Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm dan moet ik morgen even kijken of ik vrij kan nemen de dag daarna. Ik word ook een dagje ouder.
Oh ja uitstekend idee, want dan kunnen we écht gaan drinken
Advertentie
Oud 15-11-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Wiewiewiewiewie
Een meisje van mijn basisschool heeft dat met een lavalamp gedaan en toen noemde iedereen haar lonneke lavalamp en ik weet niet, maar ze is verhuisd toen! ;x


Jezus betercore boogie mephisto help me hoe heet ze nou ook alweer.
Oud 15-11-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
hahahahaha
Ja, wel heel slim om als je lonneke heet zulke dingen met een lavalamp te doen he Dat bekt zo lekker
Oud 15-11-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Wiewiewiewiewie
Een meisje van mijn basisschool heeft dat met een lavalamp gedaan en toen noemde iedereen haar lonneke lavalamp en ik weet niet, maar ze is verhuisd toen! ;x
alleen daarom
Oud 15-11-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op dour ook ooit midden op een veld met 35 graden in slaap gevallen. Een klasgenoot vond mij en heeft me maar onder de bomen gelegd.
Later ook nog bij de tent in slaap gevallen en later zag ik allemaal foto's van springende mensen op me
op festivals trek ik het altijd idioot goed, drugs+drankkater+2 uur slaap dankzij tentsauna en maar vrij weinig last
Oud 15-11-2011, 23:33
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ja, wel heel slim om als je lonneke heet zulke dingen met een lavalamp te doen he Dat bekt zo lekker
Bij mijn ouders in het dorp heeft er ook iemand de naam blowjob Bob

Same story
Oud 15-11-2011, 23:33
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Er was hier eens een forumster die zichzelf met een bierflesje bevredigd heeft voor de webcam en dat is vervolgens gelekt en in de xxx.rar gekomen
Waarom is mijn xxx.rar zo braaf..?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-11-2011, 23:34
Verwijderd
Jaaaaa die
Oud 15-11-2011, 23:35
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
op festivals trek ik het altijd idioot goed, drugs+drankkater+2 uur slaap dankzij tentsauna en maar vrij weinig last
Ja ik ook, maar dat is ook een soort van festivalswitch ofzo

Afgelopen augustus in Gent nog van donderdag tot en met zondag gefeest, met 4 uur slaap op vrijdagnacht ofzo. Dat ging nog aardig goed
Oud 15-11-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn ouders in het dorp heeft er ook iemand de naam blowjob Bob

Same story
Oeeei Volgensmij zou ik toch drie keer nadenken voor ik zoiets zou doen als ik zo heette. Nu ook trouwens maar dat terzijde ;p
Oud 15-11-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa die
Best een goed filmpje
Oud 15-11-2011, 23:36
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Waarom is mijn xxx.rar zo braaf..?
Dat dus.

Bas ik neem mijn usbstick mee naar België
Oud 15-11-2011, 23:36
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Ik kan geen goede bedenken van Deadlock nu, maar heb wel een goede van een niet nader te noemen vroegere vriend van mij en Deadlock.

Die kwam thuis van een avondje zuipen, en woonde nog bij zijn ouders. In de woonkamer merkte hij dat hij erg lam was dus besloot het eerste en beste uit te keuken te pakken om in te kotsen. Hij gaat op de bank zitten, kotst erin, valt vervolgens in slaap. Wordt hij de volgende ochtend gewekt door zijn vader of hij die troep op wil gaan ruimen. Hij zo van 'huh, troep, heb toch in een bak gekotst?'. Bleek dat het een tulband vorm (dus met gat in t midden) was.
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Oh dan ken ik haar niet, jammer ;p
Terwijl je best een oldbee bent
Oud 15-11-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Terwijl je best een oldbee bent
ben ik een oldbee?
Oud 15-11-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik kan geen goede bedenken van Deadlock nu, maar heb wel een goede van een niet nader te noemen vroegere vriend van mij en Deadlock.

Die kwam thuis van een avondje zuipen, en woonde nog bij zijn ouders. In de woonkamer merkte hij dat hij erg lam was dus besloot het eerste en beste uit te keuken te pakken om in te kotsen. Hij gaat op de bank zitten, kotst erin, valt vervolgens in slaap. Wordt hij de volgende ochtend gewekt door zijn vader of hij die troep op wil gaan ruimen. Hij zo van 'huh, troep, heb toch in een bak gekotst?'. Bleek dat het een tulband vorm (dus met gat in t midden) was.
Oud 15-11-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik kan geen goede bedenken van Deadlock nu, maar heb wel een goede van een niet nader te noemen vroegere vriend van mij en Deadlock.

