Oud 01-04-2016, 14:39
Rebecca94
Rebecca94 is offline
Hoi allemaal,

Ik ben Rebecca en voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die (graag) vlees eten. Zou jij mij willen helpen door mijn vragenlijst in te vullen? Het duurt gemiddeld 5 minuutjes. De vragenlijst is in het Engels maar dat zal voor de meesten geen probleem zijn. Mocht jij ook een vragenlijst open hebben staan post hem dan in de comments zodat ik jou een gunst terug kan doen.

Dit is de link:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SI...CWQh3maU8cn9tP

Alvast hartelijk dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2016, 10:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Twitter berichten die je mening zouden moeten veranderen. Heerlijk zo zonder bronvermelding.
Verder, tussen 3 tot 6 keer per week vlees eten is nogal een verschil. 3 keer is minder dan de helft, terwijl 6 keer vrijwel iedere dag is. Nogal ruime groep dus, wat je conclusies moeilijker gaat maken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2016, 10:28
Rebecca94
Rebecca94 is offline
Hoi Ieke,

Als je de bronnen wilt ontvangen kan dat hoor. Ik wilde ze er ook eerst bijzetten maar volgens mijn supervisor is dat niet gebruikelijk, dus zijn ze er uiteindelijk uitgelaten.

Het doel van het onderzoek is niet het veranderen van iemands mening (dan zou ik wel met een bordje op straat staan) maar om te testen hoe mensen reageren op bepaalde berichten. 'Geen invloed gehad op mening/gedrag' is ook een prima uitkomst.

Persoonlijk vind ik niet heel veel verschil tussen 3 tot 6 keer per week zitten, maar daar kan jij anders over denken. Meerdere professoren hebben de vragenlijst doorlopen en goedgekeurd, dus ik maak me daar niet zo'n zorgen om. Maar bedankt voor je feedback, voor de volgende keer zal ik het in gedachten houden.

Laatst gewijzigd op 02-04-2016 om 12:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Samenwonen
Verwijderd
137 30-05-2008 10:42
Lifestyle Nieuw Vegetarisme/Veganisme Topic
Verwijderd
374 15-02-2004 18:50
Levensbeschouwing & Filosofie Kliekgedrag
morlock
7 15-05-2003 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.