Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2004, 23:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
wie doet het en waarom?

en de ts begint eens niet voor de afwisseling
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2004, 08:19
TechXP
TechXP is offline
ik maak af en toe vrijwillig websites voor organisaties enzo.
Of ik beheer websites vrijwillig. En ik start vanaf januari ongeveer met vrijwilligerswerk zo af en toe bij een vereniging.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 09:10
light fighter
light fighter is offline
ik heb twee jaar training gegeven op de roeivereniging.

Heel veel van geleerd ook leuk omdat te doen. Ben er mee gestopt omdat ik nieuwe kinderen in de groep zou krijgen na twee jaar, die alles nog moesten leren en dat vond ik echt slim met een groepje dat al twee jaar roeit. En het koste me heel veel tijd in combinatie met m'n eigen trainingen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 09:28
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ja... ik geef leiding op scouting aan kinderen tussen de 10 en 14. Het schijnt vrijwillegers werk te zijn maar zo voelt het niet. Het is gewoon mijn hobbby. Ik doe het gewoon omdat ik het super leuk vind en je krijgt ook gewoon veel trug van die kinderen. Er gaat wel super veel tijd in zitten maar het is gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 09:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik geef ook leiding op scouting. De kinderen zijn 5 t/m 7 en iedere week maken we dus een opkomst (=programma) met spelletjes en knutseldingetjes enzo. Verder ben ik er ook penningmeester van de speltak, dus dat vergt ook wel veel tijd. Het is wel erg leuk om te doen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 09:58
Verwijderd
ik moet verplicht vrijwilligerswerk doen voor mijn opleiding. ben dus bezig met een plekje werven bij een wooncentrum voor geestelijk gehandicapten. moet alleen nog even een telefoontje plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 10:47
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Ik ben vrijwilliger bij P60 (zaaltje) en help bij de )techniek bij bands. Het is heel gezellig, je leert veel bandjes kennen, leer veel over geluidstechniek. Verder gratis drank en de uren na twaalf uur krijg je nog een vergoeding voor.
Tjah ik doe het omdat ik meer wil leren over PA techniek, gezellig is en tijd over heb.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
birthmark schreef op 04-10-2004 @ 00:43 :
wie doet het en waarom?

en de ts begint eens niet voor de afwisseling
Mijn oom heeft een liefdadigheidsinstelling. Ik (lees: mijn webhostingsbedrijf) host zijn website en knap wat klusjes voor ze op. Verder lever ik nog wel eens wat meer gratis hosting aan mensen die echt krap zitten. Dat kost me zelfs geld.

Maar echt vrijwilligerswerk, nee...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 17:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik help bij de interne wedstrijdleiding van mijn vroegere schaakclub
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 22:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik geef zwemles bij een zwemvereniging. Ik doe dat omdat het ontzettend leuk is om kinderen iets te leren, en aangezien ik van zwemmen hou, is een middagje in de week zwemjuffrouw zijn wel heel erg leuk. Tegenwoordig doe ik het ook om voor mijn opleiding wat meer uit de praktijk te leren; vooral over kinderen met een handicap.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 07:56
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 04-10-2004 @ 10:28 :
ja... ik geef leiding op scouting aan kinderen tussen de 10 en 14. Het schijnt vrijwillegers werk te zijn maar zo voelt het niet. Het is gewoon mijn hobbby. Ik doe het gewoon omdat ik het super leuk vind en je krijgt ook gewoon veel trug van die kinderen. Er gaat wel super veel tijd in zitten maar het is gewoon leuk
Same here.
Het valt inderdaad onder vrijwilligerswerk, maar als je al 10 jaar van een vereniging lid bent groei je er gewoon vanzelf in (als je de tijd er voor hebt).
Trouwens wel de leukste leeftijd IMHO, de scouts

