Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 21:59
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
heej hebben jullie tips? ik ben 16 en ik zit in 5vwo, heb beetje ervaring met V&D (5maanden, geen kassa) en pas vaak op op kleine kinderen.
Ik kan gdvrdmm met geen mogelijkheid aan een baan komen, ze willen allemaal (als ze al iets willen....) liefst mensen van achttien met ervaring.... En dan geen V&D maar ECHTE ervaring zegmaar... Hebben jullie misschien telnrs/inetsites/adressen van werkplekken rond leeuwarden enzo!?
Of gewoon tips voor leuke werkplekken in grote bedrijfen die altijd wel mensen nodig hebben? of gewoon leuk thuiswerk...?

bedankt dan
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 08:09
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
heb je al in de krant gezocht?of je moet een winkel/restaurant/supermarkt binnen gaan en vragen of ze werk hebben, supermarkten meestal.je hoeft er geen ervarig mee te hebben. met je 16 mag j al achter de kassa, verdient beter dan vakken vullen. kijk ook zeker in de plaatselijke krant/weekblad, zo ben ik ook aan me baantje gekomen, succes
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 08:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Gadje schreef op 17-03-2003 @ 09:09:
supermarkten meestal.je hoeft er geen ervarig mee te hebben. met je 16 mag j al achter de kassa, verdient beter dan vakken vullen.
Ehm neeh oor verdient even veel in de meeste supermarkten maar je hebt wel kans om door te stromen qua functie. En ze hebben er inderdaad wel vaak mensen nodig
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 09:15
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ik heb inderdaad al ik de krant gezocht; niks.. In een supermarkt wou ik in eerste instantie niet maar ik begin er over na te denken et gewoon maar wel te doen
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 17:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Komop, ga gewoon alle winkels langs. Vraag naar de baas/leidinggevende, vraag of ze nog mensen nodig hebben. Zo ja, laat je telefoonnummer achter en ga naar de volgende.
D'r is d'r echt wel één die belt.
En túúúúrlijk, het liefst hebben ze iemand van 14 jaar met 10 jaar ervaring
Bij je 16 jaren zullen ze echt niet verbaasd zijn dat je nog geen kassa hebt gedraaid hoor. Dat is overigens in één dag te leren, dus bovendien is het niet eens zoveel moeite (bij ons trekken ze er een half uur voor uit om het te leren (en mee te kijken) en een half uur waarin je nogal veel vragen hebt zeg maar).

Kortom, is niet zo moeilijk. Kzal alleen wel op tijd beginnen, want over een paar maanden is er niks meer ivm zomervakantie.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:13
Tóney
Tóney is offline
Loop gewoon bedrijven binnen waarvan je zelf denkt dat ze functies zouden kunnen hebben waar jij geschikt voor bent en waar je ook zou willen werken.
Zo ben ik ook bij een Golden Tulip park naar binnen gelopen en daar uiteindelijk 3 jaar met veel plezier gewerkt.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:23
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
heb al geprobeert; nergens werk, kennen jullie geen telefoonbedrijf waar ze mensn van 16 aannemen?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 22:21
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
never mind schreef op 20-03-2003 @ 18:23:
heb al geprobeert; nergens werk, kennen jullie geen telefoonbedrijf waar ze mensn van 16 aannemen?
tja momenteel is het niet zo makkelijk om een baantje te vinden dus het zal wel even zoeken zijn
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 08:49
Billy_bob
Billy_bob is offline
Je kan al ergens werken waar een mavo diploma vereist is. Kan je best een leuk baantje mee vinden. Bv CBS beetje markt onderzoek plegen enzo. verdiend nog goed ook
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:09
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
de markt van vandaag de dag is egt focked....5 supermarkten langsgeweest..ging steeds hetzelfde:


"ehm...wie ben jij ...ow wil je werk we zoeken niemand (meer) mzzl "

4 andere winkels precies hetzelfde, bij de post ook niemand gezocht, blijft weinig over zow...

Ik probeer momenteel nog in 't ziekenhuis d.m.v. open sollicitatie. Misschien kan je dat proberen als er bij je in de buurt een ziekenhuis zit... of anders de kassen
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:50
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
mm ja ziekenhuis schijnt goed te verdiene... miskien ook maares proberen... Kan iemand me even helpen wat je allemaal in open sollicitatie moet zetten enzo?! Ik wil et beetje goed aanpakken, en om eerlijk te zijn... keb geen zin in een supermarkt...

supermarkten hebben btw niks nodig omdat
-ahold failliet gaat
-konmar ook niet lekker loopt (wordt bij ons weer overgenomen door andere supermarkten...)
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:08
Yoha
Yoha is offline
Tja slechte economische tijden he, dan is het altijd wat moeilijker aan een baan komen... Mischien een idee om eens naar wat ongebruikelijkere baantjes te kijken? Bij supermarken ed. solliciteerd iedereen al, de kans dat je daar werk krijgt is momenteel erg laag
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:33
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
never mind schreef op 31-03-2003 @ 17:50:
-ahold failliet gaat
ahold gaat echt niet falliet hoor
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:44
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Waar woon je als ik vragen mag? Ik woon zelf in zuidoost Drenthe. Hier is werk vinden vrij makkelijk. In de kassen is altijd werk genoeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Verhalen & Gedichten Ellie's friend
lunatheawesome
2 25-02-2012 19:31
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 14:59
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Psychologie Ik wil niet meer leven
No Quiero
62 13-07-2004 11:19
Verhalen & Gedichten Verhaal
Sean Paul.
1 27-04-2003 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.