Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 22:00
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Sweet 17
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Oud 28-10-2002, 11:55
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
16
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 28-10-2002, 12:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
15 (bijna 16)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 28-10-2002, 12:31
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Eleanor schreef:
Ik ben 13 en heb ut 3 maanden geleden voor het eerst gedaan.. HEEL ERG SPIJT!! dus doe het niet als je r nie klaar voor ben of zomaar met iemand want dat heb ik dus gedaan zomaar een broer van me vriendin en zonder dat ik het egt wou maarja ik vond dat ik het eens moes proberen.. en daar is het bij gebleven ik hou mezelf gewoon voor dak nog maagd ben en als ik echt een vriend heb zal ik he pas weer gaan doen..!!
had je beter voopr de tijd ff wat topics kunnen lezen


net zoals die reclame zeg je gewoon tegen je vriend w8 ff

gewoon ff checke
Oud 28-10-2002, 17:59
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
(IK WAS MET ALLES TUSSEN DE 16 EN 17)
Moet dat in caps?
Nou ik zal iig even reageren zoals het bedoeld is: Gefeliciteerd!!
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Oud 28-10-2002, 20:31
Blabal
Blabal is offline
Ik ben 13 en jah ik zou het wel een keertje willen doen maar voor 80% wil ik nog een paar jaartjes wachten
__________________
Hoi
Oud 28-10-2002, 21:03
Verwijderd
Tsja, in januari word ik 22 en verder dan een knuffel ben ik nog niet gekomen In feite ben ik dus nog een stuk ongerepte natuur, heb niet eens gezoend

Het ziet er momenteel ook niet naar uit dat er verandering in gaat komen
Oud 28-10-2002, 21:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Tsja, in januari word ik 22 en verder dan een knuffel ben ik nog niet gekomen In feite ben ik dus nog een stuk ongerepte natuur, heb niet eens gezoend
Maak jezelf blij met het feit dat ik nog minder scoor
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 28-10-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Maak jezelf blij met het feit dat ik nog minder scoor
Nah.

Ik vond het knuffelen echt fijn, mis het nogal *begint erg te merken wat hij allemaal mist*

Als ik dan ooit een vriendin krijg, muteer ik hoogstwaarschijnlijk van koekiemonster naar knuffelmonster
Oud 28-10-2002, 21:32
Wolfpac101
Avatar van Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
knuffelen is echt wel superfijn.zo mekaar strelen,kussen,... allemaal superfijn.kheb nog geen sex gehad met men meisje en ik ben er ook helemaal nie op uit.ik hoop dat ook al als we sex hebben dat we dan ook nog vaak gewoon zo intiem zijn als in het begin zo without the sex then i mean.
__________________
Rap,Punk...You have to agree these are the greatest inventions ever!
Oud 28-10-2002, 22:36
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik vond het knuffelen echt fijn, mis het nogal *begint erg te merken wat hij allemaal mist*
Ik besef ook maar al te goed wat ik mis. En ik kan niet zeggen dat het leven daardoor leuker word. Het wordt er eigenlijk alleen maar slechter door. Hoe meer ik verlang naar een beetje warmte in mijn leven hoe eenzamer ik me voel. Dat zorgt er dan voor dat mijn uitstraling nog negatiever wordt, wat de kans dat mijn wens vervuld zal worden alleen maar kleiner maakt

Het liefste zou ik gewoon naief gebleven zijn, en nooit beseft hebben dat er ook nog iets is dat liefde heet. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken. Ik zou dan namelijk alleen maar verlegen zijn en nog enigzins een leuke uitstraling hebben.

