Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 14:44
Verwijderd
Deadlock schreef
Citaat:
Als ik dat hoor dan ga ik tegenover je zitten en het nóg uitgebreider zitten doen
Ja en? IK zou je dan recht in je gezicht smeerlap noemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2010, 12:27
Verwijderd
Een nieuw topic, omdat de oude vol zat, omdat er geen normale nieuwe was ontstaan en omdat het gewoon leuk is om te lezen

Dus, ik liep over station Den Bosch en hoorde achter me een jongen tegen zijn vriend:
Jongen: "Echt, gisteren is me echt iets fucking bizars overkomen hoor!"
Vriend: "Oh? Wat dan?"
Jongen: "Echt hè... ik slipte zo... met zijn fiets... zo... en er zat een hele slag in de velg! Echt! Zo!"
Vriend (lacherig): "Oh? En toen?"
Jongen: "Ik dus trappen, hè, zo, echt zo, en toen was-ie weer recht!"
Hierop haalden Vriend en Jongen mij in. Jongen had een fiets aan de hand met werkelijk de kromste velg die ik ooit gezien heb
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 14:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mooie titel!

Bij de aldi hebben ze van die ordinaire mensen :') Ze voeren niet echt leuke gesprekken, maar het is zo VRESELIJK ordinair. En daar was ik vandaag.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 14:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een nieuw topic, omdat de oude vol zat, omdat er geen normale nieuwe was ontstaan en omdat het gewoon leuk is om te lezen

Dus, ik liep over station Den Bosch en hoorde achter me een jongen tegen zijn vriend:
Jongen: "Echt, gisteren is me echt iets fucking bizars overkomen hoor!"
Vriend: "Oh? Wat dan?"
Jongen: "Echt hè... ik slipte zo... met zijn fiets... zo... en er zat een hele slag in de velg! Echt! Zo!"
Vriend (lacherig): "Oh? En toen?"
Jongen: "Ik dus trappen, hè, zo, echt zo, en toen was-ie weer recht!"
Hierop haalden Vriend en Jongen mij in. Jongen had een fiets aan de hand met werkelijk de kromste velg die ik ooit gezien heb




Nouja in de Aldi zat een vrouw door de hele winkel te schreeuwen tegen haar vent, die ergens probeerde een gesprek te voeren over bier en voetbal aan de andere kant van de winkel. Dus hij zegt een beetje half grappig, half geirriteerd:
'seg wijf moest je straks nog mee naar huis?'
dus zij bijdehand terug doen van:
'ach man dan neem ik de bus wel!'
En die vriend van die man, met wie hij stond te praten:
'Toch jammer dat jouw auto geen trekhaak heeft he'


wut
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:




Nouja in de Aldi zat een vrouw door de hele winkel te schreeuwen tegen haar vent, die ergens probeerde een gesprek te voeren over bier en voetbal aan de andere kant van de winkel. Dus hij zegt een beetje half grappig, half geirriteerd:
'seg wijf moest je straks nog mee naar huis?'
dus zij bijdehand terug doen van:
'ach man dan neem ik de bus wel!'
En die vriend van die man, met wie hij stond te praten:
'Toch jammer dat jouw auto geen trekhaak heeft he'


wut
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 14:38
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1787876
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarom de link?

En kan iemand de titel repareren?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 17:04
Verwijderd
meid: Die jongen lijkt wel erg veel op Bas.
andere meid: Dat is Bas.
ik: Ik ben mij ja.

----------------------------------------------------------

oma: Die bewoner is toch al lang dood?
andere oma: Ja al zo'n 8 maand.
oma: Toch niet normaal wat ze deden.
andere oma: Nee zekers niet.

Heel nieuwschierig was ik.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 17:13
Verwijderd
ah bas
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:06
Verwijderd
Er zat een rare vrouw in de trein, in de veertig ergens en dik. Ze zat in een stoel achter mij, tikt ze opeens op mijn hoofd (ja, mijn hoofd, niet mijn schouder): "ken je deze band?" (ze liet een hoesje van Christian Death zien). Dus ik: "ehh, ja" (het is een gothic rockband uit de jaren '80). Zegt ze "ja ik ben de zus, en dit is mijn zwager, kijk" en "ja, ze zouden naar Nederland komen maar de concerten zijn afgelast!". - "Oh." "In 2008 waren ze in de Baroeg." -"O... kee" "En ik ben de zus."