Wat ik naast het leiding geven doe? Programma's voorbereiden, brieven voor de ouders typen, materiaalonderhoud (maar momenteel is dat gewoon materiaal kopen omdat ons clubhuis is afgefikt). M'n hele zaterdag gaat er aan op en dan ook nog een andere middag/avond ergens doordeweeks.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:55
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik heb een aantal jaar training gegeven aan pupillen en aspiranten keepers bij de waterpolo. Jongens en meisjes.
Vond het leuk om te doen, ik was zelf toen 14/15, aspirant en invaller bij de senioren, en aangezien er geen trainer meer was speciaal voor de keepers, draaide ik altijd mn eigen training in elkaar.
Dus het erbij gaan trainen van andere keepers, en kinderen die het wilden gaan doen voor het eerst, was niet zo'n hele grote stap meer. (Aangezien ik zelf al vanaf mn 5e waterpolo speelde, en eigenlijk altijd keeper ben geweest).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:04
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Ivo schreef op 05-10-2004 @ 08:56 :

Wat ik naast het leiding geven doe? Programma's voorbereiden, brieven voor de ouders typen, materiaalonderhoud (maar momenteel is dat gewoon materiaal kopen omdat ons clubhuis is afgefikt). M'n hele zaterdag gaat er aan op en dan ook nog een andere middag/avond ergens doordeweeks.
idd daat komt er allemaal nog is bij. Dat heb ik ook. Gaat veel tijd in zitten maar wat je er voor trug krijgt is ook echt geweldig

wel minder dat jullie clubhuis afgefikt is...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:34
Verwijderd
Ik ben vrijwilliger in Jongerencentrum De Box, in Boxmeer of voor de ingewijden B-Town

en het is hardstikke leuk !
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:44
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-10-2004 @ 10:58 :
ik moet verplicht vrijwilligerswerk doen

das niet echt vrijwilligerswerk dan he


ontopic: ik doe het niet en ga t ook echt niet doen...
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 18:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik doe veeel vrijwilligerswerk.

Paardrijles geven aan kinderen van 7 tot 12. De paarden verzorgen en rijden. En ik doe sportverzorging. Aanwezig zijn bij (sport)evenementen als EHBO'er. Dat is ook vrijwillig.
Lesgeven en rijden doe ik veel vaker dan sportverzorging trouwens. Gemiddeld zo'n 3 uur vrijwilligerswerk per week.
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 18:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-10-2004 @ 18:44 :

das niet echt vrijwilligerswerk dan he
Vrijwillig in de zin van geen geld krijgen. Het is wel verplicht.
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-10-2004 @ 18:44 :

das niet echt vrijwilligerswerk dan he
Nee, technisch gezien zou je niemand kunnen verplichten vrijwilligerswerk te doen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2004, 21:24
Fjall
Avatar van Fjall
Fjall is offline
ik werk nu iets van 3,5 jaar als vrijwilliger bij de Goudvishal in Arnhem (metal/punk/hardcore/pop podium). Eerst als barmedewerker, vervolgens bijna een jaar als penningmeester en sinds kort doe ik alleen nog dj werkzaamheden daar.

Ik doe het vanwege de leuke shows die er zijn en vanwege het sociale contact. Je leert namelijk veel leuke mensen kennen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 07:29
Verwijderd
Ik werk al 4 jaar als vrijwilliger in de jongerenraad van Almere.
Ongeveer 2 tot 6 uur per week.

Ik doe het omdat het leuk is
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 07:38
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Op dit moment niet, omdat ik er gewoon geen tijd voor heb, maar in de zomervakantie heb ik met een jeugdvakantie week meegeholpen. Was echt heel leuk. Heb ik ook een hoop van geleerd.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 09:36
Verwijderd
Ben vrijwillig kerngroeplid van WoesteLand, een jongerenafdeling van een natuur- en milieuorganisatie. Ik coordineer de pr en beantwoord binnenkomende vragen. Daarnaast organiseer ik voor diezelfde organisatie activiteiten, zomer- en winterkampen en werkweekenden.
Ik ben er eigenlijk gewoon ingerold, niet echt bewust voor gekozen. Doe het omdat ik er (zowel direct als indirect) veel mensen blij mee maak en omdat ik het zelf ook ontzettend leuk vind. Leer er heel veel van, en leer veel mensen kennen.
En het staat natuurlijk ook nog supermooi op je cv
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 11:37
MJM
MJM is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 05-10-2004 @ 22:24 :
ik werk nu iets van 3,5 jaar als vrijwilliger bij de Goudvishal in Arnhem (metal/punk/hardcore/pop podium). Eerst als barmedewerker, vervolgens bijna een jaar als penningmeester en sinds kort doe ik alleen nog dj werkzaamheden daar.

