Oud 14-01-2002, 23:31
*~*DutchGirl*~*
En waarom?

hou je der gewoon niet van, ben je er allergisch voor, ben je een keer gebeten?

Vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2002, 23:34
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik hou van alle dieren, en ben voor geneen bang...Ik weet dat dieren nooit zonder reden aanvallen, dus bang voor een vogelspin/schorpioen/slang bennik niet....voorzichtig misschien, maar niet bang.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 23:35
*~*DutchGirl*~*
Ik ben bang voor Spinnen, want ze zien er zo verschrikkelijk eng uit

voor de rest plet ik ze het liefste niet ofsow. laat ik ze buiten zetten door mijn mammie
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:02
leintjuh
leintjuh is offline
ik hou niet van die kleine insecten en als er een wesp bij me in de buurt is dan ga ik histerisch lopen gillen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:04
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Bang niet echt..
Maar ik heb wel een hekel aan insecten
Smerige beesten enzo..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 13:07
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
slangen..!!! bahh.. eng..
__________________
<<<>>>...* Don't Worry * * Be Happy *...<<<>>>
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 13:09
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
spinnen. kan er niks aan doen maar ik haat die beesten als ze in mijn kamer zitten.
meestal laat ik ze toch maar gewoon zitten maartoch.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 14:42
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
spinnen, gewoon ze zijn kei eng, , kriebelen zo raar. en zien er gewoon vies uit. nee, ik ga niet hysterisch lopen gillen (dan ben ik bang dat ze wegrennen ik niet meer weet waar ze zijn) maar ik loop wel trillend naar mijn vader of hij ze even weg kan halen (naar mijn moeder heeft niet zoveel zin, die is ook zeer bang voor die beesten)
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:01
*~*DutchGirl*~*
krijg ik gewoon jeuk van



IEH!





Brrrrr
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:04
DarkCat
DarkCat is offline
Honden. Bang zijn voor spinnen vind ik n beetje bullshit, ze zijn klein, ze doen niks, ze hangen n beetje aan je plafond en als je ze echt mocht haten dan duw je ze dood.
Honden zijn op zich 'gevaarlijker'. Ook al zou de gemiddelde huishond niet zo snel bijten, ze blaffen wel hard, springen vaak tegen je op (piercing uitgescheurd) en sommige honden kunnen behoorlijk hard bijten (zie mn been). Ik heb een spin dat nog nooit zien doen.

Cat (die voorzichtig is met honden)
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:15
DarkCat
DarkCat is offline
Hier krijg ik nou de kriebels van als het in mn achtertuin stond:

Vast n lieve hond maar kzou niej de achterdeur durven open doen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:20
DarkCat
DarkCat is offline
En dit kom ik al helemaal niet graag tegen snachts in een steegje:
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:31
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik heb een spin dat nog nooit zien doen.
Cat (die voorzichtig is met honden)
nee, maar ik heb weleens op TV iemand gezien die gebeten was door een tarantula die in haar schoen zat. dan word ik nog liever gebeten door een hond.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:34
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
nee, maar ik heb weleens op TV iemand gezien die gebeten was door een tarantula die in haar schoen zat. dan word ik nog liever gebeten door een hond.
Man, een beet van een tarantula is niet erger dan een wespensteek... Als het op tv erger was, dan was het geen tarantula...

__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
D@mien schreef:
ik hou van alle dieren, en ben voor geneen bang...Ik weet dat dieren nooit zonder reden aanvallen,
Inderdaad. Maar veel dieren hebben al snel een reden om je aan te vallen. Reden een: Ze zien je als vijand, simpelweg omdat je te dichtbij komt. Reden twee: Ze hebben honger.

Ik heb zelf in Wenen (ging joggen met een vriend) in de bossen everzwijntjes gezien. Heel schattig. 3 moeders, 20 jongen. Vooral de jongen zien er super aaibaar uit.

Nja. En dan kom je pappa tegen. Beest met een kop zo groot als z'n lichaam, en grote gele slagtanden waarmee 'ie met plezier je dijbeen open kan halen. Die beestel zijn agressief in het seizoen, en kunnen bovendien sneller rennen dan de snelste sprinter. REKEN maar dat je dan bang bent.

Voor gedomesticeerd dieren zoals koeien, varkens en paarden hoef je niet zo snel bang te zijn. Maar er zijn echt genoeg dieren die je gewoon niet in het echt tegen wil komen. En daar ben jij ook bang voor.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
*spinnen*
Brrrrr
Je vergeet een van de ergste, de zwarte weduwe:

Vrouwtje scheidt een neurotoxine af, die vreselijke pijnen veroorzaakt. Is een kriebelige huisspin (of een vogelspin for that matter) niks bij.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik heb zelf in Wenen (ging joggen met een vriend) in de bossen everzwijntjes gezien. Heel schattig. 3 moeders, 20 jongen. Vooral de jongen zien er super aaibaar uit.

