Oud 11-05-2018, 10:45
tomandjerry
tomandjerry is offline
Hoi

Ik ben bijna 19j en zou graag eens het bed met iemand delen. Hoe zou ik een friend with benefit kunnen vinden? Zijn er hier mensen me ervaring?
Ik zou het echt zo rap mogelijk eens willen doen.
Mvg
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 11:48
jaap11
jaap11 is offline
Suc6 met zoeken ik zou het niet weten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 11:48
Verwijderd
Er zijn hier hordes mensen met ervaring, maar er is niet echt een standaardmanier om zo iemand te ontmoeten.

Allereerst: wil je gewoon graag seks; of wil je echt een fwb? Je beseft dat - kort door de bocht gezegd - fwb inhoudt dat je voordat je seks hebt al een vriendschap hebt? Ik krijg uit je bericht de indruk dat je gewoon graag seks wilt en geen relatie. Prima, maar ik zou dan niet meteen met een bekende/vriend afspreken maar juist proberen een onbekende te regelen. Dat lijk je ook te impliceren omdat je vraagt hoe je zo iemand vindt.

Als we daar van uitgaan dan is bijvoorbeeld Tinder een erg geschikt middel. Het vereist wat ervaring om door te hebben hoe je profiel positief opvalt en hoe je de gesprekken het beste kunt voeren maar de app is prima geschikt voor dit soort zaken. Maar in de kroeg iemand oppikken werkt op jouw leeftijd ook nog prima.

Ga je op vakantie komende zomer? Is vaak een uitgelezen gelegenheid om seks te hebben zonder dat er verder iets aan vast zit. Boek met wat vrienden een appartementje aan de Costa en ga iedere avond op stap.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 13:19
Verwijderd
Waarom open je binnen een maand tijd twee topics met dezelfde strekking en waar deze tips ook al gegeven worden?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Hoi

Ik ben bijna 19j en zou graag eens het bed met iemand delen. Hoe zou ik een friend with benefit kunnen vinden? Zijn er hier mensen me ervaring?
Ik zou het echt zo rap mogelijk eens willen doen.
Mvg
probeer Tinder of Badoo
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 00:14
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Mag geen grapjes maken blijkbaar..

Verder geen tips
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 13:10
Verwijderd
Ga de straat op en probeer met anderen te praten, en zo een vriendschap te ontwikkelen.

Steeds verder gaan, maar niet te snel.

Het duurt wel even, maar je hebt ook wat
Met citaat reageren
Oud 17-05-2018, 12:31
BlikjeCola
BlikjeCola is offline
Koop een hoer
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op oudere man
Angeelll
33 05-05-2018 14:09
Seksualiteit Fwb een optie als je je alleen voelt?
Arthur@95
35 02-12-2015 16:53
Liefde & Relatie Hoe vragen zoenen/fwb
procureur
6 13-11-2015 17:48
Seksualiteit Wil weten hoe seks voelt
TheGiant
32 26-10-2015 19:28
De Kantine Die saaie ouwe tijd, toen tieten nog ongevraagd gepwèpt mochten worden! #864
Verwijderd
500 11-02-2010 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.