Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 20:25
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Het leuke is dat z'n moeder waarschijnlijk de meeste foto's voor 'm heeft gemaakt
__________________
Subtiel
Advertentie
Oud 11-09-2003, 23:59
Verwijderd
gahaha, nadat ze samen naar t concert van 50 cent gegaan waren
Oud 12-09-2003, 10:04
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Mijn broertje loopt in die Kani broeken.. Het is best grappig om te zien dat er op mijn oude school allemaal 'white niggaz' lopen met veeeeeel te grote kleren van fubu en kani en weet ik het allemaal.. hoe ze praten ook: "Aaaight homie, waddap nigga, let's bail, check me nieuwe telly aaaight"

__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 12-09-2003, 12:42
Upke
Upke is offline
Citaat:
Arun schreef op 12-09-2003 @ 11:04:
Mijn broertje loopt in die Kani broeken.. Het is best grappig om te zien dat er op mijn oude school allemaal 'white niggaz' lopen met veeeeeel te grote kleren van fubu en kani en weet ik het allemaal.. hoe ze praten ook: "Aaaight homie, waddap nigga, let's bail, check me nieuwe telly aaaight"

Zeggen ze nigga? Neger? Nikker? Slaaf... Het word gewoon zielig welke namen ze voor elkaar gebruiken. Maar het klopt wel dat blanken het recht hebben om deze namen te gebruiken, ze hebben ze inmiddels verzonnen voor de zwarte...
Oud 12-09-2003, 12:58
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Gelukkig horen we dat soort gewauwel niet in deze uithoek van NL...

Moet er niet aan denken als er een en muts op je afkomt met de tekt he niggah... volgens mij zou ik eerst vragen of ze kleurenbind is ofzo ......
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Oud 12-09-2003, 13:00
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 10-09-2003 @ 15:52:
Karl Kani, Fubu, Wutang enz... Deze merken worden net als bijvoorbeeld Lonsdale en Hooligan in verband gebracht met racisme. Waarom? Lonsdale zou tegen zwarten zijn, en karl kani tegen blanken? Ik heb beide merken de achtergrond bestudeert en kan niks vinden dat het op racisme gebaseerd is. Lonsdape en Consdaple zouden wel racistisch zijn. Fubu blijkt ook racistisch zijn, als je er een neger mee rond ziet lopen dan zou die neger blijkbaar iets hebben tegen blanken. Tot hoever is hier alles waar?
Hmmzz... kreeg gisteren dit mailtje in me mailbox....

DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER L0NSD@LE 0F WAT
DAN 0OK MET GABBERS TE MAKEN HEEFT..
JE KRIJGT AAN JE K0P DAT JE RACIST BENT.. N0U, VO0RDAT JE GAAT
O0RDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FF EN DENK
DAAR MAAR G0ED 0VERNA Z0UK ZEGGUH !!
NEEJ, wij gabbers w0rden do0r JULLIE (buitenlanders) gediscrimineerd !!
JULLIE k0men hier w0nen, JULLIE willen
jullie eigen sch0len hebben, jullie willen m0skeeen enz enz
enz !! Jullie m0eten maar alles z0 hebben, z0als jullie willen !!
Als ik hier met de Nederlandse vlag lo0p ben ik in jullie 0gen
discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land
loop !!!!!


Jullie hebben het al z0 ver gekregen, do0r dat AANSTELLEN van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (b0ksmerk) met een ro0d wit blauwe kraag niet meer op een party binnenk0men terwijl dit GVD 0ns land is !!! En uiteindelijk durven jullie n0g rechtuit te zeggen dat WIJ respect vo0r jullie moeten hebben..??? haha FORGET IT !!!!! niet 0p deze manier !! Ff vo0r alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN RO0D WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE
KLEUR !!! Als je hier k0mt w0nen, moeten jullie 0nze cultuur o0k respecteren !! Ik ben no0it racist geweest maar ben het wel gew0rden en de
aanhang w0rd alleen maar groter..!!


