Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2007, 01:47
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
ik heb ook een super groot probleem.. ik zou het graag wel even kwijt willen en wat advies zou handig zijn..

ik was anderhalf jaar geleden super verliefd op een jongen.. ik had hem leren kennen in egypte en mijn ouders zijn al jaren bevriend met de zijne en dus gingen we samen op vakantie... hij was wel 2 jaar jonger dan ik.. ik was 15 hij 13.. maar ik was gek op hem.. na de vakantie ongeveer een maand ofzo daarna had ik hem verteld dat ik hem leuk vond.. hij zei dat hij mij niet leuk vond maar dat hij wel eens met me uit wilde gaan om te kijken.. ik had hem toen een e-mail gestuurd maar hij reageerde nooit..
en op msn ook nooit dus ik was zo pissed op hem en vond hem zo'n lul!

toen kreeg ik een andere vriend niet lang daarna.. ik vergat hem daarna helemaal..

maar toen ging het slechter met mijn vriend en toen kwam hij ineens opdagen.. hij begon op msn ineens na 8 maanden dat hij me eigenlijk toch wel leuk vond enzo... ik geloofde er niks van maar hij bleef volhouden.
toen ging het even goed tussen ons qua vriendschap, maar toen bleef hij altijd maar vragen hoe het ging tussen mij en mijn vriend en ik zei toen een keer van waarom vraag je dat altijd en toen werd hij boos en zei hij allemaal dat hij gwn interesse toonde want dat zou ik toch willen dat hij deed enzo en toen hadden we ruzie.
die ruzie kwam weer goed want hij praatte ineens weer tegen me en deed alsof er niks was gebeurd.. ik had hem een e-mail gestuurd dat hij niet zo dom moest reageren en gwn een discussie moest aangaan maar dat kan hij niet echt, hij loopt altijd weg.. maar dat soort ruzies hebben we vaker gehad en dan blockte hij me altijd want hij kan echt niet discussieren en dan daarna deed hij alsof er niks was gebeurd.. maar toen na een hele tijd dat ik hem eigenlijk al vergeten was hadden we het ineens over webcamsex.. ja ik weet niet eens meer hoe we erop zijn gekomen iets vanwege dat ik op een feestje dronken naakte jongens de rivier in zag rennen.. maar goed toen hadden we elkaar zo'n beetje opgegeil..
hij werd helemaal geil van mij en ik terug... hij wilde allemaal afspreken enzo

maar in ieder geval ik was daarna eigenlijk best wel gek op hem geworden

toen deed hij ineens weer heel afstandelijk en wilde hij ineens weer niks met me te maken hebben.. toen kregen we dus weer ruzie..hij zei dat hij zich niet kon binden..maar me wel leuk vond.. naja dat kon in accepteren..

maar hij is altijd heel raar bezig.. hij doet soms heel aardig en geinteresseerd en dan ineens weer helemaal niet

en ik raak daar zo verward van maar ik snap ook niet dat ik hem zo leuk blijf vinden..
hij kan echt heeeel erg bot doen!
en hij is bijna alleen maar geinteresseerd in zichzelf! vraagt heel weinig naar wat ik doe..
en hij is niet eens zo knap..maar toch houd hij me op de een of andere manier in zijn ban..

we hadden in utrecht in de bios voor het eerst met elkaar gezoend en nog wat gerotzooid in het park..hij zei toen nog steeds dat hij geen relatie wilde ofzo... ik accepteerde dat maar

maar ik was toch wel gek op die jongen!

maar toen vroeg ik hem na utrecht of hij wilde blijven logeren een keertje en toen zei hij meteen dat hij het al heel druk had en niet kon en ik was een beetje verontwaardigd en toen werd hij ook weer boos en zei hij hele botte dingen als: maak zelf eens afspraken en dat soort dingen..
toen haatte ik hem ff grondig....
helaas maar van korte duur.. hij kan totaal niet discussieren dus daarna weer doen alsof er niks aan de hand was..
en ik liet het maar zo..

en gisteren zijn ik en mijn broertje en zijn familie naar de kermis geweest en toen waren we een half uurtje alleen en hebben we weer gezoend enzo..

maar toen we weer bij zijn ouders waren deed hij weer heel afstandelijk.. ik weet wel dat zijn moeder heel beschermend is over hem.. ze vind hem te jong om een relatie te hebben en dat soort dingen... en die jongen die ik leuk vind die schept heel vaak op over wat voor spannende dingen hij wel niet heeft gedaan, maar volgens mij is daar de helft nog niet van waar...

