Oud 25-05-2011, 12:29
Balpen
Balpen is offline
M'n vriendin zit op een andere school dan mij...nu zei ze dat ze vandaag expres op haar kont werd geslagen door een jongen..
Wat zouden jullie doen als lief?

* Met die gast gaan praten (ben 5 jaar ouder)
* Vriendin laten doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2011, 12:42
piraat013
piraat013 is offline
Valt toch wel mee als het een leuke jongen is heeft ze er geen problemen mee denk ik dan
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 12:46
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Valt toch wel mee als het een leuke jongen is heeft ze er geen problemen mee denk ik dan
Ze vond het zelf raar/niet kunnen..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 13:12
piraat013
piraat013 is offline
Oh dan is het een andere verhaal het beste kan zei die jongen zelf confronteren van wat hij heeft gedaan anders moet er steeds iemand voor haar praten en dat is niet bepaald ideaal
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 13:45
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Oh dan is het een andere verhaal het beste kan zei die jongen zelf confronteren van wat hij heeft gedaan anders moet er steeds iemand voor haar praten en dat is niet bepaald ideaal
Ze heeft iets tegen die bepaalde jongen gezegd...hopelijk heeft het iets uitgemaakt . STEL dat die jongen dit terug doet, toch tussenbeide komen?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 15:01
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Zelf op laten lossen, maar als het heel veel vaker gebeurd, kun je je er altijd nog mee bemoeien. In eerste instantie moet ze het zelf oplossen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 15:19
piraat013
piraat013 is offline
Ik kon het niet beter zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 15:40
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Ik denk dat ze het zelf op moet lossen. Als hij het weer doet, geef 'm er ééntje.
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 15:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ze heeft iets tegen die bepaalde jongen gezegd...hopelijk heeft het iets uitgemaakt . STEL dat die jongen dit terug doet, toch tussenbeide komen?
Waarom niet? Als hij het niet snapt na door je vriendin gecorrigeerd te zijn heeft hij sowieso een ernstig gedragsprobleem.

Hoewel je wel kunt overwegen de afdelingsleider eerst in te schakelen. Seksueel grensoverschrijdend gedrag, zoals ze minder ernstige vormen van aanranding tegenwoordig noemen in hulpverleningskringen, is geen kattenpis. Er zijn scholen die als ze dat merken echt direct de botte bijl hanteren richting de dader.

Zij hebben meer om mee te dreigen richting dat figuur dan dat jij hebt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 20:31
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Waarom niet? Als hij het niet snapt na door je vriendin gecorrigeerd te zijn heeft hij sowieso een ernstig gedragsprobleem.

Hoewel je wel kunt overwegen de afdelingsleider eerst in te schakelen. Seksueel grensoverschrijdend gedrag, zoals ze minder ernstige vormen van aanranding tegenwoordig noemen in hulpverleningskringen, is geen kattenpis. Er zijn scholen die als ze dat merken echt direct de botte bijl hanteren richting de dader.

Zij hebben meer om mee te dreigen richting dat figuur dan dat jij hebt.
Het "probleem" is ook dat ik niet eens in dezelfde school zit..zij zit nog in het middelbaar, ik in het hoger onderwijs..
Maar Ik zal er inderdaad eens met de dader gaan praten indien hij dit nog doet.. Ik was er zelf niet goed van, dat ze m'n meisje als een voorwerp behandelen kan ik echt niet tegen..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 20:49
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
Het "probleem" is ook dat ik niet eens in dezelfde school zit..zij zit nog in het middelbaar, ik in het hoger onderwijs..
Maar Ik zal er inderdaad eens met de dader gaan praten indien hij dit nog doet.. Ik was er zelf niet goed van, dat ze m'n meisje als een voorwerp behandelen kan ik echt niet tegen..
Inderdaad zoals ik zei kijken mag maar aanraken niet
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 22:30
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Inderdaad zoals ik zei kijken mag maar aanraken niet
LOL te lang kijken ook niet^^..(bedoel aangapen xD)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 12:48
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Het "probleem" is ook dat ik niet eens in dezelfde school zit..zij zit nog in het middelbaar, ik in het hoger onderwijs..
Maar Ik zal er inderdaad eens met de dader gaan praten indien hij dit nog doet.. Ik was er zelf niet goed van, dat ze m'n meisje als een voorwerp behandelen kan ik echt niet tegen..
Rustig praten is noch net niet genoeg...
Ik zou dit niet zomaar laten gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Situatie..wat zouden jullie doen?
J'Landa
10 18-10-2005 11:20
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen?
poezewoefke
2 07-05-2004 14:28
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen??
Carintjuh
18 22-12-2003 14:45
Liefde & Relatie Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn???
Imke_BF
100 22-06-2003 22:42
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen als...
Missy1234567890
6 24-09-2002 17:43
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen?
Examen-boy
3 12-07-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.