Daarna ging ze in zichzelf praten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Er zat een rare vrouw in de trein, in de veertig ergens en dik. Ze zat in een stoel achter mij, tikt ze opeens op mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Een nieuw topic, omdat de oude vol zat, omdat er geen normale nieuwe was ontstaan
Brutaal aapje.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zat in de bus naast een vrouw van een jaar of zestig. Zij zat aan het gangpad, en de bus was vol. Ik zat te niezen en te snotteren, want ik ben vreselijk verkouden.
Ik: *snottersnuit*
Zij: "Kun je álstjeblieft ergens anders heengaan?"
(ik had niet door dat ze het tegen mij had, maar keek haar wel aan)
Zij: "Jaa, jij ja. Kun je wel schaapachtig gaan kijken met je zwarte ogen, maar je weet precies wat ik bedoel!"
Ik: "Nee, mevrouw, sorry."
Zij: "Je bent verkouden! Ga ergens anders heen, ga staan desnoods, ik wil niet ook verkouden worden."

Wtf
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:16
Verwijderd
Kan je ff de topictitel aanpassen miekje.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zat in de bus naast een vrouw van een jaar of zestig. Zij zat aan het gangpad, en de bus was vol. Ik zat te niezen en te snotteren, want ik ben vreselijk verkouden.
Ik: *snottersnuit*
Zij: "Kun je alsjeblieft ergens anders heengaan?"
(ik had niet door dat ze het tegen mij had, maar keek haar wel aan)
Zij: "Jaa, jij ja. Kun je wel schaapachtig gaan kijken met je zwarte ogen, maar je weet precies wat ik bedoel!"
Ik: "Nee, mevrouw, sorry."
Zij: "Je bent verkouden! Ga ergens anders heen, ga staan desnoods, ik wil niet ook verkouden worden."

Wtf
Huh Waarom kom ik dit soort vreemde mensen nooit tegen?

Wat heb je gezegd?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:20
Verwijderd
Wtf is er nu voor raars aan de hand
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Huh Waarom kom ik dit soort vreemde mensen nooit tegen?

Wat heb je gezegd?
Hatsjoe! gok ik.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Mooie titel!
Dankje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zat in de bus naast een vrouw van een jaar of zestig. Zij zat aan het gangpad, en de bus was vol. Ik zat te niezen en te snotteren, want ik ben vreselijk verkouden.
Ik: *snottersnuit*
Zij: "Kun je álstjeblieft ergens anders heengaan?"
(ik had niet door dat ze het tegen mij had, maar keek haar wel aan)
Zij: "Jaa, jij ja. Kun je wel schaapachtig gaan kijken met je zwarte ogen, maar je weet precies wat ik bedoel!"
Ik: "Nee, mevrouw, sorry."
Zij: "Je bent verkouden! Ga ergens anders heen, ga staan desnoods, ik wil niet ook verkouden worden."

Wtf
Wat achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zat in de bus naast een vrouw van een jaar of zestig. Zij zat aan het gangpad, en de bus was vol. Ik zat te niezen en te snotteren, want ik ben vreselijk verkouden.
Ik: *snottersnuit*
Zij: "Kun je álstjeblieft ergens anders heengaan?"
(ik had niet door dat ze het tegen mij had, maar keek haar wel aan)
Zij: "Jaa, jij ja. Kun je wel schaapachtig gaan kijken met je zwarte ogen, maar je weet precies wat ik bedoel!"
Ik: "Nee, mevrouw, sorry."
Zij: "Je bent verkouden! Ga ergens anders heen, ga staan desnoods, ik wil niet ook verkouden worden."

Wtf
Wat een raar mens
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dankje.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 18:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Huh Waarom kom ik dit soort vreemde mensen nooit tegen?

Wat heb je gezegd?
Niks, ze ging nog even door maar ik liet haar zeuren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 19:01
Verwijderd
"ik ga dat van aluminium maken"
"je bent gek jonguh, weet je hoe duur"
"hoezo dan?"
" evenduur als goud bijna"

hmmm ik zie een handeltje...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 19:01
Verwijderd


Nouja, die vrouw zegt eigenlijk wat ik altijd denk. Dusja, zo achterlijk vind ik dr niet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 19:13
Lara ~
Lara ~ is offline
2 meisjes in de bus.
de een tegen de ander;
'Jou konijn heeft een e-mail adres?!'

