Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 17:16
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Wie werkt er in een helpdesk, tele marketing.. whatever ?? in ieder geval met de telefoon.. NEEH geen sex lijnen.. Wat doe je ? wat verdien je ? en is het leuk om te doen.. Ik wil het misschien ook gaan doen.. Vandaar!!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 17:28
mR
Avatar van mR
mR is offline
Het schijnt stressend en saai werk te zijn.
Produceer je niet genoeg (dwz, help je niet genoeg ''klanten'' aan bijv. een verzekering oid.) lig je na anderhalve maand op de stoep.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:01
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Daarom zit ik ook meer aan de kant van een helpdesk te denken.. en/of enquetes afleggen!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:10
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
zijn er ook helpdesk & enquetes die mensen van 16 afnemen.....? zo ja, welke? en hoe kan ik ze berijken
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
never mind schreef op 30-03-2003 @ 19:10:
zijn er ook helpdesk & enquetes die mensen van 16 afnemen.....? zo ja, welke? en hoe kan ik ze berijken
afnemen of aannemen?
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Een vriend van me werkt bij een helpdesk van twee internetbedrijven. Het bevalt hem allemaal wel goed geloof ik. Hij werkt daar nu 'fulltime' en zometeen als hij weer aan z'n studie begint gaat hij minder werken. Hij moet redelijk wat cursussen volgen om z'n bevoegdheden te verhogen, maar ik dacht dat hij die tijd ook betaald kreeg.

Het is geen saai werk, stabiel en met flexibele werktijden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:35
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Ik heb 'n tijdje bij een outbound telemarketingbureau gewerkt, en het was bijzonder vervelend werk. Hoewel het best lekker verdiende, moest ik een onmógelijk product verkopen en was het bedrijf zelf verschrikkelijk amateuristisch en slordig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:53
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-03-2003 @ 19:19:
afnemen of aannemen?
aannemen

maar wat zijn nu namen van bedrijfen?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:37
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
never mind schreef op 31-03-2003 @ 17:53:

maar wat zijn nu namen van bedrijfen?
Je kan even informeren bij een uitzenbureau. Er bestaan ook uitzendbureau's die zich speciaal op de callcentermarkt hebben toegelegd, dus die zullen dat wel weten. De namen van de bedrijven zijn nooit zo bekend. De opdrachtgevers (outbound) bestaan volgens mij vooral uit telecommunicatiebedrijven en verzekeraars of kredietverstrekkers.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:12
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ja, ikku!

ik werk sinds kort thuis (!!) voor het NIPO en neem enquêtes af. Ik hoef dus niet te presteren ofzoiets of een aantal dingen te verkopen, maar alleen te enquêteren. Tot nog toe heb ik veel in een deuk gelegen om rare antwoorden. Ik vind het eigenlijk niet zo erg als mensen de hoorn erop gooien, dat is alleen maar lachwekkend. Ik verdien 8,55 euro bruto per uur en dat verdient iedereen die daar begint met werken. Overigens is die 8,55 wel inclusief vakantiegeld enzo. Het is eigenlijk 7,20 euro bruto. Als ik beter word, ga ik moeilijker onderzoeken doen en ook meer verdienen.

Maar ze hebben nu ff een personeelsstop. Trouwens, als je daar wilt gaan werken, wil je dan ff aan me melden? Als je namelijk mijn naam noemt tijdens het sollicitatiegesprek, krijg ik een cd-bon van 20 eurotjes en dat vind ik natuurlijk helemaal niet zo heel erg.

Ohja, voor meer info: http://cati.nipo.nl

En als je in Amsterdam woont kan je ook op de NIPOFoon gaan werken, dat is dus daar op locatie.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nou het houd alweer op, je moet weer minimaal 18 jaar zijn. Pffffffffffffffffff Ik ga maar lijkenwasser worden geloof ik!
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist?
Verwijderd
217 25-12-2008 02:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.