Oud 04-11-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Een vraag: bij een vacature, die opent met 'hallo allemaal', wordt de naam van de contactpersoon niet genoemd. Het e-mailadres is voornaam@bedrijf.nl.

Wat voor aanhef moet zo'n brief dan hebben?
Krijg je geen achternaam als je het mailadres googlet?
Advertentie
Oud 04-11-2013, 10:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Krijg je geen achternaam als je het mailadres googlet?
Hm, ja. Ten minste, waarschijnlijk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 10:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik moet om bijna alle films huilen. Of boeken. Of series.
Maar ik ben een emotionele jankerd, en dat weet ik van mezelf, dus dan is het minder erg
dit en

Citaat:
Ik moet ook vaak huilen om muziek, soms omdat het mooi is en soms omdat het zielig is en soms ook gewoon om allebei
dit heb ik ook. Ik jank om alles omdat ik een emotioneel instabiel mens ben. En soms is dat fijn en meestal is het vreselijk. Een film kijken in gezelschap gebeurt ook meestal met zakdoekjes in de hand.

Citaat:
Ik vind dat als je op tijd naar bed gaat, je ook op tijd in slaap moet vallen. Anders is het false advertising.
Net als dat je je uitgeslapen moet voelen als je gewoon een volle nacht geslapen hebt.

Citaat:
Ik slaap volle nachten, maar ik raak niet uitgerust. Beter ook niet, dus ik heb dadelijk een nieuwe afspraak staan bij de dokter.
Jakkes, ik weet hoe dat voelt. Ik hoop dat de dokter er iets nuttigs over kan zeggen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-11-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Hm, ja.
Dan zou ik dat gebruiken!


Bij Nederlands nu verbazing alom dat een samenvatting geschreven voor dat vak wordt beoordeeld op spelling.
Oud 04-11-2013, 10:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oi, mijn lieve broertje zou de kaarten voor de bruiloft maken en laten drukken en nu mag ik dat laatste door omstandigheden alsnog zelf doen. Wat betekend dat ik nu nog een drukker moet gaan zoeken die het wil drukken, en het nog wel een week duurt voordat ze op de post zijn. Terwijl ik ze eigenlijk al lang over had willen hebben. Gadverdamme.

Ik trouw echt nooit weer. NOOIT.

Oh wacht. Dat hoeft ook niet. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-11-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Jakkes, ik weet hoe dat voelt. Ik hoop dat de dokter er iets nuttigs over kan zeggen.
Vast niet. Virusblabla, maar hij had gezegd dat ik terug moest komen als het bleef duren, dus dan doen we dat maar. Veel anders kan ik ook niet doen dan thuis hangen.
Oud 04-11-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook in je nieuwe huis geslapen?
jaaaaaa, gelijk vrijdag al. Hoe min mogelijk we in ons smerige haagse krot hoeven te zijn hoe beter.
Oud 04-11-2013, 11:26
Verwijderd
zijn je groepsgenoten inmiddels al wel op komen dagen?
Oud 04-11-2013, 11:29
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaa, gelijk vrijdag al. Hoe min mogelijk we in ons smerige haagse krot hoeven te zijn hoe beter.
Oud 04-11-2013, 12:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
het luchtalarm ging en op dat moment kreeg ik ook een smsje waarin stond wat mijn locatie is en dat het een controle is. wtf. We worden genuket.
Oud 04-11-2013, 12:06
Verwijderd
De slogan van mijn oude WoW-guild was '.. Remember, when in doubt; NUKE THE FUCKER!' </partially random>
Oud 04-11-2013, 12:17
Verwijderd
Luchtwegen zijn verergerd, toch maar antibiotica, verder niks nieuws. Ach ja. We gaan niet dood
Oud 04-11-2013, 12:28
Verwijderd
hopelijk heb je na die kuur ook weer meer energie!
Oud 04-11-2013, 12:28
Verwijderd
Mag ik vragen, wat doe jij eigenlijk beroep/opleidingsgewijs? of wat zijn je plannen?
Oud 04-11-2013, 12:30
Verwijderd
Daar zal ik een pm over sturen. Ligt nogal ingewikkeld.
Oud 04-11-2013, 12:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Late train: maar over huilen over boeken/films: ik kan me één boek herinneren waar ik hartgrondig om heb gejankt, en dat was 'Wit als melk, rood als bloed'. Hoe dat geschreven is, omfg. Daar ben ik heel gevoelig voor. En dan per pagina vier keer van emoties wisselen (lachen, janken, glimlachen, BRULLEN). Goed gedaan, was dat. Doodmoe wordt je ervan, maar <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-11-2013, 12:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een vraag: bij een vacature, die opent met 'hallo allemaal', wordt de naam van de contactpersoon niet genoemd. Het e-mailadres is voornaam@bedrijf.nl.

