Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 10:09
alfa
Avatar van alfa
alfa is offline
Als m'n vriendin me pijpt, mag ik altijd klaarkomen in haar mond, maar ze slikt het nooit door, ze spuugt het dan uit op een handdoek....Hebben jullie geen idee hoe ik het haar het best kan vragen om het toch door te slikken ? aangezien ze het toch al in haar mond heeft?

bedankt, Alfa
__________________
You can't have them all
Oud 30-12-2001, 10:12
Verwijderd
als ze dat niet wil dan moet je haar ook niet gaan overhalen ofzo, ze wil het niet, punt uit. het is misschien al heel wat voor haar dat je mag komen in haar mond, alleen dat slikken kan/wil ze niet om 1 of andere reden, naja, daar heb jij je maar bij neer te leggen vind ik, kvind het een beetje stom als je gaat overhalen ofzo.

dr zijn zoveel meiden die niet slikken maar wel in hun mond laten komen. om verschillende redenen, ach jah...
Oud 30-12-2001, 10:20
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
100% eens met de vorige poster.

Ik vraag me ook af waarom je zo graag wil dat ze het doorslikt. Voor jou voelt dat toch niet anders?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 30-12-2001, 11:00
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
danique2 schreef:
als ze dat niet wil dan moet je haar ook niet gaan overhalen ofzo, ze wil het niet, punt uit. het is misschien al heel wat voor haar dat je mag komen in haar mond, alleen dat slikken kan/wil ze niet om 1 of andere reden, naja, daar heb jij je maar bij neer te leggen vind ik, kvind het een beetje stom als je gaat overhalen ofzo.

dr zijn zoveel meiden die niet slikken maar wel in hun mond laten komen. om verschillende redenen, ach jah...
precies, overhalen mag je gewoon niet doen. je moet haar wil respecteren.
een van de redenen dat ze niet slikt is misschien de smaak! neem je zelf maar es sperma in je mond...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 30-12-2001, 15:55
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
danique2 schreef:
als ze dat niet wil dan moet je haar ook niet gaan overhalen ofzo, ze wil het niet, punt uit. het is misschien al heel wat voor haar dat je mag komen in haar mond, alleen dat slikken kan/wil ze niet om 1 of andere reden, naja, daar heb jij je maar bij neer te leggen vind ik, kvind het een beetje stom als je gaat overhalen ofzo.

dr zijn zoveel meiden die niet slikken maar wel in hun mond laten komen. om verschillende redenen, ach jah...

nix aan toe te voegen
__________________
je freakt niet
Oud 30-12-2001, 16:11
alfa
Avatar van alfa
alfa is offline
Ok, heb genoeg gezien, ik ga haar in geen geval pushen dan, zeg hebben jullie nog alternatieven voor waar ze het kan laten ?(behalve handdoek, welke we nu reeds gebruiken?)
__________________
You can't have them all
Oud 30-12-2001, 16:20
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
alfa schreef:
Ok, heb genoeg gezien, ik ga haar in geen geval pushen dan, zeg hebben jullie nog alternatieven voor waar ze het kan laten ?(behalve handdoek, welke we nu reeds gebruiken?)
Op jouw buik
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 30-12-2001, 16:34
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
alfa schreef:
Als m'n vriendin me pijpt, mag ik altijd klaarkomen in haar mond, maar ze slikt het nooit door, ze spuugt het dan uit op een handdoek....Hebben jullie geen idee hoe ik het haar het best kan vragen om het toch door te slikken ? aangezien ze het toch al in haar mond heeft?

bedankt, Alfa
op een schone handdoek na heb jij er toch niets aan?
andere ideeen: geef haar meteen een lekkere tongzoen als je in haar mond klaar bent gekomen. (weet je meteen of je haar nog zal pushen of niet)

__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 30-12-2001, 19:45
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
idd niet pushen... ennuh, ja.. ze zou t best op jouw buikie kunnen laten en anders, weet ik veel.... in een glas à la "American Pie"???

