Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2007, 08:12
bd
Avatar van bd
bd is offline
Ik ben sinds kort ook weer eens begonnen met hardlopen. Nu las ik dit topic en wil het ook gaan proberen met 'evy'. Maar wat is precies de bedoeling qua schema? Begrijp ik het goed als de bedoeling is om Les1, rustdag, Les2, rustdag etc.?
Oud 22-04-2007, 09:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jones schreef op 17-04-2007 @ 22:17 :
Bedankt en gevonden! Maar het uiteindelijke doel is 75km fietsen en dat doe ik nu ook al
Tja...


Ik ga die ook eens opzoeken.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-04-2007, 09:14
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-04-2007 @ 16:34 :
Hehe, ik doe ook zoiets, alleen dan anders - als de les afgelopen is en je de laatste rustpauze/afkoel-dinges krijgt, blijf ik nog een stuk doorrennen. Maar die bekende die aan hardlopen doet had gezegd dat je moet uitkijken met je niet aan het schema houden. Als je het makkelijk trekt dan kan het wel, maar het kan ook zijn dat je je spieren overbelast en dan doet het meer kwaad dan goed.
Hmm.. maar ik heb op zich daarna nooit last van spierpijn.. dus het moet wel kunnen toch lijkt mij?
Oud 22-04-2007, 11:10
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Jézus wat een irritant wijf zeg van Start to Run.
Ik loop al langer hard dus ik had het meer voor de grap op mijn ipod gezet maar ik schoot iedere keer in de lach.
En midden in een weiland in de lach schieten is ook weer zo Koos.

Ik ga meedoen met de Marikenloop, 10 km, dat gaat wel lukken (hoop ik).

Het enige probleem is trainen op dagen dat ik een kater heb.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Oud 22-04-2007, 11:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
pollewop schreef op 22-04-2007 @ 12:10 :
Het enige probleem is trainen op dagen dat ik een kater heb.
Vind ik juist wel lekker, daarna is mn kater gelijk weer over
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 22-04-2007, 12:51
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-04-2007 @ 01:59 :
Hu, jouw afstand?

Bij Evy gaat het zo van; rennen, één dag rust, rennen, één dag rust, rennen, twee dagen rust, repeat.

Maar volgens mij hangt dit meer af van de zendtijd die ze heeft dan aan de intensiviteit van de trainingen.
Juh batavierenrace.
Ok dan hou ik wel gewoon een dag aan en als ik wel echt spierpijn krijg twee dagen. Thanks.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 22-04-2007, 14:54
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-04-2007 @ 12:55 :
Vind ik juist wel lekker, daarna is mn kater gelijk weer over
Ja het is het beste antikatermiddeltje ooit, maar het kost me wel veeeel moeite om dan te gaan hardlopen.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Oud 22-04-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
bd schreef op 22-04-2007 @ 09:12 :
Ik ben sinds kort ook weer eens begonnen met hardlopen. Nu las ik dit topic en wil het ook gaan proberen met 'evy'. Maar wat is precies de bedoeling qua schema? Begrijp ik het goed als de bedoeling is om Les1, rustdag, Les2, rustdag etc.?
Ja, maar Evy zegt aan het einde van elke les gewoon wanneer je weer moet, dus je hoeft het niet zelf bij te houden.

George en @Moon: Ik heb eigenlijk ook nooit last van spierpijn, alleen na de allereerste dag een beetje. Maar ik durf toch niet af te wijken van het rustdagschema, mietje dat ik ben
Oud 22-04-2007, 22:17
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-04-2007 @ 18:54 :
Ja, maar Evy zegt aan het einde van elke les gewoon wanneer je weer moet, dus je hoeft het niet zelf bij te houden.

