Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2002, 18:40
fonske
fonske is offline
stel: je hebt een relatie met iemand(een jongen in dit geval )
na 3 weken ben je niet meer zeker van wat je voelt voor hem, je zegt het hem, je zegt dat je twijfelt en dat je ff bedenktijd nodig hebt
2 dagen daarop vraagt hij of je nu weet wat je wil en je zegt dat het misschien beter is het uit te maken, als je zo twijfelt.
van die beslissing ben je kapot en je beseft dat je stom bent geweest enzo(je haat jezelf en van die dingen ), aan je vrienden zeg je dat je echt niet weet wat je wil enzo..je vraagt hun raad, en ze zeggen van: als je twijfelt, laat het dan uit en je stemt hierin toe, je zegt dat je dat ook vind enzow
maar je beseft dat je er echt wel kapot van bent.
je praat met al je vrienden en ze zeggen allemaal hetzelfde: ik zou het niet meer trug aanmaken..
diezelfde dag, 's avonds praat je nog eventjes met iemand die zegt, ik zou het niet trug aanmaken en je zegt: ja ik denk ook dat dat het beste is, maar terwijl voel je wel dat je hem enorm mist...

die avond zie je hem nog en je gaat er mee praten, je zegt dat je hem echt graag ziet en dat je dom bent geweest enzo, en hij zegt dat iedereen waar hij tegen gesproken heeft, zei dat hij iemand die zo doet tegen hem, beter laat zitten, maar hij zegt dat hij nog altijd hetzelfde voelt en dat hij je niet wil laten zitten als jij hem terug wilt

je zegt dat je echt spijt hebt en dat je van hem houd en als hij het wil, dat je het terug zou willen aanmaken..(je bent echt wel zeker van jezelf en van wat je voelt)

het probleem nu is: die vrienden waar je mee gepraat hebt, je hebt het gevoel dat ze je voor zot verklaren en dat ze kwaad zijn op je enzo, dat ze teleurgesteld zijn enzo(zij zeggen van niet, maar je voelt precies toch dat ze dat niet echt menen)

wat moet ik hier nu van vinden, ik weet dat het een beetje vaag lijkt, en waarschijnlijk onvolledig, maar als je kan helpen, doe het dan pls eventjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2002, 18:44
Verwijderd
ik zou ze ff links laten liggen,je gaat voor je vriend en niet voor zijn vrienden.

Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:49
fonske
fonske is offline
ik heb wel naar die vrienden mailtjes gestuurd met daarin dat het me speet van alles, wat ik die jongen heb aangedaan en dat ik tegen hun het omgekeerde heb gezegd van wat ik gedaan heb enzo

terwijl ik de mails schreef voelde ik me enorm gelukkig enzo, en 'k heb gewoon alles opgeschreven wat ik dacht, maar nu, de dag daarna, heb ik precies spijt van wat ik allemaal gezegd heb, het lijkt allemaal zo overdreven en ik denk dat ze me nu nog mer voor zot gaan verklaren..

1 van diegenen waar ik een mail naar gestuurd heb is de zus van die jongen in kwestie( ), en ik vind het echt overdreven wat ik daarin heb geschreven, want eigenlijk had zij er niet veel mee te maken, ik heb haar maar heel eventjes gesproken enzo, en dan doe ik zo een biecht van het spijt me en dit en dat en ook dat ik vond dat ze (de zus dan) precies vond dat ik met zijn voeten aan het spelen ben enzo(ik heb haar namelijk nog gezien gisteravond en ik vond dat ze zo keek), maar ik weet dat totaal niet, ik ken haar amper enzo, misschien kijkt ze altijd zo..

nu zit ik te denken van, ze gaat dat laten lezen aan haar broer en dan gaat hij ook vinden dat het allemaal overdreven is enzo.. endat ik dus weer in de problemen ga komen


[Dit bericht is aangepast door fonske (23-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:50
fonske
fonske is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik zou ze ff links laten liggen,je gaat voor je vriend en niet voor zijn vrienden.
het zijn mijn vrienden waar ik het over heb even ter verduidelijking, niet zijn vrienden,
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:53
Piccola
Piccola is offline
Maak je maar niet zo'n zorgen joh! Ik vind het wel lief van je dat je je excuus hebt aangeboden, maar ik denk niet dat het echt nodig was hoor. En als ik dit zo lees denk ik niet dat iedereen nu boos is ofzo! Ze moeten juist blij voor jullie zijn, toch?!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:54
fonske
fonske is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Maak je maar niet zo'n zorgen joh! Ik vind het wel lief van je dat je je excuus hebt aangeboden, maar ik denk niet dat het echt nodig was hoor. En als ik dit zo lees denk ik niet dat iedereen nu boos is ofzo! Ze moeten juist blij voor jullie zijn, toch?!
wel, dat denk ik dus ook, dat het niet nodig was, en dat ik me dus vrij belachelijk heb gemaakt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:25
fonske
fonske is offline
niemand meer ?

[Dit bericht is aangepast door fonske (23-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:17
fonske
fonske is offline
nog wat hulp kan geen kwaad


[Dit bericht is aangepast door fonske (23-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:21
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
Citaat:
fonske schreef:
na 3 weken ben je niet meer zeker van wat je voelt voor hem,


wat dacht je dan dat je voor hem voelde?

Citaat:

je praat met al je vrienden en ze zeggen allemaal hetzelfde: ik zou het niet meer trug aanmaken..


maar verderp zeg je dat je zelf toch het beste weet wat je veotl? WAAROM ga je dan in godsnaam naar je vrienden. Tuurlijk iedereen heeft sympathie nodig, maar die fout maak ik nooit meer. Anderen kunnen mij heel goed beinvloeden en dan ga ik dingen denken die er niet zijn. Bij mijn huidige vriend maak ik de beslissing zelf, op wat Ik denk, en Ik vind, anderen kunnen me gestolen worden.

Citaat:
dat iedereen waar hij tegen gesproken heeft, zei dat hij iemand die zo doet tegen hem, beter laat zitten


ZO DOET? wat doe je? je twijfelt, je bent dus een beetje beslutieloos SO WHAT onzekerheid kan er ook mee te maken hebben. Jullie hoeven toch niet meteen te gaan trouwen, Als je nu 'ja' of 'nee' lest zeggen OKE maar dit wat zijn nu drie weken zeg.

Citaat:

je zegt dat je echt spijt hebt en dat je van hem houd

eehm I don't get it. Spijt waravan? oke traagheid is dan wel een van de zeven hoofdzonden, amar spijt omdat je zei dat je niet wist wat jevoor hem voelde? SPIJT dat je erlijk was? Wat had je dan moeten doen, hem voorliegen en zeggen dat je zeker wist dat je ontztetend veel van hem houd ( na 3 weken yeah right)...

vaag hoor
sterkte kus Anna
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jullie ?
Linaatje97
10 06-02-2014 16:02
Liefde & Relatie Wat Moet Ik Hier Nou Mee!
paula21
24 11-06-2008 08:59
Flora & Fauna Wat vinden jullie hiervan?
Eend
22 06-02-2005 15:39
Films, TV & Radio CHAR... wat vinden jullie daar nou van?!
Lies
32 15-09-2003 17:03
Algemene schoolzaken wat vinden jullie hier nou van?
Verwijderd
9 10-01-2003 14:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap wat denken jullie hier nou van???
stefanietje
13 05-04-2002 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.