__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 30-12-2001, 22:14
apart persoontje
apart persoontje is offline
maar ff een vraagje he, gewoon nieuwsgierig...
Waarom heb je eik liever da zij het doorslikt? geeft da ee kick ofzo? vroeg een vriendin en ik ons al laatst es af...
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Oud 31-12-2001, 10:50
alfa
Avatar van alfa
alfa is offline
Héhé, om eerlijk te zijn : dan hebben we geen last van die handdoek......

alfa
__________________
You can't have them all
Oud 31-12-2001, 11:03
miro
Avatar van miro
miro is offline
handdoek gewoon even onder de kraan houden is dat nou zo moeilijk?
Oud 31-12-2001, 11:07
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Als je moet kiezen:

-óf het geklooi met de doek

-óf ze wil je niet meer in haar mond laten komen..

dan is de keus snel gemaakt lijk mij.
Oud 31-12-2001, 17:10
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Beter alternatief: Jouw mond, slik 't zelf maar door dan.
Oud 31-12-2001, 17:47
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Beter alternatief: Jouw mond, slik 't zelf maar door dan.

__________________
I'm in the forest
Oud 02-01-2002, 12:04
snowgirl
snowgirl is offline
Er zijn meer meisjes die niet willen pijpen en nog veel meer die het niet doorslikken. Ik vind het echt niet vies, het heeft wel iets geils. Ik denk dat de meeste gewoon bang zijn voor t onbekende. Dus niet moeilijk doen en idd: slikken kreng! haha
Oud 02-01-2002, 12:14
chanel
chanel is offline
je kan haar in een gesprek vragen waarom ze t eigenlijk uitspuugt, dan weet je tenminste de reden. Die moet je wel respecteren .. want ze spuugt t niet voor nix uit,

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Oud 06-03-2002, 22:50
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
ben het eens met chanel...

laat t er anders met zon lekkere lange tongzoen in JOUW mond laten glijden, dan kan je zelf eens proberen of het doorslikbaar is of niet (hehehehehe)
Oud 06-03-2002, 23:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ConnX schreef:
ben het eens met chanel...

laat t er anders met zon lekkere lange tongzoen in JOUW mond laten glijden, dan kan je zelf eens proberen of het doorslikbaar is of niet (hehehehehe)
Dat roeleert
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 07-03-2002, 10:19
@pie
@pie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Beter alternatief: Jouw mond, slik 't zelf maar door dan.

hahah dacht net precies hetzelfde
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 07-03-2002, 11:43
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Zeg eerst maar: Pijpen slet; het is geen praatpaal
dan zeg je: Slikken slet, tis geen accuzuur...

helpt vast
Oud 07-03-2002, 14:57
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Zeg eerst maar: Pijpen slet; het is geen praatpaal
dan zeg je: Slikken slet, tis geen accuzuur...

helpt vast
I doubt that sperma smaakt ranzig als ik het door zou slikken ga ik kokhlzen en waarschijnlijk kotsen en dat is zeker niet opwindend lijkt me dus laat haar het please gewoon uitspugen zonder dat ze zich schuldig voelt

__________________
guinevieve
Oud 07-03-2002, 16:36
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
alfa schreef:
Hebben jullie geen idee hoe ik het haar het best kan vragen om het toch door te slikken ? aangezien ze het toch al in haar mond heeft?
niet.
dat ze het weer uitspuugt lijkt me toch wel een duidelijk teken.
Oud 08-03-2002, 07:10
Verwijderd
jezus, erg he? zo'n handdoek pakken voor der...

Wees blij dat je in der mond mag klaarkomen, lijkt mij namelijk ook gigantisch ranzig...