George en @Moon: Ik heb eigenlijk ook nooit last van spierpijn, alleen na de allereerste dag een beetje. Maar ik durf toch niet af te wijken van het rustdagschema, mietje dat ik ben
Het is denk ik ook beter om niet af te wijken van het rustdagschema, alhoewel ik het soms wel doe omdat ik bv. een een keer mn dag niet heb. Dan neem ik een extra dagje pauze. Maar de pauzes waar ik het over had waren de rustperiodes tijdens het trainen, dus de wandelperiodes. Die sloeg ik de afgelopen keren over.
Verder ben ik de afgelopen paar dagen wel extreem bezig geweest. Zowel eergisteren als gisteren wezen hardlopen en vandaag 35 á 40 km door de duinen gefietst. Niet dat ik moe ben maar ik denk dat het wel beter is om mn spieren maar een rust te gunnen.
Oud 23-04-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 22-04-2007 @ 23:17 :
Het is denk ik ook beter om niet af te wijken van het rustdagschema, alhoewel ik het soms wel doe omdat ik bv. een een keer mn dag niet heb. Dan neem ik een extra dagje pauze. Maar de pauzes waar ik het over had waren de rustperiodes tijdens het trainen, dus de wandelperiodes. Die sloeg ik de afgelopen keren over.
Verder ben ik de afgelopen paar dagen wel extreem bezig geweest. Zowel eergisteren als gisteren wezen hardlopen en vandaag 35 á 40 km door de duinen gefietst. Niet dat ik moe ben maar ik denk dat het wel beter is om mn spieren maar een rust te gunnen.
Van de rust tussen het trainen door durf ik ook amper af te wijken, op zich. O.a. door wat Roos zei, dat je je spieren(/pezen/gewrichten) dan geen kans gunt om te ontspannen en dat kan op den duur alleen maar schadelijk zijn. Het zou toch wat zijn als je in de eerste paar maanden sporten al geblesseerd raakt

- - -
Ik vond mezelf heel stoer vandaag, trouwens, want ik heb 15 km gefietst in plaats van de gok te wagen en te kijken of er niet toevallig nog bussen reden. En verder ging ik winkelen maar we misten onze tram waardoor we echt heel hard door Amsterdam moesten rennen om op tijd bij een andere tramhalte te komen. Een minuut of tien rennen en ik was gewoon niet buiten adem Terwijl een ander meisje, dat een véél betere conditie heeft en echt al jaren aan allemaal vechtsporten doet, wel stond na te hijgen toen we eenmaal bij de tram waren. Ik vond dat rennen zelfs leuk, beetje in praktijk brengen wat je geleerd hebt oid, showen met je nieuwverworven conditie

En m'n moeder zei vandaag dat het leek alsof ik heel veel afgevallen ben terwijl het maar 1,5 of 2 kilo is volgens de weegschaal. Dus nu vraag ik me af of ze zit te slijmen of dat het allemaal spieropbouw is dat compenseert voor het vet dat weggaat, maar dat lijkt me sterk, zo binnen 3,5 week.

Laatst gewijzigd op 23-04-2007 om 20:50.
Oud 23-04-2007, 18:25
Verwijderd
Goed. Afgesproken, morgenochtend ga ik weer rennen.
Voor het eerst sinds anderhalve maand (en die ene keer was ook na anderhalve maand stil te hebben gezeten, ik heb dus in totaal drie maanden totaal niet gesport). Conditie zal wel nul zijn en ik ben ook nog eens mijn mp3-speler kwijt dus dat wordt saai. Maar toch maar doen, anders begin ik er nooit meer aan. Met een mobieltje op zak zal t met mn angst wel goedkomen, hoop ik.
Oud 24-04-2007, 09:13
Verwijderd
I'm back en het ging vrij goed (soms even een stukje moeten lopen ivp rennen) Jeaj
Oud 24-04-2007, 11:07
Lothlan
Lothlan is offline
Heej,

Ik loop nu zelf een maand of drie in Rotterdam. Ik las dat een aantal mensen het lastig vinden om goed de lengte van hun rondje te schatten. Ik heb daar het volgende op gevonden, namelijke de Fietsrouteplanner ! Dan kan je heel handig met punaises je route uitzetten, druk op bereken en je ziet precies hoeveel je gelopen hebt!

Succes!
Oud 24-04-2007, 13:34
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Al zo ongeveer sinds het begin van dit topic ben ik van plan te gaan hardlopen, maar ik ben nog altijd niet begonnen. Ik wil ook eigenlijk lopen wanneer niemand me ziet, maar ik ben niet bepaald een ochtendmens en 's avonds laat zie ik ook niet zitten etc. En hm, hier in de buurt kan ik nergens goed lopen. Door het bos zou kunnen, maar ik ben doodsbang voor honden, dus dan valt het bos af..

