Oud 16-09-2013, 14:09
Vemma Benelux
Avatar van Vemma Benelux
Vemma Benelux is offline
Geblaat.

Laatst gewijzigd op 18-09-2013 om 16:51.
Advertentie
Oud 16-09-2013, 14:21
Verwijderd
Als je ergens geen mlm voor nodig hebt dan is het wel het verkopen van frisdranken. Dit is wederom gewoon een variant op een piramidespel. Vemma verkoopt drankjes en ijs voor een belachelijk dure prijs, de equivalenten kosten in de supermarkten MAXIMAAL de helft van wat Vemma vraagt.

Lieve scholieren, trap hier niet in.
Oud 16-09-2013, 14:22
Verwijderd
Oh, en beste Vemma Benelux, kun je enkele wetenschappelijke onderzoeken plaatsen waaruit blijkt dat de dranken van Vemma gezond zijn?
Oud 16-09-2013, 14:26
Vemma Benelux
Avatar van Vemma Benelux
Vemma Benelux is offline
Beste Ertur,

Vanwaar zo'n reactie? er zijn meer mensen die zo denken.
Maar deze mensen hebben nooit wat met network marketing gedaan. Neem de tijd om het in zijn geheel te bekijken eer je een conclusie velt! Vemma is zo groot dat ze geen onzin verkondigen. en bekijk eerst het recept van vemma voor je zegt dat het ongezond is. Daarnaast zijn wij met ons team de eerst nederlanders die het verkopen en je kan het hier dus nergens kopen daarnaast kan je het gratis van mij krijgen en is het dus niet duur ook.

Ik hoor graag wat serieuze mensen die eerst bekeken hebben wat dit inhoud voor een conclusie te vellen die nergens op gebasseerd is.
Oud 16-09-2013, 14:36
Verwijderd
Beste Vemma,

Ik zeg nergens dat Vemma ongezond is. Leg me geen woorden in de mond, dat pleit niet voor jullie, dat liegen. Jullie stellen dat het product van Vemma "natuurlijk veel gezonder is dan Red Bull" en ik vraag jullie om dat wetenschappelijk te onderbouwen. Dat lijkt me geen rare vraag en dat is alles dat ik heb gezegd over jullie product

Ik ben zeer bekend met mlm en het verkopen van drankjes en ijs is niet iets waarbij mlm ook maar enige toegevoegde waarde kan hebben. Een startpakket Vemma kost in de states 500 dollar, daar krijg je voor ongeveer 1 maand aan drankjes en poedertjes voor. De enige manier waarop je winst kunt maken, is dit voor meer geld doorverkopen aan anderen. Maar 500 dollar is al absurd veel voor het product dat jullie bieden, iemand die zelf even in de supermarkt vergelijkbare producten zoekt, is MAXIMAAL 250 dollar kwijt in de states.

Daarnaast wijst onderzoek op onderzoek uit dat 97% van de deelnemers aan een mlm verlies maakt. Dat is ook logisch, want het is gewoon per definitie een piramidespel.
Oud 16-09-2013, 14:42
Verwijderd
Bovendien zijn jullie uiteraard gewoon commercieel bezig. Dat mag. Maar niet op dit forum.
Oud 16-09-2013, 14:43
Vemma Benelux
Avatar van Vemma Benelux
Vemma Benelux is offline
ten eerste verkoop vemma geen ijs! ten tweede gaat het niet om de verkoop van de drankjes maar om de promotie daarvan ten derde kost een starterspakket 120 euro en krijg je daar 42 blikjes voor ten 4e maakt bij vemma 80 procent van de verkopers winst! en ten 5e leiden wij onze mensen op tot goede verkopers
Oud 16-09-2013, 14:49
Vemma Benelux
Avatar van Vemma Benelux
Vemma Benelux is offline
Citaat:
Bovendien zijn jullie uiteraard gewoon commercieel bezig. Dat mag. Maar niet op dit forum.
oke daar was ik mij niet van bewust. excusseer
Oud 16-09-2013, 14:50
Verwijderd
Ten zesde vergeet je helemaal de vragen van Ertur te beantwoorden. Ik ben ook wel benieuwd waarom Vemma dan zogenaamd veel gezonder is en of het wetenschappelijk onderbouwd is. Overigens vind ik 120 euro voor 42 blikjes behoorlijk veel geld.
Oud 16-09-2013, 15:01
Vemma Benelux
Avatar van Vemma Benelux
Vemma Benelux is offline
Ik beantwoordt naar mijn idee allerlei vragen van Ertur daarnaast heb je amper een beeld hoe het geheel in zijn werk steekt. bekijk de filmpjes eens en mail me daarna
Oud 16-09-2013, 15:02
Verwijderd
Het gaat om shakezakjes met "vanilla ice cream flavour" en "chocolate ice cream flavour". My bad. Maar je vergeet inderdaad de vragen te beantwoorden.
Oud 16-09-2013, 15:03
Verwijderd
Ok, ik wil graag een deugdelijk onderbouwde bron die laat zien dat 80% van de verkopers winst maakt. Daarnaast wacht ik nog altijd op de onderbouwing van de gezondheidsclaim. Kom op, je zei "gezonder dan red bull", dat is echt niet moeilijk te bewerkstelligen hoor
Oud 16-09-2013, 15:09
Vemma Benelux
Avatar van Vemma Benelux
Vemma Benelux is offline
Die vraag ben ik inderdaag vergeten, maar de reden is simpel, redbull bevat mega veel suiker in tegenstelling tot verve van vemma die hun drank samenstelt op gehele natuurlijke basis

hier zie je wat vemma drank bevat.
http://www.vemma.eu/documents/materials/nl_3_fold.pdf

van shakezakjes weet ik niets!
Oud 16-09-2013, 15:20
Verwijderd
Nee, dat zie ik dus niet! Daar staat nergens een duidelijke ingredientenlijst. Er staan een hoop kansloze claims als "je moet 1489 kilo zwaardwalvissen eten om dezelfde hoeveelheid vitamine X binnen te krijgen als in ons drankje", maar HOEVEEL er dan in jullie drankje zit, dat staat er niet bij. Dit werkt allemaal de geur van onbetrouwbaarheid in de hand.

Daarnaast zit je hier als commercieel persoon je product aan te prijzen. Je doet dit door jouw product te vergelijken met een ander product, Red Bull. Dat kan in Nederland niet zo maar, daar moet je gedegen onderzoeksresultaten voor hebben. Jouw onderbouwing is "red bull heeft veel suiker!!!1111" en verder kom je niet. Ik heb je post doorgegeven aan de overheidsinstantie die dit bewaakt en aan red bull zelf.
Oud 16-09-2013, 15:27
Verwijderd
Oh wacht, mangosteen is het belangrijkste ingredient en volgens jullie een "supervrucht"?

"Mangosteen bevat hoofdzakelijk suiker en wat citroenzuur en verder heel veel stoffen in kleine hoeveelheden, wat gebruikelijk is bij planten".

SUIKER. Jawel. Verder is geen enkele claim over deze vrucht dat het een "supervrucht" zou zijn wetenschappelijk onderbouwd.
Oud 16-09-2013, 16:49
Verwijderd
Een goede, verse mangosteen is dan weer wel de lekkerste vrucht die je kan vinden.

Maargoed, afzetterij enzo.
Oud 18-09-2013, 16:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit is dus niet de bedoeling.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.