Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 11:58
Verwijderd
De nieuwe!

Link naar de vorige.
Advertentie
Oud 30-01-2005, 12:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Thoughtful pb't al een jaar met mij

Verder is het irritant dat msn het niet doet, maar misschien ook wel weer goed omdat ik aan mijn profielwerkstuk moet. Maar daar heb ik niet zo'n zin in, want ik ben kei gestresst en heb last van mijn maag. Morgen luistertoets Engels
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-01-2005, 12:55
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Vandaag koffieconcert gehad
Eigelijk ben ik wel een beetje te sjiek gekleed
Oud 30-01-2005, 13:01
Redhair
Redhair is offline
I know the difference,
Between myself and my reflection.
I just can't help but to wonder,
Which of us do you love?


__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-01-2005, 13:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het is wat, zijn je ouders 6 jaar gescheiden, gaan we dit jaar met het gezin op vakantie ... Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden. Ik wil er niet teveel van vinden, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er straks te weinig van vind en ik niet goed genoeg voorbereid ben op hoe het gaat lopen en wat er gaat komen...

Wat vinden andere mensen van zoiets?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-01-2005, 13:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-01-2005 @ 14:54 :
Het is wat, zijn je ouders 6 jaar gescheiden, gaan we dit jaar met het gezin op vakantie ... Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden. Ik wil er niet teveel van vinden, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er straks te weinig van vind en ik niet goed genoeg voorbereid ben op hoe het gaat lopen en wat er gaat komen...

Wat vinden andere mensen van zoiets?
Raar.

Ik kan me ook absoluut niet voorstellen dat m'n moeder nog zoiets met m'n vader zou doen. Maar die hebben ook beiden een andere partner en zo.

Waarom willen ze met z'n allen op vakantie?
Oud 30-01-2005, 14:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
grl schreef op 30-01-2005 @ 14:56 :
Raar.

Ik kan me ook absoluut niet voorstellen dat m'n moeder nog zoiets met m'n vader zou doen. Maar die hebben ook beiden een andere partner en zo.

Waarom willen ze met z'n allen op vakantie?
M'n broertje haalt zijn examen misschien en dan wilde mn vader een 'grote' reis maken en ik ging ook mee, wat zou betekenen dat m'n moeder alleen was of alleen op vakantie moest en dit zou missen ofzo. Ik weet niet exact wat de bedoeling is...

M'n vader heeft trouwens wel verschillende nieuwe partners gehad, mn moeder geen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-01-2005, 14:04
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
Zucht life is zo moeilijk. Heb ik een onwijs lieve vriend, ben ik verliefd aant worden op een ander.
Hij heeft al laten doorschemeren dat ie mij leukt vindt
Waarom kan nooit iets makkelijk zijn????
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Oud 30-01-2005, 14:09
Verwijderd
Moet het nu zo?



What do I do when lightning strikes me
And I wake to find that you're not there..

It's sad, so sad.
It's a sad, sad situation.
And it's getting more and more absurd.
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Oud 30-01-2005, 14:28
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik wil dat hij online komt. Wil met hem praten maar durf niet te bellen.. Domme ik. Verder ga ik vanaf vandaag alles anders doen. Nou ja, voor zolang ik het vol hou dan. Klinkt weer lekker overtuigend. *zucht*
Oud 30-01-2005, 14:32
Verwijderd
Ik doe nooit wat als iets moet gebeuren.
Oud 30-01-2005, 15:07
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-01-2005 @ 15:32 :
Ik doe nooit wat als iets moet gebeuren.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Oud 30-01-2005, 16:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik was vandaag op de open dag van m'n oude middelbare school. De opkomst van de redactieleden van het schoolblad was teleurstellend laag, dus toen hebben ze mij als oud-lid maar een badge gegeven en een stoel aangeboden. Ik heb me prima vermaakt die middag en het was erg leuk om de sfeer van de school weer op te snuiven. Maar nu besef ik des te meer weer wat ik mis.