Die kwam thuis van een avondje zuipen, en woonde nog bij zijn ouders. In de woonkamer merkte hij dat hij erg lam was dus besloot het eerste en beste uit te keuken te pakken om in te kotsen. Hij gaat op de bank zitten, kotst erin, valt vervolgens in slaap. Wordt hij de volgende ochtend gewekt door zijn vader of hij die troep op wil gaan ruimen. Hij zo van 'huh, troep, heb toch in een bak gekotst?'. Bleek dat het een tulband vorm (dus met gat in t midden) was.
Jaaaa en dat zijn ouders thuiskwamen en zeiden "het stinkt hier naar bier, poep en kots"
Oud 15-11-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Heb je Harm wel eens ontmoet btw?
Oud 15-11-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
ben ik een oldbee?
2004. tsssk
Oud 15-11-2011, 23:38
Verwijderd
;x
Oud 15-11-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
2004. tsssk
ohjeetje dat is wel heel erg

Ik heb een hele tijd meegelezen omdat ik nooit iets durfde te posten en toen ik voor het eerst iets poste over een recept ofzoiets kreeg ik meteen een roelof op mijn dak en toen durfde ik weer een tijd niet meer en daarna heb ik toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken
Oud 15-11-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Heb je Harm wel eens ontmoet btw?
Ja bij de bierspelen vorig jaar.
Oud 15-11-2011, 23:40
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Ow en de Deadlock klassieker op Lowlands.

Ik sliep die Lowlands met Deadlock in een tent. Nacht 1 ging allemaal prima, maar de volgende nacht kwam ik terug rond een uur of 11 en vond Deadlock midden in onze tent aan op het luchtbed, met bril op en zijn hoofd buiten de tent en uit hem kwam de meest wanstaltige dranklucht ooit door de menselijke neus geroken. En je kon het zelfs ruiken als je boven hem stond. Vervolgens ben ik bij de tent gaan chillen en heb ik alle voorbijgangers gevraagd of ze iets heel smerigs wilden ruiken en ze allemaal aan Deadlocks epic kegel laten ruiken. Uiteindelijk ben ik om 7 uur de tent in gegaan om m'n slaapzak te pakken en bij een vriendin te gaan slapen, want het was echt te smerig om naast te leggen. Deadlock zelf werd de volgende ochtend uitgeslapen wakker met een gebroken brillenglas.
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:40
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Oeeei Volgensmij zou ik toch drie keer nadenken voor ik zoiets zou doen als ik zo heette. Nu ook trouwens maar dat terzijde ;p
Iedereen krijgt daar al vrij snel een bijnaam vanwege gebeurtenissen of vanwege gedrag
Oud 15-11-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
ohjeetje dat is wel heel erg

Ik heb een hele tijd meegelezen omdat ik nooit iets durfde te posten en toen ik voor het eerst iets poste over een recept ofzoiets kreeg ik meteen een roelof op mijn dak en toen durfde ik weer een tijd niet meer en daarna heb ik toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken
Ik had hetzelfde. Ik durfde niet zo goed op Onzin nadat ik een keer afgefikt was en nadat ik Gersom had gemeet en ik weer eens hier kwam en een filmpje van Tickle me Elmo postte en iedereen "OUDER DAN JE OMAS KUT" riep het voor mij opnam en toen deed iedereen opeens lief
Oud 15-11-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ja bij de bierspelen vorig jaar.
Ja dat was hij dus. Ik heb met hem meer mooie dronken verhalen
Oud 15-11-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Dat dus.

Bas ik neem mijn usbstick mee naar België
Kom je ook naar Belgie??
Oud 15-11-2011, 23:41
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
ohjeetje dat is wel heel erg

Ik heb een hele tijd meegelezen omdat ik nooit iets durfde te posten en toen ik voor het eerst iets poste over een recept ofzoiets kreeg ik meteen een roelof op mijn dak en toen durfde ik weer een tijd niet meer en daarna heb ik toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken
haha ik zou bijna zeggen dat het heel schattig is
Oud 15-11-2011, 23:41
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Dat verhaal vertel ik IRL veel beter trouwens. Ow en Deadlock liefje, vertel jij of ik het verhaal van de 2 gebroken armen?
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:42
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Kom je ook naar Belgie??
Ik, Bas en waarschijnlijk Zeehond gaan treinen
Oud 15-11-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Iedereen krijgt daar al vrij snel een bijnaam vanwege gebeurtenissen of vanwege gedrag
Dat is denk ik wel een beetje dorps-eigen, bij mijn ouders in het dorp is dat ook.. zo ben ik een hele tijd goldstrike genoemd omdat ik een keer met heel veel keelpijn een shotje goldstrike nam en zowat flauwviel omdat ik geen adem meer kreeg
Oud 15-11-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Dat verhaal vertel ik IRL veel beter trouwens. Ow en Deadlock liefje, vertel jij of ik het verhaal van de 2 gebroken armen?
Jij natuurlijk
Oud 15-11-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ik had hetzelfde. Ik durfde niet zo goed op Onzin nadat ik een keer afgefikt was en nadat ik Gersom had gemeet en ik weer eens hier kwam en een filmpje van Tickle me Elmo postte en iedereen "OUDER DAN JE OMAS KUT" riep het voor mij opnam en toen deed iedereen opeens lief
Dat had ik niet verwacht bij jou! Haha, dat heb ik ook allemaal niet meegekregen!
Oud 15-11-2011, 23:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik, Bas en waarschijnlijk Zeehond gaan treinen
zeehond komt ook. Cool.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-11-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
haha ik zou bijna zeggen dat het heel schattig is
Haha hm
Oud 15-11-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik, Bas en waarschijnlijk Zeehond gaan treinen
Oud 15-11-2011, 23:45
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Ow trouwens, Deadlocks oude huisgenoot Harm heeft ook nog een goed verhaal. Wij waren samen op een feestje bij zijn ouders thuis. Uiteindelijk waren Deadlock en ik de enige twee overgeblevenen, en was Harm echt zo zat dat hij op een houten bank met zijn hoofd op een stekkerdoos in slaap viel. Hij wilde niet bewegen en het leek ons onverstandig om hem zo achter te laten, dus hebben we hem met zijn tweeen naar de bank versleept. Vervolgens hebben we hem overgehaald naar boven te gaan naar zijn bed, en tegenstribbelend hadden we hem met veeel moeite boven, waarop hij opeens al zijn energie hervond en met volle vaart naar beneden terug rende. Hij lag toen gelukkig op de bank dus zijn we maar naar huis gegaan.

