Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 17:13
Twanrutten
Twanrutten is offline
Hey,

Momenteel zoek ik nog wat scholieren/studenten die een bijbaantje willen. Ik beloof je geen gouden bergen maar een leuk loontje heb je al snel. Ik zoek nog studenten/scholieren in (de regio) Leiden

Meer info zet ik hier niet neer omdat een aantal mensen het totaal niet boeit, heb je wel intresse mail me even op twan@coolsites.nl

Groeten,

Twan Rutten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 17:49
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
wat voor sooryt mensen zoek je precies en wat moeten ze doen. mschien is het wel handig als je dat dr ook even bijzet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:07
Twanrutten
Twanrutten is offline
Er zijn verschillende soorten baantjes

1- Het inpakken & verzenden van Brochures, je kan bij ons op kantoor het werk doen, verdiensten ongeveer 10,- per uur
(Hier zoeken we voornamelijk mensen voor die overdag tijd hebben)

2- Het werven van klanten voor een Telecom-bedrijf
Je mag zelf bepalen wanneer je werkt en hoe je het aanpak. We zullen je altijd ondersteunen voor promotiemateriaal. Het is een soort Tele2 waarbij je dus korting krijgt ten opzichte van KPN-tarieven. Bij het bedrijf wat je promoot krijgen mensen ook nog eens elke maand 120 Gratis belminuten. het aanmelden is voor de klant geheel gratis en op elk moment opzcihtbaar.(voor meer info over het product: Belookgratis.nl)

Verdiensten: 15,- per klant, tevens staffelbonussen

Daarnaast zoeken we nog promotors voor (gratis) proefabonnementen etc.

Kortom, heb je tijd neem contact op en we kunnen kijken of we een leuke baan en verdiensten voor je kunnen regelen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 06:36
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
't Lijkt me nou niet bepaald betrouwbaar.
Ten eerste zet je in je profiel dat je 15 bent, ten tweede heb je een webmailadres en geen eigen domein...

Werk je via een bedrijf? Is het een eigen iniatief?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 07:18
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Klinkt als:

Als jij bij ons komt werken, krijg ik provisie.

Waarom staan er geen vacatures op de website?
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 07:20
Twanrutten
Twanrutten is offline
Hoi,

Klopt, ik ben 15. Maar dat betekent toch niet dat je niets kan? Ik ben 2 jaar geleden met mijn eigen bedrijf begonnen. We doen voornamelijk online marketing. Nu zoek ik dus mensen voor het ondersteunen van die campagnes offline.

Betreffende de domeinnaam.. Go2.nl, viastart.nl belookgratis en meer zijn van mij

Je kan me dus ook bereiken op info@go2.nl, info@viastart.nl en info@belookgratis.nl

Groet Twan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 07:22
Twanrutten
Twanrutten is offline
Citaat:
iamcj schreef op 10-04-2003 @ 08:18:
Klinkt als:

Als jij bij ons komt werken, krijg ik provisie.

Waarom staan er geen vacatures op de website?

Je komt dan voor mijn eigen bedrijf werken. Natuurlijk verdien ik er dan op, maar dat doet toch elke werkgever?

De vacature zet ik niet op de site aangezien dat volgens mij niet hoort op een site die gericht is op de consument .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:27
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Twanrutten schreef op 10-04-2003 @ 08:20:
Hoi,

Klopt, ik ben 15. Maar dat betekent toch niet dat je niets kan? Ik ben 2 jaar geleden met mijn eigen bedrijf begonnen. We doen voornamelijk online marketing. Nu zoek ik dus mensen voor het ondersteunen van die campagnes offline.

Betreffende de domeinnaam.. Go2.nl, viastart.nl belookgratis en meer zijn van mij

Je kan me dus ook bereiken op info@go2.nl, info@viastart.nl en info@belookgratis.nl

Groet Twan
Ik heb me ernstig in je vergist. Maar dat telecom gebeuren, loopt heel Nederland via jou?

Je hebt er iig bijna een klant bij , want ik het aangevraagd, moet het nog wel even het contract goed lezen. Wat ik minder vond, was dat scherm na de aanvraag van het contract over money milionairs, niet echt professioneel. Een pop-up is minder erg, maar nu lijken jullie verbonden.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:44
Twanrutten
Twanrutten is offline
Hoi,

Vanavond worden de aanmeldingen verstuurd.. waarschijnlijk heb je dan zaterdag het aanvraagformulier.