On the other hand: één van de leraren die betrokken is bij het schoolblad, vertelde dat, sinds mijn vertrek, er geen leuke tekeningen meer worden gemaakt. En nu mogen de tekeningen van deze oud-leerling er weer in. Ik bruis van de inspiratie.

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 11:46.
Oud 30-01-2005, 16:35
Verwijderd
Het leggen van je eigen levenspuzzel
Het verhelderen van je persoonlijke visie
Dat wat je onbewust weet, en achteraf pas beseft
Dat laatste stukje, is wat alles overtreft.

Goh, dat lucht op.
Oud 30-01-2005, 17:51
Freestyler*
Freestyler* is offline
gisteravond was nog niet zo slecht
maar in mijn hoofd blijft het malen
mijn hersenen zoeken naar dat ene genante moment
naar de fouten die ik gemaakt heb
naar de mensen die me uitlachten
als ik nou eens niet kon denken..
__________________
I love dr Phil :D
Oud 30-01-2005, 18:18
George
Avatar van George
George is offline
Ik heb er eigenlijk een beetje genoeg van,
van alles nu.
Voor het eerst in een week tijd slaap ik meer dan 4 uur, maar ik ben een lui kutwijf en ik stel me aan, ze vertrouwen me niet, waarom stel ik ze zo teleur, ik doe ook wel alles om ze te sarren.
Jemig,
niet m'n hele wereld draait om hun ofzo. Blijkbaar denken ze er zelf anders over.
JA, ik bedoel het allemaal persoonlijk! :boos:

Ik moet nog zoveel inhalen, zoveel doen, zoveel werken, ik word moe als ik eraan denk. Alhoewel, eigenlijk ben ik al moe.

En ik voel me een beetje alleen, nu, eigenlijk.

Alle lieve smsjes, gekke mailtjes, lieve woorden, maken alles wel weer iets mooier.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 30-01-2005, 18:31
Verwijderd
Whoehoe, het was zoooo gezellig vanmiddag. Heb genoten van de film en zijn aanwezigheid. Ben zo blij dat ik naast een beste vriendin ook het geluk heb dat ik iemand heb die ik als een beste vriend beschouw.
Hij maakt tijd voor me, ik voor hem.
Hij houdt van me, ik van hem.

Dit voelt gewoon goed
Oud 30-01-2005, 18:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vanavond huiswerk, en nog even een zekere nijn knuffelen. Morgen naar vriendje toe, ik hoop dat we nog even iets kunnen doen ofzo, dat ik echt het gevoel heb dat ik daar niet voor niets gezeten heb. Ik hou van hem, maar iets meer activiteit zou ik leuk vinden (en ik ga hem aanraden eens naar de dokter te gaan, ik hoop dat hij het niet te rot opvat).
En dan dinsdag.... Laatste onderwijsbijeenkomst, SOLLICITATIEGESPREK (God sta me bij), even wat schoonmaken enzo en dan beginnen met studeren voor vrijdag... Woensdagavond dansles, vrijdag tentamen.

En ik zie niet eens echt tegen de week op.
__________________
I like my new bunny suit
Ads door Google
Oud 30-01-2005, 20:13
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Je wilde het dus echt alleen maar goed maken om met mij uit te gaan?! Wees nou toch eens duidelijk meisje!

Oud 30-01-2005, 21:38
Verwijderd
Het gaat kut en ik pff... damn
Oud 30-01-2005, 22:01
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waarom nu ineens binnen drie dagen twee keer contact zoeken? Ik snap er niets van.. En morgen frans luistertoets, 'k zie er echt tegenop, het lukt mij dus echt niet om me 100 min lang te concentreren. :/ En dinsdag engels, dat wordt helemaal een ramp.
Oud 30-01-2005, 22:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
verliefd, gestresst, dubbele gevoelens, verdrietig...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-01-2005, 23:10
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
ze is zo lief, zo mooi, zo leuk, gewoon geweldig <3
ik ben gelukkig
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Oud 30-01-2005, 23:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goed, ik zit dus in een onmogelijke postitie.

