Oud 08-04-2008, 12:09
B-art
B-art is offline
Goeiemiddag,

Ik heb sinds gisteravond problemen met mijn laptop, en omdat ik al zoveel geprobeerd heb en ze me bij de ICThelpdesk op school ook niet kunnen helpen doe ik maar even zo.

Ik heb sinds oktober een Fujitsu Siemens Pi 1356 en nooit problemen mee gehad. Maar nu zat ik gisteravond achter mn laptop en uit het niets kreeg ik een foutmelding 'Windows verkenner werkt niet meer' 'er wordt gewerkt aan het probleem' . Vervolgens komt er in beeld 'Windows verkenner wordt opnieuw opgestart' waarna mijn taakbalk verdwijnt en opnieuw opstart. En twee seconden later begint alles opnieuw. Ik kan vrij weinig doen want ik heb maar 2 seconden te tijd om iets te openen. Als iets geopend is kan ik er gewoon mee werken, maar ik blijf die foutmelding krijgen.

Het rare is dat ik als ik een andere gebruiker kies dan mijn eigen waar ik normaal altijd mee werkte dat ik nergens last van heb. En als ik de laptop start in veilige modus start krijg ik de ene keer wel die foutmelding, en de andere keer niet.

Ik heb al een aantal dingen gedaan (ff googlen en er waren meer mensen met dit probleem, sommige hebben het over een bug in windows). Maar ik heb het volgende al gedaan.

-Systeemherstel.
-Spybot geupdate en een uitgebreide scan gedaan.
-Virusscanner eroverheen geknald.
-Programma's verwijdert
-Schijfopruiming enz.

Ik snap er niets meer van, ik heb geluk dat ik nu een week vrij heb. Maar ik wil eigenlijk niet alles formateren en opnieuw installeren.

Dus als iemand tips of ideeën heeft, vertel het mij! Ik zou je heell dankbaar zijn!
(beloning kratje bier als ik het zo simpel mogelijk kan oplossen!)

Bart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2008, 22:37
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Heb je service pack 1 al gedownload via windows update'?
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:51
B-art
B-art is offline
Gebeurt dat niet automatisch? Want ik heb het zo ingesteld dat alle updates automatisch uitgevoerd worden. Maar ik ga even kijken!

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 15:30
B-art
B-art is offline
riiiiiiiiiiiiiiiiight, en service pack 1 kan ik niet downloaden omdat mijn taal Nederlands is, en SP1 is alleen in het engels, frans, spaans japans en nog wat..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.