Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2009, 14:51
Verwijderd
Ik werkte op een grimmige afgelegen kostschool met een soort totalitair regime. Alle muren waren grijs, het zat midden in een grauw bos en iedereen inclusief mezelf was gehuld in Japans-achtige uniformen. De kinderen waren bleek, mager en lusteloos. De meesten zaten onder de striemen en er waren ook wat amputees bij, aangezien bizarre lijfstraffen dagelijkse kost waren. Kennelijk was ik een soort vrijheidsstrijder die mensen uit die school smokkelde, en bij het begin van de droom was ik net bezig om heel hard weg te rennen want ik was zojuist betrapt. Ik vluchtte het bos in en daar was het heel mooi, het was een beetje zo'n soort bos als in Hitchcock's Vertigo alleen dan bij zonsopgang, dus grauwer en met flarden mist tussen de bomen. Ik verstopte me de hele tijd maar dan hoorde ik weer in de buurt zoekende mensen schreeuwen dus dan rende ik snel ergens anders heen. Na een hele tijd leek het alsof ik ze kwijtgeraakt was, het werd relatief stil. Ik rende naar een volgende verstopplaats, maar toen botste ik opeens tegen een man op en viel op de grond. Het was een charmante oudere man, hij had een grijs pak aan en had een volle bos wit haar. Het was de oprichter van deze kostschoolketen. Ik besefte dat het geen toeval was dat hij hier was, waarschijnlijk wist hij allang dat ik uiteindelijk naar die specifieke verstopplaats zou komen en stond hij hier al een tijdje te wachten. Terwijl ik dat allemaal dacht keek ik 'm aan. Hij lachte vriendelijk. Eigenlijk wilde ik wegrennen, maar ik wist dat het geen zin meer had. Nu hij me gezien had zou ik nergens ter wereld meer veilig zijn, het was gewoon klaar. Hij kwam naast me zitten op de grond en vroeg in het Engels of ik besefte dat het allemaal over was. "I do," zei ik. Weldra zouden de anderen er ook zijn en dan zou ik meegenomen naar de martelkamers van de kostschool. Langzame en pijnlijke dood, standaardprocedure. Wegrennen had geen zin, dat zou het alleen maar erger maken. En de dagen, weken of maanden dat ik nog niet gepakt was zou ik doorbrengen in angst en paranoia, dat zinde me ook niet. Nee, dan liever hier blijven. De man haalde een prachtig ouderwets pistool uit z'n binnenzak, met allemaal zilveren versierinkjes erop. "Good girl. So where do you want it?" Ondanks dat ik wist dat ik dood zou gaan was ik opgelucht, want kennelijk was de man me goedgezind. Met hetzelfde gemak had hij me jarenlang kunnen laten martelen. Makkelijker, zelfs. Want dat zou gewoon een kort bevel zijn, maar nu zou z'n pak vies worden van het bloed en moest hij het helemaal naar de stomerij laten brengen. "Thank you. Right here will probably do the trick," zei ik, en wees naar mijn voorhoofd. Hij omhelsde me en ik kroop tegen hem aan. Het koude metaal drukte tegen mijn hoofd. Hij aaide door m'n haar. Ik glimlachte. Dan vuurde hij het schot en voelde ik de kogel m'n schedel doordringen en door hersenen gaan. Er zitten daar geen zenuwuiteindes, het doet geen pijn maar je voelt het wel. De mist om ons heen werd dikker. Uit de verte hoorde ik geroep van de zoekende mensen. "Aardige kerel," dacht ik, en stierf.

Het wakker worden was heel raar, de eerste paar seconden waren net een reïncarnatie.
Advertentie
Oud 11-08-2009, 14:57
Verwijderd
Oud 11-08-2009, 16:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankzij Harry Potter had ik allemaal nachtmerries. Ik ben onder anderen bedreigd en achtervolgd door monsters, betoverd en verkracht. bah.
Oud 11-08-2009, 21:09
Verwijderd
Ik heb gedroomd over hardlopen. Maar ik weet nog weinig ervan.
Oud 11-08-2009, 21:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik droom tegenwoordig elke nacht dat ik word opgegeten door mijn eigen bed . Maar mijn bed is juist fijn en warm en een heerlijk plekje .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-08-2009, 23:34
Verwijderd
Ik droomde dat mijn vriendje seks had met zijn ex en het was echt vies en walgelijk en ik werd misselijk wakker en ik moest bijna huilen!
Oud 12-08-2009, 07:38
Verwijderd
Dat ik mijn badkamer rood aan het verven was. En nog veel meer chaos maar dat ben ik vergeten. iig was mijn badkamer in een heel ander huis en er was nog iemand die zeurde.
Oud 12-08-2009, 11:19
Allure
Allure is offline
Ik zat op een middelbare school waar ik ook 's nachts sliep en er waren vervelende types binnengedrongen met wapens. Er waren al heel wat scholieren en docenten gevlucht en ik was er nog met een groepje anderen. Wij wilden ook vluchten maar de vervelende types hadden ons in de gaten en lieten ons niet gaan.

