Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2012, 16:00
Zoë-in love
Zoë-in love is offline
Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas maar....mijn beste vriendin ook.
Ik merk gewoon dat hij me leuk vindt,maar hij ontkent het alleen wat mij heel erg dwars zit.
Hij schaamt zich ervoor ofzo,ik weet het ook niet.
Hij zit schuin voor me en tijdens de les zit hij altijd omgekeerd op z'n stoel met mij te praten,hij lacht altijd om me grappen,en hij glimlacht en staart vaak naar me.
We praten ook veel samen,we zijn echt close.
Maar ik ben bang dat als ik hem verkering vraag dat hij me dumpt,of dat ik m'n beste vriendin kwets.
En ik doe altijd wel stoer maar ik ben echt heel emotioneel met dit soort dingen.
Veel mensen zeggen gewoon "ja doe nou maar niks aan de hand".
Maar ze snappen gewoon niet dat het echt heel moeilijk voor me is,ik kan m'n beste vriendin kwijt raken en kwetsen,en ik ga verder met m'n leven samen met hem.
Of hij dumpt mij en dan ben ik bang dat ons vriendschap ook voorbij gaat.
Ik snap het niet meer,misschien moet ik hem gewoon vergeten.
Maar dat lukt me ook al niet,hij maakt het echt heel moeilijk voor me,en ik wil duidelijk heid maar hij blijft maar ontkennen en ontkennen.Kunnen jullie me helpen?


Groetjes Zoë,12jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2012, 09:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Welkom!

Dit past beter op ons subforum Liefde & Relatie. Ik verplaats het even voor je.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 16:41
Verwijderd
Als je vriendin verliezen het niet waard is voor de kans dat je misschien verkering krijgt met die jongen, zou ik het met je vriendin over praten of zij het erg zou vinden
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:26
Omar207
Omar207 is offline
Je kunt ervoor kiezen je beste vriendin te vertellen, dat je liever niet met die jongen gaat puur en alleen om jullie vriendschap te beschermen. Je laat verder aan haar de keuze of zij wel doorgaat met die jongen of niet. Zo ja, gaat ze door.....dan is ze niet de beste vriendin die ze zou moeten zijn, aangezien jij dan wel hebt aangegeven dat jij voor jullie vriendschap kiest. Als zij dus voor die jongen kiest over jullie vrienschap, dan zou ik je beste vriendin gewoon vergeten. En die jongen laten zien dat jij een betere vriendin voor hem kan zijn dan je beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Als je vriendin de vriendschap zou verbreken omdat die jongen liever met jou is dan met haar is ze sowieso echt een waardeloze vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 19:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zolang hij blijft ontkennen dat hij je leuk vindt, kun je er sowieso niet zoveel mee, hoe verliefd hij misschien ook is. Je zal écht moeten wachten tot hij er zelf mee komt dat hij je leuk vindt en verkering met je wil. Daar kun je helaas niet veel meer aan doen dan wachten tot hij dat ook wil, en misschien zorgen dat hij in ieder geval weet dat hij niet afgewezen wordt.

En misschien kun je met je beste vriendin hierover praten? Dat je die jongen heel leuk vindt, maar dat je weet dat zij hem ook leuk vindt en dat je hoopt dat als het iets wordt tussen jou en die jongen (of tussen je vriendin en die jongen, dan geldt het natuurlijk ook ) dat dat jullie vriendschap niet in de weg staat?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 15:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.