Oud 04-01-2014, 10:29
jennlalafer
jennlalafer is offline
Hi allemaal, ik ben al wat forums tegengekomen die over UCU gaan maar dat waren de afgelopen jaren!

Wie heeft zich allemaal opgegeven voor UCU voor komend schooljaar? Ben benieuwd naar meer mensen die zich ook hebben opgegeven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2014, 11:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
We hebben hier altijd een algemeen University-College-topic om over UC te praten. De vorige is vol zie ik dus ik verander de titel van je topic even zodat het een wat algemener topic wordt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 14:58
Grasbaas
Grasbaas is offline
Zijn er al mensen uitgenodigd voor een interview bij AUC of een ander UC? Ik heb zelf mijn aanmelding al een maand geleden opgestuurd en de status staat nog steeds op 'geen informatie beschikbaar, kom later terug'.
Vorig jaar begonnen de interviews ook al in januari, dus ik begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 16:51
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Hoi hoi iedereen, ik heb ook besloten om naar UC te gaan komend jaar Ik moet nog wel kiezen tussen de UC's en dat vind ik heel moeilijk! Weten jullie btw of je die aanmelding alleen via de universiteit of ook al apart bij Studielink moet doen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 23:25
Anastasia123
Anastasia123 is offline
Citaat:
Hoi hoi iedereen, ik heb ook besloten om naar UC te gaan komend jaar Ik moet nog wel kiezen tussen de UC's en dat vind ik heel moeilijk! Weten jullie btw of je die aanmelding alleen via de universiteit of ook al apart bij Studielink moet doen?
Hey! Volgens mij moet je via Studielink de opleiding kiezen, waardoor je doorverwezen wordt naar het " portaal" van de gewenste opleiding Dat werkt tenminste bij mij zo Leuk dat je ook naar een UC wil! Heb je al enige voorkeuren? Ik heb me in ieder geval aangemeld bij UCM !
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 16:06
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
@Anastasia123 hey! Weet jij of het dan ook mogelijk is om je via Studielink bij meerdere opleidingen op te geven? Want dat kon ik niet goed vinden.. Ik vond UCM heel leuk tijdens de open dag dus dat is zeker een optie. Ook Utrecht vond ik erg leuk en ik denk erover om me ook bij Amsterdam aan te melden. Ga jij je nog op andere plekken aanmelden?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 17:15
Anastasia123
Anastasia123 is offline
Citaat:
@Anastasia123 hey! Weet jij of het dan ook mogelijk is om je via Studielink bij meerdere opleidingen op te geven? Want dat kon ik niet goed vinden.. Ik vond UCM heel leuk tijdens de open dag dus dat is zeker een optie. Ook Utrecht vond ik erg leuk en ik denk erover om me ook bij Amsterdam aan te melden. Ga jij je nog op andere plekken aanmelden?
Ja, volgens mij kun je je maximaal voor 4 opleidingen opgeven, dus dan kun je je inderdaad bij UCM, UCU & AUC aanmelden Ik wacht eerst af ( 3 weken.... ) of ik bij UCM op een interview word uitgenodigd, zo niet dan ga ik me aanmelden bij Vesalius College in Brussel, dat is mijn 2e keuze & bij LUC, dat is de 3e keuze Heb jij je documenten al opgestuurd naar een van de universiteiten?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 19:21
jennlalafer
jennlalafer is offline
Ik heb mij niet aangemeld voor UCU via studielink aangezien ik me blijkbaar gewoon kon aanmelden zonder studielink
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 09:38
Anastasia123
Anastasia123 is offline
Citaat:
Ik heb mij niet aangemeld voor UCU via studielink aangezien ik me blijkbaar gewoon kon aanmelden zonder studielink
Echt? Ik dacht dat alle aanmeldingen gaan via Studielink.... Dit stond in ieder geval bij UCM : In order to apply for the Liberal Arts & Sciences program of University College Maastricht, you first have to apply via Studielink.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 12:26
jennlalafer
jennlalafer is offline
Nope, er stond ook niets over op de site van UCU.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 12:42
Anastasia123
Anastasia123 is offline
Citaat:
Nope, er stond ook niets over op de site van UCU.
O, dan zal het vast aan de instelling liggen Ga jij je, behalve UCU, ook bij andere UC's inschrijven???
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 14:02
jennlalafer
jennlalafer is offline
Nee, mijn eerste keuze is geneeskunde . Ik heb trouwens voor Early Decision gekozen dus 1 januari was de deadline voor UCU maar nog steeds niks te horen gekregen over een interview.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 14:42
Anastasia123
Anastasia123 is offline
Citaat:
Nee, mijn eerste keuze is geneeskunde . Ik heb trouwens voor Early Decision gekozen dus 1 januari was de deadline voor UCU maar nog steeds niks te horen gekregen over een interview.