Als jullie n0rmaal tegen 0ns hadden gedaan hadden wij o0k normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd w0rden 0p straat do0r jullie en het zal o0k
fucking m0eilijk w0rden 0m dat weer allemaal recht te zetten
dat wij jullie n0g gaan respecteren.. maar dat komt denk ik
NEVER NO0IT MEER !!! Jullie vragen je no0it eens af waarom wij z0 zijn
geworden..?¿? Tr0uwens waar slaat dat 0p wij m0gen niet met 0nze EIGEN NEDERLANDSE VLAG L0PEN... Nee dan ben je een discriminerend
perso0n vo0r buitenlanders.. HALL0 IK ZIT WEL FF IN ME EIGEN
LAND HIERO !! Als buitenlanders met hun vlaggetje l0pen enz0
in hun EIGEN land whahahaha is dat o0k discriminerend 0fz0?¿?
En n0g iets als : L0nsd@le, Fred Perry, Ben Sherman, Pitbull en Ho0ligan
in hun 0gen racistisch is.. wat moet FUBU en die KARL KANI SHIT dan wel niet
zijn voor 0ns ?!?


De Nederlandse vlag:

Het rood in onze vlag, de bovenste baan
Is het bloed dat is vergoten voor een vrij bestaan
Het bloed in Neerlands aderen, van vreemde smetten vrij
Zullen wij beschermen dus schreeuw nu met mij

Het wit in onze vlag, de middelste baan
Is de kleur van ons ras dat nooit mag vergaan
De vijanden in parlement, kapitaal en kerk
Willen ons vernietigen maar samen staan wij sterk

Het blauw in onze vlag, de onderste baan
Is de kleur van het water, vijand en vriend
Het belangrijkste element in ons bestaan
Waarvan we verloren en aan hebben verdiend



STUUR DIT DOOR NAAR IEDREEN DIE JE KENT ! EN LAAT ZIEN DAT JE EEN NEDERLANDER BENT!!!!

© by martijn en stefan
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 12-09-2003, 13:03
Verwijderd
Haha die heb ik ook gehad, ik heb de zender hard uitgelachen.
Oud 12-09-2003, 13:06
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-09-2003 @ 14:03:
Haha die heb ik ook gehad, ik heb de zender hard uitgelachen.
Hehe
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 13-09-2003, 16:44
Verwijderd
De gasten die dat getyped hebben hebben de nederlandse taal een stuk slechter onder de knie dan de gemiddelde allochtoon
Oud 13-09-2003, 16:49
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 12-09-2003 @ 13:42:
Zeggen ze nigga? Neger? Nikker? Slaaf... Het word gewoon zielig welke namen ze voor elkaar gebruiken. Maar het klopt wel dat blanken het recht hebben om deze namen te gebruiken, ze hebben ze inmiddels verzonnen voor de zwarte...

voor de zwarten ja..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 13-09-2003, 17:38
Upke
Upke is offline
Citaat:
Arun schreef op 13-09-2003 @ 17:49:
voor de zwarten ja..
Ja dat zeg ik.

GAMMA!!!!!!!!!!!!!!
Oud 13-09-2003, 17:44
klaartje101
Avatar van klaartje101
klaartje101 is offline
Ik kreeg een mailtje over lonsdale waarom het rasistisch is:

komt door boxen in duitsland. lonsdale is een box merk en komt uit engeland. een engelse heeft een x in duitsland een turk doodgeslagen met boxen en drm heeft iedereen er gedoe over want hij heeft een turk doodgeslagen. en omdat er de letters NSDA in komen drm is het populair bij rasisten en Nati`s

