Oud 01-06-2011, 06:23
Verwijderd
Een tamme hommel. <3 Een die niet steekt en die op mijn vinger wil zitten en dat ik hem dan kan aaien. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2011, 17:26
L.E.
L.E. is offline
o, dat is idd wel heel schattig.
Maar je kunt hommels gewoon aaien hoor, als ze aan een bloemetje aan het zuigen zijn. Doe ik ook. Ze hebben een heel schattig zacht velletje. Moet je ook eens proberen!
Ik ben nog nooit gestoken....kunnen hommels eigenlijk wel steken? Sommige mensen zeggen van niet, anderen zeggen dat ze wel steken....nou ja, in ieder geval nog nooit wat van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:29
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
Ik vind het mooie paardjes maar die laatste is echt geen Fries
Nee, kwam ik idd ook pas achter toen ik het bericht geplaatst had.
nouja, laat maar. Wel een mooi paard, ook al is het geen Fries.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:32
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
dat en de galop van een fries is niet direct de meest comfortabele

ik roep te pas en te onpas bij allerlei dieren dat ik ze wil hebben, dat varieert van kippen tot wallabi's. Denk dat ik wel ene hectare of 3 nodig heb voor de totale dieren verzameling _O- Mara kippen gaan werkelijk op korte termijn gerealiseerd worden <3
Nee, da's waar. Maar shetlanders daarentegen vind ik heerlijk galopperen. Klinkt raar, maar ze zijn als een soort kussentjes. Zitten echt superlekker, die kleine bolletjes haar.
( Ook al slepen je voeten over de grond, maarja....)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:34
L.E.
L.E. is offline
Jaaa!
Ik wil een soort zwembad vol met zeehonden!!!! ( dan wel zonder chloor in het water..)
Met ze zwemmen en knuffelen en kunstjes doen....
En dan babyzeehondjes, weet je wel, van die witte pluizige knuffeltjes!!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:34
L.E.
L.E. is offline
En een giraf. Man wat een mooie ogen hebben die.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:36
L.E.
L.E. is offline
o, en een (tam!!!!) nijlpaard. Ik weet niet waarom, maar ik heb die beesten altijd al cool gevonden. Ze zien er zo lief uit!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 18:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wist je dat je je eigen berichtjes ook kunt wijzigen om nog even snel wat toe te voegen?

Giraffes zijn wel leuke dieren, trouwens. Maar dan wil ik wel óók een minigirafje, dan kan ik 'm ook aankijken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 19:30
666METAL666
Avatar van 666METAL666
666METAL666 is offline
Een koe! Hoef je nooit meer naar de supermarkt voor melk.
__________________
Je moeder!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 10:20
Flayz
Avatar van Flayz
Flayz is offline
Een springmuis! (van de superdierenkaartjes van ah)
Die springt wel 2,4 meter hoog!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 16:15
L.E.
L.E. is offline
[QUOTE=Em.;31730330]Wist je dat je je eigen berichtjes ook kunt wijzigen om nog even snel wat toe te voegen? QUOTE]

Haha, ja, k weet.

Beetje luie bui, snap je? Geen zin om helemaal op 'wijzig' te drukken etc....
Pfoe, wat een moeite!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 16:20
L.E.
L.E. is offline
ieks!
Mijn computer doet ineens heel raar, moet je nou eens zien wat er gebeurde toen ik net een bericht heb gequote?!
( hoe schrijf je dat nou weer?)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 18:14
Verwijderd
Een schaap. En dan zou ik er rondjes op gaan rijden, gezien die pony's van mij niet willen.
En anders een tamme kip.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:23
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Een huiself, zoals Dobby uit Harry Potter. Alleen weet ik niet of die onder de categorie huisdieren vallen.
En anders een tamme Hippogrief, dat vind ik trouwens ook prachtige dieren.
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 21:41
Verwijderd
een koe, die zijn zo schattig
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 19:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline


Zo'n beest.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 20:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
axolotl! Die wil ook ooit een.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 21:38
Gina!
Avatar van Gina!
Gina! is offline
Ik? Ik zou een megaslang willen, die onaardige mensen opeet voor mij . dan ga ik op zijn rug zitten en dan brengt hij me naar school . Wedden dat ik dan voorrang krijg bij de kantine om iets te kopen XD.
of een girraf. dan lijk ik niet zo lang...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 21:16
brugpierwurmpje
brugpierwurmpje is offline
Ik wil een oceaan met alle soorten vissen die er maar bestaan.
En dan wil ik aliens geen groene maar aqua blauw.
eeenn ik wil een hondkat half hond zodat ik hem uit kan laten en half kat zodat ie lekker rustig op mn schoot zit.eeennn ik wil een okapi prachtige beesten.
Ik wil een mens xD die me drankjes brengt .
Ik wil ook een octopus die al mijn schoolspullen vasthoud zodat ik ze niet kwijtraak.
Eenn ook een eenhoorn met vleugels (klinkt heel kinder8ig) maar ze zijn zoooo mooi.
IK WIL ZOOOOO GRAAG EEN TIJGER die mn kop er niet afbijt maar tijgers zijn zoooo schattig.Ik wil een darkrai omdat die pokemon zo sterk is en een naakte molrat die kan praten (heb ik absoluut niet van kim possible) .Ik wil 3 krokodillen eentje om in het zwembad op te zitten (geen neppe natuurlijk want dat is gewoon kinderachtig) eentje om tandarts mee te spelen en eentje ....... gewoon omdat ik het leuk vind.Ik wil een olifant die naar neptunes kan vliegen omdat me dat gewoon grappig lijkt.Ik wil alle dieren en pokemons in de wereld.
En planten en bomen waar snoepjes aan groeien (geen koekjes want de meeste lust ik niet).
Ik wil een walvis waar ik mee kan spelen als hij water uit dat gat spuit zodat het net lijkt alsof ik water kan sturen en iedereen me vol bewondering aan kijkt.en ik wil een spin die zo groot is als een wolkenkrabber.

Weinig toch??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
De Kantine PimPamPet-Categorieën
diamondvoodoo
21 02-04-2003 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.