Maar goed, vandaag ga ik dan toch maar beginnen, is de bedoeling. Daarom post ik het hier maar, hopelijk werkt dat als een soort stok achter de deur. Mijn conditie is echt 0,0, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan..
Oud 24-04-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 24-04-2007 @ 10:13 :
I'm back en het ging vrij goed (soms even een stukje moeten lopen ivp rennen) Jeaj
Af en toe stoppen en lopen in plaats van rennen schijnt goed te zijn, dus ach. En verder, goedzooo

Dolores ook beginnen ja
Oud 24-04-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 24-04-2007 @ 16:05 :
Af en toe stoppen en lopen in plaats van rennen schijnt goed te zijn, dus ach. En verder, goedzooo
Klopt, vooral als je aan het opbouwen bent. Toch geeft het wel een kick om dertig minuten aan een stuk te kunnen rennen (wat ik dus ooit kon).
Oud 24-04-2007, 17:40
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-04-2007 @ 16:05 :

Dolores ook beginnen ja
Heb net les drie gedaan. Ik wou eigenlijk bij les één beginnen, maar toen ik die op mijn mp3-speler had gezet vond ik dat ik ineens moest bewijzen dat ik heus wel een béétje conditie heb, dus toen ben ik maar voor les drie gegaan. En het ging best goed, maar ik was wel heel erg bezig met het kijken of ik geen bekenden zag. Oeh en ik vond een stukje Coldplay tussendoor erg fijn.
Oud 24-04-2007, 18:35
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Oeh goed zo! En nu volhouden he
Oud 25-04-2007, 12:53
@Moon
@Moon is offline
Zo, ik heb vanochtend weer eens gerend. Dit keer heb ik wel aan de loop-wandel-schema van Evy gehouden. Het vreemde is, is dat ik dit nog vermoeiender vind dan aan één stuk te rennen zonder te wandelen. Hoe komt dit?
Oud 25-04-2007, 14:41
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik ken het wel. Ik rende altijd een standaard rondje en als ik ergens halverwege even ging lopen, ging ik daarna nog 3 keer lopen en voelde alles veel zwaarder aan. Maarja dit programma is dus ook bedoeld om je spieren langzaam te trainen en op de juiste manier.

Ik ben dit gaan doen omdat ik na mijn rondje ontzettende kramp in mijn voeten en kuiten kreeg. Mijn zus zei toen dat dat komt omdat je je spieren moet trainen om bepaalde afstanden te lopen. Want hoe goed je conditie ook is, als je spieren niet meer willen houdt het op
Oud 25-04-2007, 19:55
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 24-04-2007 @ 19:35 :
Oeh goed zo! En nu volhouden he
Ha ja, dat is de kunst he.. Ik heb zo het idee dat het bij mij meteen al niet lukt, want morgen ben ik van 7.15 tot 18.15 uur weg en daarna heb ik vast geen puf meer om ook nog eens te gaan hardlopen.. ;x
Oud 25-04-2007, 20:24
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Dolores schreef op 25-04-2007 @ 20:55 :
Ha ja, dat is de kunst he.. Ik heb zo het idee dat het bij mij meteen al niet lukt, want morgen ben ik van 7.15 tot 18.15 uur weg en daarna heb ik vast geen puf meer om ook nog eens te gaan hardlopen.. ;x
Dan ga je toch lekker overmogen. Als je maar in ieder geval 2 keer in de week hardloop denk ik dan.
Oud 25-04-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 25-04-2007 @ 20:55 :
Ha ja, dat is de kunst he.. Ik heb zo het idee dat het bij mij meteen al niet lukt, want morgen ben ik van 7.15 tot 18.15 uur weg en daarna heb ik vast geen puf meer om ook nog eens te gaan hardlopen.. ;x
Ik had mijn tweede les op een dag waarop ik ook 2 tentamens moet maken en toen zei iedereen van 'jaaa écht niet dat je dan nog gaat lopen'. Dus toen ging ik expres wél, dwarsligger die ik ben.

Vandaag les 11, trrr
Oud 26-04-2007, 06:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wil ook beginnen
Ik heb altijd een hekel gehad aan hardlopen, maar een beter conditie klinkt me als muziek in de oren (haha), dus ik ga het gewoon eens proberen
__________________
<):o)
Oud 26-04-2007, 07:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jahaa, ik heb net mijn eerste les er op zitten
En nu heb ik het warm en zweet ik me rot. Mijn conditie is echt nul, haha. Bij de laatste paar minuten (je moet aan een stuk 3 minuten rennen) had ik het wel zwaar, maar ik ben blijven lopen

En ik begon helemaal verkeerd Ze zei: ja, nu beginnen met lopen. En na een minuut zei ze: nu mag je wandelen. Oops. Ik dacht dat lopen=wandelen maar lopen=hardlopen. Dus toen ben ik maar even opnieuw begonnen.