Ik doe het vanwege de leuke shows die er zijn en vanwege het sociale contact. Je leert namelijk veel leuke mensen kennen.
Met alle respect... laten ze een jongen van 14 de geldzaken regelen..

Zelf doe ik aan het organiseren van veel evenementen bij ons op school. Hier zit per feest toch wel zo'n 40 uur in, en is geheel vrijwillig.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:41
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik heb twee jaar als scheidsrechter wedstrijden gefloten voor de korfbalclub. Ben ik inmiddels mee gestopt wegens verschillende redenen. Zo nu en dan help ik nog wel eens mee met feest avonden.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:42
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Owja, waarom ik het doe? Omdat ik het leuk vind/vond.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 05-10-2004 @ 18:44 :

das niet echt vrijwilligerswerk dan he


ontopic: ik doe het niet en ga t ook echt niet doen...
daarom snap ik ook niet zo goed waarom ze er geen stage van maken. maar ik vind het best oke om te doen hoor
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:10
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
TechXP schreef op 04-10-2004 @ 09:19 :
ik maak af en toe vrijwillig websites voor organisaties enzo.
Of ik beheer websites vrijwillig. En ik start vanaf januari ongeveer met vrijwilligerswerk zo af en toe bij een vereniging.
en het waarom? Nou ehm... ik voel me er goed bij. Ik wil altijd het juiste doen. En daarbij help ik andere die het juiste ook willen.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wij hebben hier 1 keer per jaar een week vakantiespel
dat is puur vrijwillig en dat doe ik al 5 jaar
heb ook 2 jaar als zwarte piet verkleed geweest bij deze stichting

en verder niet echt eignelijk ik wil iets gaan doen met mn ehbo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:23
esmi
esmi is offline
Ik heb een aantal weken in een Wereldwinkel hier in de buurt gewerkt. Dat was gewoon leuk om te doen en erg gezellig, daarbij leer je er ook veel van.

