Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 22:25
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Ik weet niet of k de titel goed heb gekozen. Ik post hier niet vaak, ik lees wel het 1 en ander en heb deze vragen nog niet voorbij zien komen.

Een vraag: Hoelang praten jullie met iemand op msn voordat je hem/ haar wil zien? Bepaalde mensen liggen je beter dan andere mensen. Bijzondere vriendschappen ontstaan op msn, maar wat vinden jullie van een vriendschap alleen via msn?

Ik vraag dit me eigenlijk af, omdat ik een lange vriendschap heb via msn ongeveer 1,5 jaar kwamen we laatst achter. Raar, maar ik wil hem eigenlijk nu wel zien. Wat vinden jullie ben ik daar te laat mee en heb ik nu eigenlijk de vriendschap puur op msn basis laten worden??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 22:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik MSN alleen met mensen die ik persoonlijk ken. Op 2 na, maar die hoef ik ook niet te zien.

*achteraf gezien nutteloze reply, sorry*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:32
Verwijderd
Je moet trouwens wel een x voor je naam zetten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:59
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Ik heb zelf alleen maar mensen in m'n MSN lijst staan die ik persoonlijk ken.

Ik het geval zoals jij het beschrijft denk ik niet dat er een standaard tijdspanne te geven is voor wanneer je iemand IRL wil ontmoeten. Ik denk dat het afhankelijk van een aantal factoren langer of korter zal duren voordat je de ander wil zien, mocht je hem/haar al ooit willen ontmoeten.
Je hebt aangegeven dat jij hem wil zien, wil hij jou ook ontmoeten, het moet m.i. namelijk wel van twee kanten komen. Of het te laat is kan ik niet zeggen, als jij niet eerder de behoefte had hem te ontmoeten is het niet te laat, waarom zou het te laat zijn?

Ik denk dat het geen probleem hoeft te zijn dat jullie vriendschap tot op heden alleen op MSN-gebied heeft bestaan, hierbij wil ik wel aantekenen dat ik er vanuit ga dat jullie in jullie gesprekken altijd 100% eerlijk zijn geweest. Ik heb relaties zien ontstaan via MSN die nu ruim twee jaar duren en fantastisch lopen.

Als jullie elkaar gaan ontmoeten denk ik wel dat je dat op neutraal terrein moet doen, dan heeft niet een van jullie het "thuisvoordeel".
Verder kan ik jullie alleen maar een prettige dag wensen, veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Oneindig. Internet en real-life contacten houd ik strikt gescheiden.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:06
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Eigelijk is dr niemand die ik niet in real life op msn ken die ik zou willen ontmoeten. Wil het nog weles doen, lijkt me wel leuk om es te doen.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:50
Auryon
Auryon is offline
Er zijn mensen die ik na 3 maanden al een keer gezien heb (mijn vriendin ), maar er zijn ook heel veel mensen waar ik nog nooit IRL mee heb afgesproken (en ook niet echt behoefte aan heb). Dat hangt echt af van hoe close je met die mensen bent. Door enkel "hoi - hoe gaat het" gesprekjes leer je iemand ook niet echt kennen he.

Gewoon een keer vragen of hij ook een keer wil afspreken (al dan niet subtiel verpakt ). Het enige wat hij kan zeggen is nee.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:58
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 15-03-2004 @ 13:17:
Oneindig. Internet en real-life contacten houd ik strikt gescheiden.
Hoe doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:00
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Bloempjuh schreef op 15-03-2004 @ 14:58:
Hoe doe je dat?
Simpel met mensen die ik IRL ken chat ik niet. Mensen waar ik mee chat ontmoet ik niet.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:06
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 15-03-2004 @ 15:00:
Simpel met mensen die ik IRL ken chat ik niet. Mensen waar ik mee chat ontmoet ik niet.

dat kan toch niet!
I mean je hebt toch mensen van school in je msn staan?
Zo van: wanneer begint school morgen?

Je kunt toch niet alleen maar daarmee bellen en/ of smsen
En als je elkaar tijdje niet ziet>> msn!

