Oud 06-09-2010, 18:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
... of wat voor deuntje ook op je mobieltje hebt

Stel je bent net lekker bezig en je telefoon gaat... neem jij op?

TS begint: 1x gedaan omdat het in aansluiting was van de gene die nét op de deurbel had gedrukt. Keek m'n vriend aan van... uh en nu? Dus toch maar even opgepakt. Hem vriendelijk verzocht het op een later tijdstip nog eens te proberen, anders zul je zien dat hij na míjn nummer ook nog het nummer van m'n lover zou bellen en even later nog een keer voor een nieuwe poging
Verder zeg ik, laat maar rinkelen, ze bellen vanzelf wel weer terug.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 19:36
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ook als ik met wat minder intiems bezig ben dan een vrijpartij neem ik m'n telefoon vaak al niet op. Als ik in gesprek ben irl met iemand die ik al tijdje niet heb gezien ga ik écht m'n telefoon niet opnemen, of ik kijk even wie het is en besluit daarna of ik wel of niet m'n telefoon opneem... Over het algemeen kunnen veel mensen best wel even wachten/nog een keer bellen op een tijdstip dat me wel uitkomt.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ook als ik met wat minder intiems bezig ben dan een vrijpartij neem ik m'n telefoon vaak al niet op. Als ik in gesprek ben irl met iemand die ik al tijdje niet heb gezien ga ik écht m'n telefoon niet opnemen, of ik kijk even wie het is en besluit daarna of ik wel of niet m'n telefoon opneem... Over het algemeen kunnen veel mensen best wel even wachten/nog een keer bellen op een tijdstip dat me wel uitkomt.
Jep voor mij geldt het zelfde verhaal.
Tijdens de seks neem ik al helemaal niet op.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:35
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Ook als ik met wat minder intiems bezig ben dan een vrijpartij neem ik m'n telefoon vaak al niet op. Als ik in gesprek ben irl met iemand die ik al tijdje niet heb gezien ga ik écht m'n telefoon niet opnemen, of ik kijk even wie het is en besluit daarna of ik wel of niet m'n telefoon opneem... Over het algemeen kunnen veel mensen best wel even wachten/nog een keer bellen op een tijdstip dat me wel uitkomt.
Zelfde, als het iets dringends is bellen ze nog wel een keer, en nog eens, en nog eens...

maar.
OT:
Ik neem niet op, als ik wel op zou nemen zou ik als mn vriendin erbij is zeggen dat ze later kunnen bellen, ben ik met mezelf bezig dan kan ik wel telefoon aannemen.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 22:25
Verwijderd
Mijn vriendje en ik hebben de irritante gewoonte om net te gaan vozen als een van ons een belangrijk telefoontje verwacht of een 'telefoon-afspraak' heeft (als in, diegene moet je echt even spreken om iets af te spreken en je hebt afgesproken om ongeveer op dat tijdstip telefonisch af te spreken). Of nou ja, eigenlijk hebben gewoon de irritante gewoonte om altijd te vozen, maar goed, dus óók als we eigenlijk de telefoon op moeten nemen. Of we dat ook doen, hangt een beetje af van de ernst van de situatie. Op het moment dat je er helemaal uit raakt doordat er gebeld wordt (dat gebeurt natuurlijk sneller als je met voorspel bezig bent), komt het wel voor dat er opgenomen wordt. Maar er zijn genoeg "fuck-it" momenten.

Als we er bij nadenken doen we trouwens de telefoon bij voorbaat uit, maar zoveel denken we meestal niet na van tevoren. Bij de zaken die Justadreamer noemt, zou ik mijn telefoon dus wel al meteen uitzetten Maar het komt hier nogal eens voor dat je opeens seks hebt terwijl je toch echt van plan was om te gaan koken/sporten/werken/en dus bellen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 07:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha, 'fuck-it momenten'

Ik onderbreek en neem de telefoon wel op als het mijn oma is, omdat ik anders vijf voicemail berichten krijg met dat ik nooit de telefoon opneem en een ondankbaar kind ben en ze zo bezorgd is en wat al niet. Als het mijn beste vriendin is neem ik wel de telefoon op maar stop ik verder niet met waar ik mee bezig ben. Alle anderen kunnen stikken.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 08:25
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Haha, 'fuck-it momenten'

Ik onderbreek en neem de telefoon wel op als het mijn oma is, omdat ik anders vijf voicemail berichten krijg met dat ik nooit de telefoon opneem en een ondankbaar kind ben en ze zo bezorgd is en wat al niet. Als het mijn beste vriendin is neem ik wel de telefoon op maar stop ik verder niet met waar ik mee bezig ben. Alle anderen kunnen stikken.
Je gaat onder het bellen gewoon door?
Heeft die vriendin dat niet door dan?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 22:14
MooZboot
Avatar van MooZboot
MooZboot is offline
Wat betekend nou TS en OS :$
Maar ik zal de telefoon niet opnemen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 22:24
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Wat betekend nou TS en OS :$
Maar ik zal de telefoon niet opnemen
TS is Topic Starter