En ik heb gelachen onderweg om haar opmerkingen en om de blikken van de mensen die ik tegen kwam (ik moet door de stad heen lopen, ik woon midden in Leeuwarden )
__________________
<):o)
Oud 26-04-2007, 07:27
Verwijderd
Ja is het niet te warm om te gaan hardlopen? Want vorig jaar toen het heel warm was heb ik dat een paar keer geprobeerd maar dan ging na vijf of tien minuten mijn hoofd heel vervelend bonzen en werd ik duizelig. En rennen met een flesje water in je hand is ook niet ideaal. Ik wil over anderhalve week weer beginnen, dus het is wel handig als ik dan weet te voorkomen dat ik oververhit/uitgedroogd raak, hoe doen jullie dat?
Oud 26-04-2007, 07:45
Verwijderd
Ik drink meestal vlak voordat ik ga rennen ruim een liter water.
Oud 26-04-2007, 07:50
Verwijderd
Heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat klotst zo
Misschien moet ik om halfzeven 's ochtends gaan ofzo, ik word toch vroeg wakker.
Oud 26-04-2007, 09:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-04-2007 @ 08:50 :
Heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat klotst zo
Misschien moet ik om halfzeven 's ochtends gaan ofzo, ik word toch vroeg wakker.
Ja, dat wil ik ook gaan doen.
Vanochtend liep ik al om half 8 Voordeel is dat het nog koel is, en dat er nog niet zo heel veel mensen op straat zijn

Ik neem ook geen water mee, teveel gesleep. Maar dat kan ook makkelijk gezien je maar een half uur weg bent
__________________
<):o)
Oud 26-04-2007, 18:32
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Als het warm is, 's avonds gaan! En bij je kledingkeuze bedenken dat je het nog veel warmer gaat krijgen.

En Dionne dat je één dagje niet kan geeft niet, als je die dag erna maar weer gaat!
Oud 26-04-2007, 18:51
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik zit de hele dag thuis tegenwoordig en het klinkt goed, dat evyprogramma. volgens mij ga ik ook maar eens beginnen binnenkort .
Oud 26-04-2007, 19:59
Verwijderd
nah 's avonds gaan vind ik niet handig, dan is het vlak na het eten dus steken in m'n zij of vlak voor het slapen dus nog adrenalinerush als ik in bed lig.
Oud 26-04-2007, 21:36
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-04-2007 @ 08:27 :
Ja is het niet te warm om te gaan hardlopen?
Het beste is gewoon om de zoveel tijd een slok water. Want als je aan het sporten bent is het als je dorst krijgt eigenlijk al te laat. Niet dat het erg is ofzo maar dan kan je hoofdpijn krijgen etc. Zeker met dit weer
__________________
gif me candej now!
Oud 27-04-2007, 05:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Auw, ik heb spierpijn in mijn bovenbenen Mijn lichaam is helemaal niets meer gewend, want maandag was ik ook gaan sporten (soort aerobics) en daar had ik donderdag nog spierpijn van
__________________
<):o)
Oud 27-04-2007, 09:25
Verwijderd
Ik heb net lekker een mp3-speler besteld, want als ik op die van mn zusje moet wachten ben ik volgend jaar nog niet begonnen. Hopelijk heb ik dat ding snel in huis (volgens de site binnen 24 uur, maar ik weet niet of dat ook in het weekend geldt (er stond niet op van niet )...
Oud 27-04-2007, 09:38
Verwijderd
Net heb ik met mijn vriend hardgelopen. Het ging wel goed, alleen ik werd vrij licht in mijn hoofd. Ik dacht dat het misschien kwam doordat ik niet voldoende gegeten had (1 banaan) maar opzich doe ik dat altijd als ik ga hardlopen en heb ik verder nooit ergens last van.
Oud 27-04-2007, 10:17
@Moon
@Moon is offline
Met dit warme weer is het inderdaad niet echt ideaal om te gaan hardlopen. Ik denk dat het het beste is om vóór 11u te gaan. Dan is het nog redelijk koel.
Oud 27-04-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-04-2007 @ 06:15 :
Auw, ik heb spierpijn in mijn bovenbenen Mijn lichaam is helemaal niets meer gewend, want maandag was ik ook gaan sporten (soort aerobics) en daar had ik donderdag nog spierpijn van
Haha. Nouja, troost je met dat Evy het heel langzaam opbouwt, en met dat er meerdere mensen in dit topic waren (inclusief mij) die alleen bij de eerste les spierpijn hadden.