Nja. En dan kom je pappa tegen. Beest met een kop zo groot als z'n lichaam, en grote gele slagtanden waarmee 'ie met plezier je dijbeen open kan halen. Die beestel zijn agressief in het seizoen, en kunnen bovendien sneller rennen dan de snelste sprinter. REKEN maar dat je dan bang bent.
Dat is ter bescherming van hun kinderen.....en mannetjes zwijnen zijn idd aggressief...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Dat is ter bescherming van hun kinderen.....en mannetjes zwijnen zijn idd aggressief...
En je wou zeggen dat jij niet bang zou zijn? Je had er bij moeten zijn, nog nooit zo hard gerend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2002, 16:28
Verwijderd
Ik ben wel een beetje bang voor honden. Hoe goed en lief en rustig opgevoed ze ook zijn, het blijven toch altijd onvoorspelbare beesten. Bovendien heb ik een hekel aan tegen-je-opspringen (zie verhaaltje van DarkCat) en ik mag zo sowieso gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik ben echt super super bang voor slangen!!!
maar eigenlijk ben ik voor nogal veel dieren bang.. de bekende insecten enzo
ik ben ook een keer van een paard afgevallen toen ie ging steigeren en een vrouw in d'r buik schopte... sindsdien zit ik nooit meer op een paard, maar ik ben niet bang voor ze.

het is gewoon zo dat je een dier nooit helemaal kan vertrouwen dus daardoor ben ik voor veel beesten bang
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 17:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Verschrikkelijk bang voor insecten (en spinnen), is een fobie.

Verder nergens bang voor.

En ik ben ook bang voor plaatjes ervan (soms in die reclames op Discovery... of als je erlangs zept, is ENG)...

Dus Dutchgirl, HAAL DAT PLAATJE WEG, ik ben niet verder gescrollt, uit angst dat er een spin staat.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 17:14
Verwijderd
Zeemeeuwen en duiven in de stad
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 17:26
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Dus Dutchgirl, HAAL DAT PLAATJE WEG, ik ben niet verder gescrollt, uit angst dat er een spin staat.
En dat wil in het leger, onvoorstelbaar.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Je vergeet een van de ergste, de zwarte weduwe: [IMG]*plaatje*[/IMG]

Vrouwtje scheidt een neurotoxine af, die vreselijke pijnen veroorzaakt. Is een kriebelige huisspin (of een vogelspin for that matter) niks bij.

En toch is de giftigste spin onze eigen hooiwagen...zn kaken zijn veel te slap om door mensenhuid te komen, maar qua gif een van de sterkste.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:45
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
D@mien schreef:
En toch is de giftigste spin onze eigen hooiwagen...zn kaken zijn veel te slap om door mensenhuid te komen, maar qua gif een van de sterkste.

en 1 van de ergste die wel door een mensenhuid kan komen (stuk erger dan de zwarte weduwe) is de atrax robustus (ook wel bekend als de sydney funnel web) uit australie dus je hoeft niet bang te zijn dat je hem tegenkomt
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 19:01
halve gare
halve gare is offline
slangen, zijn gewoon vieze slijmerige beesten
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 08:54
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Man, een beet van een tarantula is niet erger dan een wespensteek... Als het op tv erger was, dan was het geen tarantula...

dan zal het wel een zwarte weduwe geweest zijn.

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 12:21
Cato328
Cato328 is offline
Ik bend bang voor bloedzuigers en naaktslaaken, ik vind ze gewoon eng
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:13
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
ik ben nergens bang voor, behalve voor duizendpoten ( die hebben gewoon teveel poten)
en vogeltjes, vooral als ze rond je hoofd fladderen
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 16:47
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
voor ganzzzzzzze.......ze zijn zo uhhhhhhhhh agressief??? <----ja okeej slaat eigelijk nerges op.....denk da ik er bang voor ben omdat m'n zus me 's in een kippehok heeft opgeslote......ganze lijke d'r wel 'n beetje op vind 'k.....nouw ja....kippe en ganze dus
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:02
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Spinnen kan ik niet uitstaan ... slechte herinneringen
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:46
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Spinnen heb ik liever niet in mijn kamer
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:57
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
'k ben een keer in m'n arm gebeten door één of ander spin-geval... leek op ee kruisspin, maar dan net effe een slagje groter, zeg maar... 3 weken met een dikke zere arm gelopen... Dusseh, ik ben niet zo happig op spinnen
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 18:01
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
slangen,die zijn zo eng
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 18:17
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Insecten vink bah maar niet eng... We hebben thuis oowk van die beestjes... Zilvernogwat ofzow???? Smal, klein en dun en rennen kunnen ze.... Zijn oowk erg vies.. Bleghh Maar eng..... Neej vind niks eng...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 18:46
eden6
eden6 is offline
Bang is een groot woord, maar er zijn genoeg diersoorten die ik liever ontwijk . En dan voornamelijk katten en paarden, ik ben er niet xtreem bang voor maar ik houd er gewoon niet van.

Paarden; Groot, onoverzichtelijk
Katten; Ze krabben en bijten, dat vind ik eng
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2002, 19:59
Moureen
Moureen is offline
Ikke ben bang voor honden.....

de buurvrouw van mij oma had een hond en die had een puppy gekregen en ikke dacht van die ga ik even aaien en toen zei moeder HAP

en sindsdien ben ik bang voor honden...