Helaas ben ik een te grote slappeling om mezelf te bezorgen wat ik verdien
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 28-10-2002, 22:39
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Dave schreef:
Ik ben 13 en jah ik zou het wel een keertje willen doen maar voor 80% wil ik nog een paar jaartjes wachten
Al iemand waarmee je het wel wil doen?
Oud 28-10-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Wat een domme opmerking
gaat heen
Oud 29-10-2002, 14:00
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Eleanor schreef:
Ik ben 13 en heb ut 3 maanden geleden voor het eerst gedaan.. HEEL ERG SPIJT!! dus doe het niet als je r nie klaar voor ben of zomaar met iemand want dat heb ik dus gedaan zomaar een broer van me vriendin en zonder dat ik het egt wou maarja ik vond dat ik het eens moes proberen.. en daar is het bij gebleven ik hou mezelf gewoon voor dak nog maagd ben en als ik echt een vriend heb zal ik he pas weer gaan doen..!!
Jezelf voorhouden dat je een maagd bent... Denk dat je je beter bezig kan houwen met het te accepteren... had ook een tijd lang mega veel spijt. Had het gedaan terwijl ik er nog nie aan toe was... Is nog steeds nie gelukt om het helemaal te accepteren, maar ik doe niet net alsof het helemaal niet is gebeurt... Succes dermee!
Oud 29-10-2002, 23:15
$tef
Avatar van $tef
$tef is offline
Ik was zelf net 24 mar het meisje was toen 13,5 jaar oud. Het ligt er dus maar aan.
Oud 30-10-2002, 03:59
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
K zal, om gemiddelden een beetje bij te werken, ineens leeftijden van vriendengroep zeggen ^_^ (wel Belgen, dus reken ons gemiddelde maar uit

Ik : 15-16 (weet niet jusit meer, gok 16), mannelijke vrienden : 15 - 16 - 19 - 15 - 17 - 17 , ene 15 - jarige is wel stoner van z'n 14 dus niet zo representatief voor nuchter volk.
Mensen die nog magd zijn : 18 19 15 15 16 16 17.

Meiden : 14 - 14 - 14 - 14 - 14 - 15 - 15 15 - 15 - 15 - 16 - 16 - 16 - 17 - 17 - 17 - 18 x6 - 19 x 12 (ik heb ten eerste meer vrouwelijke vrienden, en weet het gewoon meer van meisjes dan van jongens...)

Over het algemeen vonden jongens de leeftijd goed, en wilden de meisjes het later, om een simpele reden : voor de man doet het er niet zo toe met wie de eerste keer is, voor het meisje des te meer.
Een meisje is ook vaker blind in de liefde, bij eerste relaties is ze nog wat naief en ziet ze niet wat voor kerel het is ( denk maar aan het aantal meisjes dat op latere leeftijd zegt 'met wat voor een jongens ging ik toen om' ...)

Als je vroegrijp bent, voorstaat op sexueel gebied, of meent zo super verliefd te zijn (zeg dit niet te snel, een meisje zegt gemiddeld 4 a 5 keer in haar leven "wow dit heb ik nog nooit voor een jongen gevoeld", "dit is de ware" of zoorgelijke zaken, om achteraf op haar beslissing terug te komen), wel niemand gaat je toch kunnen weerhouden.

Ik zou aanraden te doen waar je je 120% goed bij voelt, je kan zelf bepalen tot hoe ver je wil gaan, je kan delen voor een speciaal iemand houden (delen = 1e orgasme, 1e keer aan je bosten komen, 1e keer in je slip, 1e keer mekaar naakt zien, 1e keer.. eender), en trust me, je hebt tijd genoeg

Je kan alleen achteraf spijt hebben van niet lang genoeg wachten, maar weinig mensen hebben spijt van te lang wachten, toch op jouw leeftijd niet
Oud 30-10-2002, 04:00
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
En Stef, stop met je debiele antwoorden, je bent niet interessant door te doen of je een pedofiel bent, als dit een poging tot sarcasme of cynisme is... Wel het enige wat het ons laat doen is je leeftijd sterk in twijfel trekken.
Oud 30-10-2002, 08:53
000marije000
000marije000 is offline
hey,
wat maakt het in vredesnaam uit hoe oud je was??? jaja, het wordt nu wat afgezaagd, maar ik was 15 (niet gelogen) en ik vind/vond het niet te vroeg!!!!!! Laat al die mensen toch gewoon die zeggen dat ze op hun 13e ontmaagd zijn.....
Oud 30-10-2002, 09:35
CraZyLaDy
Avatar van CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
hmm, hoeveel topics zijn hier wel niet over geweest...