De sfeer was eng. Ik was blij dat het een droom was.
Oud 12-08-2009, 15:47
Verwijderd
Het was een winternacht en ik ging samen met een groepje anderen tijdens een sneeuwstorm vuurwerk afsteken vanaf een heuvel in de vesting, wat wonderbaarlijk genoeg nog lukte ook. Er was ook nog iets met een achtervolging door de politie, een leeg museum waar ik alleen was en een platformspel waarin ik iedere keer game over ging, maar dat weet ik allemaal niet meer zo goed. Ik herinner me vooral dat ik heel weinig zag, door de sneeuwstorm dus.
Oud 12-08-2009, 17:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had gedroomd dat ik het topje van mijn vriendje zijn piemel eraf had gebeten. Per ongeluk. En het hing nog aan een velletje vast. En toen op een gegeven moment zat die piemel aan mij vast. Net als in het verhaaltje over pip en kazet in het schrijfverdertopic eigenlijk
Oud 12-08-2009, 17:23
Verwijderd
Ik droomde dat topdrop bij mij op bezoek was (bij mijn ouders) en ik was vergeten dat mijn hele familie daar zat en toen zei ik oh hoi dit is maarten en mijn zussen vonden het interessant maar we moesten snel weer weg en trouwens hij had zijn haar donkerder geverfd.
Oud 14-08-2009, 10:29
Verwijderd
Ik was op vakantie in Italië terwijl de tweede wereldoorlog op het punt stond om daar uit te breken. Heel eng allemaal.
Oud 14-08-2009, 12:13
Verwijderd
Het was een combinatie van Lost, de reclame die ik zag van the Brothers of Grimm, mijn slaapkamer, de academie en mijn basisschool. Was wel een enerverend nachtje.
Oud 16-08-2009, 19:53
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een forummeet in Almere was. We liepen over een fietspad met z'n allen. Alleen Daboman herkende ik van foto's, de rest niet. Daboman was ruzie aan het zoeken en agressief aan het doen tegen de anderen. Hij tilde een meisje op van 1m50 en smeet die vervolgens keihard op de grond waarna ze begon te huilen. Toen ik er wat van zei gooide hij mij tegen het asfalt (hij had echt enórme handen, zoals hier) en toen pakte hij mijn schoen stevig vast zodat ik nergens heen kon. Met een plastic kris begon hij er stukjes schoenzool vanaf te snijden. Toen pakte ik dat mes vast en boog ik het lemmet om. Hij riep toen verschrikt: "Dat ga je toch niet menen he?!". Toen zei ik "Jawel" en knapte het mes in tweeën.
Oud 16-08-2009, 22:37
Verwijderd
Ik snap niet dat anderen zulke lange verhalen dromen. Ik droom korte fragmenten die soms gewoon overspringen in andere dingn en maar één eigenschap meenemen ofzo.