Of het waar is weet ik niet.
Oud 19-09-2003, 14:04
HaRdCoReDiVa
HaRdCoReDiVa is offline
Nou Ik Geef Dat Mailtje Dus Groot Gelijk Heb Em Ook Gehad...Ennuh Ik Zou Nie Zegge Da Ik Die Hard Rascist Ben...Maar
Een Beetje Toch Wel
Je Kan Niet Eens Veilig Over Straat Of Dr Rijd Een Debiel Je Bijna Van Je Scooter Omdat Je Een BomberJack Aan Heb Waar Sla Da Op???Als Ik Een Zwarte Zie Sla Ik Hem Toch Ook Ni Gelijk??...Bij Ons Op School Worde Alle Zwarten Voor Getrokken..Want Ze Moeten Nog Veel Leren Hallow Het Enigste Wat Ze Hier Doen Is Nederland Vernielen...De Buitenlanders Die Hier Werken Heb Ik Geen Problemen Meej..Maaruh
Als Je Als 21 Jarige Werkloze Marokkaan Zijnde Of Hoe Je Da Ook Noemt Een Jongen Van 13 Helemaal In elkaar Slaat Waar Ben Je Dan Meej Bezig Iedereen Van De blanken Is Nou Rascist Op School Ennuh Die 2 Kutjes Die Worden Nou Elke
Dag Door Hun Ouders Van gEhaald..whahah LEkker Voor Dr Ennuh Hoe Zou Jij Ut Vinden Als Je Ruzie Met Een Buitenlander Heb Hij Gelijk EEn Pistol Op Je Hoofd Zet Nou Dn Wil Je Wel Rascist Zijn...Dr IS Nog Veel Meer Maar Da Heb Ik Geen Zin Om Te Vertelle Ennuh Waar ik Altijd Uit Ga Hoef Er Nix Van Fubu Karl Kani En Die Andere Nigger Shit Te Komen.......we Hebben Al Genoeg Moete Lijden...En Of Ik Nou Vermoord Wor Door Zo Een Zwarte Ben Ik Er Trots Op Da Ik Blank Ben Geweest..En Ik Voor nederland Gevochten Heb .....Hardcore Will Never Die & Gabbers Zullen Nooit Uit Sterven !!!!!!!!

Ennuh Wat Jullie Dr Van Vinde Boeit Me Egt Nix..Ik Had Gewoon Zin Om Te Gaan Typen
__________________
HaRdCoRe LiVeS AnD NeVeR DiE!!!
Oud 19-09-2003, 15:03
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
HaRdCoReDiVa schreef op 19-09-2003 @ 15:04:

Je Kan Niet Eens Veilig Over Straat Of Dr Rijd Een Debiel Je Bijna Van Je Scooter Omdat Je Een BomberJack Aan Heb Waar Sla Da Op???
Ik kan niet eens veilig over straat omdat ik bijna word aangereden door scooters met heeel harde hardcore muziek..

waar slaat dat op???

Citaat:
HaRdCoReDiVa schreef op 19-09-2003 @ 15:04:

Ennuh Wat Jullie Dr Van Vinde Boeit Me Egt Nix..Ik Had Gewoon Zin Om Te Gaan Typen
Als je trots bent op het vaderland dan type je tenminste toch goed nederlands? .. en die hoofdletters en kleine letters oh oh oh
Oud 19-09-2003, 15:36
Exhumed
Avatar van Exhumed
Exhumed is offline
Die negerzooi, niets voor mij
en dat Niggah en Homie enzo
Blanke praten toch ook niet zo

"Heil Arier!, Hoe gast het?. Nog kaas gegeten?"
Oud 16-12-2003, 20:22
sproot
sproot is offline
Tegenwoordig worden mensen dus gelijk beoordeeld op de kleding, fijn is dat .

Ik mag wel uitkijken wat ik aantrek, met Kani en Fubu aan ben ik een fopneger, geef ik licht en discrimineer ik mijn medeblanken.

Als ik Lonsdale zou dragen dan zou ik een fulltime racist zijn, alle buitenlanders haten en alleen nog maar naar hardcore luisteren.

KAN IEMAND MIJ UITLEGGEN WAAROM ER GVD NIET MEER NAAR DE PERSONEN ZELF WORDT GEKEKEN????

