Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2015, 13:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
slechte vergelijking
Want?
Verstopte afvoer vs. Verstopte porie!
Advertentie
Oud 14-11-2015, 13:29
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
nat, vies haar in een putje dat helemaal grijs in met vieze drap die naar riool ruikt vs een heerlijke ervaring van een verse puist en ontladende gevoel, nee dat vind ik geen vergelijking!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-11-2015, 14:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ben met een vriend van me bij een bevriend stel langs geweest, en dat was teringgezellig. We hebben tot een uur of 4 Cards against humanity gespeeld en white russians gedronken. En net mariokart gespeeld met hun kinderen + vriendjes daarvan.
Oh en ik ben nu bffs met hun dochtertje van anderhalf. Supercute. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-11-2015, 15:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nat, vies haar in een putje dat helemaal grijs in met vieze drap die naar riool ruikt vs een heerlijke ervaring van een verse puist en ontladende gevoel, nee dat vind ik geen vergelijking!
De drap rook naar zeep
Oud 14-11-2015, 17:45
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
huiswerk, anders zou ik van alle stomme klusjes moeten doen in huis
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Oud 02-12-2015, 23:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Deze aerobicsvideo.

Oud 03-12-2015, 07:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het lijkt wel of ze zweven

Overigens is het wel effectief, want zelfs ik heb bijna zin om te bewegen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-12-2015, 22:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Morgen ga ik voor een paar dagen naar m'n bff. Die woont hier.

(okee, een buitenwijk, maar ik ga hier iig zijn dit weekend. En in Frankfurt voor een concert waarvoor ik op de gastenlijst sta. Whoopwhoooop!)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-12-2015, 00:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


Oud 24-12-2015, 00:45
Verwijderd
Ik had een houthakkersblouse met die kleuren en dat patroon aan in een van de eerste weken dat ik naar de middelbare school ging. De eerste dag een groene longsleeve met een oranjewit T-shirt erover.

One of the cool kids toen
Oud 24-12-2015, 01:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik héb een houthakkers bloes met die kleuren. En op de middelbare school droeg ik veel een afgeragde witte longsleeve met (oa) een legergroen Guano Apes T-shirt erover. \m/
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-12-2015, 01:24
Verwijderd
Stoerheid OPEN YOUR EYES

Ik ben ook nog oud genoeg voor Busje Komt Zo en Heel Erg Veel Happy Hardcore. Alles wel live gezien in lokale discotheken als The Blue Sky in Emst en De Stunt in Epe en in Bode en pff.
Oud 24-12-2015, 01:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het was Big In Japan! Btw, ik was als enige uit de klas niet into happy hardcore en kan tot op de dag van vandaag niet Hakkûh.

ot: Ik kwam erachter dat ik een okeeë impersonatie van Rick Sánchez kan.
Mss moet ik een carrière als voice-over artiest gaan beginnen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-12-2015, 12:42
Verwijderd
Ik dacht nog dat Busje komt zo over het busje voor speciaal onderwijs kindjes ging