Ik droomde vannacht dat ik ergens binnenliep en F was daar en M ook maar die kennen elkaar nit en toen keek ik in een flits en toen was F iets op zijn penis aan het doen (een zalfje, best wel zakelijk gewoon) en toen zei ik: Wil ik het weten..? En toen zei F. Ja.. een vervelende blaar. En toen vondi khet heel normaal alleen M had een brede smile, die zat ernaast.
Oud 18-08-2009, 06:06
Verwijderd
dat ik aan het smsen was met pannekoektrut.
Oud 18-08-2009, 10:06
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dat ik op kamp was en mijn vriend was daar ook. Toen gingen we met de familie naar een attractiepark en daar hadden ze een 'piratenattractie', eerst moest je over een grote trampoline springen in pirouettes en daarna een hele tocht afleggen met verhalen en puzzels en opdrachten met touwladders en zwaarden. Toen werd ik ondertussen ongesteld en zat ik bij een ander team en ik moest me half uitkleden maar dat wilde ik niet want ik werd ongesteld en toen had ik het grote piratengevecht gemist en mijn familie was al lang weer buiten en toen moesten we nog heel lang op de bus wachten.
Oud 19-08-2009, 13:37
Verwijderd
Ik stond in de jaren '50 in een huiskamer met een gezelschap. Marilyn Monroe zat op een stoeltje naast een tafeltje met tv, de rest stond allemaal om haar heen; bodyguards, personal assistants en noem maar op.
Ik zette de tv aan. Een oude film met Karl Malden was op tv waarin hij een generaal speelde ofzo. Ik zette de tv weer uit.
Marilyn had een mp3-speler met dure, roodkleurige porseleinen oordopjes. Ik wilde ze eens beter bekijken, dus ik zei:
"Hee mevrouw Monroe, mag ik die oordopjes eens zien?" en ik kwam naast haar staan en wilde ze vastpakken.
"Ja zeg, nu kan je recht m'n borsten in kijken!" zei ze quasi-geschokt. Daarna begon ze te giechelen. Ik besteedde er geen aandacht aan.
De oordopjes zagen er wel mooi uit, en ze hadden een soort van nopje aan de buitenkant zitten. Ik zei:
"Die oordopjes lijken een beetje op het kapsel van Princess Leia."
- "Prin...cess...Seeya?"
"Leia. Uit Star Wars, een film die nog moet uitkomen."
En toen ging ik Princess Leia natekenen met dat kapsel. Het werd een lelijke cartoontekening zonder enige gelijkenis. Ik zei:
"Kijk, zo een beetje, met van die vlechten die rondgedraaid op haar hoofd zitten"
Marilyn: "Mooi zeg. Ze ziet er wel uit als een prinses."
Ik: "Mja. Wel een aardige film hoor."
Oud 19-08-2009, 14:57
Verwijderd
Ik had gewerkt in huis R.B. (alleen was dat ineens in de buurt van overvoorde) en ging met het ov naar huis. Toen ik bijna bij rijswijk station was sloeg ik mezelf voor m'n kop omdat ik vergeten was dat ik met de fiets naar m'n werk was gegaan en niet met het ov. Ik rende over straat en sprong nog net voor een vrachtwagen. Ik rende heel lekker met grote sprongen en ik kon een beetje vliegen. Er was een mevrouw met een auto vol bananen en er lagen miljoenen bananen op het plein bij rijswijk station. Ik jatte er 1 uit haar auto en rende weer hard weg.
toen besloot ik om toch maar m'n fiets te halen en ging met bus 23. In de bus keek in m'n tas en ontdekte vleeswaren die ik de vorige dag had gekocht en niet in de koelkast had gedaan, het zag er al helemaal goor en verkleurd uit.
De buschauffeur was een Iraniër en helemaal achterin de bus zat zijn vriendin. Hij riep de hele tijd dingen om in zijn eigen taal tegen dat meisje wat haar echt woedend maakte. Hij deed vervelend.
Toen reed hij ineens EXPRES een heel groot meer in, er was geen paniek in de bus maar mensen waren zeer verbaasd. Ik was best bang. De chauffeur vond het allemaal nogal grappig en zei dat de bus snel zou vollopen omdat ie z'n raam openhad. Het duurde heel lang voor er water in de bus liep. Ik tikte een ruitje kapot maar dat ging heel moeizaam. Toen sprong ik het water in en dacht vooral aan m'n mp3 speler die dat mogelijk niet zou overleven. Er stonden allemaal mensen aan de kant te kijken.
Toen ik in het water sprong voelde dat trouwens zeer realistisch aan.
Oud 19-08-2009, 15:06
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik was op school en ging geld lenen van leraren en toen gingen ze me uitlachen en knuffelen
Oud 20-08-2009, 11:31
Verwijderd
Ik had het idee ergens in de sloppenwijken in India of Bangladesh te zijn beland. Ik bevond me in een soort basin/kanaaltje vol vervuild water tot borsthoogte. Er dreef eten, plastic flessen en andere troep in. Een klein jongetje was op zoek naar bruikbaar spul. Ik vroeg aan hem of hier wel wat te doen was. Hij zei dat er in de omgeving weinig werk was en dat het hier één en al armoede was.

Ik ging uit het basin en kwam op een zanderig pleintje terecht. Er stond een Indische jongen. Ik had een déjà vu, want ik had de jongen al eens eerder ontmoet blijkbaar. Ik probeerde zijn naam te raden. Ik zat er naast. Hij herhaalde zijn naam, maar het deed geen belletje rinkelen. Ik vroeg of hij het wou spellen zodat ik het beter kon onthouden. Op een bord verscheen zijn naam letter voor letter. Ik ben de naam nu alweer kwijt. Ik noem hem even K.