Een paar bepaalde mensen die ik niet zo graag mag dragen heel veel Gsus, dus zou ik iedereen met Gsussindustries maar moeten haten? Ik heb wel wat beters te doen, ik heb er zelf ook kleding van omdat IK HET LEUKE KLEREN VIND.

Net als dat ik truien van Karl Kani heel mooi vind voor jongens, zij zelf misschien ook wel (hee, idee, misschien kopen ze het wel omdat ze het mooie kleren vinden???) zoals een heleboel vrienden van mij Ja, en dan hebben ze misschien zelfs een eigen persoonlijkheid! En nee, de Nederlanders binnen dit groepje praten niet alsof ze swart zijn.

Ik ga niet ontkennen dat deze mensen niet die Kani kleren kopen omdat ze 'erbij' willen horen. Integendeel, wij beoordelen elkaar op persoonlijkheid, niet op de kleding. Genoeg mensen van die groep dragen niet eens merkkleding.
Oud 17-12-2003, 16:24
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Exhumed schreef op 19-09-2003 @ 16:36:
Die negerzooi, niets voor mij
en dat Niggah en Homie enzo
Blanke praten toch ook niet zo

"Heil Arier!, Hoe gast het?. Nog kaas gegeten?"
Oud 17-12-2003, 16:25
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Waarom heeft mama Kani haar zoon trouwens Karl genoemd in vredesnaam?!
Oud 17-12-2003, 17:03
boer
Avatar van boer
boer is offline
lonsdale is van oorsprong niet racistisch en het is de naam van een bokser. Het is een merk voor rascisten geworden toen skinheads het gingen dragen. Op de site van lonsdale wordt er zelfs ook met zwarten moddelen geadverteerd. Niet iedereen die lonsdale draagt is rascistisch. Daarom vindt ik het ook onzin dat het op sommige scholen verboden wordt aldus iemand die bij mij op school een spreekbeurt hield
Oud 17-12-2003, 20:02
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Wat boeit het nou wat voor stof je om je lijf hebt hangen? ALs je het mooi vindt doe je het lekker aan en als je het niet mooit vindt ga je in wat anders lopen.
__________________
Derp
Oud 17-12-2003, 20:04
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
droeg weleens karl kani, maar nu nie meer


denk dat ik het "ontgroeid" ben...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Oud 17-12-2003, 20:47
Verwijderd
Alleen echte mensen van de straat mogen van mij gangsterkleding aka fubu wutgang en karlkani dragen dan weten andere dat ze respect verdienen tok
Oud 18-12-2003, 18:15
Bijoux
Bijoux is offline
Citaat:
Upke schreef op 12-09-2003 @ 13:42:
Zeggen ze nigga? Neger? Nikker? Slaaf... Het word gewoon zielig welke namen ze voor elkaar gebruiken. Maar het klopt wel dat blanken het recht hebben om deze namen te gebruiken, ze hebben ze inmiddels verzonnen voor de zwarte...

Jemig, als we zo gaan denken, kun je net zo goed slavernij weer aanschaffen...
__________________
Nature is not God.It reflects His creativity,His beauty,and many other things.However,it's only His creation, just as we are.
Oud 26-05-2004, 14:24
eric wright
eric wright is offline
Karel kani poepe
Oud 26-05-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
eric wright schreef op 26-05-2004 @ 15:24 :
Karel kani poepe
nuttige up hoor
Oud 26-05-2004, 14:43
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
bertbart schreef op 10-09-2003 @ 16:59 :
wel een interessant artikel dit... lees het maar eens
http://members.home.nl/basta/Lonsdal...cistenmerk.doc
Dit is het eerste lange artikel hier op scholieren die ik helemaal uitgelezen heb Was inderdaad erg interessant.