En wat als je nu iemand ontmoet die je vreselijk ligt via msn en je toch wel benieuwd bent hoe jullie in t echt zouden klikken?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:29
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
volgens mij heb ik anderhalve maand zitten msn-en voordat ik afsprak met mijn vriend

maar ik heb ook een paar mensen die er al veel langer instaan en ik nog nooit gezien heb (he, owlbeer?) maar bij sommigen komt dat nog wel een keer..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:39
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Lilything schreef op 15-03-2004 @ 15:06:
I mean je hebt toch mensen van school in je msn staan?
Zo van: wanneer begint school morgen?
Mijn werk begint iedere dag gewoon op hetzelfde tijdstip hoor
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
De snelste keer was volgens mij na een maand al, maar toen had ik wel in die tijd zoveel lange diepgaande gesprekken gehad...

en anders wanneer je iemand goed genoeg denkt te kennen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:13
Verwijderd
ik denk dat het er vanaf hangt. zelf heb ik nog nooit iemand ontmoet die ik op msn heb leren kennen, omdat daar bijna alleen maar mensen staan die ik persoonlijk ken en verder een mailvriendin. ik vind msn heel leuk, maar als het op msn klikt, hoeft dat nog niet te betekenen dat het normaal ook klikt. Een vriend van mij is normaal best gek, hij is echt heel erg aardig, maar je moet er wel tegen kunnen en ook een beetje gek zijn, want als je dat neit bent denk je van: sjees, wat is dat voor raar joch? Over msn lijkt hij veel normaler, nog steeds wel gek, maar niet zo gek als in het echt. ik weet dus niet of als hij een msn vriendin zou hebben het ook in het echt klikt, omdat hij in het echt toch wel anders is. daar kan hij zelf niets aan doen, maar dat is gewoon zo. In het echt zeg je dingen toch minder makkelijk, ben je verlegener (de meesten tenminste) enz. dus misschien alsje het leuk hebt zo en hem niet perse wilt zien, kan je hem ook niet gaan ontmoeten. maar goed, je moet zelf maar kijken...
veel liefs, moi
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:04
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Maar dankzij de reacties merk ik dat ik duidelijk ergens anders tegen aan loop: het feit dat hij mij niet durft te zien. Hij wil mij wel zien, maar durft het niet Ik weet niet goed wat ik hier mee aanmoet? Accepteren waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:07
Mindfields
Mindfields is offline
Hangt ervanaf. Een gozer die 2 straten verderop bleek te wonen en naar dezelfde kroegen bleek te gaan zag ik al na weinig msnen. Een andere jongen waarmee ik al 4 jaar veel icq en msn, zag ik pas na 3.5 jaar. Hangt voor mij vooral af van de afstand..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ken ook een jongen ( ohhh hij is zo lief ) al meer dan een half jaar via msn. In het begin gingen de gesprekken niet zo makkelijk. Maar we verveelden ons een keer allebei en toen zijn we met elkaar gaan praten. De gesprekken werden steeds langer en nu weten we alles van elkaar. Ik heb hem op de webcam gezien, gesmst, gebeld, maar nog niet irl gezien. Hij woont 150 km met de trein verderop en ik heb nogal moeilijke ouders, dus ik kom niet zomaar weg. En we hebben het allebei druk. Maar het gaat snel gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:40
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
kheb geen mensen in mijn lijst staan die ik niet persoonlijk ken, en heb er ook geen behoefte aan denk ik.. ken iemand liever eerst persoonlijk voordat ik hem meer over mezelf vertel..
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2004, 18:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De meeste mensen in mijn MSN-lijst ken ik persoonlijk, anderen via-via of iets dergelijks, en die heb ik dus allemaal wel IRL gezien voor ik ze op MSN sprak. De paar mensen die op een andere manier in mijn MSNlijst terecht zijn gekomen, heb ik nog nooit gezien, op 1 na. Die heb ik ontmoet na ongeveer een half jaar ofzo. Maar die hoef ik liever ook niet meer te zien, zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
De meeste ken ik persoonlijk. Een stuk of 7 alleen via msn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:21
Auryon
Auryon is offline
Citaat:
Bloempjuh schreef op 15-03-2004 @ 19:04:
Maar dankzij de reacties merk ik dat ik duidelijk ergens anders tegen aan loop: het feit dat hij mij niet durft te zien. Hij wil mij wel zien, maar durft het niet Ik weet niet goed wat ik hier mee aanmoet? Accepteren waarschijnlijk.
Probeer dan ergens op neutraal terrein af te spreken. En ga gewoon iets leuks doen (wat je allebei dan leuk vind natuurlijk ). Als hij echt niet wil... Dan zal je dat toch gewoon moeten accepteren hoor, je kan hem niet dwingen he. Je kan hem wel zeggen hoe leuk je het zou vinden om elkaar eens IRL te zien...
Van al de ontmoetingen via MSN is er nog geen enkele persoon geweest waarvan ik zei....die had ik liever niet gezien . Sommigen zijn zelfs nog betere vrienden geworden en er is er zelfs één die nu mijn lieve vriendin is
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Binnen een week en dan smoorverliefd worden kan hoor. Ligt eraan hoe intensief dat contact is. Elkaar af en toe tien minuutjes gedag zeggen heeft niet dezelfde impact als hele dagen babbelen over alles. En vooral de nachten tellen zwaar mee. Dan weet je het eigenlijk al wel zeker.