Nee, er zijn veel meer mensen/bedrijven die het promoten. Ik krijg simpelweg een bedrag per klant die ik aanbreng, net als bij proefabonnementen etc.

Bij Moneymiljonair.nl heb ik gewerkt en doe af en toe nog wat dingen ervoor. Eind dit weekend gaat een nieuwe site live waarbij dit laatste scherm niet meer te zien zal zijn. Tevens kan je dan online het contract lezen en vervolgens je aanmelding printen. Deze teken je en stuur je naar ons op en je bent klant.

Groet Twan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:57
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Ben ik nog even benieuwd, als jij nieuwe promotor aanbrengt, krijg jij dan ook provisie over zijn klanten.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:16
Twanrutten
Twanrutten is offline
Hoi,

Ja, ik krijg(ff opzoeken ) ....1%

Gr Twan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:23
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
hee ik ben wel geinteresseerd in beide !
kan je me meer info meelen over sollicitatie
ik ben 16 en woon in leeuwardem

enneh... mijn emailadres is annet666@hotmail.com

wanneer ben je begonnen met je bedrijf?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:20
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Twanrutten schreef op 10-04-2003 @ 18:16:
Hoi,

Ja, ik krijg(ff opzoeken ) ....1%

Gr Twan
Haai,

Ik ben is op onderzoek uit gegaan en wat blijkt:

Ik heb 15 berekeningen uitgevoerd op www.bellen.com. Het grootste voordeel wat ik behaalde tov KPN was 0,5% over 2 maanden.

Jij hebt €350 euro moeten betalen om reclame te mogen maken.

EUfony is de op 1 na grootste aanbieder in Engeland.

Het is gewoon een heel slim concept van degene die het heeft verzonnen. Hij verkoopt hetzelfde product als KPN en verdient er goed aan. Jij ook, de enige manier waarop het blijft werken is als er meer klanten komen. Doodlopende ketens brengen toch nog €350 op.

Het is leuk, maar gedoemd om ten onder te gaan, omdat er teveel mensen aan moeten verdienen op een gegeven moment, niet anders de wereldeconomie naar mijn bescheiden mening.

Het is eigenlijk van de zotten dat de mensen die de producten maken ze ook moeten kopen terwijl het product meer kost dan dat zij betaald krijgen. Dus heeft het bedrijf meer mensen nodig.

Om als eufony, of als wereldeconomie te blijven groeien is onmogelijk omdat je op een gegeven moment geen nieuwe mensen meer hebt en iedereen deelneemt. -> Rijk/arm

Sorry ik draaf door

Om een lang verhaal kort te maken, ik ga niet met je in zee, ga jij maar lekker door , ga bij hem werken, maar wordt zelf geen promotor of lid.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 21:38
Twanrutten
Twanrutten is offline
Hoi ,

Je zit inderdaad goed.
Het is echter zo dat niet ik maar mijn zakenpartner dus die 350,- heeft moeten betalen, hij is lid aangezien hij ouder dan 18 is, hetgeen ook de voorwaarde is om promotor van Euphony te worden.

Ik wil dus niet mensen gaan overhalen om promotor te worden daar alles hier zowat minderjarig is.. niet intressant dus.
Wel kunnen mensen klanten werven en daar direct 15,- voor krijgen, waarbij ze NIETS hoeven te betalen om het te kunnen promoten. Mijn profijt is natuurlijk wel dat ik een % over de belminuten van die klanten krijg.... maar de eenmalige bonus die ik krijg stoot ik helemaal door..

Het verhaal van de proefabonnementen etc. dat staat hier los van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Vacature Scholieren.com: Web developer
Simon
0 17-11-2011 16:27
Werk, Geld & Recht Welke supermarkt verdient het best?
GJMR
17 17-08-2011 18:49
Werk, Geld & Recht Het allereerste scholieren uitzendbureau
AsseT
3 25-09-2009 13:47
Werk, Geld & Recht Werken op waddeneiland
Chariot
8 15-04-2009 00:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Oproep: 'Stop de lessen, stop de colleges, stop het werk,tegen de oorlog!'
naturalibereco
40 20-03-2003 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.