Leonoor:
Guusie: Ik gok op warmte en te weinig gedronken.

Warmtediscussie: Ik vind het ook te warm, daarom ga ik 's avonds. Zeg maar, half negen/negen uur. Dan is het niet warm meer en omdat het al begint te schemeren zijn er weinig mensen op straat. Yeah
Oud 27-04-2007, 11:24
Verwijderd
Ha, ik ben vanochterd weer geweest en ik baal er echt van dat mijn conditie zo is gedaald. Ik voel me een halve invalide, terwijl ik het ooit zo goed kon. Maar goed, we zetten door, over een tijdje gaat het vast weer vanzelf.
Het is inderdaad erg warm, zelf vertrok ik iets te laat (rond elf uur) en dat was toch een beetje té. Vervelender was dat ik qua sportkleren enkel de keuze had tussen een zwarte broek tot op mn enkels en een erg kort boxenshort-achtig broekje. Uiteindelijk die laatste aangedaan en dat doe ik dus nóóit meer. Damn, ik heb me nog nog nooit zo aangestaard gevoeld (alhoewel, gevoeld, ik wérd aangestaard). Volgende keer toch maar mijn halflange broek die bij mn ouders ligt meenemen.
Oud 27-04-2007, 19:05
Verwijderd
Zometeen weer rennen, maar ik heb echt geen zin want ik ging vanmiddag bier drinken en nu ben ik braaaaak
Oud 27-04-2007, 20:07
Krabs
Krabs is offline
Als je eenmaal bezig bent is het dan toch juist lekker?^^ Daarna ff onder de koude douche en dan naar warm overschakelen en je slaapt van8 iig goed
__________________
gif me candej now!
Oud 27-04-2007, 20:44
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
Krabs schreef op 27-04-2007 @ 21:07 :
Als je eenmaal bezig bent is het dan toch juist lekker?^^ Daarna ff onder de koude douche en dan naar warm overschakelen en je slaapt van8 iig goed
Ik kan dan juist nooit in slaap komen als ik heb hardgelopen voordat ik naar bed ga, je voelt je dan veel te opgewekt en fit..
Oud 27-04-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Krabs schreef op 27-04-2007 @ 21:07 :
Als je eenmaal bezig bent is het dan toch juist lekker?^^ Daarna ff onder de koude douche en dan naar warm overschakelen en je slaapt van8 iig goed
Wat rensd zegt.

Maar ik ben na het enkele uren uitgesteld te hebben toch maar gegaan en het was leuk Lekker in het donker door de woonwijk hollen en dansjes doen tijdens de loop-stukken. Ik kwam op een gegeven moment bij een ren-stuk wel een heel enge kerel tegen, het was een soort schuifelende midget Of een heel dik kind met een heel groot hoofd en een mank been, ik zag het niet goed want het was donker, maar alsnog lijkt dat me sterk. Doodenge schuifelmidget, ieh. Ik ben er maar heel snel langsgerend
Oud 27-04-2007, 22:28
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-04-2007 @ 22:48 :
Wat rensd zegt.

Ik kwam op een gegeven moment bij een ren-stuk wel een heel enge kerel tegen, het was een soort schuifelende midget Of een heel dik kind met een heel groot hoofd en een mank been, ik zag het niet goed want het was donker, maar alsnog lijkt dat me sterk. Doodenge schuifelmidget, ieh. Ik ben er maar heel snel langsgerend
Hoopval spanning wacht ik op beeldmateriaal ik ga zo mss nog ff een rondje, nog veel te warm om te gaan slapen ;/
__________________
gif me candej now!
Oud 27-04-2007, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Krabs schreef op 27-04-2007 @ 23:28 :
Hoopval spanning wacht ik op beeldmateriaal ik ga zo mss nog ff een rondje, nog veel te warm om te gaan slapen ;/
HALLO ik ga toch niet met een camera rennen. En al deed ik dat - "Hallo meneer de enge midget, mag ik even een foto van u maken? Het is voor het internet." Ik weet het niet hoor.

