Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 10:30
Laïs
Laïs is offline
Als ik een vriendje heb mag hij ook gewoon uitgaan & vriendinnetjes op mond kussen,maar verder gaan zie ik het ook als vreemdgaan.
Ik kus niet met wildvreemden op een of andere fuif,ik kan het wel met gewone vrienden ,die ik aantrekkeling vind,natuurlijk.

Ik kleed me gewoon om bij vriendinnen,die kennen me al lang genoeg en daarvan geeft het me niet dat ze me naakt zien.
Op vlak van kleding ligt het anders,ik draag geen korte rokjes,omdat ik dat niet mooi vind bij me en ik me er ongemakkelijk in voel.
Andere mogen dat gerust dragen,onze school loopt er vol van, en als het hen staat.
Maar bij 14-jarige kinders die een rokje aanhebben tot onder hun gat en iedere week met een ander staan kussen denk ik wel 'Merde,wat een slet!'
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2004, 12:39
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik ben niet preuts en als ik iemand zie die iets heel sexy's aan heeft ofzo dan sla ik ook echt geen hand voor mn mond..
Ik erger me eerder aan extreem preutse mensen..ook mensen die niet over sex willen of durven praten vind ik n beetje vreemd aangezien dat meestal de mensen zijn die al klaarkomen bij een 50centclip.
Ik denk dat ik het gewoon gewend ben om zo open over sex te denken en praten door mn ouders.. mn ouders doen dat ook namelijk.Ze geven openlijk toe dat ze nog sex hebben en ze doen ook echt niet afstandelijk tegen elkaar omdat de kinderen er toevallig bijzitten...Ook weten ze ongeveer hoe het met mijn so-called-sexleven gaat .Met mijn vrienden precies het zelfde..ik heb zelfs een vriendin die echt bijna alleen maaaaaaaar over sex kan praten , zoms moet ik haar echt ff tot de orde roepen ..
Voorderest vind ik die L&Rmensen inderdaad ook verschrikkelijk jaren50 , als het aan hen ligt zitten ze elke zaterdagavond met hun vriendje op de bank tv te kijken met een fles cola en een zak naturelchips.Ik kan sowieso niet tegen dat geclaim en dat geklef , dus als ze dan ook nog gaan gillen als hun ''partner'' uit wil of wil dansen met een andere persoon is dat wel erg jammer..Maar
preutse mensen zijn , zoals hier boven al gezegd, gewoon onzeker denk ik.


EDIT: ik kleed me gewoon zo sexy als ik wil en als ik dan voor snol of slet uit wordt gemaakt dan kan me dat niet zoveel boeien..meestal zijn het toch hele stomme mensen die zo over je denken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:43
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-05-2004 @ 13:39 :
.Met mijn vrienden precies het zelfde..ik heb zelfs een vriendin die echt bijna alleen maaaaaaaar over sex kan praten , zoms moet ik haar echt ff tot de orde roepen ..

Met vrienden praat ik ook over sex. Niet altijd,maar wel veel.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:43
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
ik ben vrij preuts kwa kleding. als ik een te kort rokje aan heb of een te diepe hals dan voel ik me gewoon niet lekker. gewoon een kwestie van onzekerheid over mijn lichaam denk ik.
ik durf wel gewoon op straat met iemand te zoenen dat vind ik niet erg.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:56
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik ben niet preuts en zo kleed ik me ook niet. er zijn altijd mensen die dat niet kunnen waarderen en die daar over lopen te zeiken. mn ouders praten niet erg openlijk over sex, maar ook niet op een geheime manier. ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan als ik problemen of vragen heb en daar doen ze niet moeilijk over. met vrienden praat ik ook wel over sex, ik vind het irritant als mensen dr niet over durven praten want waarom niet denk ik dan. ik kleed me vaak genoeg om in gezelschap van vriendinnen en dat maakt me niks uit.
ik heb een paar stelletjes in mn vriendenkring die erge L&R trekjes hebben. als in op de bank hangen met zn tweetjes en niet meer uitgaan en hun sociale leven totaal verkloten. erg erg jammer maar je doet er niks aan en als vriendschap voor hun verder niks betekent dat zal het me ook niet zo veel kunnen schelen.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:42
Verwijderd
Ik ging met mijn neefje van 3 in bad en hij ging over mijn been plassen.
Wat ben ik toch vooruitstrevend!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:45
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 31-05-2004 @ 17:42 :
Ik ging met mijn neefje van 3 in bad en hij ging over mijn been plassen.
Wat ben ik toch vooruitstrevend!
en ik mocht dat nooit, be-lach-e-lijk lies
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 31-05-2004 @ 17:45 :
en ik mocht dat nooit, be-lach-e-lijk lies
be-la-che-lijk
en vraag maar aan fleet, die is daar wel voor in denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:51
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 31-05-2004 @ 17:46 :
be-la-che-lijk
en vraag maar aan fleet, die is daar wel voor in denk ik.
als ik me homo gedraag kan ik nog wel een heel klein beetje smaak hebben hur
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Preutse trutjes
Pan Am
87 16-10-2004 16:09
Seksualiteit Waarom?
baz mania
13 11-10-2004 14:01
Seksualiteit Preutsheid
ginno2
72 12-06-2004 19:30
Seksualiteit Niveau van dit forum
Eme-ly
89 07-05-2003 16:06
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Seksualiteit *confused*
sofie
19 08-06-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.