Oud 08-06-2008, 19:33
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Spoiler
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Oud 08-06-2008, 19:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 19:34
Verwijderd
Oud 08-06-2008, 19:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Yay!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-06-2008, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, want het is inderdaad heel raar als iemand die al twee waarschuwingen heeft, na een waarschuwing in een topic door offtopic blijft posten, eindelijk een keer geband wordt.
Wat verwacht je nou, dat ik als gewoon lid het hele topic volledig lees terwijl de aanwezige forumbazen (sommigen zelfs plus) dat niet eens doen?

Bovendien gaat het om één recente waarschuwing, niet 'meerdere'. En daarbij is het nogal kieskeurig wie jullie waarschuwen of bannen. Dikke vinger naar Hanneke.
Oud 08-06-2008, 19:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Op DK offtopic gaan is wel een beetje een lame reden om te waarschuwen / bannen, want het gebeurt gewoon niet consequent en forumbazen doen het zelf ook.

Maar deze discussie mag ik niet houden dus ach!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2008, 19:42
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wat verwacht je nou, dat ik als gewoon lid het hele topic volledig lees terwijl de aanwezige forumbazen (sommigen zelfs plus) dat niet eens doen?

Bovendien gaat het om één recente waarschuwing, niet 'meerdere'. En daarbij is het nogal kieskeurig wie jullie waarschuwen of bannen. Dikke vinger naar Hanneke.
Oh, en na je ban kon je zeker ook nog niet weten dat je ontopic moest blijven?
Je reageerde op andere posts in het topic. Dan ga ik er vanuit dat je bijgelezen hebt, ja. En anders is het alsnog je eigen fout. Het ging wel om meerdere waarschuwingen. En kieskeurig, het ging mij in dit geval alleen om dat topic, omdat er al in gewaarschuwd was. En alledrie hebben daar een waarschuwing of ban gehad. Dus nee.
Citaat:
Op DK offtopic gaan is wel een beetje een lame reden om te waarschuwen / bannen, want het gebeurt gewoon niet consequent en forumbazen doen het zelf ook.

Maar deze discussie mag ik niet houden dus ach!
Nee, het is inderdaad moeilijk om consequent daarin te zijn. Om voor elk bericht gelijk te bannen vind ik (en volgens mij de andere DK-fb's ook) te ver gaan. Maar er kan niet zomaar overal op los gechat worden. Daar is Onzin voor, niet De Kantine. Dat zorgt voor een grijs gebied, en maakt het moeilijk, ja.
Maar als er al gezegd is dat er ontopic moet worden gegaan, en er wordt dan toch doorgegaan, dan is een waarschuwing of ban wel op z'n plaats, lijkt me.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-06-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Oh, en na je ban kon je zeker ook nog niet weten dat je ontopic moest blijven?
Je reageerde op andere posts in het topic. Dan ga ik er vanuit dat je bijgelezen hebt, ja. En anders is het alsnog je eigen fout. Het ging wel om meerdere waarschuwingen. En kieskeurig, het ging mij in dit geval alleen om dat topic, omdat er al in gewaarschuwd was. En alledrie hebben daar een waarschuwing of ban gehad. Dus nee.
Há. Ik had een ontopic reactie geplaatst nadat ik op een post reageerde Ik had precies gezegd dat ik helemaal niks in het openbaar vervoer had meegemaakt aangezien de bussen niet rijden. Wel lezen he, voor je verwijdert. Iets met op je teentjes getrapt zijn?
Oud 08-06-2008, 19:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, het is inderdaad moeilijk om consequent daarin te zijn. Om voor elk bericht gelijk te bannen vind ik (en volgens mij de andere DK-fb's ook) te ver gaan. Maar er kan niet zomaar overal op los gechat worden. Daar is Onzin voor, niet De Kantine. Dat zorgt voor een grijs gebied, en maakt het moeilijk, ja.
Maar als er al gezegd is dat er ontopic moet worden gegaan, en er wordt dan toch doorgegaan, dan is een waarschuwing of ban wel op z'n plaats, lijkt me.
Een ban per offtopic post is sowieso achterlijk, natuurlijk, want zoiets kan gewoon voorkomen en DK topics zijn al vaak een beetje een grijs gebied, want mag reageren op iets dan nog wel of juist niet?

