Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 31-12-2006, 14:30
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 31-12-2006, 15:33
Verwijderd
Wtf
Oud 31-12-2006, 15:50
neok
Avatar van neok
neok is offline
there's no way back
ocharme die kerel
Oud 31-12-2006, 15:53
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Jammer dat die al eerder gepost is, th0.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 31-12-2006, 16:20
Verwijderd
ach daarvoor doet ie het ook
geef em eens ongelijk
Oud 31-12-2006, 23:52
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
daar heb je een punt.

Citaat:
hellebel:1/2 van mn been denk ik. 2,5 uur en alleen maar lijnen, dus ik moet nog wel 2 keer terug, bummer. Ik vond het vooral vervelend omdat m'n spieren steeds uit zichzelf bewogen, reflexen, superiritant en kost heel veel moeite dat te onderdrukken. Succes haha, wel gaaf hoor, wat neem je?
Wow, foto?
Nou ja, ik neem een 1 up en een poison mushroom, van mario. Helaas ben ik net zo origineel als nytewolfje. 't Worden pixels.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-01-2007, 00:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-01-2007 @ 00:52 :
daar heb je een punt.


Wow, foto?
Nou ja, ik neem een 1 up en een poison mushroom, van mario. Helaas ben ik net zo origineel als nytewolfje. 't Worden pixels.
1up wil ik ook, poison mushroom is ook een super idee. heb jij plaatjes?
deze vind ik persoonlijk mooi:

wel slecht verkleind, maargoed, je krijgt het idee
Oud 01-01-2007, 03:14
Verwijderd
vind dit persoonlijk mooier

Oud 01-01-2007, 03:48
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-01-2007 @ 04:14 :
vind dit persoonlijk mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
hey cherry eme heeft dr haar vehverfd
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 01-01-2007, 04:12
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 01-01-2007, 04:14
Verwijderd
tsjah... moet denk ik overkomen als "ow, ik weet wie dat is, ik ben vast cool als ik dat laat merken" of zoiets
Oud 01-01-2007, 12:21
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 01-01-2007, 12:44
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Ja maar het is er niet he.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 01-01-2007, 13:19
Crimson
Crimson is offline
volgens mij mis ik ook iets, had dat plaatje iets te maken met de paddestoelen of wat?
Oud 01-01-2007, 14:13
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Crimson schreef op 01-01-2007 @ 01:13 :
1up wil ik ook, poison mushroom is ook een super idee. heb jij plaatjes?
deze vind ik persoonlijk mooi:
[afbeelding]
wel slecht verkleind, maargoed, je krijgt het idee



. poison ding moet nog uitgewerkt worden uiteraard. Maar dat is niet zo moeilijk.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-01-2007, 14:35
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline


Persoonloijk vind ik zoiets ruiger, maar ik heb dan ook heel weinig met Mario.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 01-01-2007, 14:54
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
drezzz schreef op 01-01-2007 @ 15:35 :
[afbeelding]

Persoonloijk vind ik zoiets ruiger, maar ik heb dan ook heel weinig met Mario.
Dat kan, ik heb dan weer niets met zelda
maar die is inderdaad erg hard
__________________
pics or it didn't happen
Ads door Google
Oud 01-01-2007, 14:56
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-01-2007 @ 15:54 :
Dat kan, ik heb dan weer niets met zelda
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB


__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 01-01-2007, 14:56
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
drezzz schreef op 01-01-2007 @ 15:56 :
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB


godverdomme, i screwed up huh. kijk, ik weet alleen maar dingen van mario!
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-01-2007, 15:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
drezzz schreef op 01-01-2007 @ 15:35 :
[afbeelding]

Persoonloijk vind ik zoiets ruiger, maar ik heb dan ook heel weinig met Mario.
inderdaad super cool, heb ook zitten denken aan een triforce tattoo
Oud 01-01-2007, 17:38
Somethinge
Somethinge is offline
Om even op Boebsie te reageren uit het vorige topic:
voor kleine tunnels en zo http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/lobe001.html