Ik vind m'n ex nog steeds heel leuk en aantrekkelijk. Mijn ex, die alweer een nieuwe vriend heeft.

Ik vind m'n beste vriendin heel leuk en aantrekkelijk. M'n beste vriendin, die al een vriend heeft.

Oud 30-01-2005, 23:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Heeeeeeeerlijk dagje gehad Oeh wat was ik blij!
Advertentie
Oud 31-01-2005, 00:07
Metallinos
Metallinos is offline
Ik heb geen zin om te slapen en ik denk ook niet dat ik het de komende uren kan.

Verder zit ik (alweer) in een vergelijkbare situatie als Mark Almighty (beste vriendin gedeelte), al ben ik een stap verder. We hebben besloten niet meer met elkaar om te gaan.
Oud 31-01-2005, 00:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik voel me ontzettend gaar, maar heb me goed vermaatk vandaag
11½ uur LOTR gekeken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-01-2005, 00:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Metallinos schreef op 31-01-2005 @ 01:07 :
Ik heb geen zin om te slapen en ik denk ook niet dat ik het de komende uren kan.

Verder zit ik (alweer) in een vergelijkbare situatie als Mark Almighty (beste vriendin gedeelte), al ben ik een stap verder. We hebben besloten niet meer met elkaar om te gaan.
Waarom? Omdat zij weet dat je verliefd op d'r bent, zij dat niet is en ze dat een raar idee vind (is mij ooit overkomen)?
Oud 31-01-2005, 00:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-01-2005 @ 01:12 :
Ik voel me ontzettend gaar, maar heb me goed vermaatk vandaag
11½ uur LOTR gekeken
Ziek.

Neem weer een Don Rosa-avatar.
Oud 31-01-2005, 00:28
Metallinos
Metallinos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-01-2005 @ 01:20 :
Waarom? Omdat zij weet dat je verliefd op d'r bent, zij dat niet is en ze dat een raar idee vind (is mij ooit overkomen)?
Ja, ze weet het en de situatie doet mij pijn, de situatie doet haar pijn en zij voelde zich niet meer op haar gemak bij mij. Dit speelt al een tijdje en we hebben besloten dat het zo verder niet meer kan.
Oud 31-01-2005, 08:26
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
woeptiedoe! wat is alcohol toch weer geweldig... ging helemaal los dus: vrijdag van 5 tot half 1 gejankt, ruzie gemaakt, gevochten, gevallen... heb last van me rug, viel op me trucks... me knokkels zijn blauw en jeej, wat heb ik nog steeds slaap....
pa is wel lief, kwam toch even kijken of alles wel goed was toen we door de kamer vlogen....

heb de dag erna met dikke ogen op me werk gezeten.... maar goed, hoefk ook niet meer lang te doen nog 4 weekjes en kmag voorgoed opflikkeren... whieie! eindelijk iets...
en er kwam zaterdag onverwacht een forummer langs opt werk
__________________
ChIcHiNg!
Oud 31-01-2005, 08:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ben ziek
__________________
Tsja
Oud 31-01-2005, 08:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-01-2005 @ 01:20 :
Ziek.

Neem weer een Don Rosa-avatar.
Nee, ik ben vreemd, maar dat is volgens mij hier op het forum al bekend

Als ik deze zat ben komt die idd wel weer

OT: Niet lang geslapen, maar wel uitgerust (wat wil je na een halve dag alleen maar zitten...) en eindelijk weer écht colleges volgen. Nu nog alles halen...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-01-2005, 08:55
Silv.
Avatar van Silv.
Silv. is offline
Zit nog steeds thuis. Er is op dit moment geen werk en daar baal ik behoorlijk van omdat ik nu geen inkomen heb eventjes en dus afhankelijk ben. Daarbij wil ik ook graag dat me moeder snel weer beter wordt want het gaat ietsjes slechter.
Oud 31-01-2005, 10:05
Redhair
Redhair is offline
You're were never there for me,
they were always in between.
Running circles round me.
And I was never there for you,
it broke our trust in two.
Someone else was aiming,
to prove me wrong, wrong.