Als wij op de basisschool iets doms deden, dan zeiden we tegen elkaar "ja busje komt zó hoor"
Oud 24-12-2015, 13:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij gebruikten dat ook op die manier hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 13:25
Verwijderd
Juh.
Oud 04-01-2016, 22:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zowel de heenweg als de terugweg met de trein en de bus geen vertraging gehad waardoor ik keurig mijn overstap haalde, ondanks dat er sneeuw ligt. De NS is toch minder incapabel dan dat ik dacht
Oud 05-01-2016, 00:00
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Mijn moeder die een kinder bueno voor me mee nam van de winkel
Oud 06-01-2016, 22:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Morgen nieuwjaarsborrel op school. Gratis eten en zuipen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-01-2016, 21:23
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
De seizoensopener van Always Sunny
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 08-01-2016, 21:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De seizoensopener van Always Sunny
Jaaaaaaa!
Wie had gedacht dat CharDee MacDennis nog erger kon?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-01-2016, 21:29
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hij was echt heerlijk ja <3
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 08-01-2016, 23:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kwam er vandaag achter dat werken tijdens kerst en op oudjaarsdag dubbel betaald werd 👌
Oud 11-02-2016, 22:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nieuwe wandelschoenen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-02-2016, 07:31
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Sappige mandarijnen.
__________________
Time is Illmatic
Oud 12-02-2016, 10:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sappige mandarijnen.
Nom!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-02-2016, 20:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kwam online een boek van John Green tegen (de reden dat ik er op klikte) onder de titel "Het grote Misschien" en dat trok mijn aandacht. Na een seconde of drie zag ik de Engelse titel "Looking for Alaska". Het boek waar ik nieuwsgierig naar was stond dus gewoon al uitgelezen in mijn boekenkast
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-02-2016, 23:11
Verwijderd
Dat ik vrij was
Oud 12-02-2016, 23:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn lief was hier woensdagavond en donderdagochtend nog even, ze heeft in een paar uurtjes gestofzuigd, de keuken en wc gepoetst, mijn kleren opgevouwen, mijn zooi opgeruimd, mijn afwas gedaan en mijn nieuwe kledingkast in elkaar gezet het is hier nu supernetjes en ik hoef nu alleen mijn nieuwe kast nog maar in te ruimen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2016, 21:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
https://jalta.nl/binnenland/amnesty-...zpe0a1rBesVdXg

Perfecte onderbouwing en zo waar <3
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-02-2016, 18:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
https://open.spotify.com/album/5Nv6qCmySkVJFNmkAt6Etk
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-02-2016, 14:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn dag begon goed. Kwam op het werk en dan pak ik altijd thee maar de koffie meneer was onderhoud aan het apparaat aan het doen dus ik dacht ik pak later wel en loop langs, vraagt ie 'wil je koffie' dus ik zeg thee. Hij zet het apparaat in elkaar en tapt thee voor me, ja zegt ie je neemt toch elke ochtend thee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-02-2016, 15:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hardlopen in het zonnetje <3
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-02-2016, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn dag begon goed. Kwam op het werk en dan pak ik altijd thee maar de koffie meneer was onderhoud aan het apparaat aan het doen dus ik dacht ik pak later wel en loop langs, vraagt ie 'wil je koffie' dus ik zeg thee. Hij zet het apparaat in elkaar en tapt thee voor me, ja zegt ie je neemt toch elke ochtend thee
Wat een service!
Oud 25-02-2016, 13:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gesolliciteerd op een kinderboerderij net buiten Wenen op eem berg. Prachtige locatie en heel chille werkomgeving. Ik hoop zo dat ik daar aan de slag kan, wauw. Hoor het morgen.
Oud 25-02-2016, 14:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gesolliciteerd op een kinderboerderij net buiten Wenen op eem berg. Prachtige locatie en heel chille werkomgeving. Ik hoop zo dat ik daar aan de slag kan, wauw. Hoor het morgen.
Gaaf, ik duim voor je!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2016, 14:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat een service!
Ja, , die man is echt tof
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-02-2016, 15:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tekenen op de Surface van mijn vriend tijdens een saai college
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-02-2016, 22:39
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Eindelijk is Pauw weer terug
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-03-2016, 20:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
De iPhone 6s die ik vandaag heb gekregen (als ietwat verlaat verjaardagscadeau)! Nu heb ik na 6 à 7 jaar eindelijk weer een nieuwe telefoon (mijn vorige was een Nokia N70). 't Is wel even goed uitvogelen hoe dat allemaal werkt met zo'n smartphone, zeg - er zijn o.a. zoveel mogelijkheden! Het is inmiddels al echt duidelijk geworden dat ik een achterstand heb (op het gebied van de moderne mobiele telefonie) die ik dringend moet gaan inhalen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-03-2016, 20:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nou, succes om het ding 6-7 jaar in leven te houden
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-03-2016, 00:37
Verwijderd
Ik heb heel veel dingen wel gewaardeerd. Stiekem toch naar dat café op de hoek bijvoorbeeld, wat als thema TREINEN bleek te hebben. OMG
Oud 06-03-2016, 00:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb heel veel dingen wel gewaardeerd. Stiekem toch naar dat café op de hoek bijvoorbeeld, wat als thema TREINEN bleek te hebben. OMG
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 01:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Nou, succes om het ding 6-7 jaar in leven te houden
Thanks - dat moet wel lukken, denk ik. *klopt op houten bureau* Mijn zusje heeft al jaren een iPhone 4 die het nog steeds uitstekend doet, dus een iPhone moet best lang kunnen meegaan (zolang je er geen gekke dingen mee doet). Ze heeft zelfs al een klein tijdje een iPhone 6, maar die heeft tot nu toe nog in zijn doosje gelegen. Ik weet niet zeker waarom, maar waarschijnlijk vast omdat ze nog gehecht is aan haar telefoon. Ik vond het in ieder geval ook wel even slikken toen ik afscheid moest nemen van mijn Nokia, want afgezien van sporadische oplaadkuren deed die het ook nog goed (en was dus eigenlijk een betrouwbare metgezel).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-03-2016, 03:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een iPhone gaat zolang mee als Apple wil. Zodra er iOS updates komen en de iPhone in kwestie niet meer kan updaten, kun je al snel geen app meer gebruiken. Zo rollen ze bij Apple.