voor grote http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/str001.html
Oud 01-01-2007, 22:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
hellebel schreef op 01-01-2007 @ 04:48 :
hey cherry eme heeft dr haar vehverfd
junkie <3
__________________
look back and laugh
Oud 02-01-2007, 16:49
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik moet ook nog steeds een klein tunneltje nemen, voornemen voor 2007 dan maar.
en owja en een tat, maar dat wordt pas na de zomer.
__________________
hello dave.
Oud 02-01-2007, 21:43
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Haligh schreef op 02-01-2007 @ 17:49 :
ik moet ook nog steeds een klein tunneltje nemen, voornemen voor 2007 dan maar.
en owja en een tat, maar dat wordt pas na de zomer.
Bij jongens is 2 leuker.
__________________
.
Advertentie
Oud 02-01-2007, 21:43
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Correctie: vind ik.
Bij meisjes ook trouwens. Twijfel zelf ook nog steeds of ik aan het stretchen moet.
__________________
.
Oud 03-01-2007, 17:50
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 02-01-2007 @ 22:43 :
Bij jongens is 2 leuker.
ben ik het niet mee eens, vind 2 tunnels teveel van het goede.
mijn vriendin heeft ook 1 klein tunneltje en stata (naar mijn mening) veel leuker.
__________________
hello dave.
Oud 03-01-2007, 22:10
Verwijderd
bij sommige mensen zijn zelfs 2 tunnels in één oor geweldig... bij de meeste is dat echter too much. maar in elk oor één... zeker mooi
Oud 04-01-2007, 08:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik had een 5mm tunnel maar die wilde niet meer volledig dichtgroeien en toen dacht ik "kut", nu heb ik een 2.4mm ringetje met 2 bolletjes erin.
Oud 04-01-2007, 11:33
angels_tear
angels_tear is offline
Hallo iedereen,

ik wil waarscheinlijk volgende week een verticale labret piercing laten zetten

heeft iemand die hier ook? zo ja kun je me helpen met wat vragen?
kijk ik moet gewoon naar mijn wekr kunnen, dus zwelt het heel erg op?
doet het pijn?
hoeveel kost het?
hoelang duurt het zetten

is het lastig met eten en drinken? in het begin, maar ook later als je hem langer hebt?

en hoe reageren mensen in de buurt erop ( jongens, werk, familie enz)

help

Laatst gewijzigd op 04-01-2007 om 11:35.
Oud 04-01-2007, 18:43
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
angels_tear schreef op 04-01-2007 @ 12:33 :
en hoe reageren mensen in de buurt erop ( jongens, werk, familie enz)
Jongens vinden het smerig, je ouders onterven je en werk vinden kan je wel vergeten!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 04-01-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
angels_tear schreef op 04-01-2007 @ 12:33 :
Hallo iedereen,

ik wil waarscheinlijk volgende week een verticale labret piercing laten zetten

heeft iemand die hier ook? zo ja kun je me helpen met wat vragen?
kijk ik moet gewoon naar mijn wekr kunnen, dus zwelt het heel erg op?
doet het pijn?
hoeveel kost het?
hoelang duurt het zetten

is het lastig met eten en drinken? in het begin, maar ook later als je hem langer hebt?

en hoe reageren mensen in de buurt erop ( jongens, werk, familie enz)

help
Ik heb de mijne nu net 2.5 week. Bij mij zwelde (zwol? ) het niet erg op, eigenlijk alleen de dag nadat ik heb hem laten zetten en gister was mijn lip om some kind of reason ook weer even een beetje opgezwollen. Bij mij deed het echt pijn, veel meer pijn dan mijn gewone labret, maar dan nog: het is echt maar even en je houdt er een mooie piercing en over.

Bij mij kostte het 50 euro en dat zal een vrij gemiddelde prijs zijn. Het zetten zelf duur niet lang, zoals bij praktisch iedere piercing gewoon een paar seconden. Het bepalen van de juiste plek duurt echter wel wat langer. Het ziet er kut uit als je vertical labret scheef zit en dus wordt de meeste tijd besteed aan het zetten van de stipjes. Met eten en drinken heb ik er alleen de eerste twee dagen last van gehad en daarna helemaal niet meer.

Mijn omgeving reageerde er wel oké op. Mijn ouders vinden 'm niet echt geweldig, maar ze houden dan ook niet van piercings. Ik heb er verder geen vervelende reacties op gehad eigenlijk, alleen positieve reacties en reacties in de zin van 'ja, het ziet er wel apart uit'. Mijn werk vond het ook oké, maar mijn baas is dan ook gewoon heel relaxed wat piercings betreft. Verder is zoenen en andere dingen in het begin nogal onprettig maar het gáát wel.

Genoeg informatie?
Oud 04-01-2007, 20:24
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Ik wil eigenlijk binnenkort een tongpiercing laten zetten, maar ik hoor heel veel verschillende dingen erover.