Hij nodigde me uit bij hem thuis. Daar zaten zijn zus en wat andere familie tv te kijken. De zus (best een knappe meid) was net gescheiden van haar man, wat ik zag in een soort flashback van een jankende man.
Blijkbaar was het gebruikelijk om bij een bezoek meteen te trouwen met de zus van je gastheer, want voor ik het wist zat de zus mij te strelen en omhelzen en was iedereen in jubelstemming. Gelijk werd er een huwelijk op poten gezet en mensen kwamen binnenstromen. Vlak voor de ceremonie was er een buffet. Ik stond daar samen met K. wat rijst op te scheppen. Ik voelde me er niet echt prettig bij. De zus was zoals gezegd wel knap, maar niet mijn type en een huwelijk zag ik al helemaal niet zitten.
Dus ik vroeg aan hem:
"Zeg eh, K.? Kan ik je even onder vier ogen spreken?"
K:"Natuurlijk vriend!"
Zus: "Hoiii jongens! Waar hebben jullie het over? (Zus kwam tussenbeide)
K: "Niks. We zijn even een persoonlijk gesprek aan het voeren." (Zus gaat weer weg)
Ik: "Nou, als ik nou met haar ga trouwen...zit ik dan gelijk voor de rest van mijn leven aan haar vast of mag ik ook nog scheiden? "
Ik zag K.'s gezicht toen wat minder vrolijk kijken en toen werd ik wakker.
Oud 20-08-2009, 11:36
Verwijderd
Ik was thuis, maar ons huis was gespiegeld. Toen kwamen er vrienden langs die net naar het strand waren geweest. Ik was een beetje beledigd dat ze mij niet hadden meegevraagd want ik houd van zwemmen en ik had mijn nieuwe bodyboard willen proberen. Toen nam R. me apart en zei dat zijn vriendin dat niet had gewild, omdat ze had gezegd over mij: "Blonde haren, blonde streken". Dat was in mijn droom een bestaande uitdrukking die er op neerkwam dat ik een achterbakse mannenverslindster ben en zij dacht dat ik achter haar man aanzat. Toen werd ik boos en liep ik naar de tuin om verhaal te halen bij haar, en de vriend liep er ginnegappend achter aan en zei: huhuhu ze is boos.
Oud 20-08-2009, 13:06
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik droomde dat ik heel erg dronken ging worden met mijn vriend.
Oud 20-08-2009, 13:09
Verwijderd
Dat mijn baas er achter was gekomen wat mijn naam is op s.com en al mijn posts ging lezen.
Oud 21-08-2009, 09:03
Verwijderd
Ik was Ray Liotta en mijn vriendin verbleef in een luxe hotel. Ik had knallende ruzie met haar dus werd de hotelkamer uitgegooid met kleding en al. Ik kon natuurlijk niet buiten slapen, dus de piccolo zei dat ik ook wel in het hotelrestaurant kon slapen.
Daar aangekomen trof ik allemaal vleeswaren aan die waren klaargelegd voor de volgende ochtend.
Voor de rijkste hotelgast, Steve Buscemi (die de penthouse suite had, en toevallig de ex van mijn vriendin), waren aparte vleeswaren neergelegd. Deze man wenste dat de vleeswaren werden vernoemd naar zijn exen. De hotelbediende had doorgegeven: "Guinevere (boterhamworst), Belvedere (grillworst), Marie-Louise (osseworst) en Fixation (beenham)". De chef had het alleen verkeerd verstaan, dus op de verpakking voor beenham stond Asphyxiation. Ik moest lachen om het idee dat ie door het lint zou gaan als ie dat zag.
Oud 21-08-2009, 09:49
Verwijderd
Ik was bij elmer geweest in finland, en toen kwamen m'n ouders en zusje me ophalen met de auto. M'n vader reed naar een gemeentehuis zodat ik me kon uitschrijven. Alleen er was niemand en toen we weggingen ging er een hek dicht bij de uitgang. Toen gingen we naar binnen, het bleek het huis te zijn van elmer's moeder en haar vriend maar dat waren hele andere mensen. de vriend van zijn moeder was jack uit gtst maar dan anders.
Het huis was heel schoon en supermodern ingericht. Toen we wegwilden gaan ging er een hek voor de deur. M'n moeder zei dat we het huis in brand moesten zetten. Ik dacht nog dat het best zonde van de spullen was maar deed mee. Ik zette alles in de fik met m'n aansteker maar niks brandde echt goed, het ging heel langzaam. Het huis was ook mega groot en lang uitgerekte gangen enzo.
Toen ik naar buiten wilde via een andere deur kwam er een man in een oranje pak die de deur dichtdeed. Er kwam rook uit zo'n vloerventilator. M'n moeder zei dat elmers ouders naar beneden waren gegaan. Ik trok een kastje open en daar lagen kalenders in waarop allee dagbezigheden van de vriend opstonden, dat had z'n moeder allemaal bijgehouden. Ik zette het in de fik.
Later rende ik snel naar de keuken waar m'n sigaretten lagen want ik had zin om te roken. Ik kon toch weer naar buiten en zag de brandweer buiten en allemaal omstanders.
Ik was ineens weer bij elmer met m'n ouders, alleen elmer was heel iemand anders. Hij had zo'n ketting om met zijn naam en adres etc. ik zei dat hij alles kwijt was door de brand maar dat kon hem niet zoveel schelen allemaal.
We gingen het huis weer binnen, elmer was weer normale elmer geworden en toen ik z'n moeder zag moest ik huilen. Ze lag in bed met een ventilator. Elmer zei dat het ook zo'n zware dag was geweest. Toen we de vriend zagen werd die heel agressief, hij lag in een groot rond bed tv te kijken. Het huis was niet beschadigd en alles zag er normaal uit, geen sporen van brand verder.
Oud 21-08-2009, 12:21
Verwijderd
Hmm ik was weer in slaap gevallen na een smsje en had vervolgens voor die tijd bedacht dat ik ging douchen als ik er uit ging, want in mijn droom was dat mijn grootste doel. Alleen woonde ik in een huis waar de douche weg was, dus toen ging ik met mijn moeder naar een badhuis in hun dorp. D'r was bij de ingang een soort bar en eetruimte en een heel groot bad dat mijn moeder ging laten vollopen, en ik vond een douche met losse douchekop (trauma uit de V.S., waar ze telkens alleen van die douchekoppen aan de muur hadden, ook in hotels en zelfs bij mijn tante) dus dat was mijn plan, totdat die ruimte zo vol liep met mensen dat ik dacht, hmm, toch niet zo fijn met zo veel publiek.

