Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2007, 20:05
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Soms vallen we wel eens direct in slaap ja (na een kusje en een "het was weer lekker liefie!"), maar meestal knuffelen we nog even na. Wel zo gezellig
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 13-02-2007 @ 21:05 :
"het was weer lekker liefie!"
Hahaha, dat zeg je tegen de ober als je een smoothie hebt gedronken in je vaste tent, toch niet na de seks.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:13
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-02-2007 @ 22:06 :
Hahaha, dat zeg je tegen de ober als je een smoothie hebt gedronken in je vaste tent, toch niet na de seks.
Bij wijze van hè Meestal zijn het meer dingen als "mmm", "dat was heftig", "je bent lief/mooi/lekker", etc.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hm, ik doe niet echt aan nabesprekingen. Ik probeer wel altijd een aardige punchline te hebben, maar het zal als ik in de toekomst een heus seksleven krijg wel moeilijk worden om elke keer iets fris te verzinnen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 23:33
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-02-2007 @ 22:40 :
Hm, ik doe niet echt aan nabesprekingen. Ik probeer wel altijd een aardige punchline te hebben, maar het zal als ik in de toekomst een heus seksleven krijg wel moeilijk worden om elke keer iets fris te verzinnen.
"Zo, t is gebeurd."
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 23:57
Verwijderd
"En dan nu een Bavaria."
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 08:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Ik vond het boek beter."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 12:42
Reniform
Reniform is offline
Bron: associatedcontent.com

"Men also ejaculate at the climax of sex, which releases a surge of horomones that lead to sleepiness and relaxation. After sex, men typically are lethargic and completely relaxed, which will also induce sleep much faster than normal.

When men ejaculate, they have just experienced a high level of tension in the body - even if it is good tension. Afterward, they experience the release, and begin to fall down from that high level of tension. This makes most men physically exhausted.

Also, many men have learned through trial and error - or through reading magazine articles - that holding one’s breath prior to and during orgasm will highten the sensations caused by climax. Many men will hold their breath when they first start to feel the beginning of their orgasm. Holding the breath causes deprivation of oxygen to the brain, which causes sleepiness. Sometimes men feel so lethargic after holding their breath during sex that their fatigue might even extend into the next day.

Women, on the other hand, rarely fall asleep directly following sex because the female orgasm actually heightens awareness. Women are more likely to be more awake after sex than men, and may even desire a “second round” much faster than men would want to contemplate doing it again. This is part of the reason why women are the traditional cuddlers after sex; their minds are awake, and they want to talk or relax until they become sleepy enough to fall asleep. "
__________________
http://www.reniform.net
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 23:15
mercutio
mercutio is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-02-2007 @ 17:49 :


Ontopic: Dat verplichte naknuffelen hoeft van mij echt niet, dat vind ik wel zo'n onzin. Na de seks kruipen we tegen elkaar aan, kusje, en vallen we vaak samen als een blok in slaap als we daar zin in hebben
Goed gezegd! Denk er net zo over!

Enne, als je moe bent als je aan sex begint, dan is het ook niet raar denk ik als je in slaap valt na afloop...
__________________
Love, Love is all you need...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 23:14
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Meestal kan hij het wel nog opbrengen om wat te babbelen, wat ik wle leuk vind, maar ik ben al tevreden als hij me gewoon knuffelt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 22:17
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Nee, ik heb dat niet, dat ik binnen no time in slaap val. Ik word wel duffig, dus ik ga gelijk mijn gedachten focussen, als we seksen overdag. als t s'avonds is, is t gewoon lekker rustigjes aan doen, wat knuffelen en kusjes geven enzo, en dan rustigaan in slaap vallen
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-02-2007 @ 09:09 :
"Ik vond het boek beter."
omfg
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:31
Nuck
Nuck is offline
M'n vriendje en ik kunnen allebei wel redelijk snel in slaap vallen...we doen sowieso wel aan naknuffelen, maar als we niet per se op hoeven te staan liggen we zo te tukken
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 13:40
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
In slaap vallen?? Die van mij eet eerst de halve koelkast leeg na de seks.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 13:43
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
wisselt. maar zodra we 't 's avonds doen gaat het lampje wel snel uit .

en overdag niet, maar dan zijn we wel eventjes wat duffer enzo.

Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 18:43
Verwijderd
Citaat:
yuck fou schreef op 28-02-2007 @ 14:40 :
In slaap vallen?? Die van mij eet eerst de halve koelkast leeg na de seks.
Die van mij.....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:51
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Mooneh schreef op 08-02-2007 @ 21:15 :
Veel mannen lijken na de seks aan narcolepsie oid te lijden. Volgens mij is er nog al een groot aantal mannen dat na de seks direct in slaap wil vallen, dit door het ontspanningsgevoel dat vrijkomt na een orgasme. Nu vraag ik mij af wat vrouwen hier van vinden? Wil je dat je partner eerst nog aandacht aan je besteedt of mag hij meteen gaan slapen? En aan de mannen: is het echt bijna onmogelijk om nog een beetje goed wakker te blijven? En zijn er ook vrouwen die meteen na seks in slaap vallen?
Het lijkt mij persoonlijk heel vervelend als een man meteen naast me in slaap valt, ik heb toch wel een beetje extra aandacht nodig denk ik.

Vertel!
Mijn vriend nou nooit last van gehad... is meer van "Nog een keer?" (en dan vaak daarna nog weer eens... )
Maar hij heeft ook wat slaap problemen, misschien dat hij daarom niet gelijk in slaap kan vallen.
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 21:00
Verwijderd
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een jongen echt meteen in slaap viel. Lijkt me wel vervelend, beetje zo'n idee van 'oke dat hebben we gehad, ben ik ook weer vanaf'. Als-ie na een minuut of 10 in slaap valt, vind ik dat trouwens geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 06:43
Stephan22
Stephan22 is offline
Die van mij....ehm...ehm...er is geen 'die van mij'...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-02-2007 @ 11:36 :
Ik probeer altijd meteen in slaap te vallen vlak voordat zij klaarkomt.

Nee, ik zou het behoorlijk lame vinden als ik meteen in slaap viel. Ik snap dat soort mannen niet. Het is ongezellig en bovendien valt er nog wat op te ruimen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 09:13
Verwijderd
We gaan meestal nooit direct daarna slapen, maar we blijven ook geen uren nog wakker daarna.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 22:40
Verwijderd
we gaan samen de afwas doen om high te worden op de geur van het c-merk afwasmiddel en de laatste energie kwijt te raken.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 13:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 06-03-2007 @ 23:40 :
we gaan samen de afwas doen om high te worden op de geur van het c-merk afwasmiddel en de laatste energie kwijt te raken.
In mijn boek gingen ze omeletten bakken na de seks. ;x
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 14:20
Fayette
In mijn wereld gaan we vaak ook nog eten hoor! Of een jointje roken of we vallen in slaap, of we hebben nog gesprekken over het bevorderen van wereldvrede.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 18:40
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik weet wel waarom het zo is dat mannen direct in slaap vallen door dat stofje.

Vroeger, toen we nog in de bossen woonden en in berenvellen liepen, toen jaagden we nog 's morgens vroeg. Wij mannen dan he, want de vrouwen pasten op de kinderen en zochten wat noten en kruiden. Wij mannen moesten dan vroeg op en dus ook vroeg slapen. Toen vrouwen nog niet geemancipeerd waren, neukten we nog elke avond en door dat stofje vielen we dan ook meteen in slaap, waardoor we 's morgens weer fit konden gaan jagen. De vrouwen konden dan nog lekker uitslapen, een beetje masturberen en dan pas opstaan. Als wij mannen dan thuis kwamen van de jacht hadden de vrouwen een heerlijke maaltijd klaar staan en na het eten werd er dan weer volop gevreëen.