Ik ben ook voor de early application gegaan & nog niets gehoord over een interview, ik heb wel een mail gekregen waarin ze zeggen dat ze binnen 3 tot 4 weken me zullen mailen of ik voor een interview ben uitgenodigd....... Dat is gewoon ZO lang!! Ik denk dat het bij jou ook ongeveer zo iets zal zijn, UCU is overigens veel populairder ( als je de overige topics doorleest ), daar zijn er vast zelfs meer aanmeldingen! Doe jij trouwens VWO of TTO??
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 18:56
jennlalafer
jennlalafer is offline
Ik heb helaas nog helemaal niks gehoord. Alleen dat ik in aanmerking kom voor de Early Decision en verder dat ze nu 'bezig zijn'. UCU heeft idd veel aanmeldingen dus het zou nog even kunnen duren. Ik hoop dat ik wel snel een interview krijg, aangezien je 1 maart al weet of je aangenomen bent of niet.

Ik doe TTO
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 17:50
Verwijderd
Ik heb mijn aanmelding voor LUC eindelijk af, hoorde wel dat er enorm veel aanmeldingen waren dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 20:00
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Ik heb mijn aanmelding voor LUC eindelijk af, hoorde wel dat er enorm veel aanmeldingen waren dit jaar.
Alleen voor LUC? Ik heb er sowieso ook een stuk of 5 op school die LUC als eerste keuze heb.

Ik heb trouwens te horen gekregen dat ik een interview heb voor UCU
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Alleen voor LUC? Ik heb er sowieso ook een stuk of 5 op school die LUC als eerste keuze heb.

Ik heb trouwens te horen gekregen dat ik een interview heb voor UCU
Congrats!

Ja, ik vind de andere UC's niet echt aantrekkelijk, het gaat mij echt wel om die law/politics richting. UCU en AUC zijn ook best wel op bèta ingesteld, dat vind ik niet zo tof.

Als LUC het niet wordt ga ik nog maar eens goed naar Economie/Rechten in Rotterdam kijken, of Europese Studies.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 22:25
NsassySweet
NsassySweet is offline
Hallo allemaal,
Ik volg de university topics op scholieren.com al een tijdje en heb afgelopen maand besloten me ook aan te melden voor UCU en ga me binnenkort aanmelden voor AUC

Citaat:
Ik heb trouwens te horen gekregen dat ik een interview heb voor UCU
Wat fijn dat je bericht gekregen hebt! Ik heb jammer genoeg nog niks te horen gekregen, het wachten is verschrikkelijk.

Weet iemand of je ook snel bericht krijgt dat je niet wordt uitgenodigd op een gesprek, of krijg je dat bericht dan ook pas aan het einde van februari?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2014, 20:17
jennlalafer
jennlalafer is offline
Hmm.. bij mij was het een speciaal bericht. Ik werd namelijk gebeld, wat normaal niet zo is, omdat ze op zeer korte termijn nog een interview datum voor me hadden. Ik kon toen alleen niet vanwege de toetsweek. Ze zei dat ik sws een interview heb, maar ze zei geen concrete datum omdat de "volgende poel" nog ingedeeld moet worden. Ik zou je dus niet heel veel zorgen maken, ik heb ook nog steeds "geen mail" over een interviewsdatum
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 09:38
dippedinice
dippedinice is offline
Hey allemaal!
Ik heb me ingeschreven AUC early birds voor 1 december maar heb inderdaad ook nog steeds geen mail gehad.. Terwijl ze vorig jaar rond deze tijd al ongeveer klaar waren. Dus dat wordt nog even afwachten.. Ik ga me misschien nog aanmelden bij ucu en euc (rotterdam)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 08:22
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Hallo allemaal!