Sommige mensen zeggen dat het totaal geen pijn doen, andere mensen zeggen dat ze nog weken lang pijn hebben gehad en moeilijk konden praten etc. Ik hoor ook veel dat het echt heel slecht voor je is en dat het zeker gaat ontsteken en al die dingen meer. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Blijf je er lang last van houden?

Ik heb ook gehoord dat het verstandig is om het in Amsterdam te laten zetten, omdat ze daar richtlijnen hebben qua hygiene etc.
__________________
-
Oud 04-01-2007, 20:31
Verwijderd
nou het lijkt me logisch dat het niet bepaald goed is voor je tanden. verder valt het allemaal enorm mee. en vrijwel elke piercingshop heeft richtlijnen mbt hygiene, wat een onzin dat dat alleen in amsterdam zo zou zijn
Oud 04-01-2007, 20:37
Verwijderd
je hebt ook niet-metalen piercings, bioplast piercings zijn een stuk zachter voor je tanden..
Oud 04-01-2007, 23:15
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
angels_tear schreef op 04-01-2007 @ 12:33 :
Hallo iedereen,

ik wil waarscheinlijk volgende week een verticale labret piercing laten zetten

heeft iemand die hier ook? zo ja kun je me helpen met wat vragen?
kijk ik moet gewoon naar mijn wekr kunnen, dus zwelt het heel erg op?
doet het pijn?
hoeveel kost het?
hoelang duurt het zetten

is het lastig met eten en drinken? in het begin, maar ook later als je hem langer hebt?

en hoe reageren mensen in de buurt erop ( jongens, werk, familie enz)

help
Ja doet pijn.
Kost van 35 tot 70 euro.
Ja het zwelt op maar na een dag is het wel weg.
In het begin doet het wat pijn met eten, je moet er aan wennen.
Reacties zijn varierend.
__________________
.
Ads door Google
Oud 05-01-2007, 11:00
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Urm schreef op 04-01-2007 @ 21:31 :
en vrijwel elke piercingshop heeft richtlijnen mbt hygiene, wat een onzin dat dat alleen in amsterdam zo zou zijn
Amsterdam is voorzover ik weet de enige plaats waar de GG/GD de uitvoering van die richtlijnen ook echt jaarlijks controleert.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat shops buiten Amsterdam allemaal vieze vuilnisbelten zijn. Of omgekeerd, dat goedgekeurde shops in Amsterdam daarom meteen heilig zijn.....hygiëne is maar één aspect van het totaalplaatje...maar dat bedoelde Sveerz denk ik.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 05-01-2007, 13:13
angels_tear
angels_tear is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 04-01-2007 @ 20:16 :
Ik heb de mijne nu net 2.5 week. Bij mij zwelde (zwol? ) het niet erg op, eigenlijk alleen de dag nadat ik heb hem laten zetten en gister was mijn lip om some kind of reason ook weer even een beetje opgezwollen. Bij mij deed het echt pijn, veel meer pijn dan mijn gewone labret, maar dan nog: het is echt maar even en je houdt er een mooie piercing en over.

Bij mij kostte het 50 euro en dat zal een vrij gemiddelde prijs zijn. Het zetten zelf duur niet lang, zoals bij praktisch iedere piercing gewoon een paar seconden. Het bepalen van de juiste plek duurt echter wel wat langer. Het ziet er kut uit als je vertical labret scheef zit en dus wordt de meeste tijd besteed aan het zetten van de stipjes. Met eten en drinken heb ik er alleen de eerste twee dagen last van gehad en daarna helemaal niet meer.

Mijn omgeving reageerde er wel oké op. Mijn ouders vinden 'm niet echt geweldig, maar ze houden dan ook niet van piercings. Ik heb er verder geen vervelende reacties op gehad eigenlijk, alleen positieve reacties en reacties in de zin van 'ja, het ziet er wel apart uit'. Mijn werk vond het ook oké, maar mijn baas is dan ook gewoon heel relaxed wat piercings betreft. Verder is zoenen en andere dingen in het begin nogal onprettig maar het gáát wel.