OS zal Onderwerp starter zijn?
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 04:33
Verwijderd
Ik zet mn telefoon vaak op stil. Ik bel ze wel terug later.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Wat betekend nou TS en OS :$
Maar ik zal de telefoon niet opnemen
Ik denk dat je OT bedoeld ipv OS, OT betekent 'on topic', dat zeggen mensen dus wanneer ze na een zijdelingse opmerking weer terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp

OT (zo dus ) : Ik zal nooit de telefoon opnemen, tenzij er echt 10x achter elkaar gebeld wordt oid, want dan zal er wel iets aan de hand zijn, maar als gewoon de telefoon gaat, dan negeren we hem.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 11:12
speedyme
speedyme is offline
Ik zal niet opnemen maar de zin in seks is dan vaak wel weg of veel minder.
Ouders van mijn vriendin bellen namelijk eerst haar mobiel dan thuistelefoon en dan weer mijn nummer.
Negeren gaat toch niet want het verstoord bewust of onbewust toch het moment.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 02:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nope. Als het belangrijk is, bel je maar nog een keer en anders sms je het
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 08:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik neem de telefoon niet op als hij verder dan 2 meter van me ligt, dat is dus bijna altijd. En tijdens de seks neem ik de telefoon al helemaal niet op. Als het echt belangrijk is spreken ze wel de voicemail in of bellen ze nog 8 keer. Als er dan 8 keer wordt gebeld mag ik toch hopen dat ze zo vaak bellen omdat iemand op sterven ligt of een zwaar ongeluk heeft gehad.

Ook de deur doe ik niet open als ik bezig ben. Hadden ze maar van tevoren moeten bellen om te vragen of ik wel thuis ben.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:25
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Bij sex gaat gewoon bij ons de telefoon uit !
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 22:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je gaat onder het bellen gewoon door?
Heeft die vriendin dat niet door dan?
Ja natuurlijk heeft ze dat wel door en anders waarschuw ik haar wel. Dan kiest ze zelf of ze alsnog haar verhaal wil doen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 07:09
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik neem de telefoon meestal wel op, maar dat heeft te maken met dat ik altijd en overal bereikbaar wil zijn. Ik zal wel vriendelijk verzoeken of ze op een later tijdstip terug kunnen bellen of dat ik hun bel. Meestal is m'n vriendin daar niet zo blij mee, maar aan de andere kant neem ik ook altijd op als ik met andere belangrijke dingen bezig, dus ben ik ook altijd bereikbaar voor haar.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 14:17
Verwijderd
hahah om heel eerlijk te zijn heb ik de telefoon wel een aantal keer opgenomen tijdens de seks. werd me niet altijd in dank afgenomen.

In principe staat mijn telefoon tegenwoordig eigenlijk altijd op stil als ik thuis ben, dus moet ik er sowieso naar kijken om hem te zien overgaan (en dus mis ik per definitie alle belletjes tijdens de seks).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 16:26
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Afhankelijk van waar mijn telefoon is kijk ik misschien even wie er belt en besluit dan wel/niet op te nemen. Als m'n telefoon aan de andere kant van de kamer ligt, dan bel ik later wel terug.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 21:38
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als ik een heel belangrijk telefoontje verwacht zou ik de telefoon in de gaten houden en opnemen wanneer het dat telefoontje is. Anders niet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 16:40
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Als het een belangrijk telefoontje is, neem ik op. Wat ik belangrijk vind varieert van tijd tot tijd. Als mijn ouders niet weten waar ik uit hang en het is al tegen etenstijd, neem ik vrijwel altijd op, gewoon omdat ik dan zelf ben vergeten te melden waar ik hoe laat zou zijn. Als het iemand anders is of hij ligt te ver weg, pech gehad. Bel over een uurtje maar weer.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 08:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik word nooit gebeld zonder reden dus ik neem altijd op. Mijn telefoon staat weliswaar bijna altijd op stil dus het kan wel eens zijn dat ik hem niet hoor over gaan en daardoor niet zal opnemen. Maar als ik hoor/merk dat ik gebeld word, neem ik op. En als partnerlief de seks zo belangrijk vindt dat het niet even kan wachten tot/afgemaakt kan worden na het telefoontje dan is dat jammer.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #2
Verwijderd
500 05-03-2009 16:41
Verhalen & Gedichten MIJN VERHAAL: Nina's droom
Nandje
24 30-07-2006 20:41
Software & Hardware [Gsm] beltoon Sony Ericsson T630
Leee-roy
6 25-01-2005 19:24
De Kantine Welke ringtoon heb jij?
Verwijderd
118 28-02-2004 01:04
De Kantine Welke beltoon heb jij?
BCR
74 17-06-2003 18:58
De Kantine Wat voor beltoon heb je nou op je mobiel?
BrunetJuh
72 20-03-2003 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.