Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2003, 10:05
DJSonGoten
DJSonGoten is offline
ik vind het grafisch echt supermooi gemaakt en de gameplay is ook heel erg goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2003, 10:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
........ okee. Das fijn om te weten.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 10:29
S
Avatar van S
S is offline
En nu nog een vraagstelling:

'Wat vinden jullie ervan?'

...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 11:37
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
hoe kom je dur aan?
vast niet legaal gekocht
maarja
ik heb hem besteld dat als je zoon kaart opstuurde met een bon dat je 1 of ander iets kreeg
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:35
DJSonGoten
DJSonGoten is offline
Citaat:
domdomdom schreef:
hoe kom je dur aan?
vast niet legaal gekocht
maarja
ik heb hem besteld dat als je zoon kaart opstuurde met een bon dat je 1 of ander iets kreeg
gedownload
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:35
DJSonGoten
DJSonGoten is offline
Citaat:
S schreef:
En nu nog een vraagstelling:

'Wat vinden jullie ervan?'

...
ja sorry was ik ff vergeten..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:43
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Ik vind hem ook zeer mooi gemaakt.. de missies zijn echt weer goed uitgedacht..

Alleen de balans tussen de verschillende zijdes is een betje fout gegaan imo

Gla is de zwakste van allemaal dat is zeer duidelijk te merken.. beetje voertuigen van de vuilnisbelt

maar wel een zeer goed spel en een aanrader..
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 17:09
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
ok de gla is wel slechter, maar ze hebben wel de sterkste luchtafweer . maar dan nog, je kan met de gla wel met veel MEER man aanvallen, alles is nl. stukken goedkoper.
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 17:46
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
dat is wel weer zo.. mar ze hadden de gla wel iets sterker mogen maken.. iets wat wel sterk is: angry mob
en dan ze allemaal kalashnikovs geven
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:08
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
De AI is nog steeds zo dom als het achtereind van een varken.

Maak je een groep bestaande uit tanks en mannetjes. Denk je dat die tanks hun snelheid aanpassen ? We racen lekker door, laten ons onderweg afschieten door mannetjes met raketwerpers, en laten de eigen infanterie achter om door vijandelijke tanks plat gewalst te worden.

Zelf een mannetjes plat walsen is weer te veel gevraagd. Klik in een recht lijn achter de mannetjes en je tank. Weet je wat ? In plaats van snel door te rijden gaan we halverwege weer staan te schieten, om zelf opgeblazen te worden.

Kan ik bepaalde strategien programeren en zo iedere unit binnen een groep een bepaalde taak geven ? Nope.

Kan ik een aanvalsplan maken, en units op hetzelfde moment aan laten vallen vanuit verschillende richtingen zonder me helemaal wezenloos te klikken. Die optie heb ik nog niet ontdekt.

Kan ik het zo maken dat een bepaalde groep pas in actie komt als een door mij te bepalen objective bereikt is ? Bijvoorbeeld: mijn vliegtuigen voeren pas een aanval op de basis uit als mijn tanks de luchtafweer heeft uitgeschakelt ?

Het ziet er leuk uit, het is gein om te spelen, alleen moeten ze wel eens wat gaan doen aan de AI van de eigen troepen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:09
Dwarfie
Dwarfie is offline
Hoe zit het nou eigenlijk met de systeemeisen van dit spel? Ik heb gehoord/gelezen dat het zelfs op een P4 2,1ghz, 512mb, geforce 4 TI 4600 nog niet acceptabel snel draait. (30 fps).

Is dit waar? Op wat voor'n systemen spelen jullie het?
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:14
eXcess
Avatar van eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Hoe zit het nou eigenlijk met de systeemeisen van dit spel? Ik heb gehoord/gelezen dat het zelfs op een P4 2,1ghz, 512mb, geforce 4 TI 4600 nog niet acceptabel snel draait. (30 fps).