Mijn 3GS was nog prima (op een klein barstje bij het oorstuk na) en die moest ik vervangen, omdat zelfs whatsapp niet meer werd ondersteund.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 06-03-2016 om 10:31. Reden: Ik realiseer me nu pas dat dit het WEL waarderen topic is :')
Oud 06-03-2016, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Met shotjes die met een LGB-trein worden rondgereden

Oh en ik heb tickets naar Stuttgart via Basel gekocht voor aankomende zaterdag
Oud 06-03-2016, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Een iPhone gaat zolang mee als Apple wil. Zodra er iOS updates komen en de iPhone in kwestie niet meer kan updaten, kun je al snel geen app meer gebruiken. Zo rollen ze bij Apple.
Nee, zo rollen de App-developers. Apple legt developers geen strobreed in de weg om Apps te blijven ondersteunen op oudere iOS versies, ze ondersteunen alleen nieuwere iOS versies niet meer op 4/5 jaar oude hardware. Een stuk betere score dan de gemiddelde Android telefoon, waar zelfs als het mogelijk is om de update te installeren je met de gebakken peren van een fucking 386 met Windows 10 zit. Probeer eens? Ik snap heel erg veel kritiek op Apple maar deze heb ik nooit heel goed begrepen.

Citaat:
Mijn 3GS was nog prima (op een klein barstje bij het oorstuk na) en die moest ik vervangen, omdat zelfs whatsapp niet meer werd ondersteund.
Dus de vraag is; wie maakt WhatsApp?
Oud 06-03-2016, 10:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kon mijn iPhone niet meer updaten naar de iOS versie die ik nodig had voor heel veel (en uiteindelijk alle) apps. Ik snap wel wat je zegt, super nieuwe software (firmware?) op een oud model kan ook niet werken, maar dit was in de tijd dat de 4s net uitkwam, dat scheelt maar 2 modellen en in Apple jaren dus maar 2 of 3 jaar. Vond dat best snel. Dat is alles wat ik zeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-03-2016, 10:59
Verwijderd
De 3GS heeft tot 21 februari 2014 updates ontvangen (iOS). Ding is uitgekomen op 19 juni 2009. Dat is VIJF jaar aan updates, domme muts
Oud 06-03-2016, 11:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke best joh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag wel gewaardeerd?
Little Phoebe
500 11-06-2014 13:45
De Kantine Wat heb je vandaag niet gewaardeerd? #4
Miekje*
500 18-12-2013 07:34
De Kantine Wat saai zeg. #398
TopDrop
500 30-10-2008 17:03
De Kantine Jouw dag #4
TopDrop
500 20-11-2007 17:41
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.