Ik ben nu bijna klaar met mn inschrijving voor UCU, LUC en UCR. Alleen nog even wachten op mn aanbevelingsbrief. Spannend allemaal! Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan met die interviews enzo.

Even een vraagje: Moet je voor UCU ook een essay schrijven? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben maar ik weet het niet meer zo zeker.
Ik vond het zo moeilijk om een essay voor LUC te schrijven! Uren mee bezig geweest. Nu maar hopen dat alles een beetje goed is.

Heel veel succes allemaal nog met de inschrijvingen! Laat t horen als je iets weet!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 13:54
dippedinice
dippedinice is offline
Citaat:
Hallo allemaal!

Ik ben nu bijna klaar met mn inschrijving voor UCU, LUC en UCR. Alleen nog even wachten op mn aanbevelingsbrief. Spannend allemaal! Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan met die interviews enzo.

Even een vraagje: Moet je voor UCU ook een essay schrijven? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben maar ik weet het niet meer zo zeker.
Ik vond het zo moeilijk om een essay voor LUC te schrijven! Uren mee bezig geweest. Nu maar hopen dat alles een beetje goed is.

Heel veel succes allemaal nog met de inschrijvingen! Laat t horen als je iets weet!
Nee, voor UCU hoef je geen essay te schrijven!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 15:48
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Citaat:
Nee, voor UCU hoef je geen essay te schrijven!
Bedankt voor de snelle reactie!
AAAAHH ik ben nu al nerveus!!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 22:08
008063
008063 is offline
Citaat:
Bedankt voor de snelle reactie!
AAAAHH ik ben nu al nerveus!!!
Hey!
Voor UCU idd niet verplicht, maar ik heb mij bij zowel UCU als LUC aangemeld. Ik heb de essay met het opdrachtenblad van LUC bij mijn aanmelding van UCU gedaan.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 19:47
ibij
ibij is offline
Ik ben het heel erg aan het overwegen om naar UCU te gaan, en ik ben voornamelijk enthousiast over de studie, Liberal Arts and Sciences; de campus, het eten etc. zeggen me niet zoveel.

Nu heb ik gehoord dat je op de UU ook een "gewone" LAS-studie kunt volgen. Mijn vraag is, is er een wezenlijk verschil (behalve de achterlijk hoge kosten van UCU) tussen LAS op de UU of LAS op de UC? Is het onderwijs beter op de laatste, of klinkt het beter als je aan de UC hebt gestudeerd? Ik hoor namelijk heel veel over University College, maar nooit iets over LAS als reguliere studie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2014, 13:39
hannahvdl
hannahvdl is offline
Hoi! Nog mensen die zich hebben ingeschreven voor AUC? Ik wacht met spanning af, terwijl mensen uit m'n klas al op gesprek mogen komen of zelfs al zijn geweest voor UCU en UCM. Ik wil ooohooook!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 17:01
Grasbaas
Grasbaas is offline
Citaat:
Hoi! Nog mensen die zich hebben ingeschreven voor AUC? Ik wacht met spanning af, terwijl mensen uit m'n klas al op gesprek mogen komen of zelfs al zijn geweest voor UCU en UCM. Ik wil ooohooook!
Ik heb me ook ingeschreven voor AUC. Ik ben dan ook al twee maanden aan het wachten op een reactie op mijn inschrijving...
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat je eerder bericht zou krijgen als je je voor de Early Bird deadline zou aanmelden, maar dat is dit jaar dus niet het geval.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 17:45
Herfeld
Herfeld is offline
Momenteel is bijgevoegd plaatje de status van mijn UCU applicatie, betekend dit dat ik in aanmerking kom voor Early Bird? Want ik heb me pas ruimschoots na die deadline opgegeven :B
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Naamloos.png (9.4 KB, 8x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 20:32
dippedinice
dippedinice is offline
Ik heb een reactie terug van AUC!
Ik ben uitgenodigd voor de meet-and-greet!!
hebben jullie al iets gehoord?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 21:02
Verwijderd
Nice, gefeliciteerd!

