Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 01:02
Freak girl
Freak girl is offline
het is frans...

Dans cet article, l’auteur parle de Bookmakers et le gouvernement de France.

1. Les autorités Françaises doit ses arguments fournissons pour défendre le monopole français les jeux, à la Commission européenne.

2. La commission européenne demandes éclaircissement à les autorités Françaises pourquoi Française des jeux et PMU le monopole maintenir en était mais entreprises étranger, par example Bwin, ne pas avoir la permission.

3. Ceci entreprises, proposent des contrats de sponsoring à quelques football de ligue1.

4. l’affaire est fructueux, ils gagnent des millions d’euros. Mais en ce moment le gouvernement de France interdit sponsoring de football de ligue 1 parce que publicité pour les sites de jeux en ligne est interdit.

5. Ceci entreprises de étranger ont réclamations présenté à la Commission européenne. Par conséquent demandé explication.

6. Le gouvernement de France veulent le monopole avec Française des jeux et PMU maintenir en était parce que le financement du sport amateur.

7. Mais les concurrents de la franciase des jeux et PMU annoncent qu’ils seraient également prêts à faire des efforts et à participer, eux aussi, au financement du sport amateur.

8. Mais on peut, d’ores et déjà, prédire que le sport professionnel, en particulier le football, en sortira plus riche.

C’est fini


Mening

1. Je suis d’accord avec autorités françaises parce que a cause de sponsoring à entreprises de étranger, les matches de football ne pas peuvent influencer du fait de joue.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2007, 16:17
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Als je het met een vertaalmachine maakt kunnen we de bedoeling van de hele zin niet eens begrijpen.... Probeer het eerst even zelf, dan worden hier de fouten er wel uitgehaald.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 18:42
Freak girl
Freak girl is offline
ik heb het niet met een vertaald machine gedaan hoor. ik heb een woordenboek gebruikt.

maar als je het alsnog zou willen nakijken zou ik daar erg blij mee zijn

ik ben dus alleen niet goed in de woordvolgorde
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 18:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nu ben ik met een 8 voor Frans geslaagd, maar ik ben het met Owl eens, de helft van de zinnen kan ik niet eens begrijpen.

Overigens meende ik dat artikel vrouwelijk is, en het dus cette article zou moeten zijn.

Maar als je het echt woord voor woord moet doen dan kun je denk ik beter sterk bijspijkeren dan het hier laten nakijken, want als je zinnen moet schrijven o.i.d. dan wordt je proefwerk uiteraard bij nakijken afgeslacht.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 19:12
jantina2fr
jantina2fr is offline
article est masculin, pardon, article is mannelijk, dus zouden we moeten schrijven ce article, maar dan geldt de regel van de twee klinkers woord eindigt met e en woord er achter begint met klinker a dans wordt wordt er een t bijgvoegd aan ce, dus is het cet article , dat was dus goed, dus hebben we tocj wat geleerd. Voor de rest zou ik zeggen verbeter het zelf nog wat , behalve 7 en 8 die zijn helemaal goed! sterkte er mee, janet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 22:52
Freak girl
Freak girl is offline
bedankt janet,

ik wou al zeggen, ik dacht ff dat ik zelf gek werd maar dat van 'cet article' wist ik zeker.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 20:11
xiaoli
xiaoli is offline
Dans cet article, l’auteur parle des Bookmakers et du gouvernement français

1. Les autorités françaises doivent fournir leurs arguments à la Commission européenne pour défendre le monopole français sur les jeux.

2. La commission européenne demande des éclaircissement aux autorités françaises pourquoi Française des jeux et PMU maintiennent le monopole, mais pourquoi les entreprises étrangeres, par exemple Bwin, n’ont pas la permission.

3. Ces entreprises proposent des contrats de sponsoring à quelques équipes de football de la ligue1.

4. l’affaire est fructueuse, ils gagnent des millions d’euros. Mais en ce moment le gouvernement français interdit le sponsoring de football de la ligue 1 parce que la publicité pour les sites de jeux en ligne est interdit.

5. Ces entreprises étrangeres ont présenté des réclamations à la Commission européenne. Par conséquent elle a demandé des explications.

6. Le gouvernement français veut maintenir le monopole du Française des jeux et de PMU ,à cause du financement du sport amateur??? (vanwege de financiering van de amateursport ???)

7. Mais les concurrents de la française des jeux et de PMU annoncent qu’ils seraient également prêts à faire des efforts et à participer, eux aussi, au financement du sport amateur.

8. Mais on peut, d’ores et déjà, prédire que le sport professionnel, en particulier le football, en sortira plus riche.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kan iemand dit voor mij nakijken?:$
maaa
1 23-09-2010 15:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen klein stukje duits ff nakijken
foxcat95
3 14-01-2010 19:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen DUITSMONDELING. kan iemand dit even nakijken en de fouten eruit halen aub??
dtcsanne
4 29-03-2009 03:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Duits] Kan iemand dit even voor mij nakijken?
Verwijderd
6 06-11-2007 19:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken]
halilo
14 05-01-2006 21:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wil iemand dit misschien nakijken? (engels)
Shadina
10 24-04-2004 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.