Genoeg informatie?
haha bijna genoeg informatie
na hoeveel weken mag je er iets anders indoen? en zijn er doorzichtige bolletjes verkrijbaar? (voor mijn werk)
en platte bovenstukjes? bovenop wil ik het liefst na een tijdje ene plat bovenstukje zodat die niet heel erg opvalt.. heb je een paar goede adresjes voor deze sierraden?

ik heb de piercer nagebeld waar ik mijn tongpiercing heb laten zette (die is niet te zien tijdens het praten dus dat moet geen probleem zijn met deze piercing erbij, daar heb ik aan gedacht )
Als ik hem daar laat zetten kost hij 45 euro.. vind ik een goede prijs

op het werk heeft een meisje een gewone labret piercing.. ik denk dus niet dat het een mega probleem moet zijn, als ik er maar kleine bolletjes op doe,


haha ik geloof goed dat eten en drinken en zoenen in het begin iets minder is..
ach op dit moment heb ik geen vriend, dus van dat zoenen daar zal ik geen last hebben

Thx alvast!

@ drezz
jij zegt dat jongens het niets vinden
en daar bedoel jij alleen jezelf mee neem ik aan?
of spreek jij ineens voor alle jongens en zijn ze een eenheid geworden?
Oud 05-01-2007, 13:18
angels_tear
angels_tear is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 04-01-2007 @ 21:24 :
Ik wil eigenlijk binnenkort een tongpiercing laten zetten, maar ik hoor heel veel verschillende dingen erover.

Sommige mensen zeggen dat het totaal geen pijn doen, andere mensen zeggen dat ze nog weken lang pijn hebben gehad en moeilijk konden praten etc. Ik hoor ook veel dat het echt heel slecht voor je is en dat het zeker gaat ontsteken en al die dingen meer. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Blijf je er lang last van houden?

Ik heb ook gehoord dat het verstandig is om het in Amsterdam te laten zetten, omdat ze daar richtlijnen hebben qua hygiene etc.
Hey hallo

ik heb ook een tongpiercing laten zetten, en had geen idee wat ik kon verwachten. Je hoort inderdaad heel veel verschillende verhalen
ik voelde het zeker wel, maar het was niet echt pijn
je kunt je het beste gewoon ontspannend.. dat scheelt denk ik al heel wat

mijn tong is voor 4/5 dagen echt heel dik geweest, heb veel ijsklontjes/ijsjes en alles wat koud was gegeten.
toen de zwelling was gezakt was het ook wel meteen weg de gevoelligheid enzo, probeer er n het begin zo min mogelijk mee te spelen.. des te sneller het heelt!
ik weet hoe moeilijk het is.. maar dan ben je sneller ervanaf
je krijgt spoeling mee ik heb daar keurig mee gespoelt..voor en na het eten
en als je om 12 uur iets had..en pas om 5 uur weer..tussendoor gewoon een keertje spoelen kan nooit kwaad!
een keer in het half jaar is hij even nog gevoellig, dan spoel ik weer een paar keer en dan is alles weer goed.
En dat het ZOWIESOW ontsteekt is ook kant en klare onzin!

Onzin dat ze alleen in amsterdam richtlijnen hebben
ik ben naar een shop toegeweest heb gekeke of ik het schoon vond.. welke opleidingen die man had gedana enzo, en inderdaad ook die richtlijnen.. hij heeft me zelfs bewijs laten zien
dus ik vertrouwde dat wel
(dit was overgens in brabant)

als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag
Oud 05-01-2007, 13:55
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
angels_tear schreef op 05-01-2007 @ 14:18 :
Hey hallo

ik heb ook een tongpiercing laten zetten, en had geen idee wat ik kon verwachten. Je hoort inderdaad heel veel verschillende verhalen
ik voelde het zeker wel, maar het was niet echt pijn
je kunt je het beste gewoon ontspannend.. dat scheelt denk ik al heel wat

mijn tong is voor 4/5 dagen echt heel dik geweest, heb veel ijsklontjes/ijsjes en alles wat koud was gegeten.
toen de zwelling was gezakt was het ook wel meteen weg de gevoelligheid enzo, probeer er n het begin zo min mogelijk mee te spelen.. des te sneller het heelt!
ik weet hoe moeilijk het is.. maar dan ben je sneller ervanaf
je krijgt spoeling mee ik heb daar keurig mee gespoelt..voor en na het eten
en als je om 12 uur iets had..en pas om 5 uur weer..tussendoor gewoon een keertje spoelen kan nooit kwaad!
een keer in het half jaar is hij even nog gevoellig, dan spoel ik weer een paar keer en dan is alles weer goed.
En dat het ZOWIESOW ontsteekt is ook kant en klare onzin!