Hoe gemakkelijk is het om vooroordelen over iemand te hebben, door gewoon naar iemand te kijken. Een vriend van me is dus skinhead en wordt vaak genoeg uitgescholden voor nazi e.d. Maar hij heeft meerdere S.H.A.R.P. patches op z'n jas en natuurlijk veel ska buttons enzo. Maar dan weten de meeste mensen echt niet dat hij absoluut niet racistisch is.
Voor de meeste mensen zou het handig zijn om dit bovenstaand artikel te gaan lezen.....misschien als grote patch achterop zn rug
Oud 26-05-2004, 16:14
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik vind die karl kani shit niet echt mooi ofzo maar het word volgens mij niet om racistische redenen gedragen.ik heb een stuk of 3 van die 50 cent luisterende en karl kani dragende bleekscheten in de klas.lonsdale word door veel mensen zeker wel met een idee erachter gedragen.Ik heb 2 van die stomme kutjes op school die de hele gabber outfit aan hebben inclusief kale achter hoofden en strakke staarten. en ik heb een pokkehekel aan ze ze zoeken ruzie met echt fucking iedereen.
1 van die 2 vroeg mij laatst om een peuk toen zei ik nee jij krijgt niet ging ,ze helemaal flippen " stomme k*nkerh**r! a l t o wil je dood ofzo". ik reageer er niet op omdat je dan zo'n beetje al haar nazi vriendjes op je dak krijgt en dan ben je nog niet jarig.
we hebben ook 1 extreem racistisch gastje in de klas met een kaalgeschoren hoofd (haha hij heeft nu een scheerwond ).
ik heb ook echt altijd ruzie met die gast ik kan er gewoon niet tegen dat iemand zo stom is. hij weet geen flikker af van de geschiedenis van skinheads.laatst bij eco had ik weer is ruzie met hem weet niet eens meer waarom maar ik begon over zijn schoenen " nou je draagt wel nike schoenen die door negers in 3e wereld landen zijn gemaakt hypocriete mongool!" .de hele klas was stil ,ik werd echt aangekeken alsof ik de juist herrezen here jezus was. en hij was ook stil dat stomme eihoofd.
Oud 26-05-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 26-05-2004 @ 17:14 :
Ik vind die karl kani shit niet echt mooi ofzo maar het word volgens mij niet om racistische redenen gedragen.ik heb een stuk of 3 van die 50 cent luisterende en karl kani dragende bleekscheten in de klas.lonsdale word door veel mensen zeker wel met een idee erachter gedragen.Ik heb 2 van die stomme kutjes op school die de hele gabber outfit aan hebben inclusief kale achter hoofden en strakke staarten. en ik heb een pokkehekel aan ze ze zoeken ruzie met echt fucking iedereen.
1 van die 2 vroeg mij laatst om een peuk toen zei ik nee jij krijgt niet ging ,ze helemaal flippen " stomme k*nkerh**r! a l t o wil je dood ofzo". ik reageer er niet op omdat je dan zo'n beetje al haar nazi vriendjes op je dak krijgt en dan ben je nog niet jarig.
we hebben ook 1 extreem racistisch gastje in de klas met een kaalgeschoren hoofd (haha hij heeft nu een scheerwond ).
ik heb ook echt altijd ruzie met die gast ik kan er gewoon niet tegen dat iemand zo stom is. hij weet geen flikker af van de geschiedenis van skinheads.laatst bij eco had ik weer is ruzie met hem weet niet eens meer waarom maar ik begon over zijn schoenen " nou je draagt wel nike schoenen die door negers in 3e wereld landen zijn gemaakt hypocriete mongool!" .de hele klas was stil ,ik werd echt aangekeken alsof ik de juist herrezen here jezus was. en hij was ook stil dat stomme eihoofd.
WHAHA op welke school zit jij echt, dat er zulk volk rondloopt?
Oud 26-05-2004, 16:39
Verwijderd
slotjuhhhh zouteloze discussie die al lang doodgebloed is en door een n00b is geupt en die gelijk een waarshcuwing moet krijgen!!