__________________
If I don't belong, who would have guessed it?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2010, 19:21
Verwijderd
zegt de ander:
ja, maar wel een konijnenstaart
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 19:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik zat vandaag in de bus te luisteren naar een gesprekje tussen twee luidruchtige scholiertjes over (wat achteraf bleek) GTA IV. Ze hadden het over hoeren neerknallen en rare gaylords behagen enzo. Ik was volgens mij de enige die niet zijn wenkbrauwen optrok.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 20:48
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik geloof dat ik een dankbaar gespreksonderwerp ben.

Twee meiden, wel van mijn leeftijd denk ik, in de metro vanmiddag.
M1: Rood haar, lange zwarte jas, boek.
M2: Kantoor.
M1: Met een rode broek?
M2: Hip kantoor. PR ofzo.
M1: Ohja, want gympen.
M2: Ze ziet er wel uit alsof ze al manager is ofzo.
Ik: Zal ik het maar zeggen dan? Ik ben hoofdredacteur van een Schiedamse krant.
M1: O! O, hoorde je ons? O sorry!
M2: *giechelt* Je gaat ons toch niet in de krant zetten hoor?

Nee, op internet dus
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik een dankbaar gespreksonderwerp ben.

Twee meiden, wel van mijn leeftijd denk ik, in de metro vanmiddag.
M1: Rood haar, lange zwarte jas, boek.
M2: Kantoor.
M1: Met een rode broek?
M2: Hip kantoor. PR ofzo.
M1: Ohja, want gympen.
M2: Ze ziet er wel uit alsof ze al manager is ofzo.
Ik: Zal ik het maar zeggen dan? Ik ben hoofdredacteur van een Schiedamse krant.
M1: O! O, hoorde je ons? O sorry!
M2: *giechelt* Je gaat ons toch niet in de krant zetten hoor?

Nee, op internet dus
Ja stiekem onder een andere nick
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 12:24
Verwijderd
Ik werd vanochtend wakker van een hoop geschreeuw vlak onder het raam:
(...) Ja en nou moet jij mij een héél duidelijk uitleggen wat de meerwaarde is van die ongelofelijk TRUT!!!!!''
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Brutaal aapje.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 14:22
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 14:42
Verwijderd
Onlangs in de bus, 2 groepen van 3dames zo rond de 15-16 jaar oud. Beginnen naast mij naar elkaar te schreeuwen "hoer dit hoer dat hoer zus hoer zo", en op een gegeven moment is het haartrekken geblazen. Na zo'n 8 minuten lang hun geschreeuw hebben moeten aanhoren waardoor ik de wijze woorden van 2pac op mijn mp3 niet heb kunnen horen samen met een andere gozer de hele troep uit de bus gezet onder luid gejuich van de rest van de passagiers.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:34
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Onlangs in de bus... samen met een andere gozer de hele troep uit de bus gezet onder luid gejuich van de rest van de passagiers.
Held

Ik zat gisteren in de trein met Gilles de la Tourette die niet alleen al vloekend de coupé binnen kwam omdat vanwege de weersomstandigheden hij een keer extra moest overstappen voor Amersfoort, maar vervolgens ook nog eens heel hard aan de telefoon zat met de klantenservice van Canon omdat zijn printer niet werkt "en ik werk al sinds de jaren '80 met die printers en shit" en toen hij eindelijk had opgehangen ook nog eens met vrouwelijke geslachtsdelen ging schelden omdat er omgeroepen werd dat zijn aansluiting een half uur later vertrok. De non-verbale communicatie tussen mijn medepassagiers en ikzelf sprak boekdelen maar de volgende keer ga ik geloof ik maar eens in de stilte coupé zitten
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:43
Verwijderd
Man, ik heb ongeveer 10 keer je eerste zin moeten lezen. De formulering klopt denk ik niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, tenzij ze met Dhr. G. de la Tourette in de trein zat.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2010, 00:16
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Dat is dan ook om een beetje het tempo aan te geven waarin dit zich achter elkaar af speelde
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Nouja, tenzij ze met Dhr. G. de la Tourette in de trein zat.
Ik vind dat juist wel een leuke vondst, alsof deze man zo hard vloekte dat hij wel de la Tourette zelf moest zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 12:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Held

