Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2011, 21:09
kevints
kevints is offline
er zit een meisje bij mij in de klas, die ik best wel leuk vind . bijna iedereen uit mijn klas zegt dat ze op me is, maar ik zit voor haar in de klas en dat is ze best wel rustig( het enigste wat ze zegt is: kevin kan ik je potlood lenen) alleen op msn en sms, doet ze wel heel open tegen me. dus voordat ik haar vraag zou ik eerst jullie advies willen hebben of ze op me is of niet. want ik heb al een blauwtje opgelopen dit jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2011, 21:10
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
momentje, ik kijk even in mn glazen bol
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:22
Verwijderd
Zou haar gewoon eens aanspreke. als je haar persoonlijk beter leert kennen dan kom je dichter bij haar. vrage zou dan kunnen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:24
kevints
kevints is offline
Citaat:
Zou haar gewoon eens aanspreke. als je haar persoonlijk beter leert kennen dan kom je dichter bij haar. vrage zou dan kunnen.
en dan zeggen?? goh kim lekker weertje vandaag??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:30
Verwijderd
nee ^^ je kan via je msn zegge da je haar mag en of ze miss zin heeft om wat leuks te doen met jou
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:39
kevints
kevints is offline
Citaat:
nee ^^ je kan via je msn zegge da je haar mag en of ze miss zin heeft om wat leuks te doen met jou
ik zal morgen eens proberen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:42
Verwijderd
H_oop dat ze meewerkt. succes_s!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:49
kevints
kevints is offline
Citaat:
H_oop dat ze meewerkt. succes_s!
he nog bedankt voor advies
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 07:08
Verwijderd
Het lijkt me dat je haar eerst persoonlijk wat beter moet leren kennen voordat je haar vraagt. Misschien is ze wel heel anders als je echt met haar gaat praten. Via internet/sms is het toch wel anders. Anders heb je straks alleen maar gesprekken over msn en sms. Lijkt me namelijk niet zo'n leuke relatie als ze je alleen maar om een potlood durft te vragen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 11:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Het lijkt me dat je haar eerst persoonlijk wat beter moet leren kennen voordat je haar vraagt. Misschien is ze wel heel anders als je echt met haar gaat praten. Via internet/sms is het toch wel anders. Anders heb je straks alleen maar gesprekken over msn en sms. Lijkt me namelijk niet zo'n leuke relatie als ze je alleen maar om een potlood durft te vragen.
dit ja!
gewoon vragen of ze het leuk vind om wat met je te doen, leer haar dan een beetje kennen en kijk hoe het gevoel gaat van beide kanten! kan nooit zo erg zijn!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 23:17
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Kevin (L) kim!

Nee maar probeer persoonlijk wat meer met haar te praten, over msn wordt niks uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 14:38
kevints
kevints is offline
nou, probleem erbij!
mijn vriend heeft tegen kim gezegd dat ik haar leuk vind, dus nu weet de hele klas het. dus als ik nu bij haar sta om wat te praten komt iedereen zich ermee bemoeien. maar kim heeft dus blijbaar gezegd dat als ik haar zou vragen dat ze dan miss ja zegt. wat betekend dit <<< is ze dan op me of niet?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 14:45
Verwijderd
Dat betekent dat als je het haar zou vragen dat ze dan misschien ja zegt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 15:12
kevints
kevints is offline
Citaat:
Dat betekent dat als je het haar zou vragen dat ze dan misschien ja zegt.