Forumbazen aan het werk!
Oud 26-05-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
HaRdCoReDiVa schreef op 19-09-2003 @ 15:04 :
Nou Ik Geef Dat Mailtje Dus Groot Gelijk Heb Em Ook Gehad...Ennuh Ik Zou Nie Zegge Da Ik Die Hard Rascist Ben...Maar
Een Beetje Toch Wel
Je Kan Niet Eens Veilig Over Straat Of Dr Rijd Een Debiel Je Bijna Van Je Scooter Omdat Je Een BomberJack Aan Heb Waar Sla Da Op???Als Ik Een Zwarte Zie Sla Ik Hem Toch Ook Ni Gelijk??...Bij Ons Op School Worde Alle Zwarten Voor Getrokken..Want Ze Moeten Nog Veel Leren Hallow Het Enigste Wat Ze Hier Doen Is Nederland Vernielen...De Buitenlanders Die Hier Werken Heb Ik Geen Problemen Meej..Maaruh
Als Je Als 21 Jarige Werkloze Marokkaan Zijnde Of Hoe Je Da Ook Noemt Een Jongen Van 13 Helemaal In elkaar Slaat Waar Ben Je Dan Meej Bezig Iedereen Van De blanken Is Nou Rascist Op School Ennuh Die 2 Kutjes Die Worden Nou Elke
Dag Door Hun Ouders Van gEhaald..whahah LEkker Voor Dr Ennuh Hoe Zou Jij Ut Vinden Als Je Ruzie Met Een Buitenlander Heb Hij Gelijk EEn Pistol Op Je Hoofd Zet Nou Dn Wil Je Wel Rascist Zijn...Dr IS Nog Veel Meer Maar Da Heb Ik Geen Zin Om Te Vertelle Ennuh Waar ik Altijd Uit Ga Hoef Er Nix Van Fubu Karl Kani En Die Andere Nigger Shit Te Komen.......we Hebben Al Genoeg Moete Lijden...En Of Ik Nou Vermoord Wor Door Zo Een Zwarte Ben Ik Er Trots Op Da Ik Blank Ben Geweest..En Ik Voor nederland Gevochten Heb .....Hardcore Will Never Die & Gabbers Zullen Nooit Uit Sterven !!!!!!!!

Ennuh Wat Jullie Dr Van Vinde Boeit Me Egt Nix..Ik Had Gewoon Zin Om Te Gaan Typen
Haha cool
Oud 26-05-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-05-2004 @ 18:03 :
Haha cool
hee zo'n mailtje heb ik ook es gehad van iemand
maar dat was van een gast...
hmm
Oud 26-05-2004, 17:10
Verwijderd
Ik ook een paar. Van die mailtjes vol spelfouten waarin verteld wordt dat onze cultuur vernietigd wordt door buitenlanders.

Eigenlijk is het gewoon helemaal niet grappig maar erg sneu .
Oud 26-05-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 19-09-2003 @ 16:36 :
Die negerzooi, niets voor mij
en dat Niggah en Homie enzo
Blanke praten toch ook niet zo

"Heil Arier!, Hoe gast het?. Nog kaas gegeten?"

Oud 26-05-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 12-09-2003 @ 14:00 :
Hmmzz... kreeg gisteren dit mailtje in me mailbox....

DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER L0NSD@LE 0F WAT
DAN 0OK MET GABBERS TE MAKEN HEEFT..
JE KRIJGT AAN JE K0P DAT JE RACIST BENT.. N0U, VO0RDAT JE GAAT
O0RDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FF EN DENK
DAAR MAAR G0ED 0VERNA Z0UK ZEGGUH !!
NEEJ, wij gabbers w0rden do0r JULLIE (buitenlanders) gediscrimineerd !!
JULLIE k0men hier w0nen, JULLIE willen
jullie eigen sch0len hebben, jullie willen m0skeeen enz enz
enz !! Jullie m0eten maar alles z0 hebben, z0als jullie willen !!
Als ik hier met de Nederlandse vlag lo0p ben ik in jullie 0gen
discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land
loop !!!!!


