Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-04-2006 @ 18:52 :
[..]heb m'n piercing nu sinds woensdag en hij is op dit moment rood bij de gaatjes en ik voel soms ook wel dat het een beetje prikt ofzo, is dat normaal of moet ik toch maar even langs de piercer gaan??
Hm, mij lkijkt het redelijk normaal.. Heb je er nu nog last van? In de gaten houden iig, en natuurlijk goed schoonhouden Maar als je je echt zorgen maakt, gewoon even langs je piercer hoppen.
Advertentie
Oud 05-04-2006, 01:29
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wie heeft er hier een madonna/marilyn?

Ik ga hem waarschijnlijk nu toch echt laten zetten, twijfel nog waar (bij bodypleasures 25 euro?) maar mijn vraag was of je lip net zo dik wordt als bij een labret. Ik wil namelijk niet dat als de zwelling weer afneemt dat er een te groot uitstekend staafje inzit zoals bij die *****wijven met een grote gouden staaf, dat is echt dodelijk voor deze piercing. Ik wil een heel inimini kleintje&het liefst vanaf het begin.
Kan je anders bij de piercingshop gelijk een korter staafje vragen om mee te nemen zodat je hem zelf kan verwisselen als de zwelling afneemt?

okay om een lang verhaal kort te maken zzz
__________________
.

Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 02:24.
Oud 05-04-2006, 09:13
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 05-04-2006 @ 02:29 :
Wie heeft er hier een madonna/marilyn?

Ik ga hem waarschijnlijk nu toch echt laten zetten, twijfel nog waar (bij bodypleasures 25 euro?) maar mijn vraag was of je lip net zo dik wordt als bij een labret. Ik wil namelijk niet dat als de zwelling weer afneemt dat er een te groot uitstekend staafje inzit zoals bij die *****wijven met een grote gouden staaf, dat is echt dodelijk voor deze piercing. Ik wil een heel inimini kleintje&het liefst vanaf het begin.
Kan je anders bij de piercingshop gelijk een korter staafje vragen om mee te nemen zodat je hem zelf kan verwisselen als de zwelling afneemt?

okay om een lang verhaal kort te maken zzz
madonna is bij ons 35 (ringetje is 25) en je hebt kans op zwelling dus laten ze hem bij elke shop te lang in begin he
En wij werken met teflon staafjes, die je na de zwellign op maat knipt.
Oud 05-04-2006, 09:41
Verwijderd
Het lijkt me idd niet slim om vanaf het begin een inieminiestaafje erin te doen, als je kans hebt op zwelling..
Oud 05-04-2006, 10:25
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 04-04-2006 @ 13:29 :
Hm, mij lkijkt het redelijk normaal.. Heb je er nu nog last van? In de gaten houden iig, en natuurlijk goed schoonhouden Maar als je je echt zorgen maakt, gewoon even langs je piercer hoppen.
ja dat begrijp ik
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 05-04-2006, 15:01
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-04-2006 @ 18:52 :
het viel nog best mee, alleen toen die naald eruit ging was het wat minder

@ eleanor: bedoel je dat ie wel wat 'breder' gepierced had mogen worden? en jammer van dat litteken, denk dat ik wel hetzelfde kan verwachten.


