Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 18:29
stefanietje
stefanietje is offline
Vorige week dinsdag, maakte mijn vriend, met wie ik op dat momet 2,5 maand had, het uit. Hij zat hier helemaal te huilen, en gaf als reden: ik heb het te druk, ik ben bang dat ik je tekort doe, maar ben nog wel stapelgek op je.
Ik vindt dat geen duidelijke reden, maar oke.

Hij ging hier huilend weg, en ik was ook helemaal over de rooie, want ik zat nog middenin het verliefd zijn, had het totaal niet zien aankomen.
Het weekend ervoor had ik nog bij hem geslapen, en zij hij dat ie zo blij met me was, en dat ie hoopte dat het noooiiitt meer over zou gaan. Toen hij het uitmaakte, confronteerde ik hem daar ook mee, en hijz ei dat ie dat ook voelde op dat moment. Maar ik ben van mening dat liefde niet overgaat in 1 dag.

Later ging ik op msn, en was zijn naam: Nobody said it was easy, no-one ever said it would be so hard. I'm so sorry, perhaps another time, another place, who knows.
Ik vond dat vaag, want hij had het er zelf naar gemaakt....

De volgende dag sprak ik hem aan op msn, en deed ie hee lief, hij wou absoluut vrienden blijven, en ik weet dat hij meent wat hijz egt, hij is niet het type om zomaar dingen te zeggen, en ik zou de volgende dinsdag naar hem komen om wat spullen op te halen.

Eigelijk was ik wel blij met dat gesprek, het maakte het voor mij makkelijekr te accepteren dat het uit was, omdat we toch vrienden zouden blijven.
Gisteren sprak ik hem weer op msn, en toen deed hij heel raar, nou ja, raar, hij zei lekker ding tegen me, zei dat ie me miste, en dat soort dingen, daar ben ik verder niet op in gegaan.

Vanmorgen kreeg ik een smsje: hee meisje, hoe is het nu met je? Was het gezellig gisteren? Kusje van mij. Groetjes aan iedreen bij jouw thuis. Knuffel.

Hij noemde me in de tijd dat we verkering hadden altijd meisje.

En vandaag sprak ik hem op msn, en toen zei hij: ik heb zin om je weer te zien. Dus ik zei voor de grap: kom langs dan...met een knipoog erachter.

Hij nee, ik heb zin in dinsdag, blijf je eten? (hij woont op zichzelf)
Ik zei jaa is goed.
Later bleek dat hij dinsdagavond naar school moest, dus nu hebben we voor maandag (morgen dus) afgesproken.

Ik vraag me dus af, is dit omdat hij me terug wil, of omdat hij echt ze best wil doen om vrienden te blijven. Ik wil niet gaan zittenhopen, maar onbewust doe je dat toch. Het is zo'n raar idee, bij hem eten zonder hem af en toe een knufje te geven...

Wat vinden jullie hiervan, wat denken jullie????


(sorry voor het verhaal...., maar het is zo makkelijker om een mening te geven.)
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 18:33
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik zou denk ik gewoon effe afwachten hoe die maandagavond verloopt.
Ik denk dat je t beste gewoon aan hem kan vragen wat hij precies wil. Dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent. En dat voelt wel zo fijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Stepsje schreef op 16-03-2003 @ 19:33:
Ik zou denk ik gewoon effe afwachten hoe die maandagavond verloopt.
Ik denk dat je t beste gewoon aan hem kan vragen wat hij precies wil. Dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent. En dat voelt wel zo fijn.
Idd . Als hij sich nog steeds een beetje als jouw vriend gedraagt, moet je toch om duidelijkheid mogen vragen in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:25
Verwijderd
vreemd..

ja sorry, ik weet er nu ff nix zinnigs op te zeggen.
Ik lees dan deze week wel wat er nou morgen gebeurd is.

Ik begrijp ook nooit hoe iemand de ene week nog kan zeggen "ik hou van je, ik ben gek op je, ik wil je niet kwijt" en de andere week doet ie heel raar en is het uit..
Maar blijkbaar is het normaal ofzo, ik heb nu al 3x zoiets meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:31
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Ik denk dat hij zelf niet goed weet wat hij wil.
Ik denk dat je er verstandig aan doet hem er morgen mee te confronteren. Zeg tegen hem hoe je je voelt en vraag ook aan hem wat hij voelt.
Als hij niet duidelijk is dan kun je de vraag beter nog een keer stellen alleen dan in een andere vorm.
Heel erg veel suc6. Je moet m niet zomaar laten gaan. Hieruit blijkt ook dat hij zeker nog niet over je heen is.
Good luck.
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 22:14
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik denk dat het voor hem ook lastig is en dat hij zelf het niet helemaal weet. Wat ik persoonlijk niet gauw zou aannemen is het feit dat hij dat alleen doet om vrienden te blijven.. ik zou er snel iets achter gaan zoeken.. maarja wat je al zei.. je wilt niet gelijk gaan hopen..
Ik zou morgen rustig afwachten en je ziet vanzelf hoe het loopt.. als je dan nog niet duidelijk is moet je hem ermee confronteren want voor jou is denk ik duidelijk op dit moment heel belangrijk

succes ermee
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier in vredesnaam mee?
Maxwel
3 10-06-2014 07:37
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee
Chantal-31
1 13-05-2014 09:30
Liefde & Relatie wat moet ik er mee
Girliej91
9 13-07-2010 08:25
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee?
anoniem93
13 06-04-2009 17:19
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?*
hmm-hmm
18 30-09-2007 19:50
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee aan..?
Miss*Pain
5 08-01-2003 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.