ik wil nu advies over wat ik moet doen?? ik heb hem een mail gestuurd om te vragen hoe het nou zit bij hem of ik alleen een lustobject ben ofzo en ik wil hem vertellen dat ik dat soort dingen die ik met hem doe echt niet met iedereen doe..

wat vinden jullie hiervan?? ik ben een beetje ten einde raad, had toch wel gehoopt dat na anderhalf jaar het wel over zou zijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2007, 08:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je hebt een vriend en gaat vreemd met een jongen die je al jaren leuk vindt? Of is het ondertussen al uit met je vriend?

Ik zou die jongen maar gaan negeren, hij zal er toch nooit 100% voor kunnen gaan. Zonde om je energie in te steken.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 08:55
Verwijderd
Je wordt gebruikt door de gozer waarmee je vreemd gaat... Beetje zielig, nah? Je vriend alles opbiechten, ofcourse, waarna je waarschijnijk gedumpt wordt (en ik geef 'm groot gelijk!) En daarna ga je even bedenken of je een toy voor die andere knul wilt zijn of niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 09:31
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
nee ik ben nooit vreemdgegaan.. ik begon hem misschien wel leuk te vinden nog tijdens dat ik met mijn vriend ging, maar voordat we ook maar echt iets hadden gedaan was het al lang uit met mijn vriend...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 09:35
Jones
Hehe. Dumpen die hap.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 09:48
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
ja weet je als het zo makkelijk zou zijn als jij zegt dan was ik er allang vanaf.. maar als ik hem zie als b.v onze ouders afspreken dan is hij altijd weer super lief en ik wou dat het niet zo was, maar dan wil ik hem toch weer... ik weet ook niet wat hij nou allemaal doet altijd, misschien heeft hij gwn problemen met discussieren ofzo.. had z'n vader ook altijd..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:05
Verwijderd
Het is zo makkelijk als zij zegt. Als je advies vraagt moet je niet gaan miepen dat het te "ingewikkeld is" en allemaal excuusjes voor hem verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:26
Jones
Citaat:
Amariss schreef op 19-08-2007 @ 10:48 :
ja weet je als het zo makkelijk zou zijn als jij zegt dan was ik er allang vanaf.. maar als ik hem zie als b.v onze ouders afspreken dan is hij altijd weer super lief en ik wou dat het niet zo was, maar dan wil ik hem toch weer... ik weet ook niet wat hij nou allemaal doet altijd, misschien heeft hij gwn problemen met discussieren ofzo.. had z'n vader ook altijd..
Please. Hij heeft geen problemen met discussieren. Hij heeft gewoon geen zin om een discussie met jou aan te gaan. Aangezien jij toch wel voor hem valt (misschien wel juist doordat hij zich gedraagt op deze manier) kan hij maken wat hij wil. Dus doet hij dat ook lekker.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:52
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
ja misschien heb je wel gelijk... naja bedankt voor het advies in ieder geval ik het gevoel dat het al beter gaat qua mijn gevoelens voor hem.. ik vind hem al een stuk minder leuk lijken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:57
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
het rare wel is dat dat "spelletje" dat hij waarschijnlijk met mij speelt daar kan hij volgens mij zelf ook niet zo tegen.. want ik was een keer heel erg afstandelijk en koel tegen hem toen hij hier was en toen hij weer naar huis ging en op msn was begon hij meteen te praten en allemaal te vragen wat ik allemaal te doen had enzo...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:13
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
ik had toen met hem afgesproken naar Utrecht te gaan enzo, en daar was het best wel gezellig.. maar daarna deed hij dus weer afstandelijk.. zou ik gwn zelf dat spelletje moeten spelen??
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:15
Jones
Citaat:
Amariss schreef op 19-08-2007 @ 12:13 :
ik had toen met hem afgesproken naar Utrecht te gaan enzo, en daar was het best wel gezellig.. maar daarna deed hij dus weer afstandelijk.. zou ik gwn zelf dat spelletje moeten spelen??
Nee, je moet hem dumpen/negeren/etc. Of wel het spelletje spelen en weten dat je verliest.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:56
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Hij is 15...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 17:27
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
leeftijd hoeft niet alles te zeggen hoor.. ik heb een vriendin van mijn leeftijd en die heeft al maanden met een jongen van 15.. maar ik ga hem wel proberen te negeren.. probleem is wel dat ik hem nu opzicht best vaak zie omdat mijn ouders met die van hem afspreken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 18:30
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Zoals jij hem beschrijft zou ik hem niet als vriendje willen. Ik zou er geen energie meer insteken.