Waar ga ik heen? Ik wil weg. Weg uit dit neppe leven. Weg uit deze shit. Weg van dat verleden. Ik wil echt worden. Ik zal niemand missen, toch durf ik niet mijn tas te pakken.

When I turn the light out,
when I close my eyes,
reality overcomes me;
I'm living a lie.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 31-01-2005, 11:10
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Hij had moeten bellen. We hadden afgesproken dat hij zou bellen in 't weekend dat we elkaar niet zien. *grom* Ik had 'm 7 keer gebeld en hij neemt maar niet op! En niet eens een smsje van "Ik ben moe en heb geen zin om te bellen." ofzo. Op msn reageert hij ook al niet.
En wie gaat er nou smsen hoe hard hij/zij zuigt op een dropje. En als je niet weet dat het over een dropje gaat ga je aan hele foute dingen denken.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Ads door Google
Oud 31-01-2005, 11:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Metallinos schreef op 31-01-2005 @ 01:28 :
Ja, ze weet het en de situatie doet mij pijn, de situatie doet haar pijn en zij voelde zich niet meer op haar gemak bij mij. Dit speelt al een tijdje en we hebben besloten dat het zo verder niet meer kan.
Als je het alletwee wilt, hoeft het niet het einde van de vriendschap te zijn. Je hoeft niet elk contact af te breken. Je kunt er wel voor zorgen dat je haar veel minder ziet en veel minder spreekt. Als je verliefdheid over is, kun je de vriendschap weer oppakken. Anyway, dat is bij mij toch gelukt. Succes.

On-topic:
Stef Bos- Is dit nu later?

Inderdaad.
Oud 31-01-2005, 12:27
Verwijderd
blagh

kan niet veel meer achter de computer

*zucht*
({) ...
Oud 31-01-2005, 12:37
Chenoah
Avatar van Chenoah
Chenoah is offline
ik heb fucking hongerrr
__________________
life seems something pretty to me
Oud 31-01-2005, 13:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 30-01-2005 @ 23:01 :
Waarom nu ineens binnen drie dagen twee keer contact zoeken? Ik snap er niets van.. En morgen frans luistertoets, 'k zie er echt tegenop, het lukt mij dus echt niet om me 100 min lang te concentreren. :/ En dinsdag engels, dat wordt helemaal een ramp.
Succes ermee!!
Ik heb woensdag Frans, morgen Duits, vandaag Engels gehad... Het luistergedeelte gaat nog wel, maar het eerste videogedeelte is echt supermoeilijk Over een of ander begrip waarvan ik nog nooit had gehoord en waarvan ik nu nog niet de betekenis had geleerd. En het tweede gedeelte ging over Michael Moore, dat ging nog wel

Maar over het algemeen haat ik luistertoetsen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-01-2005, 14:05
Verwijderd
Eigenlijk wil ik gewoon wat anders. Maar of dat komt omdat ik nu achterloop met mn studie, of omdat ik inderdaad iets anders wil... en nu heb ik morgen tentamen, geen motivatie, vette stress... waarom kan ik niet gewoon leren?
Oud 31-01-2005, 16:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik durf gewoon niet aan ze te vragen wat zij er nou vinden, hoe zij denken dat het zal gaan en of het goed zal gaan... ik bedoel, we zitten daar wel 23 dagen op elkaars lip, doen dingen samen. Ze konden het samen in 1 huis niet uithouden, terwijl ze daar korter samen waren. Waarom zou het nu wel goedgaan? Laatste vakantie samen was een groot drama vol spanning...