Is dit waar? Op wat voor'n systemen spelen jullie het?
Dat zijn volgens mij de systeemeisen van de MP Test Alfa ofzow De systeemeisen van et spel zelf zijn een stuuuuk lager
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:14
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
*verhaal*
het klopt precies wat je zegt.. je kan geen aanvals plan maken en dat sux ass..
maar je moet het ook meer als een arcade zien dan als een simulatie..

wat je dan moet doen is: American Conquest gaan spelen heb het net gespeeld en dat is echt leuk
uit het tijdperk van toen de trommelars en de vaandel dragers er nog waren
(sorry dit was een beetje offtopic)
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:15
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Hoe zit het nou eigenlijk met de systeemeisen van dit spel? Ik heb gehoord/gelezen dat het zelfs op een P4 2,1ghz, 512mb, geforce 4 TI 4600 nog niet acceptabel snel draait. (30 fps).

Is dit waar? Op wat voor'n systemen spelen jullie het?
ik speel het op een p3 866 geforce 2 gts. en hij draait snel met alles erop en eraan 1024*768
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:18
DJSonGoten
DJSonGoten is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Hoe zit het nou eigenlijk met de systeemeisen van dit spel? Ik heb gehoord/gelezen dat het zelfs op een P4 2,1ghz, 512mb, geforce 4 TI 4600 nog niet acceptabel snel draait. (30 fps).

Is dit waar? Op wat voor'n systemen spelen jullie het?
Minimum:
Pentium III or Athlon 800 MHz, 128 MB RAM (256 MB required for 3-8 multiplayer games), Windows 98/98SE/Me/2000/XP, DirectX 8.1, 32 MB DirectX-compatible video card, 16-bit DirectX-compatible sound card, 8x CD-ROM drive, and 1.8 GB hard-disk space

Recommended:
Pentium IV or Athlon 1.8 GHz, 256 MB RAM, Nvidia GeForce3 or more recent Direct3D capable video card
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:45
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
DJSonGoten schreef:
Minimum:
Pentium III or Athlon 800 MHz, 128 MB RAM (256 MB required for 3-8 multiplayer games), Windows 98/98SE/Me/2000/XP, DirectX 8.1, 32 MB DirectX-compatible video card, 16-bit DirectX-compatible sound card, 8x CD-ROM drive, and 1.8 GB hard-disk space

Recommended:
Pentium IV or Athlon 1.8 GHz, 256 MB RAM, Nvidia GeForce3 or more recent Direct3D capable video card
check je mail
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:56
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
De AI is nog steeds zo dom als het achtereind van een varken.

Maak je een groep bestaande uit tanks en mannetjes. Denk je dat die tanks hun snelheid aanpassen ? We racen lekker door, laten ons onderweg afschieten door mannetjes met raketwerpers, en laten de eigen infanterie achter om door vijandelijke tanks plat gewalst te worden.

Zelf een mannetjes plat walsen is weer te veel gevraagd. Klik in een recht lijn achter de mannetjes en je tank. Weet je wat ? In plaats van snel door te rijden gaan we halverwege weer staan te schieten, om zelf opgeblazen te worden.

Kan ik bepaalde strategien programeren en zo iedere unit binnen een groep een bepaalde taak geven ? Nope.

Kan ik een aanvalsplan maken, en units op hetzelfde moment aan laten vallen vanuit verschillende richtingen zonder me helemaal wezenloos te klikken. Die optie heb ik nog niet ontdekt.

Kan ik het zo maken dat een bepaalde groep pas in actie komt als een door mij te bepalen objective bereikt is ? Bijvoorbeeld: mijn vliegtuigen voeren pas een aanval op de basis uit als mijn tanks de luchtafweer heeft uitgeschakelt ?