Maar ga (ging? ) maar rennen ja, rennen in het donker is echt tof als je geen midgets tegenkomt
Oud 27-04-2007, 23:56
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-04-2007 @ 22:48 :
Wat rensd zegt.

Maar ik ben na het enkele uren uitgesteld te hebben toch maar gegaan en het was leuk Lekker in het donker door de woonwijk hollen en dansjes doen tijdens de loop-stukken.
Haha, zoiets doe ik min of meer ook soms in het donker. Als ik dan aan het rennen ben ga ik soms huppelen of rare rondjes maken, geeft wel een bevrijdend gevoel.
Oud 28-04-2007, 08:37
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Zooo, ik ben net terug van les vier (voor mij de tweede les), ben wel trots op mijzelf dat ik toch gegaan ben, want eigenlijk wou ik donderdag of eventueel vrijdag gaan, maar toen had ik geen tijd/ zin en nu had ik het eigenlijk allemaal alweer opgegeven.. En grrr, kies ik speciaal een route uit waarbij ik weinig kans heb om bekenden tegen te komen, staat net de buurvrouw in de tuin die uitgebreid een gesprek begint ("Goh, sportief hoor! Ik zag je laatst ook al skaten en blablabla").

Oh die Evy trouwens met d'r "geniet van je conditie!".. Genieten van mijn spierpijn zal ze bedoelen.
Oud 28-04-2007, 13:00
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-04-2007 @ 00:52 :
HALLO ik ga toch niet met een camera rennen. En al deed ik dat - "Hallo meneer de enge midget, mag ik even een foto van u maken? Het is voor het internet." Ik weet het niet hoor.

Maar ga (ging? ) maar rennen ja, rennen in het donker is echt tof als je geen midgets tegenkomt
Nja je kan toch heel sneaky met je telefoon zo ff snel een plaatje schieten ? Die heb je vast bij je voor het geval dat je word aangevallen door een enge midget
Helaas geen midgets voor mij gisteravond . Maar was we lekker toen het zo was afgekoeld ^^.
Ik ga morgenvroeg proberen mijn toekomstige gaarheid van vanavond/vannacht eruit te rennen (<- vage zin )
__________________
gif me candej now!
Oud 28-04-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Osmoian schreef op 28-04-2007 @ 00:56 :
Haha, zoiets doe ik min of meer ook soms in het donker. Als ik dan aan het rennen ben ga ik soms huppelen of rare rondjes maken, geeft wel een bevrijdend gevoel.
Ahaha, leuk is dat he. Ik was dus gisteren zo halfdansend aan het lopen en huppelen en toen kwam ik langs een huis waar ineens twee mensen in stonden te praten. Die merkte ik dus pas op toen ik er langshopste en ze om me moesten lachen. Maar goed, nou en

Citaat:
Krabs schreef op 28-04-2007 @ 14:00 :
Nja je kan toch heel sneaky met je telefoon zo ff snel een plaatje schieten ? Die heb je vast bij je voor het geval dat je word aangevallen door een enge midget
Helaas geen midgets voor mij gisteravond . Maar was we lekker toen het zo was afgekoeld ^^.
Ik ga morgenvroeg proberen mijn toekomstige gaarheid van vanavond/vannacht eruit te rennen (<- vage zin )
Hehe, ik had geen telefoon mee en als ik 'm al meehad, er zit geen camera op.
Oud 28-04-2007, 14:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanochtend les 2 gehad En ik had een te lang rondje uitgekozen dus ik kon aan het einde nog 1,5km naar huis wandelen Wel relaxed, was in totaal wel een uur weg

Volgens Evy moet je meteen beginnen met hardlopen, maar ik warm mezelf eerst op met een paar minuten wandelen en rek en strek oefeningen

Trouwens, tussen les 1 en 2 zit een dag, tussen les 2 en 3 zit een dag, maar tussen les 3 en 4 zitten twee dagen. Zal dat niet komen omdat dit live op de radio is uitgezonden op bv maandag, woensdag en vrijdag? Dan zijn die twee rustdagen het weekend.
Ik wil namelijk wel om de dag blijven lopen, vind ik veel fijner
__________________
<):o)
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
De Kantine Bob is vrijdag jarig en dat is niet saai #360
Bob der Bär
500 29-09-2008 20:10
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132
Pruts0r
496 25-07-2008 16:56
Vrije tijd Joggen
TechnoRocker
1 13-03-2008 01:02
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Southtown
0 28-09-2007 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.