Naja...ik lieg ook niet. Was 14,5. Leek op dat moment goed. Vond die jongen echt leuk en hij mij. Zijn daarna nog een tijdje bij elkaar geweest en blabla. Al vind ik zelf 14 jaar te vroeg.

En mensen....denk goed na met WIE je ooit nog is sex heb. Want bij de 2e jongen dacht ik ook: Okee, dit is goed.
Maar werd daarna ook weer hard gedumpt

kuzziejz
Oud 30-10-2002, 09:56
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef:
hmm, hoeveel topics zijn hier wel niet over geweest...

Naja...ik lieg ook niet. Was 14,5. Leek op dat moment goed. Vond die jongen echt leuk en hij mij. Zijn daarna nog een tijdje bij elkaar geweest en blabla. Al vind ik zelf 14 jaar te vroeg.

En mensen....denk goed na met WIE je ooit nog is sex heb. Want bij de 2e jongen dacht ik ook: Okee, dit is goed.
Maar werd daarna ook weer hard gedumpt

kuzziejz
Wat ik zei dus.

En waarom zoveel keer deze posts : omdat dit mss mee uitmaakt of enkele onzekere forumlezertjes domme dingen doen of nadenken voor ze iets doen.
Oud 30-10-2002, 10:23
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Ik was 16 bijna 17...mischien wat ouder als de meeste maar ik heb iniedergeval gewacht met het te doen tot ik er zeker 100% klaar voor was.. Ik ben nog steeds bij degene die mij ontmaagd heeft en ik heb er nooit spijt van gekregen.


overigens vind ik 90 keer per jaar wat weinig .....
wat vinden jullie daarvan???
Ik doe het ong iedere dag dus houd het op ongeveer 300 dagen per jaar ofzo...
En voor de mensen die zich afvragen of dat niet gaat vervelen...
Nee bij mij niet...er zijn altijd nieuwe dingen om te proberen...

greetz,
Jouw Duiveltje
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 30-10-2002, 10:24
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
Ik was 16 bijna 17...mischien wat ouder als de meeste maar ik heb iniedergeval gewacht met het te doen tot ik er zeker 100% klaar voor was.. Ik ben nog steeds bij degene die mij ontmaagd heeft en ik heb er nooit spijt van gekregen.


overigens vind ik 90 keer per jaar wat weinig .....
wat vinden jullie daarvan???
Ik doe het ong iedere dag dus houd het op ongeveer 300 dagen per jaar ofzo...
En voor de mensen die zich afvragen of dat niet gaat vervelen...
Nee bij mij niet...er zijn altijd nieuwe dingen om te proberen...

greetz,
Jouw Duiveltje
ELKE DAG NEUKEN????????
Oud 30-10-2002, 10:31
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
ELKE DAG NEUKEN????????
Jah... Kweenie mijn vriendin wil graag en ikzelf vind het ook niet erg...tis niet dat het een relatie is die puur op sex gebaseerd hoor tis gewoon lekker
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 30-10-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Hoe meer ik verlang naar een beetje warmte in mijn leven hoe eenzamer ik me voel.
Yup, I know

Citaat:
Helaas ben ik een te grote slappeling om mezelf te bezorgen wat ik verdien
Ik zit hard na te denken over het hoe en wat. Heb je verder ook geen mensen met die je samen iets kunt ondernemen?
Oud 30-10-2002, 12:14
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
******** schreef:
Yup, I know

