Oud 13-03-2003, 23:03
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kees17, heb jij ooit iemand die pro-jacht is een anti-jacht site zien maken(of andersom natuurlijk)? Logisch dus dat hij tegen is, anders had hij die hele site niet gemaakt...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Oud 15-03-2003, 12:47
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
D@mien jij hebt het altijd over alternatieven, noem er eens paar die echt werken. Denk ook aan ander wild, ook kun jij die dieren niet verjagen omdat hier teveel zitten(in heel nederland). De jacht is een goede oplossing, want je schiet die dieren dood(dus je haalt een precentage van de vossenpopulatie weg. Veel mensen vinden dit zielig als je dieren dood maakt, waarom snap ik nog steeds niet. Even een voorbeeld in het bos willen nog weleens de de amerikaanse vogelkers groeien, ook wel bospest genoemt. Deze boom is niet inheems in nederland. Deze boom plant hem razend snel voor(bijna al het zaad komt op). De boom word veel bestreden, ze zagen hem om en de stam word ingesmeert met roundup. Je zou nu wel denken waarom die gast nu een keer over bomen gaat zitten te lullen. Maar je hoort hier nooit iemand over, maar als dit nou geen bomen waren maar nijlganzen, dan kon je het van duizenden dierenbescheringsorganisatie horen. Sopms moet je dieren/planten dood maken om evenwicht in de natuur te krijgen.
Oud 28-03-2003, 19:24
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
kees17 schreef op 05-02-2003 @ 19:46:
Het heeft een tijd geduurt maar in friesland mag er gewoon weer op de vos(over dag dan) worden bejaagt en met een vergunning met behulp van lichtbakken(s'nachts). De dierenbescherming en faunabescherming zijn razend en willen naar de rechter stappen. Ik hoop dat meer provincies een voorbeeld nemen aan friesland en de jacht op de vos weer toestaan.
De zaak is voor geweest en de faunabescherming heeft verloren.
Oud 30-05-2005, 16:41
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Boogie schreef op 06-02-2003 @ 00:29 :
Het blijft een lastige kwestie. Dieren doden voor de lol blijft slecht. Maar aan de andere kant is het wel zo dat de vossen kippen en konijnen vermoorden...
En alle miljoenen katten/verwilderde katten die vogeltjes killen en muizen.. daar hoor ik niemand over.. Maar ook ik ben er fel tegen.. Wat heb je er nu voor lol aan? Ga gewoon een potje paintballen! Zielig!
Oud 30-05-2005, 16:43
Verwijderd
Beetje oud topic lijkt me.
Oud 30-05-2005, 17:21
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 30-05-2005 @ 16:43 :
Beetje oud topic lijkt me.
Sorry ik probeerde em nog te stoppen, als ik een onderwerp leuk vind ga ik per ongeluk al typen en dan oeps.. was ie al weer oud
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna voor of tegen jacht?
DKBD
75 24-07-2003 20:43
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.