Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2011, 18:44
AceSpade
AceSpade is offline
-.- Ik word GEK! Staan we met 10 man buiten te sporten en alsmaar weer komen die stomme wespen en bijen achter mij aan. Blijven ze voor me vliegen alsof ze me willen aankijken. Gaan bijna tegen me op vliegen alsof ze een knuffel willen. En het is alsmaar ik. Staan we met 3 man bij elkaar vliegen die wespen weer naar mij, ik loop weg en volgen ze me.

Waarom heb ik zo'n aantrekkingskracht op wespen? Ik had gehoord dat ze op hitte afkwamen. Ik heb het vrijwel altijd warm. Zelfs als ik in boxers in de sneeuw sta, heb ik het warm. Kan dit ermee te maken hebben? Of waar komen ze anders op af?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2011, 12:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het kan komen door je deodorant/ aftershave / wasverzachter / zonnebrand / haargel etc
Alles waar een zoet luchtje in voorkomt is fijn voor beestjes.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 19:52
AceSpade
AceSpade is offline
Deodorant gebruik ik inderdaad. Maar niet overdreven veel. Wasverzachter zal het niet zijn. Zonnebrand ben ik te koppig voor En haargel heb ik niet nodig Maar het is gewoon echt letterlijk altijd en overal.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 19:14
Booooob
Booooob is offline


Wespen zijn leuk, en niet eng: Als jij hun niks doet, doen zij jou ook niks =) Deze liet ik over mijn hand kruipen en uiteindelijk over mijn gezicht. De foto is iets te snel genomen, maar je ziet al één pootje op mijn neus! =)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 21:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Deodorant gebruik ik inderdaad. Maar niet overdreven veel. Wasverzachter zal het niet zijn. Zonnebrand ben ik te koppig voor En haargel heb ik niet nodig Maar het is gewoon echt letterlijk altijd en overal.
Het hoeft ook niet overdreven veel te zijn. Als het maar net dat ene luchtje is wat zij erg prettig vinden, kan het al voldoende zijn om voor jou te kiezen i.p.v. je vrienden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 22:57
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Het hoeft ook niet overdreven veel te zijn. Als het maar net dat ene luchtje is wat zij erg prettig vinden, kan het al voldoende zijn om voor jou te kiezen i.p.v. je vrienden
En hier dacht ik dat ik parfum / deo voor de dames gebruikte en misschien lokte. En uiteindelijk heb ik ze gekregen! Hetzij dan geen menselijke dames!

Citaat:
[afbeelding]


Wespen zijn leuk, en niet eng: Als jij hun niks doet, doen zij jou ook niks =) Deze liet ik over mijn hand kruipen en uiteindelijk over mijn gezicht. De foto is iets te snel genomen, maar je ziet al één pootje op mijn neus! =)
Die foto is echt wel lief Beetje raar .......... Maar lief! Ik ben ook niet bang voor wespen maar als ik ademhalings-oefeningen moet doen is het nogal vervelend dat een wesp tegen me op blijft vliegen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 08:04
Verwijderd
Misschien heb je ook wel een zoete shampoo/douchegel waardoor ze op je af komen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 08:36
Verwijderd
Wespen zijn eng en irritant, ze komen ook echt achter je aan als je wegloopt en dan dat zzzzzzoem erbij.. Brrr ik ben als de doods dat ze steken
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 18:49
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Heb jij het naakt in de sneeuw echt warm?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Welke dieren ben jij bang voor en waarom?
drukknoopje
33 10-10-2009 19:38
Psychologie vreemde angsten
moon
141 16-09-2008 18:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72
Verwijderd
493 15-10-2006 13:13
Lichaam & Gezondheid [TIPS] Tips tegen wespen en wespensteken
Raven
74 23-08-2004 17:29
Psychologie Wespen fobie
Verwijderd
17 13-09-2003 22:59
Werk, Geld & Recht geen ervaring en een slecht geheugen
SuperSanne
7 18-04-2003 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.