btw een vraagje!: heb m'n piercing nu sinds woensdag en hij is op dit moment rood bij de gaatjes en ik voel soms ook wel dat het een beetje prikt ofzo, is dat normaal of moet ik toch maar even langs de piercer gaan??
staat je goed! toen ik em net had laten zetten was er eerst niets aan de hand, en na een week werd het ook een beetje rood bij de gaatjes, en een beetje branderig. bij mij ging dat toen vanzelf over
Oud 05-04-2006, 16:55
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
uuuf schreef op 05-04-2006 @ 16:01 :
staat je goed! toen ik em net had laten zetten was er eerst niets aan de hand, en na een week werd het ook een beetje rood bij de gaatjes, en een beetje branderig. bij mij ging dat toen vanzelf over
aah gelukkig! was al bang dat ik 'm er misschien uit moet halen, maar dan wacht ik nog wel even. ga straks in ieder geval ook ff met zoutoplossing proberen schoon te maken thanks!
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 06-04-2006, 10:46
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
als je een tatoeage hebt laten zetten, hoe vaak per dag moet je deze in het begin insmeren met uierzalf/vaseline? en welke van de twee is beter?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 06-04-2006, 12:05
Verwijderd
dat zal je tattooshop wel weten
Oud 06-04-2006, 12:50
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 06-04-2006 @ 13:05 :
dat zal je tattooshop wel weten
ja, duh, maar ik wilde het nu even weten
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 06-04-2006, 13:16
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 13:50 :
ja, duh, maar ik wilde het nu even weten
zodat je al kan beginnen met smeren
Oud 06-04-2006, 18:42
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 11:46 :
als je een tatoeage hebt laten zetten, hoe vaak per dag moet je deze in het begin insmeren met uierzalf/vaseline? en welke van de twee is beter?
Heb voor m'n 2 enkeltattoos vaseline gebruikt...dun laagje 's nachts, dun laagje na het douchen, en verder zodra ik het voelde trekken, vier of vijf keer per dag. De tattoo mag niet uitdrogen, als je korstjes krijgt en die blijven ergens achter haken krijg je open wondjes, soms ook littekenweefsel, en dat laat zich slecht weer tatoeëren, weet ik uit ervaring

Een dun laagje vaseline trekt zo je kleding in...gevolg: je trekt aan het eind van de dag korstjes met de stof mee. Gevolg: vlekkerige tattoo. Dus als ik ging werken smeerde ik m'n tattoos dik in, ook een keer of vier, vijf per dag. Dat maakt voor je tattoo verder weinig uit...het geneest alleen een stuk langzamer. Ik heb ruim 2 weken met vaseline lopen mieren, maar dat kan ook aan de locatie van de tattoos liggen.

Um, samengevat: je tattoo moet kunnen ademen zonder uit te drogen. Uierzalf, vaseline, ander vettig spul zonder parfum: tis allemaal goed.

Volgens mij dan. En ik ben geen tatoeëerder.
Oud 06-04-2006, 18:44
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 11:46 :
als je een tatoeage hebt laten zetten, hoe vaak per dag moet je deze in het begin insmeren met uierzalf/vaseline? en welke van de twee is beter?
Heej enne...foto's!
Oud 06-04-2006, 20:59
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Krynn schreef op 06-04-2006 @ 19:44 :
Heej enne...foto's!
ik krijg m volgende week vrijdag pas, dan komen er foto's
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 06-04-2006, 22:03
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 21:59 :
ik krijg m volgende week vrijdag pas, dan komen er foto's
Ohhh doos...

..wat ga je laten zetten dan?
Oud 07-04-2006, 14:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Als je een teflon staafje hebt (labret), kan je daar dan een retainer van maken door er alleen een elastiekje om te doen? (misstake: verkopen jullie die?)
Ik wil namelijk snakebites, maar wil er op mn stage niet mee lopen, dan wil ik in 1 een retainer doen. (ivm aanstootgevendheid, loop stage op een school)
__________________
look back and laugh
Oud 07-04-2006, 15:44
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 11:46 :
als je een tatoeage hebt laten zetten, hoe vaak per dag moet je deze in het begin insmeren met uierzalf/vaseline? en welke van de twee is beter?
Toen ik mijn tattoo had laten zetten heb ik vaseline meegekregen. En hoe vaak per dag je moet insmeren....daar verschillen de meningen erg over geloof ik. Ligt er volgens mij ook aan of je de GGD-richtlijnen volgt of het advies van je tattoeërder.

