartslagmeter etc. en vandaag weer.
Die kuiten van me raakten dit keer eerder verzuurd van vorige week vrijdag. Het leek wel zwaarder dan vorige keer, hoewel ik vandaag langer heb gerend voordat ik even een adempauze moest nemen (dus normaal lopen ipv rennen). Alleen: die kuiten deden eerder pijn dan dat ik buiten adem raakte.
Beide keren was ik overigens na 25 minuten weer thuis en heb ik hetzelfde rondje gelopen.

En met Google Earth heb ik uitgerekend dat ik 3,46 km loop (gemiddelde snelheid 8,3 km/u)

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 20:12.
Oud 02-04-2007, 20:35
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
ik heb gefaald ik had echt hoofdpijn én was laat thuis én dan zou ik niet meer op tijd thuis zijn voor Grey's.. dus maar morgen ga ik weer. echt echt waar
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 02-04-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
*Sbien schreef op 02-04-2007 @ 21:35 :
ik heb gefaald ik had echt hoofdpijn én was laat thuis én dan zou ik niet meer op tijd thuis zijn voor Grey's.. dus maar morgen ga ik weer. echt echt waar
grey's is toch maar een kutserie
Oud 02-04-2007, 21:06
Verwijderd
Ja, vandaag ben ik (weer) begonnen. Heel fanatiek, maar al snel bleek dat mijn conditie nog minder is dan dat ik in eerste instantie dacht. Ik ben van plan twee keer in de week te gaan hardlopen (maandag en vrijdag ochtend) andere dagen kan ik niet.
Heb nog niet echt een bepaalde route gevonden die ik fijn vind om te lopen maar dat zoek ik na mijn toetsen met google earth wel uit.
Oud 02-04-2007, 21:13
Popgamer1989
Avatar van Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Ik vind hardlopen cool!
Toevallig heb ik gisteren in Brunssum aan een groots georganiseerde hardloopwedstrijd meegedaan en ben ik tweede geworden. Ik had een tijd van 09:11 voor 2.35 km, wat ik best netjes vind.

Net ben ik 1.5 uur gaan lopen, heerlijk! Met muziek erbij jam
Wil me gaan klaarstomen voor Maatsrichts mooiste, 15 km. Dat zal nog wel even duren denk ik zo.
Oud 02-04-2007, 21:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb die eerste lessen 'n klein half jaar geleden ook gevolgd, ging goed, maar toen kreeg ik te veel last van m'n knie en moest ik stoppen. Binnenkort ga ik weliswaar ook terug opnieuw beginnen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 02-04-2007, 21:48
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Volgens Google Earth heb ik vandaag 3,99 kilometer hardgelopen. Toffe functie .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 03-04-2007, 10:04
Verwijderd
Misschien dat ik het ook een keer ga proberen met 'die kip'. Al zal ik dan toch eerst een mp3-speler moeten kopen (ja, er zijn mensen die zelfs dat niet hebben ).
Oud 03-04-2007, 11:04
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Die kip gaat veel te langzaam. Je kunt dan beter bij les 5 beginnen.
Oud 03-04-2007, 13:26
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2007 @ 18:49 :
Hoe weet je wat 5 km is? Is niet per se een vraag aan jou, maar meer in het algemeen.

Bij mijn ouders ben ik ooit met een fiets met kilometerteller gaan fietsen. Ik had toen 1 rondje van 5km en 1 van 7km. Is wel fijn om te weten

Maar hier in Rotterdam weet ik eigenlijk nooit hoever ik nu loop.
Heb dat stuk weleens gefietst met een kilometerteller. Het was 4,9

Edit: Heb het net nog even gechecked met google earth. Toen kwam ik op 4,85 km uit. Handige functie idd.

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 13:48.
Oud 03-04-2007, 16:54
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 01-04-2007 @ 19:21 :
Zo dat had ik niet van je verwacht .
I'm full of suprises
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 03-04-2007, 18:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hmm misschien ga ik dat ook wel doen, maar dan begin ik zeker bij les 1 . Ik heb namelijk in mijn hoofd dat ik een bloedhekel heb aan hardlopen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 03-04-2007, 18:36
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Citaat:
stout! schreef op 03-04-2007 @ 19:29 :
Hmm misschien ga ik dat ook wel doen, maar dan begin ik zeker bij les 1 . Ik heb namelijk in mijn hoofd dat ik een bloedhekel heb aan hardlopen.
Haha, dat had ik ook.. en het valt best mee
__________________
Yeah, I know..
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
De Kantine Bob is vrijdag jarig en dat is niet saai #360
Bob der Bär
500 29-09-2008 20:10
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132
Pruts0r
496 25-07-2008 16:56
Vrije tijd Joggen
TechnoRocker
1 13-03-2008 01:02
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Southtown
0 28-09-2007 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.