Nu doe ik vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis, allerlei activiteiten organiseren, wandelingen maken etc. Zoiets geeft me echt voldoening, vooral als je ziet hoe blij ze er van worden.
__________________
never wonder why your living, there is always a reason.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:26
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
dreen schreef op 05-10-2004 @ 19:02 :
Vrijwillig in de zin van geen geld krijgen. Het is wel verplicht.
?? het idee van vrijwilligerswerk is dat het vrijwillig is en dat je er geen geld voor krijgt...zo is t gewoon een stage, daar krijg je ook geen geld voor maar dat doe je in het kader van je opleiding
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 19:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
little nemo schreef op 06-10-2004 @ 19:26 :
?? het idee van vrijwilligerswerk is dat het vrijwillig is en dat je er geen geld voor krijgt...zo is t gewoon een stage, daar krijg je ook geen geld voor maar dat doe je in het kader van je opleiding
Ik heb geen idee waarom ze het niet gewoon stage noemen. Maar er zal ongetwijfeld een rede voor zijn.
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 20:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
dreen schreef op 06-10-2004 @ 20:43 :
Ik heb geen idee waarom ze het niet gewoon stage noemen. Maar er zal ongetwijfeld een rede voor zijn.
Ik denk dat degene die het hier postte gewoon stage bedoelde, maar het vrijwilligerswerk noemde (onterecht, natuurlijk...)
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-10-2004 @ 21:11 :
Ik denk dat degene die het hier postte gewoon stage bedoelde, maar het vrijwilligerswerk noemde (onterecht, natuurlijk...)
Ik heb het eerder gehoord hoor, niet alleen van haar...
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-10-2004 @ 21:11 :
Ik denk dat degene die het hier postte gewoon stage bedoelde, maar het vrijwilligerswerk noemde (onterecht, natuurlijk...)
Bij sommige opleidingen (SPH bijvoorbeeld) ben je verplicht een aantal uren per week te besteden aan vrijwilligerswerk. Je krijgt er dan ook uren vrij voor. Naast dat vrijwilligerswerk heb je ook 'gewone stages'.
De naam 'vrijwilliger' klopt misschien niet zo in dit verband, maar waarschijnlijk zal ze er niet zo op beoordeeld worden als bij een stage, waardoor de naam stage ook weer niet van toepassing is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 01:24
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Citaat:
dreen schreef op 06-10-2004 @ 20:43 :
Ik heb geen idee waarom ze het niet gewoon stage noemen. Maar er zal ongetwijfeld een rede voor zijn.
Vrijwilligersplekken zijn makkelijker te verkrijgen voor een opleiding dan stageplekken. Daarnaast kost het de instellingen en de school niks en instellingen zijn ook niet verplicht je echt te begeleiden zoals bij een stage en je hoeft niet zo specifiek beoordeeld te worden. Er zitten veel minder regeltjes aan dan aan een stage.

Ik moet het ook gaan doen voor mn opleiding, maar hoor morgen pas waar ik ben ingedeeld om te gaan solliciteren. Ik heb me ingeschreven voor vrijwilligerswerk bij de azijnfabriek in roermond, cursussen geven op het koning willem I college of in of ander buurtcentrum van loket w in eindhoven.

[edit]
Het is de Azijnfabriek geworden. Ik moet daar gaan meedraaien met activiteiten en mee nieuwe activiteiten bedenken.
__________________
♪ VNV Nation ♪

Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 11:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
dreen schreef op 06-10-2004 @ 22:03 :
Ik heb het eerder gehoord hoor, niet alleen van haar...
Okee, maar het mag duidelijk zijn dat het geen echt vrijwilligerswerk is.

Overigens is het bullshit dat je bij SPH een bepaald aantal uren vrijwillig moet werken. In ieder geval niet bij een deeltijd SPH opleiding.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2004, 14:52
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Ik geef zwemtrainingen aan kindjes van 8-12 jaar. Dit doe ik vooral omdat ik zelf met zwemmen moest stoppen, maar toch wel een band met de vereniging wilde houden. En bovendien, ik ben er zelf ook 4 jaar vrijwillig begeleid... dus ik weet wel waarvoor ik het doe. Het is trouwens ook leuk om te doen, alhoewel de meeste kids wel uit een moeilijk milieu komen, en soms uit protest op de bodem gaan zitten omdat ze niet willen luisteren .
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:23
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik ben ook leiding bij scouting. Meer hobby dan werk trouwens.

Ik ben ook dirigent in een jongerenkoor in de kerk. Das ook vrijwillig en erg leuk!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:19
NeLL
NeLL is offline
heeeeejj,

ik loop elk jaar voor de nierstichting... is toch ook wel n soort van vrijwiligerswerk
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:30
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-10-2004 @ 12:07 :

Overigens is het bullshit dat je bij SPH een bepaald aantal uren vrijwillig moet werken. In ieder geval niet bij een deeltijd SPH opleiding.
Ook neit bij voltijd. Ik doe SPH en ik heb er nog nooit van gehoord. Je moet gewoon stage lopen. Niks vrijwilligerswerk hoor!
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:40
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik heb een paar jaar achter de bar gestaan bij een jongerensoc. in Wateringen. En waarom? Omdat een vriendin het vroeg (zit in het bestuur) en voor de gezelligheid.