Ik heb bijna niet gesmeerd met vaseline, alleen als ik het erg voelde trekken. Ik heb m'n tattoo tot ie was genezen ook niet nat gemaakt. En hij is heel netjes genezen al zeg ik het zelf
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Oud 07-04-2006, 15:58
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 07-04-2006 @ 15:28 :
Als je een teflon staafje hebt (labret), kan je daar dan een retainer van maken door er alleen een elastiekje om te doen? (misstake: verkopen jullie die?)
Ik wil namelijk snakebites, maar wil er op mn stage niet mee lopen, dan wil ik in 1 een retainer doen. (ivm aanstootgevendheid, loop stage op een school)
Alies niet doennnn
__________________
.
Oud 07-04-2006, 16:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
wel wel wel
__________________
look back and laugh
Oud 07-04-2006, 18:29
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Vraagje. Komende week ben ik in Utrecht en dan wil ik graag een helixpiercing laten zetten. Weet iemand van jullie daar een betrouwbare shop? Liefst waar het ook zonder afspraak kan, ivm niet precies weten hoe laat ik daar ben enzo. En op wat voor prijs moet ik ongeveer rekenen?

Ohh, en dan nog een algemener vraagje: Hoe zit het met helixpiercings en koptelefoons? Ik heb nml zo'n mooie sennheiser, die zegmaar om je oor heen gaat, maar ik wil die wel nog normaal kunnen dragen (iig na een tijdje weer) zonder dat dan irritant tegen m'n piercing drukt ofzo.

[edit] Omdat ik me net bedacht dat je dat 'om je oor heen' op t manieren kunt opvatten, plaatje:

__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 08-04-2006 om 17:42.
Oud 08-04-2006, 08:49
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 07-04-2006 @ 15:28 :
Als je een teflon staafje hebt (labret), kan je daar dan een retainer van maken door er alleen een elastiekje om te doen? (misstake: verkopen jullie die?)
Ik wil namelijk snakebites, maar wil er op mn stage niet mee lopen, dan wil ik in 1 een retainer doen. (ivm aanstootgevendheid, loop stage op een school)
dan zou ik eerder voor 2 mm balletjes gaan, zijn heel subtiel en vallen minder op dan zo'n retainer
Oud 08-04-2006, 14:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Hmm, ik zoek leuke plugs... Niemand een idee van een internet winkel (waar je niet met een creditcard hoeft te betalen en niet alloverpiercings.nl en niet cheappiercings.com)?

Of misschien iets leuks in de verkoop (6mm?)?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-04-2006, 15:01
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-04-2006 @ 15:44 :
Hmm, ik zoek leuke plugs... Niemand een idee van een internet winkel (waar je niet met een creditcard hoeft te betalen en niet alloverpiercings.nl en niet cheappiercings.com)?

Of misschien iets leuks in de verkoop (6mm?)?
Woon je in Rotterdam?
Miranda, piercster op de Van Speijkstraat, zijstraat Nieuwe Binnenweg, verkoopt echt superleuke plugs!
__________________
.
Oud 08-04-2006, 16:58
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 07-04-2006 @ 17:46 :
wel wel wel
ik ga mee dan want mijn tong moet korterrr!
__________________
qkw <3
Oud 08-04-2006, 17:24
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 07-04-2006 @ 19:29 :
Vraagje. Komende week ben ik in Utrecht en dan wil ik graag een helixpiercing laten zetten. Weet iemand van jullie daar een betrouwbare shop? Liefst waar het ook zonder afspraak kan, ivm niet precies weten hoe laat ik daar ben enzo. En op wat voor prijs moet ik ongeveer rekenen?