Edit: moet je dan altijd mee met je ouders naar hen toe? Of komen ze naar jullie toe? In dat geval hoef je hem toch niet de hele tijd om hem heen te hangen?
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 09:27
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
soms komen zijn ouders hierheen en soms gaan we daar heen.. maar ik hang ook absoluut niet om hem heen dan.. blijf ver uit zijn buurt, maar de laatste keer ging ik naar mijn kamer en toen na een tijdje kwam hij van zichzelf naar boven naar mij toe...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 10:32
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Amariss schreef op 19-08-2007 @ 18:27 :
leeftijd hoeft niet alles te zeggen hoor.. ik heb een vriendin van mijn leeftijd en die heeft al maanden met een jongen van 15.. maar ik ga hem wel proberen te negeren.. probleem is wel dat ik hem nu opzicht best vaak zie omdat mijn ouders met die van hem afspreken
Hóeft niet nee. Maar hij komt wel heel erg 15 over: niet kunnen/willen discussieren, weglopen voor serieuzere onderwerpen, niet weten wat hij wil met jou, geen rekening houden met gevoelens, afstoot spelletjes

Hij kan het gewoon nog niet. Misschien over 2 jaar, maar misschien blijft hij wel een ongevoelige lul.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:33
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
haha je zegt het precies zoals een vriendin van mij het ook al heeft gezegd.. dat het nog een klein jongetje is van 15.. ik hoop voor hem dat hij niet voor altijd zo'n botte lul zal blijven.. maar ik trek m'n handen ervan af
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2007, 09:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Amariss schreef op 20-08-2007 @ 14:33 :
maar ik trek m'n handen ervan af
Wijze beslissing.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:16
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Hmm, ik vind wel dat jij erg makkelijk met gevoel omgaat...

'een keertje op MSN, en toen vond ik hem super leuk, en toen deed hij weer bot en haatte ik hem, en toen weer leuk, en toen weer stom...'

Zowiezo, hoe kun je nou iemand leuk vinden als je een keer op MSN met em praat? Gewoon dumpen die jongen, hij is blijkbaar nog maar een klein ettertje van 15, kan je niks mee.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:13
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Okee even heel reëel. Je voost met een jongen die eigenlijk heel bot tegen je is, behalve als hij geil is.

Je twijfelt nog omdat...?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:28
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Ik sluit me aan bij de rest: gewoon dumpen. Als hij zo tegen je doet, wilt dat zeggen dat hij niet hetzelfde gevoel voor jou heeft als jij voor hem en dus is hij je niet waard; jij bent het ook niet waard om je te laten gebruiken door hem. In een relatie moet evenwicht zijn, en in deze relatie heeft hij te veel macht (omdat jij hem die 'geeft', in feite; dus afnemen en dan is dit probleem ook opgelost :-) )
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 00:24
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
Citaat:
Malossi schreef op 21-08-2007 @ 16:16 :
Hmm, ik vind wel dat jij erg makkelijk met gevoel omgaat...

'een keertje op MSN, en toen vond ik hem super leuk, en toen deed hij weer bot en haatte ik hem, en toen weer leuk, en toen weer stom...'

Zowiezo, hoe kun je nou iemand leuk vinden als je een keer op MSN met em praat? Gewoon dumpen die jongen, hij is blijkbaar nog maar een klein ettertje van 15, kan je niks mee.

het is niet zo dat ik hem een keertje op msn heb gesproken en hem toen superleuk vond... ik heb hem echt leren kennen toen we samen met onze families een week in egypte waren en dag in dag uit elkaar zagen...

maar kijk het gaat ook weer niet zo snel dat ik hem om de andere dag leuk of stom vond.. maar als hij bot had gedaan dan was ik een tijdje boos, maar op een gegeven moment deed hij weer alsof er niks was gebeurd en dan vergaf ik het hem maar.. was stom van me weet ik.. maar ik was er toch wel gevoelig voor als hij dan weer heel lief deed...

maar ik zag hem nog redelijk vaak want onze families gaan met elkaar om dus het is echt niet zo dat ik hem alleen leuk vind van msn.. en sowieso ik heb het al ingezien en ik hoef geen relatie met hem als ie me zo behandelt dus laat ik hem ook zitten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.