Máár, wat nu gebeurt is dat er dus een gril is waarbij in een keer een aantal mensen in een topic de klos zijn, terwijl offtopic posts op heel DK wel voorkomen. En ik kan me zeker voorstellen dat als je dan net als enige een ban / waarschuwing krijgt ervoor, dat dat wel een beetje zuur is. Ondánks dat het dan eigen schuld is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2008, 19:46
Verwijderd
En DK wordt er echt niet leuker van als er constant bans en waarschuwingen worden uitgedeeld hoor.
Oud 08-06-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
En DK wordt er echt niet leuker van als er constant bans en waarschuwingen worden uitgedeeld hoor.
Dun Hout
Oud 08-06-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Dun Hout
Yay!
Oud 08-06-2008, 19:48
Verwijderd
Kijk jij voetbal, Dun Hout?
Oud 08-06-2008, 19:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En DK wordt er echt niet leuker van als er constant bans en waarschuwingen worden uitgedeeld hoor.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Kijk jij voetbal, Dun Hout?
o kut voetbal
*zet TV aan*
Oud 08-06-2008, 19:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik kijk ook voetbal.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 19:51
Verwijderd
Citaat:
o kut voetbal
*zet TV aan*


Ik heb het wel nog opstaan, het begin heb ik gekeken Straks komt er vast nog een wedstrijd, toch? Nog een minuutje ofzo.
Oud 08-06-2008, 19:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
En DK wordt er echt niet leuker van als er constant bans en waarschuwingen worden uitgedeeld hoor.
En Nederlanders worden ook niet vrolijker als er bekeuringen worden uitgedeeld, moordenaars worden ook niet blij van een lange celstraf. Ach!

Citaat:
Een ban per offtopic post is sowieso achterlijk, natuurlijk, want zoiets kan gewoon voorkomen en DK topics zijn al vaak een beetje een grijs gebied, want mag reageren op iets dan nog wel of juist niet?

Máár, wat nu gebeurt is dat er dus een gril is waarbij in een keer een aantal mensen in een topic de klos zijn, terwijl offtopic posts op heel DK wel voorkomen. En ik kan me zeker voorstellen dat als je dan net als enige een ban / waarschuwing krijgt ervoor, dat dat wel een beetje zuur is. Ondánks dat het dan eigen schuld is.
Een paar posts mag. Als het te ver gaat wordt dat vanzelf gezegd en dan kan er altijd nog verder worden gegaan in dit topic. Daar is 'ie voor. In dit topic was er al een waarschuwing geplaatst. Daarna ging men nog vrolijk door. En Lisa is niet de enige die er een ban/waarschuwing voor heeft gekregen.
Citaat:
Há. Ik had een ontopic reactie geplaatst nadat ik op een post reageerde Ik had precies gezegd dat ik helemaal niks in het openbaar vervoer had meegemaakt aangezien de bussen niet rijden. Wel lezen he, voor je verwijdert. Iets met op je teentjes getrapt zijn?
Ja, sure. Ik hoop dat je zelf doorhebt dat je kinderachtig bezig bent. Ik heb die post overigens niet verwijderd.