Ik zat gisteren in de trein met Gilles de la Tourette die niet alleen al vloekend de coupé binnen kwam omdat vanwege de weersomstandigheden hij een keer extra moest overstappen voor Amersfoort, maar vervolgens ook nog eens heel hard aan de telefoon zat met de klantenservice van Canon omdat zijn printer niet werkt "en ik werk al sinds de jaren '80 met die printers en shit" en toen hij eindelijk had opgehangen ook nog eens met vrouwelijke geslachtsdelen ging schelden omdat er omgeroepen werd dat zijn aansluiting een half uur later vertrok. De non-verbale communicatie tussen mijn medepassagiers en ikzelf sprak boekdelen maar de volgende keer ga ik geloof ik maar eens in de stilte coupé zitten
Mensen die grofgebekt zijn hebben niet meteen Gilles de la Tourette en mensen met Gilles de la Tourette zijn zelden om die reden grof gebekt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Mensen die grofgebekt zijn hebben niet meteen Gilles de la Tourette en mensen met Gilles de la Tourette zijn zelden om die reden grof gebekt.
Mij viel het misplaatste gebruik van de term ook al op.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:53
Verwijderd
A (vrij zwaar Brabants accent): "Pfff, vanmorgen om zeven uur al aangereden..."
B (Licht Utrechts accent): "Oh!!??! Is alles goed met je!?"
A: "Jawel hoor, maar het breekt toch je dag!"
B: "Ja, dat snap ik! Tsjee! Hoe was het gekomen?"
A: "Ik had haast omdat ik samen met Sharon zou gaan."
B: "En toen lette je niet op?"
A: "Wel hoor! Ik fiets altijd keiverstandig"
B: "Maar de ander niet dan!"
A: "Sharon fietst nog verstandiger"
B: "Maar wie reed je dan aan?"

Toen viel het kwartje bij A
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
In de stiltecoupe van de trein naar amsterdam. De trein stond nog stil. Wordt een man gebeld die schreeuwerig en met zwaar amsterdams accent opneemt "JA?!", en vervolgens nog wat dingen zegt als "ER STAAN DAAR NOG WAT DOZEN MET ZOOI, EN DAT MOET JE MAAR UITZOEKEN", of iets wat daar op lijkt. Toen hij had opgehangen, maakte een bijdehante man een opmerking over dat je niet mocht bellen in de stiltecoupe, waarop die man antwoordt "JA, IK BEL NIET, ZIJ BELT MIJ. IK HAD NOG GEZEGD DAT IK NAAR DE VAKANTIEBEURS WAS.". Naja goed, ik carede niet zoveel. Korte telefoongesprekken zijn nog best te verdragen, maar wel goed dat er een keer iemand er wat van zegt. Rijdt op een gegeven moment de trein, en gaat er nog een ringtone af. Ik hoor niemand opnemen, dus kennelijk werd het weggedrukt. Maar ik zie wel die bijdehante man weer hoofdschuddend kijken. Gaat er een tijdje later nog een telefoon af, zie ik die bijdehante man zelf zn telefoon opnemen en rustig gaan zitten bellen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
In de stiltecoupe van de trein naar amsterdam. De trein stond nog stil. Wordt een man gebeld die schreeuwerig en met zwaar amsterdams accent opneemt "JA?!", en vervolgens nog wat dingen zegt als "ER STAAN DAAR NOG WAT DOZEN MET ZOOI, EN DAT MOET JE MAAR UITZOEKEN", of iets wat daar op lijkt. Toen hij had opgehangen, maakte een bijdehante man een opmerking over dat je niet mocht bellen in de stiltecoupe, waarop die man antwoordt "JA, IK BEL NIET, ZIJ BELT MIJ. IK HAD NOG GEZEGD DAT IK NAAR DE VAKANTIEBEURS WAS.". Naja goed, ik carede niet zoveel. Korte telefoongesprekken zijn nog best te verdragen, maar wel goed dat er een keer iemand er wat van zegt. Rijdt op een gegeven moment de trein, en gaat er nog een ringtone af. Ik hoor niemand opnemen, dus kennelijk werd het weggedrukt. Maar ik zie wel die bijdehante man weer hoofdschuddend kijken. Gaat er een tijdje later nog een telefoon af, zie ik die bijdehante man zelf zn telefoon opnemen en rustig gaan zitten bellen
Wat stom!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
a (vrij zwaar brabants accent): "pfff, vanmorgen om zeven uur al aangereden..."
b (licht utrechts accent): "oh!!??! Is alles goed met je!?"
a: "jawel hoor, maar het breekt toch je dag!"
b: "ja, dat snap ik! Tsjee! Hoe was het gekomen?"
a: "ik had haast omdat ik samen met sharon zou gaan."
b: "en toen lette je niet op?"
a: "wel hoor! Ik fiets altijd keiverstandig"
b: "maar de ander niet dan!"
a: "sharon fietst nog verstandiger"
b: "maar wie reed je dan aan?"