Wat voor aanhef moet zo'n brief dan hebben?
Geachte heer/mevrouw,

en dan eindigen met die vriendelijke groet die goed kan bij semiformele dingen.

Althans, ik doe altijd geachte.
Citaat:
dit en


dit heb ik ook. Ik jank om alles omdat ik een emotioneel instabiel mens ben. En soms is dat fijn en meestal is het vreselijk. Een film kijken in gezelschap gebeurt ook meestal met zakdoekjes in de hand.
Met andere mensen erbij kan ik dan weer heel slecht huilen, want volgens mij wil ik keihard overkomen ofzo. Ik weet het niet!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 12:40
Verwijderd
Ik heb een hekel aan ziek in bed liggen
Oud 04-11-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hekel aan ziek in bed liggen
Daarom vertoef ik hoofdzakelijk op de bank. Ik kan sowieso niet meer echt in bed liggen als ik niet wil slapen. Misschien wat lezen vooraf, maar ugh, ik kruip nog meer tegen de muren op als ik daar ook nog een hele dag in zou moeten liggen. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik daar vroeger pas om 13u of later uit kwam rollen of een hele dag in bleef liggen. Vrijwillig
Oud 04-11-2013, 12:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lig ook nog in bed. Helaas voor mij moet ik daar nu een einde aanmaken, voor ik gezeik krijg en alles.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 12:55
Verwijderd
Pff, ik moest vanmorgen lesgeven op een school, en ik was nogal vroeg, dus ging nog even lessen voorbereiden in de docentenkamer. En toen werd ik al snel opgescheept met een nare gastdocent fotografie. Hij vroeg eerst of ik mijn huiswerk aan het doen was. Op een basisschool notabene. Gast, hoe oud denk je dat ik ben? Toen ie door had dat ik docent was en theater gaf, probeerde hij aldoor een 'leuk' gesprek aan te knopen door allerlei zwaar denigrerende en misplaatste grapjes over theater, kinderen en mijn figuur te maken, en als klap op de vuurpijl wilde hij nog dat ik even voordeed hoe je verliefd (naar hem) moest kijken. Ik ben verdorie geen truukendoos, engerd En dat staat dan voor de klas. Het waren 10 vreselijk lange minuten.
Oud 04-11-2013, 12:55
Verwijderd
Oh, liggen in bed of op de bank boeit me geen flikker. Ik wil niet liggen, ik wil gewoon kunnen zitten. Ik wil shit kunnen doen. Dus als ik op de bank lig is dat net zo kut.
Oud 04-11-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik moest vanmorgen lesgeven op een school, en ik was nogal vroeg, dus ging nog even lessen voorbereiden in de docentenkamer. En toen werd ik al snel opgescheept met een nare gastdocent fotografie. Hij vroeg eerst of ik mijn huiswerk aan het doen was. Op een basisschool notabene. Gast, hoe oud denk je dat ik ben? Toen ie door had dat ik docent was en theater gaf, probeerde hij aldoor een 'leuk' gesprek aan te knopen door allerlei zwaar denigrerende en misplaatste grapjes over theater, kinderen en mijn figuur te maken, en als klap op de vuurpijl wilde hij nog dat ik even voordeed hoe je verliefd (naar hem) moest kijken. Ik ben verdorie geen truukendoos, engerd En dat staat dan voor de klas. Het waren 10 vreselijk lange minuten.
Oh, dit lijkt me echt vreselijk inderdaad . Wat een creep dan ook
Oud 04-11-2013, 13:04
Verwijderd
Juh Ik zat echt te hopen dat er even een conciërge of andere docent binnen zou komen ofzo, maar helaas.
Oud 04-11-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik moest vanmorgen lesgeven op een school, en ik was nogal vroeg, dus ging nog even lessen voorbereiden in de docentenkamer. En toen werd ik al snel opgescheept met een nare gastdocent fotografie. Hij vroeg eerst of ik mijn huiswerk aan het doen was. Op een basisschool notabene. Gast, hoe oud denk je dat ik ben? Toen ie door had dat ik docent was en theater gaf, probeerde hij aldoor een 'leuk' gesprek aan te knopen door allerlei zwaar denigrerende en misplaatste grapjes over theater, kinderen en mijn figuur te maken, en als klap op de vuurpijl wilde hij nog dat ik even voordeed hoe je verliefd (naar hem) moest kijken. Ik ben verdorie geen truukendoos, engerd En dat staat dan voor de klas. Het waren 10 vreselijk lange minuten.
brrr
Oud 04-11-2013, 13:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
jaaaaaa, gelijk vrijdag al. Hoe min mogelijk we in ons smerige haagse krot hoeven te zijn hoe beter.
Lekker is dat he? Een fijn huis is echt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-11-2013, 13:13
Verwijderd
Hoe oud was hij Absinthe? *ril*