Dus ik op zoek naar de dichte doucheruimtes, want die moesten er toch ook zijn. Bleek dat dat badhuis belachelijk groot was en idioot veel gangen en plekken en dingen had. Eerst liep ik zo'n ruimte in waar de hokjes allemaal vol zaten met suffe lui van mijn middelbare school die over de muurtjes hingen en schreeuwden enzo, waar ik natuurlijk niet bij wilde. Dus ik verder lopen, kon niks vinden, allemaal bruggetjes en looppaden door de lucht. Uiteindelijk maar gevraagd, "Ja je moet rechtsaf en dan rechtdoor."

Dus ik dat doen, werd vergezeld door een dikke jongen die daar ook heen wilde maar vervolgens veranderde in een god met mensenlichaam en een kraaienhoofd. Waarop ik een gesprek begon over dat z'n snavel wel schattig klein was, niet zo heel kraaiachtig. En toen kreeg ie opeens het lichaam van m'n vriendje ipv van die dikke jongen, dus ik aaien, en dan vervolgens "oh sorrysorry dat ging vanzelf!"

En toen ging de wekker, dus ik weet niet of die kraaiengod het nou erg vond of niet.
Oud 21-08-2009, 12:48
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik was in een Aziatische McDonalds met een vriendin en ze hadden komkommerfrietjes en ze deden heel raar over mayonaise die ze gewoon hadden. En toen ging ik de auto tanken en ik was vergeten de tank er weer uit te halen en reed weg met de slang achter me aan
Oud 22-08-2009, 11:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was oorlog. Ik probeerde met mijn moeder te vluchten. Een paar oud-klasgenoten leken ons te hulp te schieten, maar toen realiseerde ik me dat ze in de kleuren van de vijand gehuld waren. We waren gedwongen terug te keren, maar ik was als de dood dat ze de stad in brand zouden steken. Toen ik in de stad kwam, hoorde ik dat het plan was, de stad te laten overstromen. Ik voelde me moediger: probeer maar eens nederlanders met water te verdrijven!
We stonden in een doodlopend straatje tussen twee steegjes, toen er een groep van de vijand aankwam. Hun leider was erbij. Onze leider was er ook. Ze liep op een gegeven moment weg. Hun leider schoot haar in haar rug, maar ze ontweek. Toen pakte hij een machinegeweer en schoot hij haar daarmee dood. Het was heel vals.
Een medestander van ons kreeg een granaat toegeworpen en hij en mijn moeder explodeerden. Ik riep dat ze dit niet konden doen, dat ze mij niet moesten neerschieten, dat ze fout waren en corrupt.
Een gemeen uitziende man zei 'we gaan je niet neerschieten, we gaan je dopen.' Hij pakte een blauwe vloeistof, in een waterglas, en gooide het over me heen. 'in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest, amen.'
Ik voelde mijn huid wegbranden, ik voelde het over me heen stromen en ik kon alleen maar denken 'hoe maak ik mezelf zo snel mogelijk van kant, zodat ik dit niet meer voel!'
Toen werd ik wakker. Maar ik voelde nog steeds de vloeistof over mijn huid stromen en branden.
Oud 26-08-2009, 21:09
Verwijderd
Ik droomde dat ik droomde, in in mijn droom reed ik auto, dat heb ik vaker gedaan in dromen en het gaat steeds beter. Al ben ik wel de hele tijd para om gepakt te worden omdat ik geen rijbewijs heb. Ik reed in de buurt van het begin van de ln van meerderv. Ik vertelde mijn ouders over mijn droom.
Er waren nog meer dingen maar die ben ik vergeten.
Oud 27-08-2009, 08:20
Verwijderd