Ohh, en dan nog een algemener vraagje: Hoe zit het met helixpiercings en koptelefoons? Ik heb nml zo'n mooie sennheiser, die zegmaar om je oor heen gaat, maar ik wil die wel nog normaal kunnen dragen (iig na een tijdje weer) zonder dat dan irritant tegen m'n piercing drukt ofzo.
In de Twijnstraat zit een hele goeie shop, Remi heet ie. Ik heb daar ook mn piercing laten zetten en die vent is echt aardig en alles is daar gewoon goed. Hij zit aan de Twijnstraat, dus vanuit de Dom gezien de gracht aflopen die stad uit. Bij Ledig Erf.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 08-04-2006, 17:35
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-04-2006 @ 18:24 :
In de Twijnstraat zit een hele goeie shop, Remi heet ie. Ik heb daar ook mn piercing laten zetten en die vent is echt aardig en alles is daar gewoon goed. Hij zit aan de Twijnstraat, dus vanuit de Dom gezien de gracht aflopen die stad uit. Bij Ledig Erf.
Hmm die had ik al gevonden, maar dies dus gewoon goed? Das mooi. Moet je daar een afspraak maken, of kun je gewoon langsgaan?
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 08-04-2006, 18:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 08-04-2006 @ 16:01 :
Woon je in Rotterdam?
Miranda, piercster op de Van Speijkstraat, zijstraat Nieuwe Binnenweg, verkoopt echt superleuke plugs!
In de buurt van.
Klinkt leuk Zijn het ook een beetje leuke mensen daar?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-04-2006, 13:44
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Krynn schreef op 06-04-2006 @ 19:42 :
Heb voor m'n 2 enkeltattoos vaseline gebruikt...dun laagje 's nachts, dun laagje na het douchen, en verder zodra ik het voelde trekken, vier of vijf keer per dag. De tattoo mag niet uitdrogen, als je korstjes krijgt en die blijven ergens achter haken krijg je open wondjes, soms ook littekenweefsel, en dat laat zich slecht weer tatoeëren, weet ik uit ervaring

Een dun laagje vaseline trekt zo je kleding in...gevolg: je trekt aan het eind van de dag korstjes met de stof mee. Gevolg: vlekkerige tattoo. Dus als ik ging werken smeerde ik m'n tattoos dik in, ook een keer of vier, vijf per dag. Dat maakt voor je tattoo verder weinig uit...het geneest alleen een stuk langzamer. Ik heb ruim 2 weken met vaseline lopen mieren, maar dat kan ook aan de locatie van de tattoos liggen.

Um, samengevat: je tattoo moet kunnen ademen zonder uit te drogen. Uierzalf, vaseline, ander vettig spul zonder parfum: tis allemaal goed.

Volgens mij dan. En ik ben geen tatoeëerder.

5 á 6 keer is veel te veel! Je tattoo moet kunnen ademen. bovendien is er een kleine kans dat je tattoo gaat uitlopen als íe te vet is. Tattoo artist raden smeren met vaseline of uierzalf (soort van) af, dit ivm de nieuwe wet.
Een goede tip om mee te smeren is Bepanthen zalf (o.a. verkrijgbaar bij Etos. Is iets van 3 of 4 euro voor een tube). Bepanthen is ph neutraal, ongeparfumeerd en bevat lichaamseigen stoffen die de huidvernieuwing stimuleren.
Ohja, je kunt ook Sperti gebruiken. Dit schijnt ook goed te werken, maar de stank is niet te harden (vind ik).
SUCCES ERMEE!
Oud 09-04-2006, 16:46
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 08-04-2006 @ 18:35 :
Hmm die had ik al gevonden, maar dies dus gewoon goed? Das mooi. Moet je daar een afspraak maken, of kun je gewoon langsgaan?
Ledig Erf, zeg even wanneer, ik kom daar iedere dag twee keer langs.
Oud 09-04-2006, 16:49
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Sinds gisteren heb ik een neuspiercing, twee keer per dag ga ik er met een wattenstaafje met unicura langs en daarna smeer ik er nog een van de piercer meegekregen zalf op. Ik moet zeggen dat de piercing er nu goed uitziet, maar doe ik dit op de juiste manier?

Draaien gaat ook erg lastig, meestal lukt het maar een halve slag. Meestal ook alleen pas tijdens het afspoelen van de piercing. Het knopje is zo klein dat ik er moeilijk fatsoenlijk aan draaien kan. (Draaien doe ik overigens ook twee keer per dag, als de zalf er op zit, zodat ik niet droog draai, of met vieze vingers.) Is het erg als de piercing zo weinig wordt gedraaid en hoe kan ik het zelf beter doen?
Oud 09-04-2006, 17:21
Verwijderd
Ik las dat draaien overbodig en zelfs schadelijk is, aangezien je dan de wond steeds weer openhaalt en je huid er meer moeite mee heeft te helen. Wat het vastgroeien van piercings of oorgaatjes betreft, dat zou volgens dat artikel onmogelijk zijn.