Onzin dat ze alleen in amsterdam richtlijnen hebben
ik ben naar een shop toegeweest heb gekeke of ik het schoon vond.. welke opleidingen die man had gedana enzo, en inderdaad ook die richtlijnen.. hij heeft me zelfs bewijs laten zien
dus ik vertrouwde dat wel
(dit was overgens in brabant)

als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag
Ja nog één vraagje, als je tong zo dik is kan je dan ook niet meer goed praten enzo? Dan moet ik misschien een weekje vrij nemen, ik werk achter de kassa dus ik moet mensen de hele tijd om hun bonuskaart vragen
__________________
-
Oud 05-01-2007, 14:02
angels_tear
angels_tear is offline
haha praten ging inderdaad niet zo vloeiend als normaal haha (slikken is ook iets moeilijker)

bij mijn broer zwelde hij helemaal niet op
dus misschien heb je net zoveel geluk

je kan eht wel ff met je baas overleggen..dat hij je niet inroosterd voor een paar dagen..en als er niets aan de hand is, dat je dan gewoon toch nog ingeroosterd kunt worden?
Oud 05-01-2007, 18:35
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Krynn schreef op 05-01-2007 @ 12:00 :
Amsterdam is voorzover ik weet de enige plaats waar de GG/GD de uitvoering van die richtlijnen ook echt jaarlijks controleert.
GGD controleerd idd alleen in A'dam, maar wij zijn aangesloten bij de NBT, en die komen ook ieder jaar checken hoor.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 05-01-2007, 22:20
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 05-01-2007 @ 14:55 :
Ja nog één vraagje, als je tong zo dik is kan je dan ook niet meer goed praten enzo? Dan moet ik misschien een weekje vrij nemen, ik werk achter de kassa dus ik moet mensen de hele tijd om hun bonuskaart vragen
Ik liet mn tongpiercings zetten en ging bijna door de grond van de pijn. Kon de eerste paar uren niet praten, en zelfs slikken deed pijn. Verder was mn tong langer dan een week dik. Ik kon niet normaal eten, maar wel gewoon praten.

Ik heb die dingen nou al een tijdje, maar mijn tong zwelt nog regelmatig op (als ik teveel gedronken heb bv) en irriteren me piercings dan.

Ook heb ik veel vaker last van aften sinds ik die dingen heb.

Dit alles terwijl ik een trouwe schoonmaakster ben als het gaat om mn piercings.

Ik wilde alleen even melden dat dit ook een scenario is, en dat je je moet bedenken of je dat er eventueel voor over hebt.
Oud 06-01-2007, 15:10
Verwijderd
Euh, een tatoeage op je pols (binnenkant) is best pijnlijk, of niet? Ja, verschilt per persoon, weet ik, maar euh, ervaring of over het algemeen genomen ofzo.
Oud 06-01-2007, 15:17
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 06-01-2007 @ 16:10 :
Euh, een tatoeage op je pols (binnenkant) is best pijnlijk, of niet? Ja, verschilt per persoon, weet ik, maar euh, ervaring of over het algemeen genomen ofzo.
Ik vond het weinig tot geen pijn doen, en ga binnenkort mn andere pols doen (een 1 up die voor de helft "mooi" is en voor de helft pixelated, ik weet alleen nog niet of ik die scheiding verticaal of diagonaal wil).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 06-01-2007, 15:17
Verwijderd
ik vond het geen zeer doen, beetje irritant hoogstens. maar mijne is best klein, en niet ingekleurd oid
Oud 06-01-2007, 15:22
Verwijderd
Hm, het valt mee dus. Ik wil ook maar een kleintje, 1x2cm ofzo? MAar het is goed te doen dus.

Volgende vraag: goede tattoo-studios (?) in de buurt van Oss ('s Hertogenbosch) danwel Utrecht? Persoonlijke aanraders?
Oud 06-01-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 06-01-2007 @ 16:10 :
Euh, een tatoeage op je pols (binnenkant) is best pijnlijk, of niet? Ja, verschilt per persoon, weet ik, maar euh, ervaring of over het algemeen genomen ofzo.
een vriendin van me had een ster laten zetten en die vond m wel retepijnlijk...
Oud 06-01-2007, 16:38
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik wil er ook een op de binnenkant van mijn pols maar ik vind het zo ontzettend opvallend. Misschien met witte inkt.
__________________
.
Oud 06-01-2007, 16:39
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.