Ik was in een grote supermarkt met een vriendin die ik irl niet ken. Ze gaf me geld zodat ik een flesje cola voor haar kon kopen. Het duurde allemaal een eeuwigheid in de winkel. Terug naar huis dreven we op een soort vlot maar daar moesten we vanaf omdat ie niet tot aan de kant kwam. Ik sprong op een soort surfplank maar die vriendin sprong gewoon het water in. Het verbaasde me geen reactie te zien van dat ze het koud had oid. In het water sprongen er jongens bij en die ging onderwater onder ons doorzwemmen en dat vond ik eng want was bang om gegrepen te worden.
Later was ik in een zwembad en had een dikke man aan de telefoon. Er dreven allemaal lijken van jongen vrouwen in het zwembad. Dat was eng.
Oud 27-08-2009, 09:50
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben naar de maan gesprongen en vanaf daar heb ik naar onweer en een orkaan gekeken op aarde
Oud 27-08-2009, 10:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Iemands vriendje ging met mij flirten en toen was er een vriendin van mij die even het probleem ging uitleggen en toen waren we in een grote zaal en toen zij ze iets over hun seksleven en opeens bleek dat echt iedereen zat mee te luisteren.
Oud 27-08-2009, 11:42
Verwijderd
Ik stond in een kledingkast en had vreselijk de slappe lach om een klodder tandpasta waar grijnzende smilies uitkwamen.

Oud 28-08-2009, 00:05
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik droom vrijwel nooit, althans, niet dat ik het me de volgende morgen herinner
Oud 28-08-2009, 00:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik stond in een kledingkast en had vreselijk de slappe lach om een klodder tandpasta waar grijnzende smilies uitkwamen.

Wahahahaahah
Oud 28-08-2009, 14:08
Zoidberg M.D.
Avatar van Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Ben ik de enige die zelden dromen onthoud?
Las ergens dat je dat kan trainen als je ze opschrijft.
__________________
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Oud 28-08-2009, 15:52
Verwijderd
Mijn slaapkamer werd verbouwd en ik was op zoek naar een konijn omdat er met de mijne iets aan de hand was. Het was nacht en ik ging naar de straat waar vroeger de dierenarts zat, in de hoop een konijn tegen te komen. Er leek niemand in de buurt te zijn, maar opeens zag ik in het donker een man aan het klussen in zijn tuin. Ik was ervan overtuigd dat hij een konijn had, dus ik liep in zijn richting om ernaar te vragen. Toen hij me in de gaten kreeg ging hij gauw zijn tuin uit en stak de straat over. Ik ging hem achterna, maar opeens sprongen er langs de kant van de weg een stel zwartgeklede gangsters met een kettingzaag uit de bosjes. Ze grepen de man, waarvan ik opeens opmerkte dat hij geen armen en slechts een been had, en begonnen met de kettingzaag zijn laatste been te amputeren. De man schreeuwde het uit en ik schreeuwde ook iets dat ze moesten stoppen, maar stond midden op de weg en deed verder niks. Toen het been doorgezaagd was werd ik wakker.

Daarna droomde ik dat ik aan het msn'en was met een fictieve jongen, wat nergens op sloeg want we zaten naast elkaar, alleen allebei op een andere laptop. We zeiden niks, we communiceerden alleen via msn. Na een tijdje werd ik me ervan bewust dat we op de rand van een bad zaten en besloot ik er maar in te gaan zitten. Toen volgde er een (niet-virtuele) zoenpartij.