maar ik durf het niet te vragen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-01-2005, 16:34
Jalissa
Avatar van Jalissa
Jalissa is offline
Ik heb niet het idee dat ik er echt bij hoor...ik blijf me "anders" en buitengesloten voelen en als ik het eens niet doe, dan gebeurt er wel weer iets waar het zo dik boven op ligt dat ik het niet kan negeren. Ik weet dat ze gewoon zo zijn en dat ze alles maar gewoon vinden (zo doen ze iig), maar ik heb het idee dat ze naar anderen toe anders doen of die anderen nemen het in ieder geval anders op, maar ik kan er niet zo goed tegen. Ik voel me altijd rotter als ik er weer vandaan kom, maar ik kan zo moeilijk niet meer gaan.
Oud 31-01-2005, 16:43
Verwijderd
Net besloten dat ik met Valentijn een kaartje ga sturen, uit pure vriendschap. Ben erg benieuwd. Vorig jaar stuurde ik er eentje uit pure liefde, en denk dat ik dat er bij ga zetten. Gewoon, hoe ik me voel en hoe ik over hem denk. Hoop dat het kaartje groot genoeg is!

Time can bring you down, time can bend your knees.
Time can break your heart, have you begging please, begging please.
Oud 31-01-2005, 16:50
kastdeur
kastdeur is offline
Ik moet nou eindelijk eens knopen gaan doorhakken.

Bah.
Oud 31-01-2005, 17:24
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
vandaag iemand uit de straat zelfmoord gepleegd.
ik heb het er best moeilijk mee
__________________
hoii
Oud 31-01-2005, 20:06
Verwijderd
Zodra ik mn kamer binnenloop voel ik me rot.
Ik zie ook wel dat het niet goed gaat. Maar-maar...
Ik kan er wel hulp voor krijgen bij het jeugd-riagg, maar dan moet ik zelf die stap nemen en bjz bellen. Wil ik dat wel? Ik bedoel dan gaan er dingen veranderen. Vergooi ik dan mijn kans op afvallen en (dus?) tevreden met mezelf te worden. Het maakt me allemaal zo bang en ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Maar zo doorklooien wil ik ook weer niet.
Conclusie: ik weet het niet (en ik zeur)!

En toch moet ik bjz bellen omdat het daar af te sluiten als ik geen hulp wil. Is dat dan de juiste keuze? *Weet het niet meer*
Oud 31-01-2005, 20:35
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Het enige wat ik weet is dat het niet goed gaat.. dus dat is op zich al iets, maarja, hoe nu verder? 'k Zou het echt niet weten..
Oud 31-01-2005, 20:38
Verwijderd
ze komen weer wat zeggen op msn en ik tril meteen. Wrom ik niet meer kom enz. Ik word beschuldigd van seksuele dingen diei k geeneens heb gewdaan. Ik vind dit niet leuk en klote !!
Oud 31-01-2005, 21:32
Verwijderd
Iederwas het er over eens om de twee korps ballen uit de project groep mikken omdat ze geen fuck uitvoeren, mag het niet van de begeleiders, de tandjes

Geef eens gehoor aan je werkelijke gevoel en niet aan die nutteloze verlepte princiepes uit de jaren 30 die de boventoon voeren, 'het kan gewoon niet', fuck it; heb toch maling aan de mogelijk reacties van de omgeving op het 'ons', wat niet en nooit niet zal bestaan als je bang bent om gelukkig te worden, zelfs niet over een aantal jaar. Het is kansloos om de tijd te laten verstrijken, 'time is now' en over een paar jaar is alles weer anders zodat het feest niet meer opgaat, hoe dom kun je zijn. En nee ik wil niks anders zoeken want ik hoef niet verder te zoeken. Maar misschien MOET het lanzamerhand wel, it hurts
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
De Kantine Doen jullie aan LiveJournal? ;p
Verwijderd
114 16-03-2005 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.