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:42
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb een stel forummers in mn msnlijst, waarvan ik sommige nu 1,5 spreek, op forum en/of msn. Een paar daar van zou ik nu ook heel graag in het echt willen zien.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 15-03-2004 @ 15:06:

dat kan toch niet!
I mean je hebt toch mensen van school in je msn staan?
Zo van: wanneer begint school morgen?

Je kunt toch niet alleen maar daarmee bellen en/ of smsen
En als je elkaar tijdje niet ziet>> msn!

En wat als je nu iemand ontmoet die je vreselijk ligt via msn en je toch wel benieuwd bent hoe jullie in t echt zouden klikken?
er bestaat meer dan msn hoor

jij zou maar 10 jaar geleden zijn opgegroeid. God, wat had je het dan moeilijk gehad..

Ontopic: ik chat zelden met vreemden. Die worden d'r bijna meteen uitgegooid. Gaat toch maar over één ding 'hoe zie je d'r uit en ben je geil?'
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:07
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-03-2004 @ 13:58:
er bestaat meer dan msn hoor
IRC Stukken beter
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 19:26
sail fan
sail fan is offline
Als je wat met m af wil spreken zou ik dat cker niet laten, helemaal als het al zo goed klikt, en wat is er nou leuker dan iets leuks gaan doen met iemand die je ook mag, en mocht het niet klikken, dan is t gewon jammer, zo ben ik dan weer
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:43
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou als het met iemand is die je nog niet kent verder toch wel heel lang en veel praten en ook ene keer bellen vor je overgaat op ontmoeten.. just in case!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:52
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb wel eens mensen ontmoet die ik van internet ken (niet alleen via MSN) en dat was meestal na een maandje of 6,7...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-03-2004 @ 13:58:
Gaat toch maar over één ding 'hoe zie je d'r uit en ben je geil?'
Dan maak je het er waarschijnlijk toch zelf naar.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:26
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-03-2004 @ 02:02:
Je moet trouwens wel een x voor je naam zetten.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wisselt heel erg.
Soms 1 dag, soms 1 jaar.

In tijd? Uuuuuuren per dag.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:47
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
ik heb ook wel mensen leren kennen via msn die ik alleen nog maar op foto's heb gezien, maar als ik verder niks met die mensen wil doen maakt het mij verder ook niet heel veel uit. gewoon kletsen kan geloof k geen kwaad alleen als der een of andere pedo aan de andere kant zit. Maar een paar maanden geleden heb ik een hele lieve jongen leren kennen (waar ik verder niks mee wil, hijs homo dus dat kan ook niet dan ) maar gewoon als vrienden, en k ga hem binnekort ontmoeten, hem heb ik wel al op tv en foto's gezien...

maar als antwoord op je vraag:
het ligt aan de persoon en "hoeveel" je met zo'n persoon wil..praten of meer?
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:08
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die ik op msn heb en niet al eerder persoonlijk kende. Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds een beetje gevaarlijk. Klinkt misschien wat dom, maar ik vertrouw mensen heel moeilijk. En om dan na een maand of 2 op msn te kletsen meteen al een ontmoeting te regelen.
Nee daar ben ik de persoon niet voor. Je hebt mensen die dat natuurlijk sneller en veel gemakkelijker doen, maar ja ik heb er nogal wat moeite mee.
Ik weet niet, het is toch anders.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:52
Verwijderd
Je kan het idd beter gescheiden houden. Internet en privé. Tkan meestal altijd tegenvallen... + dat je die sfeer dan kwijt bent van het alleen kennen via internet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 10:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wat is er zo gevaarlijk aan iemand van internet ontmoeten? Je gaat iemand in levende lijve zien. Hoezo, is het dan meteen een potentiele moordenaar?