Het ziet er leuk uit, het is gein om te spelen, alleen moeten ze wel eens wat gaan doen aan de AI van de eigen troepen.
Mjah, dat vreesde ik al een beetje...valt de AI nog een beetje goed aan? dwz. niet 1 unit tegelijk? En wat gebeurt er als je 20 tanks over 1 smalle doorgang probeert te krijgen? Is de Single Player binnen 10 uur uit te spelen?
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:14
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Mjah, dat vreesde ik al een beetje...valt de AI nog een beetje goed aan? dwz. niet 1 unit tegelijk?
gelukkig wel met een paar units tegelijk maar nooit echt overtuigend. En altijd zo snel mogelijk het liefst binnen 2 minuten

Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
En wat gebeurt er als je 20 tanks over 1 smalle doorgang probeert te krijgen?
dan stoppen ze allemaal op 1 na.. en die gaat er doorheen

Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Is de Single Player binnen 10 uur uit te spelen?
10 uur is niet te doen.. maar het szit er aardig dichtbij
het voordeel van 3 sides is dat je langere single player hebt.
maar 24 uur, dat lukt iedereen wel
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2003, 09:53
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
bartje1112 schreef:
dan stoppen ze allemaal op 1 na.. en die gaat er doorheen


En de rest gaat niet omrijden dwars door de vijandelijke basis heen ofzo?


Citaat:
10 uur is niet te doen.. maar het szit er aardig dichtbij
het voordeel van 3 sides is dat je langere single player hebt.
maar 24 uur, dat lukt iedereen wel
Dat viel te verwachten...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:11
Verwijderd
ach ja.
maar face it; welk strategiespel heeft WEL erg intelligente units?

geen van allen.

waarom?
nou; ik denk dat er een aanslag wordt gepleegd op de rekenkracht van je processor als er 200 units zijn die "intelligent" gaan reageren.

wat een optie zou zijn is om ipv. 1 infantrie-poppetje tegelijk; je barakken gelijk een groepje uitpoepen.

met 1 leider waar jij de orders aangeeft.
en hij geeft dan weer orders aan dat kanonnenvoer.

maarja, dan zal je weer zijn dat ie ze allemaal net de vuursector van die @#%#$^#%^$@ tesla-coil of een dergelijk irritant apparaat opstuurt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:43
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Havock schreef:
ach ja.
maar face it; welk strategiespel heeft WEL erg intelligente units?

geen van allen.

waarom?
nou; ik denk dat er een aanslag wordt gepleegd op de rekenkracht van je processor als er 200 units zijn die "intelligent" gaan reageren.

wat een optie zou zijn is om ipv. 1 infantrie-poppetje tegelijk; je barakken gelijk een groepje uitpoepen.

met 1 leider waar jij de orders aangeeft.
en hij geeft dan weer orders aan dat kanonnenvoer.

maarja, dan zal je weer zijn dat ie ze allemaal net de vuursector van die @#%#$^#%^$@ tesla-coil of een dergelijk irritant apparaat opstuurt.
Conflict Zone :-\
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:44
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Hoe zit het nou eigenlijk met de systeemeisen van dit spel? Ik heb gehoord/gelezen dat het zelfs op een P4 2,1ghz, 512mb, geforce 4 TI 4600 nog niet acceptabel snel draait. (30 fps).
Heh, vast niet
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 12:38
FishBrain
Avatar van FishBrain
FishBrain is offline


30 fps maar.. das neij liev..
met zo´n kaart
__________________
-= GamesCentral.nl // FishBrain =-
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 13:11
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
FishBrain schreef:


30 fps maar.. das neij liev..
met zo´n kaart
Hehe, ik weet niet wat er waar van is, maar het zal vast geschreven zijn door een gefrustreerd iemand die het hele spel net had gekocht/gedownload om vervolgens tot de conclusie te komen dat het op zijn, toch redelijk up-to-date systeem niet fijn draait
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 13:57
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
over dat als er een dooorgang is en 20 tanks willen er doorheen.. iemand zei dat er 1 doorheen gaat en de rest blijft staan, maar dat is niet waar als het maar even kan proberen ze toch weer om te rijden
wat ik bout vind van alle3 de teams is dat ze geen ECHT sterke defense iets hebben, zoals een tesla coil van RA1 of de (ben de naam kwijt) laser van C&C
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 14:23
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Blizz schreef:
over dat als er een dooorgang is en 20 tanks willen er doorheen.. iemand zei dat er 1 doorheen gaat en de rest blijft staan, maar dat is niet waar als het maar even kan proberen ze toch weer om te rijden
thats me.. als ik met die m=nucleare tanks van china ga rijden, en ik kom bij een brug ofzo. dat hebben ze de neiging om allemaal stil te staan en de voorste rijdt er dan over...

