Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 18:35
appiegogogo
appiegogogo is offline
Eigenlijk is deze vraag gericht naar alle dames:

Stel dat je nog maagd bent en je krijgt een middelvinger (of wijsvinger) in je poes tot je klaargekomen bent. Ben je dan ontmaagd?


mvg,

moi
__________________
waar blijft mijn eten?!
Oud 03-04-2007, 18:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-04-2007, 18:49
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
teh int0rnetz is your friend
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 03-04-2007, 19:13
Verwijderd
Echt niet dat jij 24 bent.
Oud 03-04-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 03-04-2007 @ 20:13 :
Echt niet dat jij 24 bent.
precies wat ik dacht, tering
Oud 03-04-2007, 19:26
appiegogogo
appiegogogo is offline
nee joh, ik ben geen 24, ik heb die inschrijfformulier gewoon snel ingevuld, maar ik ben er echt geintresseerd naar, dus ff inhoudelijk op reageren.

dank u,

moi
__________________
waar blijft mijn eten?!
Oud 03-04-2007, 19:31
Verwijderd
nou wat dacht je van die link die electriq gaf
moi
Oud 03-04-2007, 19:34
appiegogogo
appiegogogo is offline
Citaat:
Urm schreef op 03-04-2007 @ 20:31 :
nou wat dacht je van die link die electriq gaf
moi
Die had het meer over de leeftijd waarop meisjes ontmaagd worden, dus geen antwoord op mijn specifieke vraag: als je je hele vinger in het poesje van een meisje kan steken, betekent dit dan dat ze geen maagd meer is en er dus vanuit kan gaan dat ze echte gemeenschap heeft gehad in het verleden?

mvg,

moi
__________________
waar blijft mijn eten?!
Oud 03-04-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
appiegogogo schreef op 03-04-2007 @ 20:34 :
Die had het meer over de leeftijd waarop meisjes ontmaagd worden, dus geen antwoord op mijn specifieke vraag: als je je hele vinger in het poesje van een meisje kan steken, betekent dit dan dat ze geen maagd meer is en er dus vanuit kan gaan dat ze echte gemeenschap heeft gehad in het verleden?

mvg,

moi
maagd (de ~ (v.), ~en)
1 persoon die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad
Oud 03-04-2007, 19:39
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
Ja.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Oud 03-04-2007, 19:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
appiegogogo schreef op 03-04-2007 @ 20:34 :
Die had het meer over de leeftijd waarop meisjes ontmaagd worden, dus geen antwoord op mijn specifieke vraag: als je je hele vinger in het poesje van een meisje kan steken, betekent dit dan dat ze geen maagd meer is en er dus vanuit kan gaan dat ze echte gemeenschap heeft gehad in het verleden?

mvg,

moi
Wat een onzin.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 03-04-2007, 19:42
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-04-2007 @ 20:40 :
Wat een onzin.
Idd. Sommige meiden worden al vroeg ongesteld en gebruiken dan ook al op jonge leeftijd tampons. En ja, die passen er ook in en nee, dat betekent niet dat ze al op haar 11de ontmaagd is

Dat snap je hopelijk zelf toch ook wel?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 03-04-2007, 19:42
appiegogogo
appiegogogo is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-04-2007 @ 20:40 :
Wat een onzin.
Wat dan? de kans bestaat dus dat ze nog niet gesexed heeft?
__________________
waar blijft mijn eten?!
Oud 03-04-2007, 19:45
appiegogogo
appiegogogo is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-04-2007 @ 20:42 :
Idd. Sommige meiden worden al vroeg ongesteld en gebruiken dan ook al op jonge leeftijd tampons. En ja, die passen er ook in en nee, dat betekent niet dat ze al op haar 11de ontmaagd is

Dat snap je hopelijk zelf toch ook wel?
Dus ook al gaat je hele vinger er bij haar in, ze kan dus nog ontmaagd worden in de toekomst met alle pijn en bloed van dien? Of is dat er met die vingers al uitgewipt, die mogelijkheid.

groet,

moi
__________________
waar blijft mijn eten?!
Oud 03-04-2007, 19:51
Verwijderd
Ben je Islamitisch en bang dat je op je trouwerij/huwelijksnacht niet zal bloeden, oid? Of is je kip Islamitisch en vrees je dat voor haar?
Oud 03-04-2007, 19:56
appiegogogo
appiegogogo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-04-2007 @ 20:51 :
Ben je Islamitisch en bang dat je op je trouwerij/huwelijksnacht niet zal bloeden, oid? Of is je kip Islamitisch en vrees je dat voor haar?
Nee het zit zo, ik vind een meisje leuk, maar ik vind haar dus juist leuk omdat ze zich zo ongeschonden en kuis voordoet (tjah er zijn nog jongens zoals ik die daar waarde aan hechten, gek is dat he?). Ondertussen gaat mijn vinger er bij haar wel heel gemakkelijk in, daarom vraag ik me af of ze wel de waarheid tegen me zegt. Je snapt natuurlijk wel dat ik afgeknapt raak als er al een piemel bij haar in geweest is. Noem me ouderwets of terrorist, als je het maar vergezeld met een antwoord waar ik ook iets aan heb.

groet,

moi
__________________
waar blijft mijn eten?!
Oud 03-04-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
appiegogogo schreef op 03-04-2007 @ 20:56 :
Nee het zit zo, ik vind een meisje leuk, maar ik vind haar dus juist leuk omdat ze zich zo ongeschonden en kuis voordoet (tjah er zijn nog jongens zoals ik die daar waarde aan hechten, gek is dat he?). Ondertussen gaat mijn vinger er bij haar wel heel gemakkelijk in, daarom vraag ik me af of ze wel de waarheid tegen me zegt. Je snapt natuurlijk wel dat ik afgeknapt raak als er al een piemel bij haar in geweest is. Noem me ouderwets of terrorist, als je het maar vergezeld met een antwoord waar ik ook iets aan heb.

groet,

moi
Waarom zou ik je ouderwets of terrorist noemen

Ik zou gewoon van 'r aannemen dat ze de waarheid spreekt. Heb je er al aan gedacht dat meisjes ook masturberen en dat het best kan zijn dat het nu zo makkelijk gaat, omdat zij zélf weleens een vinger naar binnen heeft gedaan? Daar hoeft geen jongen bij te pas te komen hoor.

