Oud 19-06-2007, 18:46
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Bij vraag 12 zeggen ze laat met de grafiek en de formule zien dat bij een gevoelstempratuur van -8 de windsnelheid ongeveer 9 is.

Nou de grafiek staat er boven getekend dus niet in de uitwerkbijlage.. En het opgave blaadje mag je hebben want daar kijkt de meetser niet naar om.. Dus ik snapte het niet..
Aangezien er ook niet staat dat je de grafiek zelf moet tekenen..
Ik heb het maar tegen de meetser daar gezegd en toen maar de opgave bij m´n antwoorden gedaan en de meester zou het melden.. Hebben jullie dit ook gemerkt of iets..? En wat hebben jullie gedaan?

En wat kan ik nu doen want je kon 2 punten alleen al voor die vraag krijgen..?
Advertentie
Oud 19-06-2007, 18:58
Verwijderd
Je mag ook gewoon zeggen 'Uit de grafiek nummer weetikveel kon ik afleiden'.

Het gaat er alleen maar om dat je de grafiek begrijpt en dat je er data uit kunt aflezen.

Je hebt iig zeer volledig geantwoord en ik denk dat je dat geen punten gaat kosten.
Oud 19-06-2007, 21:12
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
Lilith schreef op 19-06-2007 @ 19:58 :
Je mag ook gewoon zeggen 'Uit de grafiek nummer weetikveel kon ik afleiden'.

Het gaat er alleen maar om dat je de grafiek begrijpt en dat je er data uit kunt aflezen.

Je hebt iig zeer volledig geantwoord en ik denk dat je dat geen punten gaat kosten.
Ja maar je moest het aan vinken in de grafiek..
Maar die stond op het opgave boekje en het opgave boekje mag je als je klaar bent om half 4 mee naar huis nemen.. Daarom snapte ik het niet want als ik het mee naar huis neem dan kan de meester toch niet zien of ik het goed heb Dus ja aangegeven bij een andere wiskunde meester en hij vond het ook vreemd en ging dr werk van maken ofzo

Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 21:14.
Oud 19-06-2007, 21:33
Verwijderd
Ik heb nu de opgaven voor me, op http://ncrv.eindexamen.nu/eindexamen...wiskunde/1152/

En ik zie nergens 'kruis aan'

Je moest in de grafiek die 2 getallen aflezen, die daarna in de gegeven formule opgeven en je was klaar geweest.

Je hebt veel te moeilijk gedacht.
Oud 20-06-2007, 17:22
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Er staat laat me de grafiek zien..
Dus ik teken dan 2 lijntjes in de grafiek..
Plus in de antwoordbijlage staat de grafiek gebruiken om aantetonen dan 9 het antw is dus als je alleen 2 cijfers opschrijft toon je het niet aan met de grafiek
Oud 20-06-2007, 18:06
Verwijderd
Uh.
Jawel.

Als je bij geschiedenis een vraag krijgt 'toon aan met behulp van de bron' dan ga je toch ook niet de hele bron overschrijven?
Je neemt alleen maar het stukje wat je nodig hebt en dat schrijf je over of je gebruikt een regelverwijzing of whatever.

Hetzelfde bij wiskunde.
Je geeft aan dat bij x=9 y=-8 ofzo en dat je dat hebt kunnen zien in de figuur.
Klaar.

Desnoods maak je een schetsje van de grafiek en geef je t punt ofzo, maar in principe is t écht genoeg als je zegt dat t punt hebt afgelezen.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.