Ik ben bovendien tot dit jaar allergisch ervoor geweest (ik ben er gelukkig overheen gegroeid)
__________________
inspiratieloos :p | youri is en blijft soulmate 4 ever
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 12:26
TransparenT
TransparenT is offline
Citaat:
halve gare schreef:
slangen, zijn gewoon vieze slijmerige beesten
Nee hoor, ze zijn helemaal niet slijmerig. Ik heb al een paar keer een slang vastgehad, en ze zijn echt wel cool! en niet slijmerig.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 12:32
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ben niet zo bang voor dieren, katten vind ik over het algemeen niet zo leuk.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:12
lithium
lithium is offline
wepsen, die beesten moeten mij altijd hebben, ik ben talloze keren gestoken door die krengen
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:26
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
Roxy schreef:
Insecten vink bah maar niet eng... We hebben thuis oowk van die beestjes... Zilvernogwat ofzow???? Smal, klein en dun en rennen kunnen ze.... Zijn oowk erg vies.. Bleghh Maar eng..... Neej vind niks eng...
Zilvervisjes
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:28
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
lithium schreef:
wepsen, die beesten moeten mij altijd hebben, ik ben talloze keren gestoken door die krengen

jaaa die zijn eng eng eng
benk zo bang voor!

*is keer in nek geprikt en dacht dat ze dood ging, niet gaavv *
en keer in arm en hand geprikt door zo'n klote beest*
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:32
lithium
lithium is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
jaaa die zijn eng eng eng
benk zo bang voor!

*is keer in nek geprikt en dacht dat ze dood ging, niet gaavv *
en keer in arm en hand geprikt door zo'n klote beest*

had ik ook, op vakantie toen ik naar het zwembad liep vloog er zown kreng in mijn slipper, iedere stap die ik die week zette werd ik op een pijnlijke manier herrinerd aan dat rotbeest

en het ergste is nog dat die wesp het nog had overleefd ook

__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:09
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
Zilvervisjes
IEW jaah die zijn ranzig laatst pakte ik me handschoen, wilde ik em aandoen zaten er van die krengen in

iiiiiiew rillingen
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:43
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Katten; Ze krabben en bijten, dat vind ik eng
Niet elke kat krabt of bijt. Bijten doen ze sowieso weinig. Wij hadden vroeger een kat daar kon je bij wijze van spreke mee bowlen, dat beestje deed niks
Maarja ik ben bang voor honden, ook al weet ik dat de meeste honden niet (zonder reden) zullen bijten. Ik vind dat geblaf gewoon beangstigend en bovendien is een hondebeet een stuk pijnlijker als een kattekrab

Cat (let maar ff niej op de naam )
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:49
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
nee, maar ik heb weleens op TV iemand gezien die gebeten was door een tarantula die in haar schoen zat. dan word ik nog liever gebeten door een hond.
Tarantula's lopen ook echt vaak rond in nederlandse huiskamers..

Nope, ik vind honden nog steeds enger dan die simpele nederlandse huisspinnetjes..

Toen ik 8 was speelde ik met spinnen.. echt van die grote harige beesten.. ik haalde ze van een plan af of uit hun web (zielig ja) en nam ze tussen mn handen en liet ze over mn arm lopen..

Ow, dr is wel 1 angst die ik met spinnen heb: dat er eentje tussen mn kleren komt en dat ik hem dooddruk .. want das zielig en bovendien vind ik dooie insectjes wel eng (om aan te raken dan)
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:10
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
En waarom?

hou je der gewoon niet van, ben je er allergisch voor, ben je een keer gebeten?

Vertel!

Ik heb zowel een slangefobie als manie.
Ik was vroeger zo bang voor slangen dat ik vaak verschrikkelijke nachtmerries over die klere beesten had. Toch had ik een nieuwsgierigheid dat ik alles over ze wou weten om er zeker van te zijn hoe gevaarlijk die krengen welniet zijn. Ik ben gelukkig nog steeds alleen maar domme waterslangetjes tegengekomen, en dan ben ik ook blij dat ik in Nederland woon.


__________________
Hasta la victoria siempre/ ik =ongeaccepteerde abiologische achterneef van Internationalist/ ik = lid van AntiBreezerFront.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:14
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
spinne!!!!! eng!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:31
Heelduh
Heelduh is offline
Honden!!
Vreselijk, ze gaan altijs blaffen en dreigen te gaan bijten brrrrrr en ze vechten ook altijd met elkaar...

Laatst fietste ik naar school kwamen er opeens twee enorme honden aangerend die op een andere hond afkwamen, ik wist niet hoe snel ik dwars over een grote weg heen naar de overkant moest komen
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 18:13
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Spinnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905
Hazel
500 05-02-2014 15:20
De Kantine Al vragende wordt men wijs. Nummer zes.
Verwijderd
500 25-08-2010 20:21
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 12:02
Software & Hardware foutje in html code
Evelientjuh
16 16-07-2003 09:13
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.