Ik doe het niet meer omdat mijn rug die kratten drank niet meer aankunnen.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ingemar schreef op 08-10-2004 @ 14:30 :
Ook neit bij voltijd. Ik doe SPH en ik heb er nog nooit van gehoord. Je moet gewoon stage lopen. Niks vrijwilligerswerk hoor!
Of gewoon werken, zie je ook erg vaak...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 07:13
Verwijderd
Citaat:
MJM schreef op 06-10-2004 @ 12:37 :
Met alle respect... laten ze een jongen van 14 de geldzaken regelen..

Zelf doe ik aan het organiseren van veel evenementen bij ons op school. Hier zit per feest toch wel zo'n 40 uur in, en is geheel vrijwillig.
nou die is geen 14 hoor
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:57
Verwijderd
Ik heb 2 jaar ofzo ouderen begeleid met leren internetten, dat was via een ouderen verzorgings tehuis. Leuk wel, oudjes leren mailen enzo ("nee mevrouw, apenstaartje moet u niet typen met losse letters, daar is een apart teken voor!")

En ik zit nu zo'n 5 jaar in de leerlingenraad op school.. maar ik weet niet of dat ook telt Da's ook leuk, feesten organiseren enzo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 17:53
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Hey eva!

Ik doe wel eens vrijwilligerswerk, maar vaak dingen die maar voor 1 dag of een paar zijn, geen langlopende dingen. Zo heb ik in de zomervakantie een paar dagen geholpen bij speldagen voor kinderen. Ook bij activiteiten van mijn turnvereniging ga ik bijna altijd wel helpen. Ik doe geen vrijwilligerswerk omdat ik me verplicht voel, maar gewoon omdat ik het super leuk vind.

Yegh, die zin kan zo in een reclamespotje
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 14:21
Fleebee
Fleebee is offline
Ik ga ieder jaar op kamp met kinderen met een geestelijke handicap. Dit is erg leuk en waarom ik dit doe? Ik vind dat iedereen iets voor een ander moet doen, en het is heel erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-10-2004 @ 21:11 :
Ik denk dat degene die het hier postte gewoon stage bedoelde, maar het vrijwilligerswerk noemde (onterecht, natuurlijk...)
nee, t wordt bij mij op school echt vrijwilligerswerk genoemd. wij beginnen in tweede jaar pas met echte stage.

*mijn excuses als het niet over mij ging, maar ik voelde me geroepen om te reageren*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-10-2004 @ 12:07 :
Okee, maar het mag duidelijk zijn dat het geen echt vrijwilligerswerk is.

Overigens is het bullshit dat je bij SPH een bepaald aantal uren vrijwillig moet werken. In ieder geval niet bij een deeltijd SPH opleiding.
sorry, t is geen bullshit ben voltijd sph'er in Leiden, en moet t toch echt doen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 10:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 13-10-2004 @ 18:46 :
sorry, t is geen bullshit ben voltijd sph'er in Leiden, en moet t toch echt doen.
Dan heb je pech, maar ik ken ook mensen die SPH zowel voltijd als deeltijd doen en gewoon lekker werken ipv zogenaamd "verplicht vrijwilligerswerk".
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 10:50
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik collecteer ieder jaar voor de dierenbescherming en wil opzich best voor nog wat dingen gaan collecteren.

Daarnaast help ik af en toe wat op de manege met tochten of zo maar dat is niet echt vrijwilligerswerk.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vrijwilligerswerk Latijns Amerika als stage?
MichelGeerligs
0 20-06-2013 13:45
Vrije tijd Vrijwilligerswerk
Verwijderd
5 29-08-2012 16:32
Studeren Taalcursus en vrijwilligerswerk
annoniempje
3 25-01-2010 10:47
Werk, Geld & Recht vrijwilligerswerk?
ikkuh15
47 30-05-2005 11:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gezocht: informatie over vrijwilligerswerk
Daantje_0705
2 06-01-2004 16:23
Werk, Geld & Recht vrijwilligerswerk
zita swoon
7 19-09-2003 09:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.