Op zich vind ik dat best aanneemlijk klinken, dus ik heb bij mijn traguspiercing ook niet zitten ronddraaien ermee. Na een dag of drie, toen ik nergens meer last van had, probeerde ik het wel en het ging toen heel gemakkelijk en pijnloos.

Dus nouja, of het waar is weet ik niet, en hoewel het best kan zijn dat mijn empirische kennis er over gebaseerd is op toeval, het klinkt naar mijn idee heel geloofwaardig.

(Hehehe, ik heb een halfuur over deze post gedaan en volgens mij klopt mijn zinsconstructie van geen kant maar mijn weekend was slopend en ik ben brak dus eheehhh.)
Oud 09-04-2006, 17:26
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-04-2006 @ 18:21 :
Ik las dat draaien overbodig en zelfs schadelijk is, aangezien je dan de wond steeds weer openhaalt en je huid er meer moeite mee heeft te helen. Wat het vastgroeien van piercings of oorgaatjes betreft, dat zou volgens dat artikel onmogelijk zijn.

Op zich vind ik dat best aanneemlijk klinken, dus ik heb bij mijn traguspiercing ook niet zitten ronddraaien ermee. Na een dag of drie, toen ik nergens meer last van had, probeerde ik het wel en het ging toen heel gemakkelijk en pijnloos.

Dus nouja, of het waar is weet ik niet, en hoewel het best kan zijn dat mijn empirische kennis er over gebaseerd is op toeval, het klinkt naar mijn idee heel geloofwaardig.

(Hehehe, ik heb een halfuur over deze post gedaan en volgens mij klopt mijn zinsconstructie van geen kant maar mijn weekend was slopend en ik ben brak dus eheehhh.)
Mijn weekend was hetzelfde, dus ik snap het prima. Of zegt dit iets..

Ik vind mijn piercing ook gewoon 'beweeglijk' genoeg en de piercer zei ook al dat dichtgroeien niet mogelijk is. Maar dat me dan toch weer wordt verteld dat ik twee keer per dag moet draaien, raar. Dus vandaar dat ik het vraag, en als het moet, hoe het dan beter kan.
Oud 09-04-2006, 17:28
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 08-04-2006 @ 18:35 :
Hmm die had ik al gevonden, maar dies dus gewoon goed? Das mooi. Moet je daar een afspraak maken, of kun je gewoon langsgaan?
gewoon langsgaan
__________________
you spread like peanut butter
Oud 09-04-2006, 19:30
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 08-04-2006 @ 18:35 :
Hmm die had ik al gevonden, maar dies dus gewoon goed? Das mooi. Moet je daar een afspraak maken, of kun je gewoon langsgaan?
ik heb daar dus weer slechte ervaringen mee
lippiercing scheef gepierced
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 09-04-2006, 22:20
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Adore schreef op 09-04-2006 @ 17:46 :
Ledig Erf, zeg even wanneer, ik kom daar iedere dag twee keer langs.
Vrijdag.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 10-04-2006, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Adore schreef op 09-04-2006 @ 18:26 :
Mijn weekend was hetzelfde, dus ik snap het prima. Of zegt dit iets..

Ik vind mijn piercing ook gewoon 'beweeglijk' genoeg en de piercer zei ook al dat dichtgroeien niet mogelijk is. Maar dat me dan toch weer wordt verteld dat ik twee keer per dag moet draaien, raar. Dus vandaar dat ik het vraag, en als het moet, hoe het dan beter kan.
das meer omdat t, net als met oorbellen, vocht uitscheid enzo en als je daar niet mee gaat bewegen gaat t plakken oid, iig, mijn oorbellen raakten wel altijd klem als ik er niet mee ging kutten
Oud 10-04-2006, 10:54
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Krynn schreef op 06-04-2006 @ 23:03 :
Ohhh doos...

..wat ga je laten zetten dan?
ik ga samen met mn vriend een tattoo laten zetten, ik 4 nautical sterren, hij 3, allebei alleen zwart. ook al hebben veel mensen sterren, we wilden iets dat we allebei mooi vinden en iets wat we allebei hebben. ik heb er zo'n zin in
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...

Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 10:56.
Oud 10-04-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-04-2006 @ 17:55 :
aah gelukkig! was al bang dat ik 'm er misschien uit moet halen, maar dan wacht ik nog wel even. ga straks in ieder geval ook ff met zoutoplossing proberen schoon te maken thanks!
ik maakte eigenlijk altijd schoon met zoutoplossing, omdat ik allergisch ben voor unicura zeep en van die andere zalf wat ik erbij had gekregen hehe.
Oud 11-04-2006, 12:56
cheapquality
Avatar van cheapquality
cheapquality is offline
Waarom is een ringetje eigenlijk goedkoper dan een staafje?
Hmmmmadonnaa komt eraan
__________________
And I will tell you how to do it , faster than you can say Poopty Peupty Pants-ss
Oud 11-04-2006, 14:21
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 11-04-2006 @ 13:56 :
Waarom is een ringetje eigenlijk goedkoper dan een staafje?
Hmmmmadonnaa komt eraan
Tof hoor!
Toch geen ringetje er in he?
__________________
.
Oud 11-04-2006, 18:13
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 11-04-2006 @ 13:56 :
Waarom is een ringetje eigenlijk goedkoper dan een staafje?
dat vraag ik me dus ook altijd af hihi. heeft het iets te maken met dat het makkelijker te zetten is ofzo?

hmm vraagje: ik heb een maand geleden ongeveer een industrial laten zetten tussen mijn rook en daith en het genezen gaat best goed. maar er zitten dikke -soort van wittige- korsten op die maar niet los komen.. ik vraag me af wat dit is? (hmm misschien lastig omdat jullie dit niet kunnen zien maar ik ben wel benieuwd) en ja, ik weet, ik moet gewoon even langs mijn piercer maar ik ben lui
Oud 11-04-2006, 18:18
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 11-04-2006 @ 13:56 :
Waarom is een ringetje eigenlijk goedkoper dan een staafje?
Hmmmmadonnaa komt eraan
ringetjes zijn gewoon goedkoper in te kopen
Oud 11-04-2006, 18:24
Verwijderd
misstake post nog eens die foto van je my little pony?
Oud 11-04-2006, 18:43
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
rxn schreef op 11-04-2006 @ 19:24 :
misstake post nog eens die foto van je my little pony?
clicky :')
__________________
pics or it didn't happen
Oud 11-04-2006, 20:35
Verwijderd
zoek je m ff voor me?
Oud 12-04-2006, 09:59
cheapquality
Avatar van cheapquality
cheapquality is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 11-04-2006 @ 14:21 :
Tof hoor!
Toch geen ringetje er in he?
Neeeeeee neeee gewoon een lief klein balletje. Subtiel
__________________
And I will tell you how to do it , faster than you can say Poopty Peupty Pants-ss
Oud 12-04-2006, 13:09
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 12-04-2006 @ 10:59 :
Neeeeeee neeee gewoon een lief klein balletje. Subtiel
Ja dat wil ik ook das echt super (l)
__________________
.
Oud 12-04-2006, 13:22
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
rxn schreef op 11-04-2006 @ 21:35 :
zoek je m ff voor me?
Doe jij even moeite voor ons?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 12-04-2006, 14:33
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Heeft iemand van jullie wel eens iets besteld van
www.crazy-factory.com?

Ik sta op het punt maar moet geld overmaken naar Duitse bank en dan komt de shit uit Thailand..

weet iemand een webshop/piercingshop waar ze fake plugs verkopen?
Ik vind het heel tof om te zien maar wil mijn oren niet stretchen, dat vind ik vaak lelijk.
__________________
.
Oud 12-04-2006, 14:43
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 12-04-2006 @ 15:33 :

weet iemand een webshop/piercingshop waar ze fake plugs verkopen?
Ik vind het heel tof om te zien maar wil mijn oren niet stretchen, dat vind ik vaak lelijk.


is dit ongeveer waarnaar je op zoek bent? want ik weet dat ze zulk soort dingen(en ook in spiralen) hebben bij piercingworks in Amsterdam. wel jammer, want daarin is veel minder keuze
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.