Jullie hebben het al z0 ver gekregen, do0r dat AANSTELLEN van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (b0ksmerk) met een ro0d wit blauwe kraag niet meer op een party binnenk0men terwijl dit GVD 0ns land is !!! En uiteindelijk durven jullie n0g rechtuit te zeggen dat WIJ respect vo0r jullie moeten hebben..??? haha FORGET IT !!!!! niet 0p deze manier !! Ff vo0r alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN RO0D WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE
KLEUR !!! Als je hier k0mt w0nen, moeten jullie 0nze cultuur o0k respecteren !! Ik ben no0it racist geweest maar ben het wel gew0rden en de
aanhang w0rd alleen maar groter..!!


Als jullie n0rmaal tegen 0ns hadden gedaan hadden wij o0k normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd w0rden 0p straat do0r jullie en het zal o0k
fucking m0eilijk w0rden 0m dat weer allemaal recht te zetten
dat wij jullie n0g gaan respecteren.. maar dat komt denk ik
NEVER NO0IT MEER !!! Jullie vragen je no0it eens af waarom wij z0 zijn
geworden..?¿? Tr0uwens waar slaat dat 0p wij m0gen niet met 0nze EIGEN NEDERLANDSE VLAG L0PEN... Nee dan ben je een discriminerend
perso0n vo0r buitenlanders.. HALL0 IK ZIT WEL FF IN ME EIGEN
LAND HIERO !! Als buitenlanders met hun vlaggetje l0pen enz0
in hun EIGEN land whahahaha is dat o0k discriminerend 0fz0?¿?
En n0g iets als : L0nsd@le, Fred Perry, Ben Sherman, Pitbull en Ho0ligan
in hun 0gen racistisch is.. wat moet FUBU en die KARL KANI SHIT dan wel niet
zijn voor 0ns ?!?


De Nederlandse vlag:

Het rood in onze vlag, de bovenste baan
Is het bloed dat is vergoten voor een vrij bestaan
Het bloed in Neerlands aderen, van vreemde smetten vrij
Zullen wij beschermen dus schreeuw nu met mij

Het wit in onze vlag, de middelste baan
Is de kleur van ons ras dat nooit mag vergaan
De vijanden in parlement, kapitaal en kerk
Willen ons vernietigen maar samen staan wij sterk

Het blauw in onze vlag, de onderste baan
Is de kleur van het water, vijand en vriend
Het belangrijkste element in ons bestaan
Waarvan we verloren en aan hebben verdiend



STUUR DIT DOOR NAAR IEDREEN DIE JE KENT ! EN LAAT ZIEN DAT JE EEN NEDERLANDER BENT!!!!

© by martijn en stefan

dit is echt fantastisch , al is het verzonnen dan nog
Oud 26-05-2004, 17:56
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
skeleton schreef op 12-09-2003 @ 14:00 :
Hmmzz... kreeg gisteren dit mailtje in me mailbox....

DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER L0NSD@LE 0F WAT
DAN 0OK MET GABBERS TE MAKEN HEEFT..
JE KRIJGT AAN JE K0P DAT JE RACIST BENT.. N0U, VO0RDAT JE GAAT
O0RDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FF EN DENK
DAAR MAAR G0ED 0VERNA Z0UK ZEGGUH !!
NEEJ, wij gabbers w0rden do0r JULLIE (buitenlanders) gediscrimineerd !!
JULLIE k0men hier w0nen, JULLIE willen
jullie eigen sch0len hebben, jullie willen m0skeeen enz enz
enz !! Jullie m0eten maar alles z0 hebben, z0als jullie willen !!
Als ik hier met de Nederlandse vlag lo0p ben ik in jullie 0gen
discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land
loop !!!!!