Als je in de kroeg iemand tegenkomt is dat toch ook niet eng? Of als je in de rij bij de bakker met iemand aan de babbel raakt. Of bij iemand in de klas zit. Aaaah, levensgevaarlijk, een hele klas vol mensen die je niet kent, en die allemaal je naam weten!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 11:43
Verwijderd
kom vaak mensen van internet tegen bij uitgaan en concertjes..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2004, 13:39
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
je moet afspreken wanneer je het allebei wilt, dat vindt ik eigenlijk de enige regel.

Ik heb een keer iemand van het internet ontmoet. Dat was na uuuuren op msn en uren aan de telefoon, maar toch binnen een maand. Dat binnen een maand was omdat hij op vakantie zou gaan en daarna ik. (viel overigens wel tegen )

Op het moment heb ik alleen mensen in mijn msnlijst die ik of persoonlijk ken en vaak zie, of die ik ooit weleens gezien en gesproken heb en daar toen msnadressen mee heb uitgewisseld. Die mensen kom ik dan ook weleens tegen tijdens het uitgaan, of gewoon op straat .
Afspreken doe ik niet zo snel meer, de leukigheid is er na 1 keer een beetje af . Misschien dat ik over een tijdje wel een heel interessant persoon in mij lijst heb staan en dat ik dan wel de behoefte voel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:58
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
ja maar als je ook al met elkaar heb gebeld, en met webcam enzo... ik vind 't eerlijk gezegd net zo "gevaarlijk" als gewoon spontaan op iemand afstappen in de kroeg ofzo, en ook daar heb ik helemaal geen moeite mee. het ligt dus echt aan hoe zelf bent
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-03-2004 @ 13:58:
Ontopic: ik chat zelden met vreemden. Die worden d'r bijna meteen uitgegooid. Gaat toch maar over één ding 'hoe zie je d'r uit en ben je geil?'
Heb je MSN?
Hoe zie je d'r uit?
Ben je geil?



Klinkt een beetje overdreven... Maar goed, zulke mensen (vrouwelijk nog wel) heb ik ook wel eens in m'n lijst opeens.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind alleen het nadeel van msn, je weet nooit of iemand je heeft geblokt of wat hij/zij doet. (Misschien toch een vriend/vriendin ookal zegt hij/zij dat ie van je houdt... blablabla). Ja, ik weet, kwestie van vertrouwen. Maar ja...

Daar heb ik soms wel last van. Die jongen die ik dus heel erg leuk vindt heeft het vaak druk. Dan kan hij dus niet op msn komen, ookal zegt ie de dag er voor dat hij er morgen echt zal zijn. Maar dat is hij dan niet. Vaak stuur ik dan een mailtje om te "controleren" of hij die dag nog on-line was geweest, want dan zou hij er wel `1 terug sturen. Bellen durf ik vaak niet, ben altijd bang dat ik bel op een niet-gepast moment. Vooral omdat hij het druk heeft...

Oei, lang verhaal, maar ja... Msn is ook niet alles...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:35
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Ik heb nu drie keer met mensen afgesproken die ik via msn ken, de een woont al wat verder weg dan de ander

voor wie een beetje de belgische structuur kent, ikzelf woon in west-vlaanderen, één van hen woonde ook in de buurt, een ander woonde in oost-vlaanderen en nog een andere in de buurt.. vanwege de verre afstand kwam er dan ook nie veel van 'gauw' afspreken.. dus er zat toch wel ongeveer een jaar tussen het eerste msn gesprek en de échte ontmoeting..

ik vind mensen ontmoeten , die je enkel via msn kent, best 'toelaatbaar' als je er maar voor zorgt dat je zo veilig mogelijk bent.. de eerste jongen kende een vriendin van mij, dus zo geraakte ik aan dat gevoel van veiligheid, de tweede en derde hadden allebei cam en had ik dus al gezien, zo heb je tenminste al geen pedofiel of zo waarmee je afspreekt :-p
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb met m'n vriendje acht maanden gemsnt voordat we elkaar gezien hebben. Misschien wel heel lang, als je dan eindelijk beseft wat je al die tijd gemist hebt. Maar als je niet weet wat je mist, dan mis je het ook niet he.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 01:16
ronilo
ronilo is offline
ik msn nu zown 11 maanden met iemand, maar die ben ik zown 7maanden geleden pas egt goed gaan leren kennen...ze is nu egt als n beste vriendin voor me en ik kan haar vertrouwen en ze weet dan owk heel erg veel van me...over 3 weken ga ik haar ontmoeten en dat lijkt me best wel spannend hoor, owkal zien we elkaar wel op de webcam en bellen we owk wel met elkaar...