Daarom hebben wij dat stofje.

Mark.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 20:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Vrouwen hebben ook zo'n stofje maar in mindere mate afaik. ;x Althans, dat lijkt me wel logisch, het vrouwelijk orgasme bestaat immers ook nog steeds. Want als ze direct opspringen en de al bestaande kindjes gaan verzorgen werkt de zwaartekracht tegen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 20:18
Verwijderd
Bij het orgasme (niet ná het orgasme maar ondertussen) maak je oxytocine, dat is dat stofje. En van oxytocine word je niet slaperig maar rustig, wat op zich niet hetzelfde is (maar als het laat is en je toch al moe was, komt het wel op hetzelfde neer natuurlijk). En je wordt er ook knuffelig en een beetje emotioneel van. Vrouwen maken ook oxytocine terwijl ze een kind de borst geven.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 15:03
Verwijderd
iig is het een prachtig topic
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 21:50
Mooneh
Avatar van Mooneh
Mooneh is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 11-03-2007 @ 16:03 :
iig is het een prachtig topic
haha, absoluut
__________________
Ik loop geen risico, ik ren het.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 12:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Na de sex kun je ales van ze gedaan krijgen, want dan zijn ze nog een beetje van de wereld.

"zullen we een baby nemen?'

"Hm, zzzz, goed hoor, zzz."

Zo komen alle kindertjes op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:03
Spyder
Avatar van Spyder
Spyder is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2007 @ 13:08 :
Na de sex kun je ales van ze gedaan krijgen, want dan zijn ze nog een beetje van de wereld.

"zullen we een baby nemen?'

"Hm, zzzz, goed hoor, zzz."

Zo komen alle kindertjes op de wereld.
Ik maak iid mijn kinderen ook altijd na de seks!!

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Spyder schreef op 15-03-2007 @ 20:03 :
Ik maak iid mijn kinderen ook altijd na de seks!!

Ergens was deze post toch wel grappig.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Spyder schreef op 15-03-2007 @ 20:03 :
Ik maak iid mijn kinderen ook altijd na de seks!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:44
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
bij mij is het erg verschillend.
Héél af en toe heb ik het ook ja, en dan heb ik wel de neiging o mgelijk te slapen.
MAar eerlijk gezegd hecht ik veel waarden aan knuffelen, etc, dus direct slapen is voor mij meestal niet een optie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 09:50
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Nu ik er trouwens over na denk, masturbatie gebruik ik wel vaak als slaapmuts, en dat werkt wel super...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 15:28
Miss* lady
Miss* lady is offline
ik heb missgien geen seks gehad maar ik ben wel met me ex-vriendjj samen in bed geweest gewoon normaal
maar gewoon wel naakt naast elkaar liggen over voelen en alles ik vondt het best leuk opzich ik heb wel toen gevraag aan me ex-vriendjj of die na seks gelijk in slaap lvalt. Hij zei toen nee niet gelijk eerst nog ff met de meisje knuffelen en alles als we allebie moe zijn gaan we inelkaar armen in slaap vallen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 02:47
Verwijderd
Ik ben meestal nog BEHOORLIJK engergiek na de seks, en dat valt wel eens verkeerd in de smaak , juist omdat ZIJ dan wil slapen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 12:35
Marjet
Marjet is offline
hmm volgens mij ben ik een van de weinigen die van seks een stoot energie krijgt...? Niet super fijn als je vriend dan na een paar minuten slaapt...
__________________
Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:58
Jazzy-me
Avatar van Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Ik ben 's avonds altijd moe na de seks gooi me been nog even om hem heen en een kusje en dan oogjes dicht! Hij is vaak nog klaar wakker
__________________
¤...It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...¤
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ideale bedpartner?
Zebra
56 23-05-2006 16:41
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Seksualiteit in slaap vallen na de seks..
justhanna
61 30-10-2004 13:49
Seksualiteit [POLL] After sex
Evil creature
36 31-05-2003 11:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.