Daarna, in een andere droom denk ik, ging ik met een stel anderen die ik me niet echt herinner verkleden als bouwvakker om op een of ander terrein te komen dat voor buitenstaanders verboden was. We probeerden ons heel mannelijk te gedragen, maar waren vreselijk melig waardoor dat niet echt lukte. Wat later -er moet nog een stuk tussen hebben gezeten, maar dat weet ik niet meer - zaten we in een jungle achter een traktor verstopt omdat we van alle kanten werden beschoten. We waren nog steeds bezig het verboden terrein te bereiken en als leider hadden we een zwart pokemon-beest dat veel weg had van een konijn. In een poging aan de kogels te ontkomen renden we in de richting van een klimrek, maar toen werd onze pokemon geraakt en veranderde hij in een hoopje hersenen met ogen en pootjes. Hij vertelde ons waar we heen moesten, maar we waren te bedroefd over het verlies van onze leider om meteen verder te rennen dus bleven we in een kring, naar beneden kijkend stilstaan.
Oud 29-08-2009, 14:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had een konijn en die was zo leuk dat we de ouders kochten zodat we meer van die konijnen kregen. Maar toen deed iemand een AoE spell en toen waren mijn konijnen per ongeluk dood. Ik werd heel boos. Gelukkig deed die persoon toen ongedaan maken en toen leefden ze weer en toen moest die persoon ergens anders met de wolf vechten.

Ik was ook op avontuur met een jongen en een meisje, het leek er verdomme verdacht veel op dat ik weer eens droomde dat ik Harry Potter was. In elk geval had ik seks met het meisje.
Oud 31-08-2009, 09:11
Verwijderd
Eerst moest ik werken in de S.H. en toen in de A.H. en toen ging ik stage lopen in een ziekenhuis bij een hele onaardige strenge dokter. Ondertussen had ik nog een sleutelbos van de a.h. en een pieper van de s.h. bij me, en ik overzag niet wanneer ik die terug kon brengen en daar zat ik mee in mijn maag.
's Avonds bleven we slapen in het ziekenhuis, met 5 anderen in stapelbedden. De dokter had gezegd dat we snel moesten slapen en dat hij niks meer wilde horen. Ik legde een grote handdoek op mijn bed omdat er een laken van rotstof lag. Toen werd ik ook nog ongesteld.
Ik wilde de tv uitdoen maar de knopjes deden het niet meer en toen ik de stekker eruit trok bleef de tv ook gewoon aan. Ik was bang dat de dokter boos zou worden dus ik ging naar hem toe om te zeggen dat de tv niet uitging. Daar had hij een verklaring voor maar die was heel onlogisch en ben ik vergeten.
Oud 31-08-2009, 10:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik had opeens een baby en toen nog drie en mijn vriend was heeel ergens anders, in elk geval niet hier. En toen was ik gefrustreerd want ik wilde nog helemaal geen babies en eentje dan nog wel maar niet nog drie terwijl ik nog bezig was met de eerste
Het waren allemaal meisjes en de eerste was blond en kon niet lachen en de tweede had bruin haar en lachte de hele dag en de derde zag er Marokkaans uit en de vierde kon ik niet zien.
Oud 31-08-2009, 20:44
Verwijderd
Brad Pitt lag naast me in bed. Ik heb he-le-maal niks met Brad Pitt.
Oud 02-09-2009, 08:20
Verwijderd
eerst over hoeren, maar dat komt omdat ik het hoerenforum heb gelezen.

Later over m'n oma d'r huis waar de vloer bezaaid was met mijn kleding. Ik pakte het goed aan want ik stopte alle oude overbodige zooi in vuilniszakken en flikkerde het weg.
Er was ook nog iets met de voordeur die niet dichtging.
Oud 02-09-2009, 10:21
Verwijderd
Eerst was er een mysterie, een verhaal in een boek. Iemand zei over de auteur dat hij zich er maar makkelijk vanaf had gemaakt want het was heel onlogisch dat de vader het had gedaan, en niet de babysitter. Vervolgens maakte ik dat hele verhaal uit dat boek zelf mee. Ik baalde wel, want ik had het boek en nou wist ik het einde al. (Grappig detail is dat ik de naam van het boek weer in mijn droom hoorde terwijl ik hem als ik hem zo moest opnoemen echt niet zou weten).