En ik krijg een mailtje met de verlanglijstjes voor Kerst (we hebben lootjes getrokken), bij mijn grootmoeder staat (door haarzelf getypt):
- Historische roman (met veel liefde en hoeren)

Ik kom niet meer bij hier Ze heeft ook de 50-tinten-trilogie overigens, voor de prachtige veranderingen die die vrouw doormaakt. Juist
Oud 04-11-2013, 13:15
Verwijderd
Dus eh, als iemand tips heeft op gebied van historische romans met veel liefde en hoeren, ik heb haar naam getrokken, komt u maar ^^
Oud 04-11-2013, 13:16
Verwijderd
Mogen het ook gewoon kasteelromannetjes van de supermarkt zijn?
Oud 04-11-2013, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud was hij Absinthe? *ril*

En ik krijg een mailtje met de verlanglijstjes voor Kerst (we hebben lootjes getrokken), bij mijn grootmoeder staat (door haarzelf getypt):
- Historische roman (met veel liefde en hoeren)

Ik kom niet meer bij hier Ze heeft ook de 50-tinten-trilogie overigens, voor de prachtige veranderingen die die vrouw doormaakt. Juist
Een jaar of vijfenvijftig gok ik

En:
Oud 04-11-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Mogen het ook gewoon kasteelromannetjes van de supermarkt zijn?
Nee, dat absoluut niet, ze houdt wel van 'echte' boeken (heeft ook een fikse boekenkast met dikke boeken).
Ogen van jade weet ik dat er in staat. En iets dat Amber heet, maar een onbekend, want er zijn series en een sf-boek dat zo heet, maar dat het niet is. En die 50-tinten dus.
Maar Virginia Andrews vond ze niks meen ik me te herinneren.