Ik zit hard na te denken over het hoe en wat. Heb je verder ook geen mensen met die je samen iets kunt ondernemen?
ondernemen???
klinkt alsof het een schoolreisje is!!!
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 30-10-2002, 17:46
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Heb je verder ook geen mensen met die je samen iets kunt ondernemen?
Nope, en in je eentje uitgaan is gewoon kut. Helemaal als het je totaal aan sociale vaardigheden ontbreekt. Daarnaast voel ik me in mijn eentje in het donker niet echt veilig hier op straat.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 30-10-2002, 23:02
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Nope, en in je eentje uitgaan is gewoon kut. Helemaal als het je totaal aan sociale vaardigheden ontbreekt. Daarnaast voel ik me in mijn eentje in het donker niet echt veilig hier op straat.
in je eentje is het inderdaad een stuk minder leuk maar hoe komt het dan dat je zo weinig sociale contacten hebt? das toch zonde das het leukste deel van het leven
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 31-10-2002, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Nope, en in je eentje uitgaan is gewoon kut. Helemaal als het je totaal aan sociale vaardigheden ontbreekt. Daarnaast voel ik me in mijn eentje in het donker niet echt veilig hier op straat.
Dat is idd rot, maar wat zijn de mogelijkheden anderzijds? Zelf vraag ik mij met name af 'waar' ik leuk kan uitgaan..

Dat wordt uitzoeken vrees ik en voor de rest kan ik alleen via sportclubs e.d. proberen met meer mensen in contact te komen.
Oud 31-10-2002, 08:59
Beyoned
Beyoned is offline
kom mah nah hengelo stel ik je wela an 50 man voor
Oud 31-10-2002, 09:01
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is idd rot, maar wat zijn de mogelijkheden anderzijds? Zelf vraag ik mij met name af 'waar' ik leuk kan uitgaan..

Dat wordt uitzoeken vrees ik en voor de rest kan ik alleen via sportclubs e.d. proberen met meer mensen in contact te komen.
ga gewoon de stad in... je maakt vanzelf vrienden... en via school? of via via?
iedereen kent toch wel mensen...
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 31-10-2002, 09:03
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ga gewoon de stad in... je maakt vanzelf vrienden... en via school? of via via?
iedereen kent toch wel mensen...
hoeft niet
kijk me broer stotterd en is niet echt de knapste zeg mah.
kent wel dik veel lui mah iedereen ziet hem als minn breor.
ik heb namelinmjk dikke babbel, op amrkt gewerkt etc.

iedereen die die kent kent die via mij. dus ik snap wel dat je niet zo snel mensen leert kennen...

mah je kan tcoh wel zoa,s me broer ook doet eens met vrienden meejlopen dan leer je daar weer vrienden mee kennen en daar weer vrienden van etc.

of spreek eens met mensen af via msn?
Oud 31-10-2002, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ga gewoon de stad in... je maakt vanzelf vrienden...
Zo eenvoudig werkt dat niet bij mij, aangezien ik niet de spontaanste ben

Citaat:
en via school? of via via?
iedereen kent toch wel mensen...
Nope. Zit al jaren niet meer op school, werk fulltime en daar zijn momenteel ook nauwelijks mensen.
Oud 31-10-2002, 09:05
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
******** schreef:
Zo eenvoudig werkt dat niet bij mij, aangezien ik niet de spontaanste ben

Nope. Zit al jaren niet meer op school, werk fulltime en daar zijn momenteel ook nauwelijks mensen.
en msn?
Oud 31-10-2002, 09:06
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
en msn?
via internet kan je ook veel mensen leren kennen....
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 31-10-2002, 09:07
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
via internet kan je ook veel mensen leren kennen....
juist.
aantal vrienden ken ik visa vrienden die die weer via msn kende
Oud 31-10-2002, 09:07
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
of spreek eens met mensen af via msn?
Been there, done that.

Leuk om eens mee te praten, maar gezien de afstanden vaak omslachtig om iets mee te doen..
Oud 31-10-2002, 09:08
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
******** schreef:
Been there, done that.

Leuk om eens mee te praten, maar gezien de afstanden vaak omslachtig om iets mee te doen..
ga nah tmf chat, nah ej eigen provincie schreeuw je woonplaats een paar keer en klaar

mahgoed
je werkt fulltime, geen school etc
dan heb je je jeugd wel gehad en dan valt de vrienden groep altijd toch tegen?
Oud 31-10-2002, 09:15
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
mahgoed
je werkt fulltime, geen school etc
dan heb je je jeugd wel gehad en dan valt de vrienden groep altijd toch tegen?
Yup, ik word er niet jonger op, ben bijna 22 en ook geen echt uitgaanstype.