Maar als je hoopt op een spectaculaire ontmaagding met bloed en whatever, dan kun je dat wel laten varen, want 'r maagdenvlies is waarschijnlijk al gescheurd (zij het door masturberen, jouw handen, tampons of sport) dus dat zal je wel niet meemaken. Bovendien bloedt lang niet iedereen tijdens de ontmaagding.
Oud 03-04-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
appiegogogo schreef op 03-04-2007 @ 20:56 :
Nee het zit zo, ik vind een meisje leuk, maar ik vind haar dus juist leuk omdat ze zich zo ongeschonden en kuis voordoet (tjah er zijn nog jongens zoals ik die daar waarde aan hechten, gek is dat he?). Ondertussen gaat mijn vinger er bij haar wel heel gemakkelijk in, daarom vraag ik me af of ze wel de waarheid tegen me zegt. Je snapt natuurlijk wel dat ik afgeknapt raak als er al een piemel bij haar in geweest is. Noem me ouderwets of terrorist, als je het maar vergezeld met een antwoord waar ik ook iets aan heb.

groet,

moi
:')
misschien is ze gewoon opgewonden

naab.

kusje,

Hitz0r
Oud 03-04-2007, 20:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Als ze opgewonden is of gewoon een beetje vochtig, krijg je er ook wel met gemak een hele vinger in. En heel erg veel meisjes bloeden niet als ze ontmaagd worden dus dat zegt niet zoveel.

Als ze zegt dat ze nog maagd is, zal dat wel. En als je haar niet vertrouwt en het wel zeker wil weten, zoek je maar iemand anders.

Maar als je dus je hele vinger in haar kan krijgen, zegt dat niets over of ze wel of niet maagd is. Hooguit iets over of ze opgewonden is, en dan mag je alleen maar blij zijn dat ze dat inderdaad is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2007, 20:55
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
uh, het is echt niet zo dat voor de ontmaagding de boel nog zo dicht zit dat er niets in of uit kan hoor.

waar is jouw pielemuis eigenlijk allemaal al ingeweest?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 03-04-2007, 20:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
appiegogogo schreef op 03-04-2007 @ 20:34 :
als je je hele vinger in het poesje van een meisje kan steken, betekent dit dan dat ze geen maagd meer is en er dus vanuit kan gaan dat ze echte gemeenschap heeft gehad in het verleden?
Nou heb ik slechts twee jaar biologie gehad, maar zelfs mijn mond valt hier van open.

Ik zal maar niet beginnen over overdreven hechten aan maagdelijkheid, laat staan over trots zijn daarop want dan wordt ik al gauw gedwongen krachttermen gebruiken in combinatie met woorden als 'barbaren' en 'holbewoners' etc en dat kan niet de bedoeling zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 21:01.
Oud 03-04-2007, 21:08
Green Purple
Avatar van Green Purple
Green Purple is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-04-2007 @ 21:59 :
Ik zal maar niet beginnen over overdreven hechten aan maagdelijkheid, laat staan over trots zijn daarop want dan wordt ik al gauw gedwongen krachttermen gebruiken in combinatie met woorden als 'barbaren' en 'holbewoners' etc en dat kan niet de bedoeling zijn.
ik kan me toch moeilijk een holbewoner voorstellen die het belangrijk vindt dat een mooi oerwijf het al een keer met een ander heeft gedaan.
__________________
the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
Oud 03-04-2007, 21:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hahaha, wat een koningstopic.

Dat er kerels bestaan die denken dat het maagdenvlies een soort hermetisch afsluitend folie is dat de vrouwelijke geneugten onder beschermende atmosfeer verpakt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 03-04-2007, 21:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
botulismf schreef op 03-04-2007 @ 22:15 :
Dat er kerels bestaan die denken dat het maagdenvlies een soort hermetisch afsluitend folie is dat de vrouwelijke geneugten onder beschermende atmosfeer verpakt.



Maar ja, er is een antwoord en het topic heeft zijn beste tijd wel gehad denk ik zo.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 03-04-2007, 21:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
botulismf schreef op 03-04-2007 @ 22:15 :
Hahaha, wat een koningstopic.

Dat er kerels bestaan die denken dat het maagdenvlies een soort hermetisch afsluitend folie is dat de vrouwelijke geneugten onder beschermende atmosfeer verpakt.
Ik snap serieus niet hoe jongens aan dat beeld komen idd, maar het is zowel geniaal als verschrikkelijk stom
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 03-04-2007, 21:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Jaja, nou weten we het wel.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bal op vinger gekregen
Zizou06
20 02-03-2007 13:03
Lichaam & Gezondheid witte vingers
:) L. :)
7 29-01-2004 17:53
Seksualiteit vingeren - Zwanger??
lolala
20 07-10-2003 10:15
Seksualiteit pijn bij vingeren
timvdalen
12 21-09-2003 20:03
Lichaam & Gezondheid Handen / vingers
Somebody Special
34 19-05-2002 19:53
Seksualiteit víngeren?!
metalgirl
6 06-03-2002 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.