Ik wacht al een tijdje op een reactie van LUC, vind hett och wel iets spannender dan ik had gedacht.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 21:23
vlindersoep
vlindersoep is offline
Citaat:
Momenteel is bijgevoegd plaatje de status van mijn UCU applicatie, betekend dit dat ik in aanmerking kom voor Early Bird? Want ik heb me pas ruimschoots na die deadline opgegeven :B
Ik heb precies hetzelfde.. Vrijdag aanmelding verstuurd en toch staat er early decision, ik snap er niks van haha.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 00:00
hannahvdl
hannahvdl is offline
Citaat:
Ik heb een reactie terug van AUC!
Ik ben uitgenodigd voor de meet-and-greet!!
hebben jullie al iets gehoord?
Oeh, gefeliciteerd! Ik heb helaas nog niks gehoord...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 07:58
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ik heb een reactie terug van AUC!
Ik ben uitgenodigd voor de meet-and-greet!!
hebben jullie al iets gehoord?
Gefeliciteerd! Ik heb ook nog niks gehoord van zowel AUC als UCU... 😔

Laatst gewijzigd op 05-02-2014 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 21:05
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde.. Vrijdag aanmelding verstuurd en toch staat er early decision, ik snap er niks van haha.
Uhm, ik denk dat ik weet waarom dat komt .

Ik heb me namelijk wel aangemeld voor de Early Decision deadline. Als bevestiging heb ik een mailtje gekregen dat ik daarvoor in aanmerking kwam. Bij die status in die tabel, staat bij mij een datum en een 'yes'.

Ik denk dat jullie aanmeldingen nog 'gecheckt for admissibility' moeten worden (Bij miij duurde dit namelijk 2 weken) Jullie zullen dan (denk ik) bericht krijgen, dat jullie niet voor early decision in aanmerking komen, maar voor de Regular Decision.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png UCU, early decision.png (18.5 KB, 9x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 18:58
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik ben het heel erg aan het overwegen om naar UCU te gaan, en ik ben voornamelijk enthousiast over de studie, Liberal Arts and Sciences; de campus, het eten etc. zeggen me niet zoveel.

Nu heb ik gehoord dat je op de UU ook een "gewone" LAS-studie kunt volgen. Mijn vraag is, is er een wezenlijk verschil (behalve de achterlijk hoge kosten van UCU) tussen LAS op de UU of LAS op de UC? Is het onderwijs beter op de laatste, of klinkt het beter als je aan de UC hebt gestudeerd? Ik hoor namelijk heel veel over University College, maar nooit iets over LAS als reguliere studie.
Hoi! Ik beantwoord je vraag even, ik ben sinds de zomer eerstejaars op UCU. Er zat een meisje bij mij in een skills course van de UU die LAS daar deed, het fijne weet ik er dus niet van maar dit is wat ik er van onthouden heb. Ze vertelde dat ze net als wij dus vakken uit verschillende richtingen kiest, en die in plaats van op de campus ook gewoon bij de opleiding zelf volgt, bijvoorbeeld celbiologie bij de opleiding Biologie. Helaas betekent dit dat zij vakken bij Rechten en Psychologie niet kan volgen omdat dat lotingsstudies zijn, terwijl wij (hoewel ook populair) wel gewoon Law en Psychology courses hebben. Anders loop je eens een paar vakken mee met een student van beide opleidingen?

Ik denk dat de kwaliteit van het onderwijs bij UU studies in het algemeen en UCU echt niet wezenlijk verschilt, maar dat je hier op UCU door de andere benadering vaardigheden als academisch schrijven en goed presenteren extra zult ontwikkelen. Of dat ook geldt voor LAS aan de UU, kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Of het beter klinkt... het schijnt wel dat UC'ers reputatie hebben als hardwerkend en gewend aan veel druk. Dat kan in je voordeel werken als je je voor een master aanmeldt en niet volledig aan de eisen voldoet, maar hoe het überhaupt zit met de aansluiting bachelor-master en alles daaromheen, daar heb ik nog niet naar gekeken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 10:09
Verwijderd
Uitgenodigd voor gesprek op LUC!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2014, 13:12
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Uitgenodigd voor gesprek op LUC!
Super, gefeliciteerd . Mag je al snel op gesprek komen? En heb je je alleen op LUC aangemeld of ook op andere UC's?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 13:41
Verwijderd
Alleen op LUC, het gesprek is volgende week woensdag.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 17:06
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Citaat:
Alleen op LUC, het gesprek is volgende week woensdag.
Aangezien dat dus vandaag was; Hoe ging het? Was je niet super nerveus? En werden er moeilijke vragen gesteld?