toen viel het kwartje bij a


Citaat:
in de stiltecoupe van de trein naar amsterdam. De trein stond nog stil. Wordt een man gebeld die schreeuwerig en met zwaar amsterdams accent opneemt "ja?!", en vervolgens nog wat dingen zegt als "er staan daar nog wat dozen met zooi, en dat moet je maar uitzoeken", of iets wat daar op lijkt. Toen hij had opgehangen, maakte een bijdehante man een opmerking over dat je niet mocht bellen in de stiltecoupe, waarop die man antwoordt "ja, ik bel niet, zij belt mij. Ik had nog gezegd dat ik naar de vakantiebeurs was.". Naja goed, ik carede niet zoveel. Korte telefoongesprekken zijn nog best te verdragen, maar wel goed dat er een keer iemand er wat van zegt. Rijdt op een gegeven moment de trein, en gaat er nog een ringtone af. Ik hoor niemand opnemen, dus kennelijk werd het weggedrukt. Maar ik zie wel die bijdehante man weer hoofdschuddend kijken. Gaat er een tijdje later nog een telefoon af, zie ik die bijdehante man zelf zn telefoon opnemen en rustig gaan zitten bellen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
A (vrij zwaar Brabants accent): "Pfff, vanmorgen om zeven uur al aangereden..."
B (Licht Utrechts accent): "Oh!!??! Is alles goed met je!?"
A: "Jawel hoor, maar het breekt toch je dag!"
B: "Ja, dat snap ik! Tsjee! Hoe was het gekomen?"
A: "Ik had haast omdat ik samen met Sharon zou gaan."
B: "En toen lette je niet op?"
A: "Wel hoor! Ik fiets altijd keiverstandig"
B: "Maar de ander niet dan!"
A: "Sharon fietst nog verstandiger"
B: "Maar wie reed je dan aan?"

Toen viel het kwartje bij A

Zo'n spraakverwarring hoorde ik laatst ook, maar dan minder geniaal
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:21
Verwijderd
Er zaten twee meisjes in de trein:
- ik vind dat zo vervelend als mensen in de trein tegen me gaan praten. Laatst ook een vrouw die haar hele familiegeschiedenis eruit gooide.
+ dat is toch gezellig?
- nee, ik heb toch geen bord op m'n hoofd: contact gezocht? Dat ze lekker tegen een praatpaal gaat lullen


blijkbaar had dat ene meisje even haar dag niet
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
A (vrij zwaar Brabants accent): "Pfff, vanmorgen om zeven uur al aangereden..."
B (Licht Utrechts accent): "Oh!!??! Is alles goed met je!?"
A: "Jawel hoor, maar het breekt toch je dag!"
B: "Ja, dat snap ik! Tsjee! Hoe was het gekomen?"
A: "Ik had haast omdat ik samen met Sharon zou gaan."
B: "En toen lette je niet op?"
A: "Wel hoor! Ik fiets altijd keiverstandig"
B: "Maar de ander niet dan!"
A: "Sharon fietst nog verstandiger"
B: "Maar wie reed je dan aan?"

Toen viel het kwartje bij A


Gekke brabanders ook. Ik moest het ook 3 keer lezen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 16:48
Verwijderd
Dat doet me nog denken aan een andere spraakverwarring, niet in het OV, maar wel met 'aan' erin
Echtgenoot en ik waren laatst bij mijn ouders. Echtgenoot is een echte Limburger, mijn ouders zijn echte tukkers. Mijn moeder zei tegen mijn echtgenoot dat hij 'aan moest maken' . Hij:'Wat dan?'
(aanmaken = opschieten )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.