Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 18:41
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Ik heb donderdag gehoord dat ik ben ingeloot voor Geneeskunde in Nijmegen, super gaaf natuurlijk, maar nou had ik even een vraagje over die introductie.
In de brieven die ik heb gekregen stond het allemaal heel leuk beschreven enzo, maar er wordt telkens gepraat over een inschrijfformulier dat je begin/half Juli zou krijgen.
Natuurlijk is dit voor lotingsstudie's een beetje krom omdat je begin Juli nog niet weet of je ingeloot bent of niet. Maar wanneer krijgen wij het inschrijfformulier dan wel? Of heeft iedereen 'm al en hebben ze mij overgeslagen?

Weet iemand hier misschien meer van? Danku alvast
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2003, 16:25
Baz
Baz is offline
Citaat:
Lynn schreef op 19-07-2003 @ 19:41:
Ik heb donderdag gehoord dat ik ben ingeloot voor Geneeskunde in Nijmegen, super gaaf natuurlijk, maar nou had ik even een vraagje over die introductie.
In de brieven die ik heb gekregen stond het allemaal heel leuk beschreven enzo, maar er wordt telkens gepraat over een inschrijfformulier dat je begin/half Juli zou krijgen.
Natuurlijk is dit voor lotingsstudie's een beetje krom omdat je begin Juli nog niet weet of je ingeloot bent of niet. Maar wanneer krijgen wij het inschrijfformulier dan wel? Of heeft iedereen 'm al en hebben ze mij overgeslagen?

Weet iemand hier misschien meer van? Danku alvast
Hoi, ben ook ingeloot voor geneeskunde in Nijmegen. Ik heb vrijdag de inschrijvingsformulieren gekregen, maar ik heb verder nog niets gehoord over de introductie, ik denk dat we verdere info krijgen als je de inschrijvingsformulieren ingestuurd hebt en je inschrijving voor de MFVN (als Nijmegen 1e keus was, heb je als het goed is tijdje geleden al vast een brief gekregen).
Moet je trouwens ook op zoek naar kamers, of woon je zo dichtbij dat het niet nodig is?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:39
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
Ben ook ingeloot in Nijmegen en ik heb de aanmeldingsformulieren ook al, die kreeg ik vlak na het bericht dat ik was ingeloot. Ik heb ze alleen nog niet ingevuld omdat ik nog probeer te ruilen voor Groningen. Over de introductie in Nijmegen staat van alles op
http://www.kun.nl/introductie/index.html
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 11:16
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik ben ook ingeloot (Nijmegen), maar ik heb ook nog geen papieren voor de Introductie. Ik moet nog wel die definitieve aanmeldingen opsturen, dus ik denk dat het daar aan ligt bij mij
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 11:55
Baz
Baz is offline
Heb deze week inschrijvingsformulieren opgestuurd, dus hoop binnenkort bericht te krijgen over introductie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Technische Geneeskunde/Biomedische Technologie
Silvano08
7 07-09-2012 17:14
Algemene schoolzaken wanneer introductie (geneeskunde) EUR?
blondaapje
8 07-08-2007 22:51
Algemene schoolzaken Studentenvereniging: corps of niet?
Blisss
24 29-10-2005 10:51
Algemene schoolzaken Ibg
honour
17 15-04-2004 13:21
Algemene schoolzaken vraag over de loting
bloed
19 10-01-2004 19:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 1e jaars overleden tijdens intro KUN
The Queen
110 31-08-2003 11:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.