En nu houd ik er over op hier. Commentaar mag altijd nog via pm.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 08-06-2008, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk ook voetbal.
Hip hoor
Oud 08-06-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, sure. Ik hoop dat je zelf doorhebt dat je kinderachtig bezig bent.
Pot/ketel
Oud 08-06-2008, 19:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hip hoor
Niet bepaald. Ik krijg hoofdpijn van mijn bril dus nu kan ik de stand niet bekijken, en ik ben te druk bezig met school tussendoor dat ik nog niks meekrijg. Maar het is wel een goed excuus om wijn te drinken en me met chips vol te stouwen. En straks stokbrood met lekkere dingen op tafel te zetten. Oh, en het beste nog; zonder reden de club die iets verkeerd doet helemaal verrot schelden zodat je je agressie voor de komende paar dagen ook weer kwijt bent. Het EK, wat houd ik er toch van.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 19:54
Verwijderd
Wat een gezellig topic
Oud 08-06-2008, 19:55
Verwijderd
Oud 08-06-2008, 19:55
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Pot/ketel
Goed argument
Jij bent degene die overal wil zeggen hoe incapabel de forumbazen wel niet zijn, elke gelegenheid daarvoor pakt die zich maar voordoet (en ook die die zich niet voordoet), en vervolgens zich indekt met één zinnetje, in een post die verder alleen offtopic is.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-06-2008, 19:56
Verwijderd
Citaat:
En Nederlanders worden ook niet vrolijker als er bekeuringen worden uitgedeeld, moordenaars worden ook niet blij van een lange celstraf. Ach!
Ik vind dat je dk veel meer moet zien als een kantine: er wordt iets losser omgegaan met wat mensen fout doen, terwijl andere onderdelen, zoals L&R, seks, N&A enz enz enz de "lessen" zijn. Omdat daar over echt serieuze dingen wordt gepraat. In een kantine op school praat je toch ook over die dingen, maar iets minder serieus, waar ook wat offtopic gedrag bijhoort.
Advertentie
Oud 08-06-2008, 19:56
Verwijderd
wat je zegt ben je selluf!!!!


ik vind paranoide stom. want zij kan wel de hele tijd zeggen dat ze rookt en weet ik veel wat en als ik dat doe gaan mensen meteen zeiken. grrrrrr. en stiekem kan ik para helemaal niet haten, want ik vind dr fokking hilarisch.
Oud 08-06-2008, 19:56
Verwijderd
ik vind dat we zelf gevraagd hebben om strenger optreden
Oud 08-06-2008, 19:57
Verwijderd
Lisaaah
Oud 08-06-2008, 19:57
Verwijderd
Roken is slecht voor je
Oud 08-06-2008, 19:57
Verwijderd
OMG
Oud 08-06-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
wat je zegt ben je selluf!!!!


ik vind paranoide stom. want zij kan wel de hele tijd zeggen dat ze rookt en weet ik veel wat en als ik dat doe gaan mensen meteen zeiken. grrrrrr. en stiekem kan ik para helemaal niet haten, want ik vind dr fokking hilarisch.
jij liep mij gister ook nog te nono'en over mijn blowen
Oud 08-06-2008, 19:58
Verwijderd
Hrmm, ik ben net in slaap gevallen tijdens het leren.
Oud 08-06-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat we zelf gevraagd hebben om strenger optreden
máár maar MAAR: maar ik vind wel dat de fb's niet allemaal zodanig betrokken zijn bij dk dat ze ook echt de voor dk en de leden juiste beslissingen maken. consequentie is soms ver te zoeken.

*jeej* geen familiedag want voedselvergiftiging van ijs. voor de tweede keer in mijn leven. echt zielig voor mijn ouders, want mijn zus is een kuthoer, dus nu zitten ze met allemaal eten dat niet opgaat
Oud 08-06-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
jij liep mij gister ook nog te nono'en over mijn blowen
ik ben ook tegen drugs. dat is heel anders. behalve als ik het zelf doe, dan vind ik het namelijk wel verstandig en geoorloofd enzo
Oud 08-06-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Niet bepaald. Ik krijg hoofdpijn van mijn bril dus nu kan ik de stand niet bekijken, en ik ben te druk bezig met school tussendoor dat ik nog niks meekrijg. Maar het is wel een goed excuus om wijn te drinken en me met chips vol te stouwen. En straks stokbrood met lekkere dingen op tafel te zetten. Oh, en het beste nog; zonder reden de club die iets verkeerd doet helemaal verrot schelden zodat je je agressie voor de komende paar dagen ook weer kwijt bent. Het EK, wat houd ik er toch van.
Aw Ik ga ook altijd dingen roepen bij nederlands voetbal enzo hartkloppingen bij penalty's
Citaat:
Wat een gezellig topic