En daarbij, ze spuugt het niet voor niets uit. Als je het haar gaat vragen, of aangeeft dat je liever hebt dat ze het doorslikt, dan krijgt ze een schuldgevoel en slikt ze misschien de volgende keer tegen der zin. Dit loopt steeds verder; dan pijpt ze tegen der zin, ziet ze ertegen op. En op een gegeven moment kun je het helemaal shaken

Laat het nou maar zo, niet over beginnen.
Oud 08-03-2002, 11:05
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
ik ben het helemaal met je eens
__________________
guinevieve
Oud 08-03-2002, 14:45
MP-nl
MP-nl is offline
Is gewoon een kwestie van willen of niet. Als zij het niet wil slikken, laat haar dan in haar waarde. Wat ik bijv. veel geiler vind dan in mijn vriendin haar mond klaarkomen, is het over haar hele gezicht spuiten. Dan ziet ze er nml. zo schattig uit
Oud 08-03-2002, 15:23
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Misschien weet ze dat het vies is.. (omdat het al es sperma van haar ex heeft doorgeslikt.. ?)
__________________
Vrijgezelllll
Oud 08-03-2002, 15:38
Marciaatje
Marciaatje is offline
Als je gezond eet heb je zoet sperma, eet je ongezond dan heb je bitter sperma. Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste... misschien je eetgewoonte veranderen...?
Dan hoef je er niet over te halen.
Oud 08-03-2002, 16:42
!!0p3n
Avatar van !!0p3n
!!0p3n is offline
Citaat:
Marciaatje schreef:
Als je gezond eet heb je zoet sperma, eet je ongezond dan heb je bitter sperma. Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste... misschien je eetgewoonte veranderen...?
Dan hoef je er niet over te halen.

Serieus!!??!! Groentetuin, here I come!
Oud 08-03-2002, 19:00
liefmeisje112
liefmeisje112 is offline
Jij LULT uit je NEK....
Oud 08-03-2002, 19:42
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
jezus, erg he? zo'n handdoek pakken voor der...

Wees blij dat je in der mond mag klaarkomen, lijkt mij namelijk ook gigantisch ranzig...

En daarbij, ze spuugt het niet voor niets uit. Als je het haar gaat vragen, of aangeeft dat je liever hebt dat ze het doorslikt, dan krijgt ze een schuldgevoel en slikt ze misschien de volgende keer tegen der zin. Dit loopt steeds verder; dan pijpt ze tegen der zin, ziet ze ertegen op. En op een gegeven moment kun je het helemaal shaken

Laat het nou maar zo, niet over beginnen.

idd groot gelijk, op een gegeven moment zit je met zo'n Amerikaanse situatie: dat vrouwen geen zin meer in seks omdat het hen op hun onmacht en hun plichtmatigheden wijst

echt ernstig
,,,,.
Oud 09-03-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
MP-nl schreef:
Is gewoon een kwestie van willen of niet. Als zij het niet wil slikken, laat haar dan in haar waarde. Wat ik bijv. veel geiler vind dan in mijn vriendin haar mond klaarkomen, is het over haar hele gezicht spuiten. Dan ziet ze er nml. zo schattig uit
*schattig*?!

Yuck. Ik als meid moet er *niet* aan denken. Gatver.

Maja, als jullie dat leuk vinden....
Oud 03-11-2009, 22:21
Sjabbie
Sjabbie is offline
Ik erger me rot aan de reacties hier. Wat is er nou raar aan als je wilt dat je vriendin het doorslikt? Zeg haar gewoon dat je dat graag wilt. Als ze je een leuk vriendje vind mag ze best wat voor je over hebben en kan ze het mooi op die manier laten zien.
Oud 03-11-2009, 22:32
Verwijderd
Nice up..

(En om even te reageren, Sjabbie: Wat er zo erg aan is, is dat je niet moet willen dat jouw vriendin iets tegen haar zin doet en het voor jouw gevoel toch geen fuck uitmaakt of ze het doorslikt of niet. Als je daadwerkelijk een leuk vriendje bent respecteer je je vriendin.)
Oud 03-11-2009, 23:37
Verwijderd
Huhuhuhu 17-jarige Freyja, wat schattig
Oud 04-11-2009, 11:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit is een topic uit 2002.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Klaarkomen bij pijpen
droomkoningin
63 26-06-2016 23:18
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
Seksualiteit Cumshot
Ske*
52 25-05-2007 10:43
Seksualiteit Welk meisje is gek op facials?
60 Cent
162 06-11-2003 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.