Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 16:18
Verwijderd
Weet iemand wat je ongeveer aan tijd kwijt bent als je (kleine) opdrachtjes hebt bij een casting bureau en hoeveel je er ongeveer mee verdient?? Op zich lijkt t me erg leuk dat te doen, en t verdient lekker zonder dat je eigenlijk echt moeite hoeft te doen

En weet iemand misschien nog goede bureau's in Amsterdam?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 17:27
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
je moet eerst heel dure foto;s en inschrijfkosten betalen en drna, tja het kan wel. even duren voordat je een opdracht heb
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 14-03-2003 @ 18:27:
je moet eerst heel dure foto;s en inschrijfkosten betalen en drna, tja het kan wel. even duren voordat je een opdracht heb
goh wat zijn we weer positief

Maare ontopic: ik heb der geen ervaring mee, dus ik kan je verder ook niet helpen. Maar misschien kun je bij google zoeken, of misschien staan zulke dingen wel in de gouden gids

ik heb vast ff voor je gezocht:
expreszo
gouden gids
Ik weet dus alleen niet of die goed/proffesioneel zijn.
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:23
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
het klopt dat je eerst Prof fotows moet maken...Dat heet Investeren .
En jah met kleine opdrachten is het meestal wel gewoon Type casting dus kan het lang duren voordat je een opdracht hebt maar dat hoeft dus niet....
Je moet wel weten dat je als Figurant of whatever wel heel erug lang moet wachten voor relatief mischien wel weinig geld>>> Om 11 uur ergens zijn en om 4 uur klaar zijn terwijl je meybe 4x door het beeld loopt voor 30a40 Euro..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 22:47
Verwijderd
Dit is puur oneerlijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 09:17
Billy_bob
Billy_bob is offline
Hele Goede foto´s laten maken. Die laten je gewoon echt van je aller beste kant zien. En ja dat kost erg veel geld. En dat is dan wel tijdelijk eenmalig omdat je die fotos wel altijd kan nabestellen voor een ´´normale´´ foto¨prijs.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef op 14-03-2003 @ 19:23:
het klopt dat je eerst Prof fotows moet maken...Dat heet Investeren .
En jah met kleine opdrachten is het meestal wel gewoon Type casting dus kan het lang duren voordat je een opdracht hebt maar dat hoeft dus niet....
Je moet wel weten dat je als Figurant of whatever wel heel erug lang moet wachten voor relatief mischien wel weinig geld>>> Om 11 uur ergens zijn en om 4 uur klaar zijn terwijl je meybe 4x door het beeld loopt voor 30a40 Euro..
Als je door iemand die goed foto's van je kan maken, een rolletje vol schiet, met leuke houdingen en waar je met make-up enz op staat en t laat vergroten op a4, dan heb je het ook hoor, tenminste, zo doet een meisje uit mijn klas het(met visagie) dus t zal dan wel gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.