maar dan gaan ze omrijden. nou die brug ligt er niet voor niets. omrijden gaat dus niet. dus gaan ze maar een beetje doelloos langs de kust rijden
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:55
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
bartje1112 schreef:
thats me.. als ik met die m=nucleare tanks van china ga rijden, en ik kom bij een brug ofzo. dat hebben ze de neiging om allemaal stil te staan en de voorste rijdt er dan over...

maar dan gaan ze omrijden. nou die brug ligt er niet voor niets. omrijden gaat dus niet. dus gaan ze maar een beetje doelloos langs de kust rijden
Dat soort zielige dingen hebben ze in Earth 2150 allang opgelost, dan wachten eenheden op elkaar en gaan netjes achter elkaar aan het smalle bruggetje over :/

mogen ze bij C&C ook wel eens uit gaan vinden dan zou je zeggen....
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
.Mpje Dual schreef:
Conflict Zone :-\
die heb ik.

maar dat werkt daar niet echt fantastisch.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 07:45
Japzer
Avatar van Japzer
Japzer is offline
is wel een leuk spelletje maar de AI van eigen troops mag idd een stukkie beter, ook china is een beeeetje overpowered
__________________
I'm burned with desire, but you left me in the rain...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:57
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
ehhm wat is de officiele relese datum?
ik heb 3 verschillende data's gehoord.

11 feb. (officiele site)
13 feb. (bestel folder)
2 maart (computer dixons zutphen)
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:13
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
11 Feb. in Amerika

13e in NL

Ik heb idd ook last van het doelloos rondrijden van tanks e.d. wanneer het te druk is op een brugje, ook vind ik het idd jammer dat China indeed een beetje overpowerd is (een paar Overlords met flink wat extra's en je kan mooi dag dag zeggen)..

Maar verder vind ik het er prachtig uitzien, alleen vind ik het jammer dat er niet echt superveel variatie inzit..

Ik ga hem zeker origineel kopen want volgens mij wordt MP iets om nooit te vergeten
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:13
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
IK HEB NET EEN TELEFFONTJE VAN EEN VRIEND VAN MIJ GEHAD (HIJ WERKT BIJ DE DIXONS) EN HIJ HEEFT HEM NET BINNEN GEKREGEN EN HIJ HAD HEM NET IN DE SCHAPPEN GEZEThelaas is de winkel nu als gesloten. MORGEN HALEN!!!!!
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 12:07
Mastrix
Mastrix is offline
Ik krijg em lekker weer van Laura Miele
Vice-President Marketing van Westwood Studios
__________________
Peace is like a dream, beautiful but unrealistic
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:41
Verwijderd
Screenshots?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:56
Mastrix
Mastrix is offline
overal te vinden
CNCNZ
C&C Den
Official Generals Site
alsjeblieft!
__________________
Peace is like a dream, beautiful but unrealistic
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 15:55
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Dark-Sugar schreef:
IK HEB NET EEN TELEFFONTJE VAN EEN VRIEND VAN MIJ GEHAD (HIJ WERKT BIJ DE DIXONS) EN HIJ HEEFT HEM NET BINNEN GEKREGEN EN HIJ HAD HEM NET IN DE SCHAPPEN GEZEThelaas is de winkel nu als gesloten. MORGEN HALEN!!!!!
Dat is dan heel knap dat hij die al in de schappen zet want morgen mogen ze hem pas in Noord-Amerika in de schappen zetten en Donderdag pas hier in NL.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2003, 17:30
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
whoei heb m ook, echt een vet spel
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:15
tappy
Avatar van tappy
tappy is offline
Citaat:
eXcess schreef:
Dat zijn volgens mij de systeemeisen van de MP Test Alfa ofzow De systeemeisen van et spel zelf zijn een stuuuuk lager
ik speel het op `n AMD 1900 met 512 mb ddr en geforce 4 ti 4200 en het draait zeeeeeeeeeeeer soepeltjes (1024*768*32) alle details op hoog e.d
__________________
dikke dikke tokus
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:22
tappy
Avatar van tappy
tappy is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Dat is dan heel knap dat hij die al in de schappen zet want morgen mogen ze hem pas in Noord-Amerika in de schappen zetten en Donderdag pas hier in NL.
neej hoor in groningen heb ik`m ook al zien liggen hoor...hij was vandaag al te koop hoor
__________________
dikke dikke tokus
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:34
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
ik heb hem ik heb hem vandaag gekocht echt leuk spel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:43
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Mmz alle vaagheid op een stokkie