Jullie hebben het al z0 ver gekregen, do0r dat AANSTELLEN van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (b0ksmerk) met een ro0d wit blauwe kraag niet meer op een party binnenk0men terwijl dit GVD 0ns land is !!! En uiteindelijk durven jullie n0g rechtuit te zeggen dat WIJ respect vo0r jullie moeten hebben..??? haha FORGET IT !!!!! niet 0p deze manier !! Ff vo0r alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN RO0D WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE
KLEUR !!! Als je hier k0mt w0nen, moeten jullie 0nze cultuur o0k respecteren !! Ik ben no0it racist geweest maar ben het wel gew0rden en de
aanhang w0rd alleen maar groter..!!


Als jullie n0rmaal tegen 0ns hadden gedaan hadden wij o0k normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd w0rden 0p straat do0r jullie en het zal o0k
fucking m0eilijk w0rden 0m dat weer allemaal recht te zetten
dat wij jullie n0g gaan respecteren.. maar dat komt denk ik
NEVER NO0IT MEER !!! Jullie vragen je no0it eens af waarom wij z0 zijn
geworden..?¿? Tr0uwens waar slaat dat 0p wij m0gen niet met 0nze EIGEN NEDERLANDSE VLAG L0PEN... Nee dan ben je een discriminerend
perso0n vo0r buitenlanders.. HALL0 IK ZIT WEL FF IN ME EIGEN
LAND HIERO !! Als buitenlanders met hun vlaggetje l0pen enz0
in hun EIGEN land whahahaha is dat o0k discriminerend 0fz0?¿?
En n0g iets als : L0nsd@le, Fred Perry, Ben Sherman, Pitbull en Ho0ligan
in hun 0gen racistisch is.. wat moet FUBU en die KARL KANI SHIT dan wel niet
zijn voor 0ns ?!?


De Nederlandse vlag:

Het rood in onze vlag, de bovenste baan
Is het bloed dat is vergoten voor een vrij bestaan
Het bloed in Neerlands aderen, van vreemde smetten vrij
Zullen wij beschermen dus schreeuw nu met mij

Het wit in onze vlag, de middelste baan
Is de kleur van ons ras dat nooit mag vergaan
De vijanden in parlement, kapitaal en kerk
Willen ons vernietigen maar samen staan wij sterk

Het blauw in onze vlag, de onderste baan
Is de kleur van het water, vijand en vriend
Het belangrijkste element in ons bestaan
Waarvan we verloren en aan hebben verdiend



STUUR DIT DOOR NAAR IEDREEN DIE JE KENT ! EN LAAT ZIEN DAT JE EEN NEDERLANDER BENT!!!!

© by martijn en stefan
Word, word.
Dope typosteelo 4 die homiiezz from da Nel'side jow. Die phette rhyme op die einde is echt te freakkin tight, for sjow. Peace out 2 me niGGaz..
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 26-05-2004, 17:57
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ps.
Me gaat die sjit senden naar me homiez, die feele die vibe matig hard jow, jeweettock
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 26-05-2004, 18:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
HaRdCoReDiVa schreef op 19-09-2003 @ 15:04 :
En Ik Voor nederland Gevochten Heb
Roger that, private.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 29-05-2004, 01:04
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-05-2004 @ 18:03 :
Haha cool
I second that

Ik zou toch zweren dat dit door een slecht geintegreerde allochtoon was geschreven

Wat een kut up, en wat een heerlijke reacties
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-05-2004, 22:37
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Hmz... Beetje doelloos idd. U wil zal geschieden, 1 slot voor deze nutteloze up.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio A h x
Verwijderd
22 02-06-2005 09:00
Lifestyle Géén Lonsdale, wél Karl Kani???
Verwijderd
17 01-06-2005 12:20
Lifestyle Waar koop jij je Karl Kani Kleding?
wr_faya
6 27-03-2005 00:09
Lifestyle De ondergang van de wereld zijn al die scooter/karl kani negers bij de supermarkt
Koning
4 21-03-2003 17:55
Lifestyle Wat heb je aan? deel 3753832
Verwijderd
479 16-03-2003 19:48
Lifestyle Wat vinden jullie van Karl Kani
majin_dabura
95 09-03-2003 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.