*is probleemgeval*
Oud 31-10-2002, 09:19
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
******** schreef:
Yup, ik word er niet jonger op, ben bijna 22 en ook geen echt uitgaanstype.

*is probleemgeval*
lastig...
Oud 31-10-2002, 17:24
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
maar hoe komt het dan dat je zo weinig sociale contacten hebt? das toch zonde das het leukste deel van het leven
Al je vrienden van vroeger verliezen doordat je gaat verhuizen en elkaar alleen maar telefonisch spreekt. Daarna verwaterd het bellen ook en spreek je elkaar helemaal niet meer.

Verder voel ik me niet op me gemak met mensen die ik niet ken. Het duurt bij mij een flinke tijd voordat ik met iemand op een goed gesprek met iemand kan voeren. Het is al wel stukken minder erg dan vroeger, maar nog steeds niet zo goed dat ik vrienden kan maken.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 31-10-2002, 17:42
Blabal
Blabal is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
Al iemand waarmee je het wel wil doen?

Ja alleen ik weet het nog niet zeker of ik het wel wil, ik bedoel ik zou het wel willen maar het is nog te vroeg dus ik zei dat ik er nog ff over na moest denken
__________________
Hoi
Oud 31-10-2002, 23:38
pathfinder
Avatar van pathfinder
pathfinder is offline
15
__________________
whats broken can be fixed, if not, it can be recreated.
Oud 01-11-2002, 08:19
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Al je vrienden van vroeger verliezen doordat je gaat verhuizen en elkaar alleen maar telefonisch spreekt. Daarna verwaterd het bellen ook en spreek je elkaar helemaal niet meer.

Verder voel ik me niet op me gemak met mensen die ik niet ken. Het duurt bij mij een flinke tijd voordat ik met iemand op een goed gesprek met iemand kan voeren. Het is al wel stukken minder erg dan vroeger, maar nog steeds niet zo goed dat ik vrienden kan maken.

lastig
als ik iemand 5 min ken lul ik de oren van diegene eral; af
mag ik als ik dit zo lees wel blij om zijn..
Oud 01-11-2002, 14:05
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
lastig
als ik iemand 5 min ken lul ik de oren van diegene eral; af
mag ik als ik dit zo lees wel blij om zijn..
me toow
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 01-11-2002, 14:09
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
De tering hey de laatste keer dat ik op deze topic kwam stonden er pas 3 pagina's, ik loop veel te veel achter...

En ik praat wel met mensen die ik pas ken maar alleen oppervlakkig.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 01-11-2002, 14:10
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
De tering hey de laatste keer dat ik op deze topic kwam stonden er pas 3 pagina's, ik loop veel te veel achter...

En ik praat wel met mensen die ik pas ken maar alleen oppervlakkig.
gelukkig met mij niet meer
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 01-11-2002, 14:11
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
gelukkig met mij niet meer
Kan ook nie anders he... Als dat zou kunnen...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 01-11-2002, 14:23
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Kan ook nie anders he... Als dat zou kunnen...

ik ben goed
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 01-11-2002, 14:53
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Huh? Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 01-11-2002, 15:17
Verwijderd
Hai hai, ik was 15 en ben dat nu nog steeds, het was met mn eerste en laatste vriend (==> we hebben nu nog wat.......en nog lang, op die manier!) en t gebeurde na een relatie van 3,5 maand. Zo, ik heb ook weer meegedaan.........xxx
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Seksualiteit Voor de ontmaagdende jongens
poesiefox
19 13-05-2003 19:19
Psychologie Vragen aan Borderliners
kleinedraak
5 21-01-2003 19:16
Seksualiteit de eerste keer, na hoeveel tijd?
jonguh17
58 23-12-2002 23:34
Seksualiteit De 1ste keer
Butterflygirly
55 12-05-2002 12:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.