Zal morgen maar eens een wandelingetje richting winkel maken dan
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:16
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Leuk spel.

Niet super-super.. maar wel ok

het GLA heeft dan misschien wel de slapste units, maar maak maar eens ontzettend grote groepen rocket-buggies, en groepen rocket-infantry. Ongelooflijke hoeveelheid firepower.
Ook zijn die Scud-raketten niet mis, check maar eens hoe ze die Anthrax-missles massaal op je laten neer regenen als je met China tegen het GLA speelt.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 10:56
bam
Avatar van bam
bam is offline
Who ik heb hem

09.31

maar nu heb ik alleen geen kaartje voor die collectors item ofzo:/
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:18
Hadelas
Hadelas is offline
Al dat gedownload!!!!!!!

Waarom worden de spellen in de winkel niet goedkoper ik ga gewoon downloaden hoor!!!

Als het wil natuurlijk want die site is vaak down!!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:42
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Havock schreef:
die heb ik.

maar dat werkt daar niet echt fantastisch.
idd, soms zijn ze iets TE slim
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:32
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Online gaat traaaag..

Hetzelfde als toen AoM net uit was :/

Hopelijk brengen ze er binnekort een patch voor uit
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:41
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
waar downloaden jullie al die spellen ik kan dat nergens vinden al die games? een adres ofzo van een site zal hier wel niet mogen staan dus als iemand een goed adre sweet pls mail ff alvast bedankt!
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:05
eXcess
Avatar van eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Sting schreef:
waar downloaden jullie al die spellen ik kan dat nergens vinden al die games? een adres ofzo van een site zal hier wel niet mogen staan dus als iemand een goed adre sweet pls mail ff alvast bedankt!
Haha grapjas.. ZOEKEN.. moest ik ook
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:26
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
eXcess schreef:
Haha grapjas.. ZOEKEN.. moest ik ook
offtopic: jij moest toch niet zoeken naar kazaa..??

wat vinden jullie van de multiplayer in C&C
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:25
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Sting schreef:
waar downloaden jullie al die spellen ik kan dat nergens vinden al die games? een adres ofzo van een site zal hier wel niet mogen staan dus als iemand een goed adre sweet pls mail ff alvast bedankt!
Als je dat al niet weet, begin er dan ook alsjeblieft niet aan, je weet niet waar je aan begint
__________________
Digital Life Equals Ultimate Happiness
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware C&C: Generals installatieprobleem
Mankind
6 21-08-2006 11:50
Games C&C Generals op ATI Radeon 9000 IGP
Destralak
26 04-02-2005 15:12
Games C&C Generals online probleem
Distorted
2 15-02-2004 10:46
Games Ultimate C&C Generals topic (lan/online)
boehoe
81 07-01-2004 18:15
Games [C&C Generals] Units automatisch opgeblazen
Puta
23 19-12-2003 22:47
Games C&C generals....
theone87nl
12 01-03-2003 15:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.