ik dacht dat er dan miss een speciale boodschap achter zit
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 15:32
Verwijderd
Vraag het haar
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 15:44
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ik dacht dat er dan miss een speciale boodschap achter zit
Als er een speciale boodschap achter had gezeten, had ze maar moeten zorgen dat die zo simpel was dat jij het begreep. Te moeilijke speciale boodschap=geen speciale boodschap. Als ik jou was zou ik haar een keer vragen iets leuks te gaan doen (filmpje of als je het minder met zn 2en wilt hebben kan je ook bijv gaan bowlen (met wat algemene vrienden van jullie. Stel bowlen een keer voor als je in een groepje staat te praten waar zij ook bij staat en dan een keer met dat groepje bowlen ofzo. Als het dan nog goed voelt en ze heeft al gezegd dat ze misschien ja zou zeggen, zou ik een keer beginnen over hoe je over haar voelt )
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 17:01
kevints
kevints is offline
Citaat:
Als er een speciale boodschap achter had gezeten, had ze maar moeten zorgen dat die zo simpel was dat jij het begreep. Te moeilijke speciale boodschap=geen speciale boodschap. Als ik jou was zou ik haar een keer vragen iets leuks te gaan doen (filmpje of als je het minder met zn 2en wilt hebben kan je ook bijv gaan bowlen (met wat algemene vrienden van jullie. Stel bowlen een keer voor als je in een groepje staat te praten waar zij ook bij staat en dan een keer met dat groepje bowlen ofzo. Als het dan nog goed voelt en ze heeft al gezegd dat ze misschien ja zou zeggen, zou ik een keer beginnen over hoe je over haar voelt )
we gaan zaterdag al met wat vrienden naar de bios
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 14:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
we gaan zaterdag al met wat vrienden naar de bios
Nou zorg dat je naast haar komt te zitten, en leg is heel onopvallend je arm om haar heen... of praat in ieder geval met haar voor de film, in de pauze en erna!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2011, 15:37
Verwijderd
Arm kan best opvallen en geeft miss een verkeerde houding. zo van zo ik zit lekker met een chicky naast me.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 15:56
kevints
kevints is offline
Citaat:
Arm kan best opvallen en geeft miss een verkeerde houding. zo van zo ik zit lekker met een chicky naast me.
dat klopt maar de rest kan wel tog?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 16:22
Verwijderd
Nee rest is goed. als je er stil bij zit dan is dat niet goed. denk wel dat je dat niet doet maar kzal haar zeker aandacht geven
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 16:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Arm kan best opvallen en geeft miss een verkeerde houding. zo van zo ik zit lekker met een chicky naast me.
Nou ja misschien te opzichtig dan.... maar maak dan oogcontact en praat!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 18:24
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Zeg dat als ze de film eng vindt ze je hand wel vast mag houden (tenzij je naar 1 of andere komische film gaat )
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 18:51
kevints
kevints is offline
Citaat:
Zeg dat als ze de film eng vindt ze je hand wel vast mag houden (tenzij je naar 1 of andere komische film gaat )
hangover 2
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 20:19
Verwijderd
tja niet echt een film waarvan ze bang in je armen duikt ^^ maar je kan wel met haar lachen_~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2011, 21:24
kevints
kevints is offline
Citaat:
tja niet echt een film waarvan ze bang in je armen duikt ^^ maar je kan wel met haar lachen_~
zijn tog van plan naar pirates of the carriboon te gaan, draaien geen enge films, wanneer komt IT nog eens in de bios???
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 17:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Er zitten vast schrikmomenten in pirates.
Meisjes(doen alsof ze) schrikken eerder dan jongens ( of willen graag veilig gehouden worden door de mogelijke vriend)!
dus lukt vast!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 22:31
Verwijderd
Denk dat dat wel eens gebeurd maar zij miss niet in bijzijn van andere vrienden tenzij ze je heel erg leuk vind. en IT kwam/ is of komt in 2011 in bios. geen idee welke

maar ben benield(-_-)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 11:15
kevints
kevints is offline
Citaat:
Er zitten vast schrikmomenten in pirates.
Meisjes(doen alsof ze) schrikken eerder dan jongens ( of willen graag veilig gehouden worden door de mogelijke vriend)!
dus lukt vast!
maar dan wel bij knappe
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 18:28
-Richard-
-Richard- is offline
Ooh, dus jij bent niet knap?
Als zij dat graag wil doen, omdat zo liefkozende aandacht te krijgen van jou, gaat niets haar eigenlijk tegenhouden, lees goed: als zij dat gaag wil!
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 22:53
kevints
kevints is offline
Citaat:
Ooh, dus jij bent niet knap?
Als zij dat graag wil doen, omdat zo liefkozende aandacht te krijgen van jou, gaat niets haar eigenlijk tegenhouden, lees goed: als zij dat gaag wil!
niet echt nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 2 meisjes verliefd op me wie moet ik kiezen
luukluuk99
15 25-09-2014 22:05
Liefde & Relatie vind ze mij leuk?
pimmy1
7 23-08-2014 00:06
Liefde & Relatie Kan ze verliefd op me worden?
Thew
37 12-12-2011 22:05
Liefde & Relatie Is ze verliefd op me?
henkson11
14 30-03-2010 14:36
Liefde & Relatie Wat vindt ze van mij??
killer_kamal
12 01-12-2009 20:45
Liefde & Relatie Hoe kom je af van iemand die verliefd op je is?
appelsap13
18 08-05-2008 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.