We wouden elkaar eigenlijk al naar 3 maanden ofzow gaan ontmoeten maar toen is het er niet van gekomen, en nu gaan we samen gezellig naar un concert! ik heb der heel erg veel zin in...

ik heb trouwens wel eens iemand van msn ontmoet, maar dat was meer onverw8, maar dat was gwoon alsof ik diegene al kon, ik heb daardoor niet egt beter contact met haar gekregen, slegter owk nie hoor, maar tog weet ik nu wel wie er aan die andere kant van me msn-scherm zit, en dat is tog wel un fijn gevoel....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:19
Verwijderd
nou ik heb best veel mense in me lijst staan diej ik dus niet persoonlijk ken en sommige heb ik ook maar 1x ofzow gezien. maar kheb 1 iemand in me lijst staan die ik nog nooit heb gezien en daar wou ik een x wat mee afspreke maaar (gelukkig) mog et nie van me moeder. maarjah lekkr boeiend verhaal
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:36
Cruz
Cruz is offline
Hmmm tja als hij/zij me echt aanspreekt enzo, ik het er goed mee kan vinden en denk dat ik hem/haar goed genoeg ken dan zou ik gewoon gaan meeten Ik denk niet dat daar een bepaalde tijd bijhoort.. kan na een maand zijn, maar kan ook pas na een jaar zijn!
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:59
Verwijderd
Geen idee waar dat vanaf hangt eigenlijk...ik heb mensen op MSN waar ik al maandenlang best intensief mee praat maar die ik nog nooit heb ontmoet en ik ben ook wel eens een biertje gaan pakken met iemand die ik eigenlijk nooit sprak. Over het algemeen ben ik minder snel bereid af te spreken met iemand waar ik heel ver bij vandaan woon als ik die persoon niet eerst redelijk goed heb gesproken, bijv een paar keer mee gebeld heb ofzo. Als het iemand is die toch toevallig in steden of kroegen komt waar ik ook vaak kom, dan spreek ik soms best snel af, dan is het gewoon vrijblijvend. Boeien
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:47
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Kzit wel vaak op MSN en praat regelmatig, word soms ook bij de meest vreemde mensen toegevoegd enzo
Meestal spreek ik met een meisje in het echt af na een week of 2.. maar dan moet ze echt leuk zijn, en das me nog maar een keer voor gekomen

Maarja stel je vindt iemand op MSN leuk wil dat nog niet echt zeggen dat je in het echt ook elkaar leuk gaat vinden. Kheb altijd beetje van als iemand op MSN leuk is en het klikt beetje kan je afspreken.. bedoel je hoeft niks te verwachten ofzo tis gewoon een date en je ziet wel waar de avond of dag eindigt

Maarja zo denk ik er dan over
Denk niet dat ik echt verlegen ben om vreemde mensen te ontmoeten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:30
Verwijderd
Ter info - sommige mensen maken zo'n indruk op je dat je ze natuurlijk dolgraag IRL wilt zien
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:35
meisje
meisje is offline
Heb ik ook wel eens
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:25
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik praat de laatste tijd regelmatig (zeg maar elke avond) met een jongen die in via een datingsite heb leren kennen.
Ik msn nu denk ik ongeveer een maand met hem en heb zelf wel het gevoel dat ik een keer met hem af wil gaan spreken. Het klikt via msn in elk geval heel goed

Ik denk dat de manier waarop je elkaar hebt leren kennen ook wel mee speelt. Of dat bijvoorbeeld via een datingsite is of dat je op een andere manier aan een msn-adres komt zeg maar.

Ik zie wel hoe dit verder gaat lopen en ik weet ook niet zeker wanneer ik een keer met hem ga afspreken, daar hebben we het ook nog niet over gehad.
Ik denk dat je als het voor jezelf goed voelt je gewoon af moet spreken.
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het is alsof ik niet leef!
Dreamer1234
21 15-11-2016 08:32
Liefde & Relatie Advies gevraagd, verliefdheid...
JoostB
88 27-02-2010 21:45
Liefde & Relatie Hoe heb jij je ex teruggekregen..
Chasin'
58 09-05-2007 16:47
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Software & Hardware [Centraal] Instant Messaging
Enlightenment
500 18-07-2005 14:22
Liefde & Relatie Afscheid met je ex
droomkoningin
16 08-07-2003 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.