Ik heb nog niks gehoord... Maargoed, dat komt wel!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 23:26
008063
008063 is offline
Citaat:
Momenteel is bijgevoegd plaatje de status van mijn UCU applicatie, betekend dit dat ik in aanmerking kom voor Early Bird? Want ik heb me pas ruimschoots na die deadline opgegeven :B
Ik heb hetzelfde. Ik heb mij namelijk de 28e aangemeld. Wij vallen niet onder de Early Bird, want die was voor de 1e januari
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 07:47
jennlalafer
jennlalafer is offline
Ik vroeg me trouwens af.. krijgt iedereen een interview aangeboden? Tot nu toe, van wie er aangemeld zijn, krijgen we allemaal een interview.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Aangezien dat dus vandaag was; Hoe ging het? Was je niet super nerveus? En werden er moeilijke vragen gesteld?

Ik heb nog niks gehoord... Maargoed, dat komt wel!
Ik vond het inderdaad erg spannend, maar ik heb er op zich wel een goed gevoel over! Aardige mensen, dat scheelt. De vragen gingen over mijn CV en vooral het essay. Het is denk ik belangrijk dat je antwoord hebt op wat je toe kan voegen aan de community en wat je plannen voor se toekomst zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 13:08
NsassySweet
NsassySweet is offline
Jeej, ook ik heb bericht gekregen dat ik een interview heb 😊. Eindelijk na het lange wachten!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 13:11
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ik vroeg me trouwens af.. krijgt iedereen een interview aangeboden? Tot nu toe, van wie er aangemeld zijn, krijgen we allemaal een interview.
Zover ik had begrepen, worden ongeveer 400 van de 800 mensen uitgenodigd voor een interview. Misschien zijn we toevallig allemaal erg gemotiveerde leerlingen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 16:59
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Zover ik had begrepen, worden ongeveer 400 van de 800 mensen uitgenodigd voor een interview. Misschien zijn we toevallig allemaal erg gemotiveerde leerlingen?
Wat is jouw bron?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 17:18
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Wat is jouw bron?
De Dean had dat op de open dag afgelopen november gezegd 😃
Met citaat reageren
Oud 14-02-2014, 08:56
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
De Dean had dat op de open dag afgelopen november gezegd 😃
Oh okay, wow dan vallen er toch nog best een hoop af. Ik ben echt benieuwd, ik krijg het voor/ op 1 maart te horen

Toch nog best lang wachten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2014, 09:08
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Oh okay, wow dan vallen er toch nog best een hoop af. Ik ben echt benieuwd, ik krijg het voor/ op 1 maart te horen

Toch nog best lang wachten
Haha, vind ik ook. Het is te lang wachten...

Er vallen idd wel nog best veel mensen af, maar er zijn gelukkig ook veel mensen, die zich voor andere opleidingen/UC's hebben ingeschreven/ besluiten niet naar Utrecht te gaan, dus ik hoop dat het wel meevalt .

Heb je je interview al gehad? Was het goed gegaan/had je er een goed gevoel over?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 17:55
hannahvdl
hannahvdl is offline
Mweh. Een paar dagen geleden las ik een artikel in een tijdschrift over UC's waarin stond dat er jaarlijks 2000 mensen zich aanmelden voor AUC, waarvan er 300 worden aangenomen. Nu knijp ik 'm nog meer, en ik wacht al bijna 2,5 maand op een reactie...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 19:18
Incons
Incons is offline
Ik zit erover na te denken om naar UCU te gaan na de middelbare (te proberen in ieder geval) maar ik heb een vraagje: Moet je per se een 8 op wiskunde staan of is dit alleen bij AUC? Op het vorige topic hiervan zag ik staan dat je een 8 op wiskunde moest staan bij AUC en ik denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen in de 6e. Eerder een 7 of een 6...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 10:00
Studeren University College #11
dippedinice
1 27-09-2013 16:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Journalistiek op z'n slechtst
Gatara
9 16-05-2009 13:22
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 20:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 16:57
Studeren University College
ds
75 26-04-2005 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.