Citaat:
Goed argument
Jij bent degene die overal wil zeggen hoe incapabel de forumbazen wel niet zijn, elke gelegenheid daarvoor pakt die zich maar voordoet (en ook die die zich niet voordoet), en vervolgens zich indekt met één zinnetje, in een post die verder alleen offtopic is.
Eh ik geef mijn mening dat ik het gewoon zielig vind door te verwijzen naar dat jullie zelf kinderachtig zijn, het was nooit als argument bedoeld, het was een mening.
Pipje Hoe kom je daar nou weer aan
Oud 08-06-2008, 19:59
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Roken is slecht voor je
En van zeuren wordt je lelijk, nou en.
__________________
Ik weet niet beter.
Ads door Google
Oud 08-06-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
En van zeuren wordt je lelijk, nou en.
Oud 08-06-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
ik ben ook tegen drugs. dat is heel anders. behalve als ik het zelf doe, dan vind ik het namelijk wel verstandig en geoorloofd enzo
Oh, in dat geval bied ik mijn nederige excuses aan.
Oud 08-06-2008, 20:00
Verwijderd
whahaha zie nu pas die smilie van pip
Oud 08-06-2008, 20:00
Verwijderd
Ja, wat een mooie smiley pip
Oud 08-06-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, in dat geval bied ik mijn nederige excuses aan.
gelukkig. ik had ook niet anders verwacht.
Oud 08-06-2008, 20:00
Verwijderd
2000
Oud 08-06-2008, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Pipje Hoe kom je daar nou weer aan
van onzin
Oud 08-06-2008, 20:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik vind dat je dk veel meer moet zien als een kantine: er wordt iets losser omgegaan met wat mensen fout doen, terwijl andere onderdelen, zoals L&R, seks, N&A enz enz enz de "lessen" zijn. Omdat daar over echt serieuze dingen wordt gepraat. In een kantine op school praat je toch ook over die dingen, maar iets minder serieus, waar ook wat offtopic gedrag bijhoort.
Oké, nog een keer;
Op DK wordt er al losser met de regels omgegaan (op elk willekeurig ander subforum zou jij ook al lang een ban hebben ). Ik ben het met je eens dat af en toe offtopic erbij hoort en tot op zekere hoogte moet kunnen. Er is daarin ook al veel versoepelt de afgelopen jaren. Maar het moet niet te ver gaan (een post wat totaal niets te maken heeft met wat de ander post / met het topic, of vlak na een eerdere waarschuwing, of iets puur om te provoceren, of wat dan ook).
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-06-2008, 20:01
Verwijderd
Ik weet niet waar de topictitel van is, maar het doet me denken aan "in the year 2525" <3
Oud 08-06-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
van onzin
Dames en heren, we hebben een stiekeme onzinner

Wel een hele vieze cheerleader
Oud 08-06-2008, 20:02
Verwijderd
Oud 08-06-2008, 20:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Aw Ik ga ook altijd dingen roepen bij nederlands voetbal enzo hartkloppingen bij penalty's
Er waren tijden dat ik over straat ging met nederlandse vlaggetjes op m'n wangen gesminkt en half oranje gespoten haar, en als nederland speelde ging ik met pompoms zwaaien midden in de woonkamer omdat ik dacht dat het hielp.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waar de topictitel van is, maar het doet me denken aan "in the year 2525" <3
Ow Ik <3 liedje
Oud 08-06-2008, 20:02
Verwijderd
wat roept de smiley leuke reacties op bij jullie. ik ben blij dat ik tot zo ver een nuttige bijdrage heb kunnen leveren in deze topique
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.