Absinthe: misschien paste hij wel van die 'vrouwenloktechnieken' toe, neggen enzo
Oud 04-11-2013, 13:24
Verwijderd
oh dat maakt het wel moeilijker om aan de "veel liefde en hoeren" criteria te voldoen. Op bol.com kun je selecteren op eeuw waarin het zich afspeelt bij de historische romans heeft ze een voorkeur voor eeuw?
Oud 04-11-2013, 13:29
Verwijderd
wat zeg je van deze? http://www.bol.com/nl/p/een-sluier-v...0000021013820/
Oud 04-11-2013, 13:30
Verwijderd
Ja, ik zit al te spitten op Bol. Engeland 18-19e eeuw geloof ik, Queen Victoria en dergelijke.
Oud 04-11-2013, 13:31
Verwijderd
Deze vond ik heel mooi http://www.bol.com/nl/p/dochter-van-...1004004703818/ maar is niet Engels Kastelerig
Oud 04-11-2013, 13:31
Verwijderd
Ik sla hem op ^^ Ik sla vanalles op en kan achteraf nog zien hoe of wat.
Oud 04-11-2013, 13:40
Verwijderd
Echt hoerig is het niet, maar qua historische romans enzo kun je ook kijken naar Diane Gabaldon?
Oud 04-11-2013, 13:41
Verwijderd
Ook genoteerd. Veel niet leverbaar trouwens
Oud 04-11-2013, 13:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn naamzoek, jij lijkt me wel iemand die antwoord weet op deze vraag. Wat is een handige site om bij te houden bij welke aflevering van welke series je allemaal bent? Er moet bij voorkeur ook een optie zijn voor zelf iets invullen voor als ze de obscure Vlaamse/Britse/Russische dingen niet in hun lijstje hebben.
Citaat:
Een analoog opschrijfboekje.
dat laatste, als ik het zou doen, hehe. Ik kijk niet heel veel series tegelijk, soms ben ik even kwijt waar ik was, maar dat is doorgaans snel opgelost met even een stukje terugspoelen. Ik geloof dat XBMC het wel voor je kan bijhouden, mocht je dat gebruiken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-11-2013, 13:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Pff, ik moest vanmorgen lesgeven op een school, en ik was nogal vroeg, dus ging nog even lessen voorbereiden in de docentenkamer. En toen werd ik al snel opgescheept met een nare gastdocent fotografie. Hij vroeg eerst of ik mijn huiswerk aan het doen was. Op een basisschool notabene. Gast, hoe oud denk je dat ik ben? Toen ie door had dat ik docent was en theater gaf, probeerde hij aldoor een 'leuk' gesprek aan te knopen door allerlei zwaar denigrerende en misplaatste grapjes over theater, kinderen en mijn figuur te maken, en als klap op de vuurpijl wilde hij nog dat ik even voordeed hoe je verliefd (naar hem) moest kijken. Ik ben verdorie geen truukendoos, engerd En dat staat dan voor de klas. Het waren 10 vreselijk lange minuten.
Fijne kerel dus .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-11-2013, 13:50
Verwijderd
Bol.com levert wel.
Oud 04-11-2013, 13:56
Verwijderd
Ja, nee, niet per se Diane Gabaldon, maar zo in het algemeen (die filters zijn bagger overigens) dat veel van die soort boeken geven dat ze niet leverbaar zijn. Ik denk wel dat ik al één goeie kanshebber heb gevonden: http://www.bol.com/nl/p/de-vrouw-van...1004004464194/
Oud 04-11-2013, 14:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat klinkt best als een leuk boek eigenlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-11-2013, 14:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader heeft net de koelkast verkocht en die man komt de koelkast morgenmiddag halen. En mijn pa zegt doodleuk: "Dan moet je maar geen dingen meer meenemen die in de koelkast bewaard moeten worden."

What the actual fuck.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 14:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Even ter info, ik woon hier nog zeker 2 weken en hij nog een maand, dus het is een beetje dom om nu al zoiets als een koelkast te verkopen, lijkt me zo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt best als een leuk boek eigenlijk
Vond ik ook wel. En het heeft alle ingrediënten die ze graag heeft en is een hardcover. Niet te duur en ze wil ook nog graag een keukenschort en ovenwanten, dus ik ben aan het kijken of ik er eentje kan laten bedrukken ofzo. Ik zou er ook nog een zelf kunnen maken. Lekker veel dingen bij elkaar sprokkelen voor het afgesproken budget is altijd gaaf.

Phoebe, wat een idioot, maar dat is niks nieuws, toch?
Oud 04-11-2013, 15:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, maar jeetje, denk even na
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 15:43
Verwijderd
Waar ga je het vlees en alles dan doen?
Oud 04-11-2013, 15:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik eet geen vlees, dus dat is voor mij geen probleem voor hem wel, maar dat had hij dan maar zelf moeten bedenken. Ik zet dingen zoals kaas of kliekjes maar op het balkon ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.