Vervolgens liet ik me in (wat een term) met een jongen, die een stukje ouder was dan ik. Hij ging me aan iemand voorstellen, namelijk zijn huisdierleeuw (). Ik ging op de achterbank van de auto knuffelen met de zeer vriendelijke leeuw, terwijl hij ons ergens naartoe reed en we flirtten met elkaar. Toen leerde ik wat vriendinnen van hem kennen. Hijzelf ging even weg maar ik moest hem nog bereiken, dus ik vroeg zijn telefoonnummer aan een vriendin van hem. Ik kon heel moeizaam zijn naam in mijn telefoon zetten. Toen volgde er nog een gesprek, waarna ik tegen zo'n meisje zei: zit je bij mij op school?! Waarna zij 'ja duh' zei en moest lachen. Maar ik vond het niet vervelend of wat dan ook, ik voelde me er op mijn gemak. Maar ergens wist ik ook wel dat die jongen niet goed voor me zou zijn. Daarna waren we nog bij hem thuis (denk ik) en er waren twee nesten muizen, eentje wit en dik en een nest was donker en dun. En we mepten steeds de donkeren weg en gaven de witten eten enzo Toen kwamen de twee dromen samen want terwijl ik daar met hem zat, werd een kind afgeslacht door de oppas, en ik keek ernaar en dacht: goh hij heeft het verhaal dus nog veranderd.
Oud 02-09-2009, 11:27
Verwijderd
Ik droomde dat ik met een professor aan het overleggen was over mijn aanwezigheid bij het college van vanmiddag. Ik was namelijk van mening dat ik niet hoefde te komen, omdat ik het vak onmogelijk kon volgen doordat de bijbehorende werkgroepen op vrijdagmiddag vallen. En dan heb ik al een ander vak. Bovendien doe ik dit semester al veertig studiepunten in plaats van dertig, en dit is een keuzevak, dus hoef ik 'm niet eens per se te doen. Net toen de professor wilde reageren werd ik wakker.

Aangezien alle bovengenoemde punten ook in de realiteit waar zijn besloot ik dat mijn droomargumentatie best aardig is en dat ik niet naar college ga. Dus nu zit ik op het internet. Mmm, internet.
Oud 02-09-2009, 17:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kwam thuis bij mijn vader en mijn stiefmoeder had het huis verbouwd. De keuken was heel smal en liep over de gehele diepte van het huis en hij was heel donker en oud. En de kamer had een soort podium in het midden. Er waren heel veel mensen. Er gebeurde toen iets waardoor iedereen doodging, het huis stortte in ofzo.

Toen waren we in de hemel. Ik stond erg te genieten van een zwaan die onder water zwom, en ik zag allemaal mensen die ik kende en ik zat zo van 'heee was jij ook dood '. toen merkte ik hoe veerkrachtig de wolken waren en ging ik daarin spelen en rollen en stuiteren. Maar ik stuiterde door een gat in de wolken naar beneden en ik kwam in de hel. Snel hoopte ik de restjes wolk die aan me kleefden op en sprong ik daarop tot ik hoog genoeg was om weer in de hemel te komen. Maar Satan wilde me hebben en hij kwam mee naar de hemel. Dat mocht niet, daarom nam hij allerlei gedaanten aan, van oude vrouwtjes tot wenteltrappen. En hij probeerde mij mee te krijgen.
Op een gegeven moment kringelde hij als een slang om me heen met een appel en ik keek naar de appel en toen riep hij opeens 'ja! Wellust! Ik zag het wel! haha kom maar mee!' Maar ik was helemaal niet wellustig en hij lulde maar. Maar hij probeerde me te verleiden tot zonden zodat ik meekon naar de hel.

wuuut
Oud 02-09-2009, 19:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
K was aan het werk op het lab, en toen vond een collega het heel leuk voordat ze naar huis ging de sprinkler installatie aan te zetten voor ze naar huis ging Toen was een sectiehoofd echt mega boos en we zaten ineens allemaal voor straf in een touringcar waar we aardappels moesten schillen
En verder lag ik nog in bed en moest ik m'n afstudeerpresentatie houden, ik dacht om 11 uur maar het was om 10 uur en uiteindelijk ging ik pas om 5 uur ofzo er heen heel vaag.
En die 2 dingen gingen door mekaar heen. Volgens mij word ik gek ofzo
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 02-09-2009, 19:39
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik was bij iemand boven en dat meisje deed heel mysterieus tot ze me opeens begon te zoenen en toen hadden we seks. En we vroegen ons af of we nu pot waren en of we het moesten vertellen aan iedereen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 02-09-2009, 21:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik weet niet precies wat ik gisteren droomde, het was iets met motoren. Ik ben in ieder geval twee keer wakker geworden, één keer hing ik aan de spijlen van mijn bed en de tweede keer hing ik half in de gordijnen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-09-2009, 10:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik droomde dat ik in één of ander ver land was, met een hete jongen uit dat verre vreemde land. En ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit zag, wellicht omdat ik driekwart van de droom zo dicht bij zijn gezicht was dat ik het niet meer kon zien. Ik weet alleen nog dat we ergens in een soort mall ofzo bij een broodjeszaak heftig gingen zoenen op een bank, en dat was erg fijn.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.