De volgende dag wordt Deadlock gebeld door Harm met de vraag: 'Hoezo heb jij tegen mijn muur gekotst?' Het duurde even voor hij doorhad dat hij dat toch echt zelf had gedaan !
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:45
Verwijderd
Mark zit aan m'n tieten.
Oud 15-11-2011, 23:46
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Pffrt, nu vertel ik alleen maar niet-forum verhalen. Ik kan me van mezelf geen een goede dronken actie herinneren!
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mark zit aan m'n tieten.
Hoi Queasy
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-11-2011, 23:47
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Dat is denk ik wel een beetje dorps-eigen, bij mijn ouders in het dorp is dat ook.. zo ben ik een hele tijd goldstrike genoemd omdat ik een keer met heel veel keelpijn een shotje goldstrike nam en zowat flauwviel omdat ik geen adem meer kreeg
Haha ze noemen een vriend van mij ook nog steeds ventieltepel omdat hij in zijn pubertijd hele grote tepels had

En voor mij hebben ze ook nog wel wat bijnamen geloof ik

Citaat:
zeehond komt ook. Cool.
Ja die kans is aanwezig. Ik zal het hem eens vragen als het wat dichterbij komt. Hij had wel zin zei hij.
Oud 15-11-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Haha ze noemen een vriend van mij ook nog steeds ventieltepel omdat hij in zijn pubertijd hele grote tepels had

En voor mij hebben ze ook nog wel wat bijnamen geloof ik



Ja die kans is aanwezig. Ik zal het hem eens vragen als het wat dichterbij komt. Hij had wel zin zei hij.
Haha dat is best wel een beetje lullig

Maar je weet niet meer welke? ;p
Oud 15-11-2011, 23:48
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Gaan jullie zaterdag naar Belgie treinen? Want beter gaan we dan een Antwerps bdaybiertje drinken!
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:



Ja die kans is aanwezig. Ik zal het hem eens vragen als het wat dichterbij komt. Hij had wel zin zei hij.
Ik heb het gevoel dat er echt leuke onzinners komen, maar ja idk want RL vs online en alles.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-11-2011, 23:50
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
helemaal niks! geen rare verhalen over mij in dronken buien.
"oh kut, ik dacht dat je de andere Noor was"

Citaat:
Maar Mephisto, aarbei, Tigerly, Hydrodynamikaas, zoef de haas en nog een aantal andere forumers hier kunnen betere verhalen vertellen over mij denk ik zo.
"oh kut, ik dacht dat je Emma was"

Mephisto naamzoek voor herkennig en bevestiging van beide verhalen XD
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 15-11-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Gaan jullie zaterdag naar Belgie treinen? Want beter gaan we dan een Antwerps bdaybiertje drinken!
Nee, 17-12 pas.
Oud 15-11-2011, 23:51
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Haha dat is best wel een beetje lullig

Maar je weet niet meer welke? ;p
Haha jawel
Oud 15-11-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
..ok kut, ik dacht dat je Emma was..
Oh jah
Oud 15-11-2011, 23:52
aarbei
Avatar van aarbei
aarbei is offline
Ow ik weet nog wel een goed Hydrodynamikaas verhaal maar ik heb hem die avond gezworen het er nooit meer over te hebben!
__________________
And I don't believe in anything and I don't wanna be someone to believe you should not believe in me
Oud 15-11-2011, 23:52
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ik heb het gevoel dat er echt leuke onzinners komen, maar ja idk want RL vs online en alles.
Ik denk ook van wel. Ik ken alleen Bas en Sebas als hij meegaat. Verder weet ik zo niet wie er mee gaan, maar ik heb er al vast wel eens een paar (onbewust) gezien.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet of ik hem moet vergeten
Breg
12 07-09-2009 23:13
Drugs & Alcohol Dronken
paco de taco
1 29-04-2006 08:32
Liefde & Relatie Wachten op hem of actie ondernemen?
groovy
20 02-04-2004 15:23
Drugs & Alcohol zotste XTC ervaringen
needlefreak
7 31-08-2003 19:22
Drugs & Alcohol lachwekkende acties
Verwijderd
13 18-05-2003 16:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.